Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER |
18-04-11, 16:42
|
#3181
|
Stage 2
Join Date: Nov 2007
Posts: 31
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
O intrebarea am, stie cineva cat ulei trebuie bagat la schimbul de ulei pentru un Rover 75 diesel 2.0 ?
|
|
|
18-04-11, 17:20
|
#3182
|
Stage 2
Join Date: Oct 2010
Posts: 67
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by daptzoanca
O intrebarea am, stie cineva cat ulei trebuie bagat la schimbul de ulei pentru un Rover 75 diesel 2.0 ?
|
Eu am facut schimbul si intra cam 6.2-6.5 litri de ulei.
O zi buna,
MA
|
|
|
18-04-11, 18:48
|
#3183
|
Stage 2
Join Date: Oct 2009
Posts: 45
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by Robe
salut, am un Tourer dar este cu spatele lovit..
|
si nu a capat motorasul?
|
|
|
18-04-11, 20:07
|
#3184
|
Stage 2
Join Date: Nov 2007
Posts: 31
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Nu e mai "sanatos" cand se face schimbul de ulei sa desfaci surubul ala de golire de la baia de ulei, decat sa se faci schimbul prin aspiratie cum am vazut la mai multe service-uri ? Eu cred k prin metoda de aspiratie nu se "elimina" toate piliturile si impuritatile ce sunt in baia de ulei.
|
|
|
19-04-11, 10:39
|
#3185
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by daptzoanca
O intrebarea am, stie cineva cat ulei trebuie bagat la schimbul de ulei pentru un Rover 75 diesel 2.0 ?
|
6,750 l
|
|
|
19-04-11, 21:18
|
#3186
|
Stage 2
Join Date: Jan 2011
Posts: 64
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by arni
6,750 l
|
Sal. Sa va zic ce am patit referitor la schimbul de ulei la 2,0 cdti si nu o data ci de doua ori , mi-au pus ulei peste semnul maxim spunind ca merge se consuma , lucru fals motorul nu consuma ulei decit daca este foarte uzat. iar dupa fiecare schimb trebuia sa scot cu un furtun cca 500 gr., ulei asa ca am reusit sa imi fac garaj cu canal de acces sub masina pentru schimb ulei sau alte lucrari de intretinere si sa- i f.t pe meseriasii de la service , in mare parte cei din Buzau asadar cei care vreti sa schimbati uleiul pe jos pe la baie unde este indicat , prin aspiratie este circ , cumparati-l si ne vedem pe gratis la mine acasa va pun canalul la dispozitie valabil pentru Roveristi . Ceea ce faci cu mina ta este sfint ce-ti face altul se cheama stiti voi cum
|
|
|
19-04-11, 21:24
|
#3187
|
Stage 2
Join Date: Jan 2011
Posts: 64
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by valyhunter
La motoarele v6 se defecteaza cele 2 servosisteme VIS de pe galeria de admisie. In general se repara dar trebuiesc date jos desfacute si curatate in primul rand de ulei apoi verificate lipiturile de pe placuta. Daca nu stii despre ce vorbesc sapa putin pe forum ca a detaliat workaholic foarte bine. Daca nu gasesti caut eu mai tarziu.
|
Sal. Cind vrei sa faci schimbul de ulei mi-am facut canal in garaj nu mai da banii la service ca nu se merita
|
|
|
20-04-11, 01:41
|
#3188
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by daptzoanca
Nu e mai "sanatos" cand se face schimbul de ulei sa desfaci surubul ala de golire de la baia de ulei, decat sa se faci schimbul prin aspiratie cum am vazut la mai multe service-uri ? Eu cred k prin metoda de aspiratie nu se "elimina" toate piliturile si impuritatile ce sunt in baia de ulei.
|
ai dreptate. cel mai indicat e prin scurgere nu prin aspiratie
|
|
|
20-04-11, 01:45
|
#3189
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by arni
6,750 l
|
da arni, 6,75 scrie cartea dar nu stiu cum se face ca de fiecare data ramane o cantitate de ulei murdar in motor si asta face sa intre "doar" 6-6,5 litri
|
|
|
20-04-11, 09:09
|
#3190
|
Stage 2
Join Date: Nov 2007
Posts: 31
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Help, am o problema cu indicatorul de combustibil. Cand e rece motorul imi indica normal cat am, cand motorul e cald acul indicatorului de combustibil se ridica pana la o doua liniuta si acolo ramane. Ce poate fii ?
|
|
|
20-04-11, 13:10
|
#3191
|
Stock
Join Date: Apr 2011
Posts: 2
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Salut
Am urmarit cu interes activitatea forumului si am vazut ca ati dat sfaturii bune si competente si acum sa va spun povestea,am si eu o bijuterie de rover75 motorina 1951 cm3 din 2000si de cand am luato am avut numai probleme
ultima ..nu ma porneste deloc..
dar cum a inceput...pornea din ce in ce mai greu electromotorul invartea motorul dar pornea greu am fost la un tester ( diagonza) si mi_au spus ca pe tester le arata ca este electrovalva de la pompa de injectie ( ca nu mai deschide )dar ei imi recomada si din experienta lor este pompa de motorina...in fine ..am cumparat pompa..si nu este...pe urma cumpara electrovalva si nu este nici de la aia ...in sensul ca am desfacut conducta de motorina de la un injector si cand pun contactul motorina ajunge la injector
atunci cand dau la cheie electromotorul invarte motorul dar nu scoate nimic la toba de esapament nici un pic de fum si nici nu da semne ca ar vrea sa pornesca numai ce invarte electromotorul
metionez ca am o bujie rupta in chiuloasa , dar am mers asa cu ea nu pierde compresie pe acolo
spuneti_mi si mie ce pot face ..
|
|
|
21-04-11, 21:15
|
#3192
|
Stage 2
Join Date: Apr 2011
Posts: 32
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by stelu75
Salut
Am urmarit cu interes activitatea forumului si am vazut ca ati dat sfaturii bune si competente si acum sa va spun povestea,am si eu o bijuterie de rover75 motorina 1951 cm3 din 2000si de cand am luato am avut numai probleme
ultima ..nu ma porneste deloc..
dar cum a inceput...pornea din ce in ce mai greu electromotorul invartea motorul dar pornea greu am fost la un tester ( diagonza) si mi_au spus ca pe tester le arata ca este electrovalva de la pompa de injectie ( ca nu mai deschide )dar ei imi recomada si din experienta lor este pompa de motorina...in fine ..am cumparat pompa..si nu este...pe urma cumpara electrovalva si nu este nici de la aia ...in sensul ca am desfacut conducta de motorina de la un injector si cand pun contactul motorina ajunge la injector
atunci cand dau la cheie electromotorul invarte motorul dar nu scoate nimic la toba de esapament nici un pic de fum si nici nu da semne ca ar vrea sa pornesca numai ce invarte electromotorul
metionez ca am o bujie rupta in chiuloasa , dar am mers asa cu ea nu pierde compresie pe acolo
spuneti_mi si mie ce pot face ..
|
Poate fi senzolur axa came!!Cam Shaft
|
|
|
21-04-11, 21:16
|
#3193
|
Stage 2
Join Date: Apr 2011
Posts: 32
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by stelu75
Salut
Am urmarit cu interes activitatea forumului si am vazut ca ati dat sfaturii bune si competente si acum sa va spun povestea,am si eu o bijuterie de rover75 motorina 1951 cm3 din 2000si de cand am luato am avut numai probleme
ultima ..nu ma porneste deloc..
dar cum a inceput...pornea din ce in ce mai greu electromotorul invartea motorul dar pornea greu am fost la un tester ( diagonza) si mi_au spus ca pe tester le arata ca este electrovalva de la pompa de injectie ( ca nu mai deschide )dar ei imi recomada si din experienta lor este pompa de motorina...in fine ..am cumparat pompa..si nu este...pe urma cumpara electrovalva si nu este nici de la aia ...in sensul ca am desfacut conducta de motorina de la un injector si cand pun contactul motorina ajunge la injector
atunci cand dau la cheie electromotorul invarte motorul dar nu scoate nimic la toba de esapament nici un pic de fum si nici nu da semne ca ar vrea sa pornesca numai ce invarte electromotorul
metionez ca am o bujie rupta in chiuloasa , dar am mers asa cu ea nu pierde compresie pe acolo
spuneti_mi si mie ce pot face ..
|
Poate fi senzorul axa came!!Cam Shaft
|
|
|
21-04-11, 21:30
|
#3194
|
Stage 3
Join Date: Dec 2009
Posts: 162
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by stelu75
Salut
Am urmarit cu interes activitatea forumului si am vazut ca ati dat sfaturii bune si competente si acum sa va spun povestea,am si eu o bijuterie de rover75 motorina 1951 cm3 din 2000si de cand am luato am avut numai probleme
ultima ..nu ma porneste deloc..
dar cum a inceput...pornea din ce in ce mai greu electromotorul invartea motorul dar pornea greu am fost la un tester ( diagonza) si mi_au spus ca pe tester le arata ca este electrovalva de la pompa de injectie ( ca nu mai deschide )dar ei imi recomada si din experienta lor este pompa de motorina...in fine ..am cumparat pompa..si nu este...pe urma cumpara electrovalva si nu este nici de la aia ...in sensul ca am desfacut conducta de motorina de la un injector si cand pun contactul motorina ajunge la injector
atunci cand dau la cheie electromotorul invarte motorul dar nu scoate nimic la toba de esapament nici un pic de fum si nici nu da semne ca ar vrea sa pornesca numai ce invarte electromotorul
metionez ca am o bujie rupta in chiuloasa , dar am mers asa cu ea nu pierde compresie pe acolo
spuneti_mi si mie ce pot face ..
|
In primul rind ia legatura cu marcelle si fa un test t4. singurul ptr rover asa nu mai arunci nanii begeaba. E tot din Buc si el. Testul iti va spune sigur ce e defect !!!
|
|
|
21-04-11, 21:55
|
#3195
|
Stage 2
Join Date: Jan 2011
Posts: 64
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by stelu75
Salut
Am urmarit cu interes activitatea forumului si am vazut ca ati dat sfaturii bune si competente si acum sa va spun povestea,am si eu o bijuterie de rover75 motorina 1951 cm3 din 2000si de cand am luato am avut numai probleme
ultima ..nu ma porneste deloc..
dar cum a inceput...pornea din ce in ce mai greu electromotorul invartea motorul dar pornea greu am fost la un tester ( diagonza) si mi_au spus ca pe tester le arata ca este electrovalva de la pompa de injectie ( ca nu mai deschide )dar ei imi recomada si din experienta lor este pompa de motorina...in fine ..am cumparat pompa..si nu este...pe urma cumpara electrovalva si nu este nici de la aia ...in sensul ca am desfacut conducta de motorina de la un injector si cand pun contactul motorina ajunge la injector
atunci cand dau la cheie electromotorul invarte motorul dar nu scoate nimic la toba de esapament nici un pic de fum si nici nu da semne ca ar vrea sa pornesca numai ce invarte electromotorul
metionez ca am o bujie rupta in chiuloasa , dar am mers asa cu ea nu pierde compresie pe acolo
spuneti_mi si mie ce pot face ..
|
Sal. Am sa incerc sa-ti raspund la intrebare printr-o patanie de-a mea , am un cdt din 2003 cu 138000 km o am de noua , ieri in timp ce mergeam pe drum iesind de la spalatorie mi-a scazut turatia iar motorul s-a oprit in mers parca nu mai aveam motorina asa s-a comportat, am sunat greii si mi-au spus sa ma uit la calculator sa nu fi luat apa, nu luase apa am verificat pompa de motorina , sigurantele de la motor si nimic motorul era mort , ce sa fie si am vorbit tot cu un cunoscator in Rover , am studiat manualul de reparatii Rover si ce am descoperit, la acest motor diesel M 47 R care este facut de BMW este un motor care te tine o viata dar trebuie tinut din ulei si filtre si are si el citiva senzori care daca ii schimbi iesi la pensie cu masina deci am luat de la second de la un motor mai nou senzorul de la arborele cotit , este un senzor negru mic produs de Bmw se afla in partea de jos a motorului si dupa ce l-am schimbat masina merge mai bine i-a scazut si consumul cca 5,8 % porneste la sfert si mai pica si senzorul CAMSHAFT sau senzorul de la arborele cu came se afla in partea de sus in stinga linga rampa cu injectoare , daca ai probleme cu pornirea si le schimbi pe acestea doua , bine in afara de pompa de motorina nu prea are ce sa pice , deci mergi la un tester si verifica acesti doi senzori si scrie-mi ce-ai facut, nu are rost sa mergi la zeci de mecanici deoarece am invatat pe pielea mea ca cei mai buni mecanici sunt cei de pe forum cei care au patit si si-au bagat nasul, mecanici la Rover sunt cam putini , dar vezi ce faci si cu bujia incandescenta aceea rupta , deoarece s-ar putea sa-ti dea si pe acolo vreo eroare la ECU
|
|
|
|
|