Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER |
05-02-11, 10:12
|
#2956
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 215
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by Vainer Anton
Heater-matrix este infundat deoarece foarte putini schimba filtrul din habitaclu la trei schimburi de ulei, oricum eu nu am avut aceasta problema desi o am de noua (masina 2002) dar la pagina 141 pozitia 9 postat de player 1 gasesti Heater matrix schema cu toate componentele poate te ajuta
|
Vezi ca sunt 2 modele, unul cu tevile scurte si unul cu tevile lungi http://cgi.ebay.co.uk/Rover-75-MG-ZT...item2560cae1dc Daca il ai pe cel ci tevile scurte ai 2 coliere de desfacut care se afla cam in dreptul pedalei de acceleratie dar ai grija ca o sa curga ceva antigel daca nu il scoti in prealabil. Daca il ai pe cel cu tevile lungi nu sunt foarte sigur dar cred ca se desface undeva prin spatele motorului. trebuiesc urmarite tevile
Edit:Acum am vazut ca nu tu ai problema
__________________
Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida,ci acela care refuza sa piarda.
|
|
|
05-02-11, 18:25
|
#2957
|
Stage 2
Join Date: Jan 2011
Posts: 64
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Nu era problema mea ci a lui marian din Galati dar oricum mersi ptr. informatie`.Sunt curios ai cumva un Rover argintiu V6 Liv la numar ; iti las un numar de telefon poate il lasi si tu deoarece am vazut ca suntem ambii din Buzau si la vreo problema ne putem intilni ( 0745405684 Toni )
|
|
|
05-02-11, 18:29
|
#2958
|
Stage 2
Join Date: Jan 2011
Posts: 64
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Mersi ai facut o treaba excelenta cu acele poze , daca vreodata ai nevoie de ceva poate te pot ajuta ia numarul de telefon (0745405684 Toni)
|
|
|
05-02-11, 18:35
|
#2959
|
Stage 2
Join Date: Jan 2011
Posts: 64
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Ionut chiar se pricepe mi-a demonstrat-o , iar Marian intradevar, eu am apelat la el de 4 ori dar la un Ford Mondeo pe care l-am vindut nu la Rover
|
|
|
06-02-11, 13:43
|
#2960
|
Stage 3
Join Date: May 2010
Posts: 113
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
salutare....
ma bucut ca tiau fost de ajutor pozele .....
acuma am si eu nedumerire.....
am desfacut sub torpedo un capac de am ajuns la tabloul de sigurante si am gasit niste fire si o mufa jack cred.... banuiesc ca sunt de la handsfree deoare am si niste urme ca afost un suport de telmontat pe acolo in lateralul consolei centrale...... acum intrebarea mea este .... ce anume trebuie sa montez ca sa am din nou functional acel sistem handsfree,.....
va atasez poza cu acele fire gasite.... si poate stie cineva daca au fost decuplate doar de le suportul telefonului sau mai lipseste si altceva ...
si poate sa imi spuna cineva ce mai trebuie demontat inafara de cele 2 coliere de pe conducte pentru a putea scoate afara de acolo heater-matrix-ul ....
|
|
|
06-02-11, 18:58
|
#2961
|
Stage 1
Join Date: Jun 2010
Posts: 23
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Salut baieti, am si eu o problema am fost la tester si a aparut o eroare la ''ADS servo motor'' stie cineva ce e asta si ce e de facut, multumesc anticipat
|
|
|
07-02-11, 08:01
|
#2962
|
Stage 2
Join Date: Nov 2009
Posts: 43
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Salut
Am cumparat si eu un rover 75 diesel din 2000. Recunosc ca nu am apucat sa citesc numai vreo 40 de pagini din forum .
Problemele mele sunt:
1. nu functioneaza vitezometrul si kilometrajul
2. am dat jos bateria si am pierdut codul de la cass, ce trebuie sa fac?
3. nu imi indica pe bord becul centurii de siguranta iar indicatorul care arata ca este un bec ars sta incontinuu aprins desi am verificat toate becurile masinii si sunt ok.
4. am schimbat amortizoarele spate dar inca se aude la gropi un fel de bataie.
5. ce ulei recomandati pentru schimb?
Multumesc
|
|
|
07-02-11, 19:41
|
#2963
|
Stage 2
Join Date: Jan 2011
Posts: 64
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Da-i un mesaj lui marcellr sau valyhunter deoarece cred ca este un sensor de la motor si trebuie cautat in manualul service Rover. Daca te duci la mecanic ai grija deoarece din experienta iti spun ca putini se pricep la Rover 75, multi mecanici isi dau cu parerea dar sa nu greseasca. Eu am masina de noua dar am cautat sa-mi formez un singur mecanic si numai la el m-am dus si totusi de fiecare data am stat linga el sa vad ce face dar ca sa pricepi mai bine de exemplu acum doi ani in 2009 am facut un schimb de ulei la un service in Titan in Bucuresti ,nu am stat la service am platit si am venit acasa in Buzau iar la vreo 10 zile ma uit sub masina si vad ca nu mai am scut il oprise-ra la service profitind de faptul ca sunt din provincie si nu verific ,
|
|
|
07-02-11, 20:26
|
#2964
|
Stage 2
Join Date: Jan 2011
Posts: 64
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Salut. ai un sensor pe roata dreapta fata care masoara viteza, in afara de sensorul ABS care se afla tot pe roata dreapta fata si mai gasesti un sensor pe cutia de viteze ,trebuiesc verificate de un electrician sa vada care ii da eroare ele se schimba foarte usor
Daca citea-i mai in urma gasea-i o metoda sa pacalesti cass-ul sa nu mai ceara cod cind scoti bateria ,dar asa daca este cass original de Rover si nu ai cod in cartea masinii trebuie decodat de cineva care stie ( este vorba de Rover nu de Opel sa-i spui asta) codurile de la un cass la altul nu se potrivesc,iar daca scoti bateria prima data scoti borna minus si apoi plus iar la montaj pui prima data borna plus si apoi borna minus si tine masina 30 minute fara baterie pentru a se sterge erorile din sistem caci sigur ai. Martorul centurii din bord ori este ars ori fostul proprietar l-a anulat probabil avea ceva erori sau probleme si la ,,ascuns" sau sa nu cumva sa fie martorul pentru airbag care mai face figuri,de exemplu la mine sensorul airbag sta aprins de multa vreme dar nu il iau in seama sistemul functioneaza dar cred ca am o eroare.
Faptul ca in bord ai semnalul de bec ars vezi sa nu fie si un contact oxidat de obicei la stopurile spate, eu am patit din cauza apei imi indica o pozitie arsa pe spate dar era lamela becului oxidata si nu inchidea sistemul iar computerul il vedea ca un bec ars sau la fel o eroare de sistem.
4. in capul amortizoarelor sunt niste flanse fixe care banuiesc ca le-ai primit odata cu amortizorul ,si acelea se strica , daca nu , ai niste bucse cite doua pe fiecare roata si una mai mare pe centru, treaba nu este grava dar trebuie verificat de un mecanic,,.
Castrol Magnatec 10W40 (ACEA A3-B3) bidon la 5 litri deoarece cel la litru este imbuteliat la Ploiest,iti intra 6,2 litri dar s-ar putea totusi sa nu intre tot deoarece mai ramine putin din cel vechi. Filtru ulei , motorina , aer, MAN, nu le fac reclama dar sunt totusi cele mai bune si nu sunt scumpe, uleiul se schimba la 10000 km. Sa schimbi la fiecare schimb de ulei si pe cel de aer deoarece daca nu este curat consuma si s-ar putea sa bulesti si debitmetrul .
Lichid ambreiaj folosesti DOT 3, lichid frina DOT4, antigel roz de obicei G 12 sau echivalent dar sa aiba specificatia OAT deoarece ai motor si radiator de aluminiu, daca mai ai probleme mai intreaba ...
EDIT Cauta si fa-i un test cu un tester T 4 (Rover) s-ar putea sa te ajute marcellr daca ii scrii , nu te incurca cu Bavaria Automobile
Last edited by Vainer Anton; 07-02-11 at 20:30.
|
|
|
07-02-11, 22:25
|
#2965
|
Stage 2
Join Date: Oct 2010
Posts: 67
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by motorangel
Salut
Am cumparat si eu un rover 75 diesel din 2000. Recunosc ca nu am apucat sa citesc numai vreo 40 de pagini din forum .
Problemele mele sunt:
1. nu functioneaza vitezometrul si kilometrajul
2. am dat jos bateria si am pierdut codul de la cass, ce trebuie sa fac?
3. nu imi indica pe bord becul centurii de siguranta iar indicatorul care arata ca este un bec ars sta incontinuu aprins desi am verificat toate becurile masinii si sunt ok.
4. am schimbat amortizoarele spate dar inca se aude la gropi un fel de bataie.
5. ce ulei recomandati pentru schimb?
Multumesc
|
La vitezometru si kilometraj am avut si eu probleme (la temeratura prea ridicata sau prea scazuta nu se ridicau) si am fost nevoit sa schimb bordul, iar la amortizoare, daca bucsele bara stabilizatoare si bieletele sunt bune, verifica saibele distantiere de la amortizoare, ca am avut si eu aceeasi problema (doar ca pe fata) si nici un mecanic nu reusea sa dea de urma bataii.
Pentru schimbul de ulei recomand Castrol.
Numai bine,
MA
|
|
|
08-02-11, 07:02
|
#2966
|
Stage 2
Join Date: Nov 2009
Posts: 43
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by Vainer Anton
Salut. ai un sensor pe roata dreapta fata care masoara viteza, in afara de sensorul ABS care se afla tot pe roata dreapta fata si mai gasesti un sensor pe cutia de viteze ,trebuiesc verificate de un electrician sa vada care ii da eroare ele se schimba foarte usor
Daca citea-i mai in urma gasea-i o metoda sa pacalesti cass-ul sa nu mai ceara cod cind scoti bateria ,dar asa daca este cass original de Rover si nu ai cod in cartea masinii trebuie decodat de cineva care stie ( este vorba de Rover nu de Opel sa-i spui asta) codurile de la un cass la altul nu se potrivesc,iar daca scoti bateria prima data scoti borna minus si apoi plus iar la montaj pui prima data borna plus si apoi borna minus si tine masina 30 minute fara baterie pentru a se sterge erorile din sistem caci sigur ai. Martorul centurii din bord ori este ars ori fostul proprietar l-a anulat probabil avea ceva erori sau probleme si la ,,ascuns" sau sa nu cumva sa fie martorul pentru airbag care mai face figuri,de exemplu la mine sensorul airbag sta aprins de multa vreme dar nu il iau in seama sistemul functioneaza dar cred ca am o eroare.
Faptul ca in bord ai semnalul de bec ars vezi sa nu fie si un contact oxidat de obicei la stopurile spate, eu am patit din cauza apei imi indica o pozitie arsa pe spate dar era lamela becului oxidata si nu inchidea sistemul iar computerul il vedea ca un bec ars sau la fel o eroare de sistem.
4. in capul amortizoarelor sunt niste flanse fixe care banuiesc ca le-ai primit odata cu amortizorul ,si acelea se strica , daca nu , ai niste bucse cite doua pe fiecare roata si una mai mare pe centru, treaba nu este grava dar trebuie verificat de un mecanic,,.
Castrol Magnatec 10W40 (ACEA A3-B3) bidon la 5 litri deoarece cel la litru este imbuteliat la Ploiest,iti intra 6,2 litri dar s-ar putea totusi sa nu intre tot deoarece mai ramine putin din cel vechi. Filtru ulei , motorina , aer, MAN, nu le fac reclama dar sunt totusi cele mai bune si nu sunt scumpe, uleiul se schimba la 10000 km. Sa schimbi la fiecare schimb de ulei si pe cel de aer deoarece daca nu este curat consuma si s-ar putea sa bulesti si debitmetrul .
Lichid ambreiaj folosesti DOT 3, lichid frina DOT4, antigel roz de obicei G 12 sau echivalent dar sa aiba specificatia OAT deoarece ai motor si radiator de aluminiu, daca mai ai probleme mai intreaba ...
EDIT Cauta si fa-i un test cu un tester T 4 (Rover) s-ar putea sa te ajute marcellr daca ii scrii , nu te incurca cu Bavaria Automobile
|
Ok, iti multumesc mult pentru indrumari. Legat de senzorul de pe roata, este nevoie sa dau roata jos ca sa am acces la el sau pe unde am acces la el? Cel de pe cutie se acceseaza pe sub baterie daca am citit eu bine pe forum.
|
|
|
08-02-11, 07:05
|
#2967
|
Stage 2
Join Date: Nov 2009
Posts: 43
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by Mihai Apricopoae
La vitezometru si kilometraj am avut si eu probleme (la temeratura prea ridicata sau prea scazuta nu se ridicau) si am fost nevoit sa schimb bordul, iar la amortizoare, daca bucsele bara stabilizatoare si bieletele sunt bune, verifica saibele distantiere de la amortizoare, ca am avut si eu aceeasi problema (doar ca pe fata) si nici un mecanic nu reusea sa dea de urma bataii.
Pentru schimbul de ulei recomand Castrol.
Numai bine,
MA
|
Sper sa nu fiu nevoit sa schimb bordul, oricum am sa verific tot ce mi-ai spus. Merci.
Apropo: Are cineva o carte de reparatii ( cea completa cu multe pagini) in format pdf?
|
|
|
08-02-11, 09:50
|
#2968
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 215
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by Vainer Anton
Nu era problema mea ci a lui marian din Galati dar oricum mersi ptr. informatie`.Sunt curios ai cumva un Rover argintiu V6 Liv la numar ; iti las un numar de telefon poate il lasi si tu deoarece am vazut ca suntem ambii din Buzau si la vreo problema ne putem intilni ( 0745405684 Toni )
|
Nu, al meu e tot v6 dar am numarul BZ-99-FTZ si e negru. O sa-ti trimit un mesaj privat cu numarul.
|
|
|
08-02-11, 09:53
|
#2969
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 215
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by motorangel
Salut
3. nu imi indica pe bord becul centurii de siguranta iar indicatorul care arata ca este un bec ars sta incontinuu aprins desi am verificat toate becurile masinii si sunt ok.
|
vezi sa nu fie siguranta arsa la centura. eu am scos-o ca sa nu mai tipe. referitor la bec verifica becurile iluminare numar sau lampa stop de la luneta asta daca nu ai centru de mesaje care sa-ti arate ce bec ai ars.
|
|
|
08-02-11, 09:55
|
#2970
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 215
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by marian170386
salutare....
si poate sa imi spuna cineva ce mai trebuie demontat inafara de cele 2 coliere de pe conducte pentru a putea scoate afara de acolo heater-matrix-ul ....
|
nu mai trebuie demontat nimic, tragi de el usor inspre pedale dar apuca de el nu de tevi ca sa nu se desfaca din imbinarea cu ele.
|
|
|
|
|