Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER |
01-12-09, 20:10
|
#1306
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by alexxxb
salut...as vrea si eu sa stiu de unde sa comand de pe ebay doua brate cu tot cu bucse pt un rover 75...sunt bunele piesele de pe ebay?ce sa scriu sami dea brat?sunt si de original sau numai pe producator...?multumesc
|
brat inferior = lower arm
bucsa =bush
|
|
|
02-12-09, 11:28
|
#1307
|
Stage 2
Join Date: Sep 2008
Posts: 41
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by marcellr
Incercam sa ne miscam repede
Daca se doresc detalii mult mai in amanunt le puteti primi AICI...dupa ce iti faci cont
In captura din manualul service se vad cele 4 drene de la trapa
unde am tras liniile rosii care intrerup furtunasele (liniile negre) acolo sunt intreruperi ale lor acolo de obicei se scot unele din altele si se scurg in masina....
Atentie trebuie si desfundate.....neaparat pentru ca daca nu au scuregerea libera ..la fel se intoarce si sa scurge in masina.....
..nu ne-ai dat un raspuns cu privire la participarea la intalnirea semi-Nationala a clubului....mai vin participanti din Brasov..
M
PS..acum am vazut...apa este ffff multa altfel nu musteste mocheta decat daca ai min 15 litri de apa in ea dedesupt....(pe masurate...daca a ajuns sa iti faca figuri si indicatorul de combustibil ai f multa apa...)
Este posibil sa ai problema ori in fata ori in spate....
din cauza buretelui f gros se acumuleaza f multa pana ajunge sa musteasca mocheta....
ia sa te uiti si la picioare in spate nu-i asa ca ca este umeda si in spate la picioare sub pres ?.....
indiferent ce faci tine cont ca o sa vina iarna si o sa ingete si atunci chiar va fi nasol......
|
Salutare.
Ma confrunt si eu cu aceeasi problema, cu apa in masina (dupa fiecare ploaie).
Ca sa ajung la scurgerile de la trapa (conform schitei) tre sa dau aripile jos?
Ca eu am ridicat capota si nu am vazut mare lucru.
Merci mult!
|
|
|
02-12-09, 12:17
|
#1308
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
NU ... ....sub bord sunt ...se desfac "prostiute" da la bord.....si trebuie ajuns sub bord....langa stalp in adancime....am sa fac o schita.......
M.
|
|
|
02-12-09, 12:59
|
#1309
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
sper sa iti faci o idee....nu mai stiu daca si in dreapta trebuie desfacut mult...sau ai acces sub panoul care acopera sigurantele....
de vazut.....
M.
Last edited by marcellr; 02-12-09 at 13:02.
|
|
|
02-12-09, 16:13
|
#1310
|
Stage 1
Join Date: Aug 2008
Posts: 15
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by pako1069
cum se num snzor axa came sa l comand pe ebay?cred ca de aia nu porneste 2,0 v6
|
sensor axa cu came = camshaft sensor
sensor arbore cotit = crankshaft sensor
|
|
|
02-12-09, 17:56
|
#1311
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 215
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Va salut din nou! Revin si eu cu problema mea adica lipsa caldurii in masina. Astazi ca a fost mai cald am observat ce se intampla cu caloriferul meu. Adica... aveam clima pe 22 ggrade dar fiind cald afara nu era nevoie de caldura ci de aer rece asadar imi baga aer rece. Am pus mana pe tevile de la caloriferul de caldura si....surpriza: si turul si returul erau fierbinti. Am pus clima pe 28 grade sa vad daca baga cald. A bagat dar numai 1 min, am pus mana pe tevi:turul era fierbinte iar returul un pic amortit. Am pus din nou clima pe 22 de grade si am verificat din nou tevile:amandoua erau fierbinti. Acum vin cu intrebarea ce ar putea fi? sa fie intradevar caloriferul?
M-am interesat de calorifer si la dezmembrari este 300 lei iar pe ebay 80 de lire nou
__________________
Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida,ci acela care refuza sa piarda.
|
|
|
02-12-09, 18:11
|
#1312
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by valyhunter
Va salut din nou! Revin si eu cu problema mea adica lipsa caldurii in masina. Astazi ca a fost mai cald am observat ce se intampla cu caloriferul meu. Adica... aveam clima pe 22 ggrade dar fiind cald afara nu era nevoie de caldura ci de aer rece asadar imi baga aer rece. Am pus mana pe tevile de la caloriferul de caldura si....surpriza: si turul si returul erau fierbinti. Am pus clima pe 28 grade sa vad daca baga cald. A bagat dar numai 1 min, am pus mana pe tevi:turul era fierbinte iar returul un pic amortit. Am pus din nou clima pe 22 de grade si am verificat din nou tevile:amandoua erau fierbinti. Acum vin cu intrebarea ce ar putea fi? sa fie intradevar caloriferul?
M-am interesat de calorifer si la dezmembrari este 300 lei iar pe ebay 80 de lire nou
|
Pe ghicite: (doar fizica, se pare ca pe stiinta auto nu ne putem bizui) cred ca debitul prin calorifer e prea mic, vrei temperatura mare, e ventilat mai tare si circulatia de lichid (insuficienta) nu reuseste sa recupereze caldura pierduta; vrei temperatura mai mica, debitul e suficient.
Partial infundat in continuare, as zice, dar repet, e doar o presupunere.
__________________
Mecanicul nu poate sfida logica si legile fizicii decat daca asa vrea el.
|
|
|
02-12-09, 18:15
|
#1313
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 215
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by workaholic_ro
Pe ghicite: (doar fizica, se pare ca pe stiinta auto nu ne putem bizui) cred ca debitul prin calorifer e prea mic, vrei temperatura mare, e ventilat mai tare si circulatia de lichid (insuficienta) nu reuseste sa recupereze caldura pierduta; vrei temperatura mai mica, debitul e suficient.
Partial infundat in continuare, as zice, dar repet, e doar o presupunere.
|
Mersi pentru promptitudine. Asa ma gandesc si eu. La fel ca si tine am exclus pompa de apa pe care un "mecanic" m-a sfatuit sa o schimb. Ce ma sfatuiesti sa iau calorifer second sau nou..preturile sunt mai sus iar la cel nou se adauga si transportul care nu prea am idee cat ar fi.
|
|
|
02-12-09, 18:21
|
#1314
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by valyhunter
Mersi pentru promptitudine. Asa ma gandesc si eu. La fel ca si tine am exclus pompa de apa pe care un "mecanic" m-a sfatuit sa o schimb. Ce ma sfatuiesti sa iau calorifer second sau nou..preturile sunt mai sus iar la cel nou se adauga si transportul care nu prea am idee cat ar fi.
|
E din aluminiu. Daca n-a bagat nimeni prostii in el si a vazut numai OAT tine cat masina daca n-ai ghinion. Pe de alta parte, nou e nou; greu de zis.
Transportul e vreo 30 GBP.
|
|
|
02-12-09, 18:27
|
#1315
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by valyhunter
Mersi pentru promptitudine. Asa ma gandesc si eu. La fel ca si tine am exclus pompa de apa pe care un "mecanic" m-a sfatuit sa o schimb. Ce ma sfatuiesti sa iau calorifer second sau nou..preturile sunt mai sus iar la cel nou se adauga si transportul care nu prea am idee cat ar fi.
|
Valy servus,paperea mea ia unul nou, sh nu se stie ce e cu el,vezi preturile la Nicu,ca la el nu am gasit preturi mai ok
|
|
|
03-12-09, 09:47
|
#1316
|
Stage 1
Join Date: Jul 2009
Posts: 22
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
salut...as vrea sa stiu si eu ce pot face cu un ambreiaj la rover 75 kre nu debraiaza destul adica pe loc nu imi intra in viteza decat foarte greu...mia zis cineva sa bag ulei jos sub bord la ambreiaj in bidonasu ala mic...am bagat si parca in mers intra mai usor in viteza dar de pe loc tot greu imi intra in viteza...ce pot face?multumesc
|
|
|
03-12-09, 09:51
|
#1317
|
Stage 1
Join Date: Jul 2009
Posts: 22
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
am uitat sa precizez ca nu am cursa completa la ambreiaj adica pedala aproape pana la jumate putin mai mult de un sfert din cursa ei merge in gol si abia dupa un sfert incepe sa prinda...am crezut k nu este ulei acolo jos la pistonasu ala si k nu face presiune si deaia nam cursa la pedala cat trebuie dar am bagat si a ramas cam la fel...
|
|
|
03-12-09, 10:11
|
#1318
|
Stage 3
Join Date: Dec 2008
Posts: 80
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by alexxxb
am uitat sa precizez ca nu am cursa completa la ambreiaj adica pedala aproape pana la jumate putin mai mult de un sfert din cursa ei merge in gol si abia dupa un sfert incepe sa prinda...am crezut k nu este ulei acolo jos la pistonasu ala si k nu face presiune si deaia nam cursa la pedala cat trebuie dar am bagat si a ramas cam la fel...
|
probabil ca trebuie aerisita instalatia....si sper ca ai folosit o metafora cand ai spus ca ai bagat ULEI in pompa de ambreiaj de la pedala...desigur ca acea pompa functioneaza cu...LICHID DE FRANA...Deci incearca ca cauti pe cineva sa te ajute sa aerisesti instalatia si isi revine pedala...Aerisitorul ptr ambreiaj este undeva sub vebasto ,o sa vezi niste capete de tevi micute...unul dintre ele are aerisitor daca doreste prietenul nostru comun marcell sa-ti posteze pozele cu el ca le-a mai postat pe acest forum e ok daca nu poti cauta in forum in posturile mai vechi si o sa gasesti cu siguranta si postul unde marcell a pus si cateva fotografii cred...dar revin...sper sa nu fi pus ULEI!!
|
|
|
03-12-09, 15:38
|
#1319
|
Stage 1
Join Date: Jul 2009
Posts: 22
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by valy_leo
probabil ca trebuie aerisita instalatia....si sper ca ai folosit o metafora cand ai spus ca ai bagat ULEI in pompa de ambreiaj de la pedala...desigur ca acea pompa functioneaza cu...LICHID DE FRANA...Deci incearca ca cauti pe cineva sa te ajute sa aerisesti instalatia si isi revine pedala...Aerisitorul ptr ambreiaj este undeva sub vebasto ,o sa vezi niste capete de tevi micute...unul dintre ele are aerisitor daca doreste prietenul nostru comun marcell sa-ti posteze pozele cu el ca le-a mai postat pe acest forum e ok daca nu poti cauta in forum in posturile mai vechi si o sa gasesti cu siguranta si postul unde marcell a pus si cateva fotografii cred...dar revin...sper sa nu fi pus ULEI!!
|
lichid de frana am bagat nu ulei din greseala am scris ulei...pai incerc sa vad daca gasesc eu aerisitoru daca nu o sa va rog daca puteti sa mai postati odata pozele...piese de pe ebay?is bune pot lua?is de calitate?de unde sa iau 2 brate?mersi mult
|
|
|
03-12-09, 15:51
|
#1320
|
Stage 3
Join Date: Dec 2008
Posts: 80
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by alexxxb
lichid de frana am bagat nu ulei din greseala am scris ulei...pai incerc sa vad daca gasesc eu aerisitoru daca nu o sa va rog daca puteti sa mai postati odata pozele...piese de pe ebay?is bune pot lua?is de calitate?de unde sa iau 2 brate?mersi mult
|
deci deschizi capota la motor...cum stai cu fata la motor..aerisitorul este exact sub vebasto(sper ca au toate masinile vebasto...)..o sa le vezi sunt doua conducte cred cu terminare in acea zona...trebuie sa le vezi..nu exista alte conducte in zona...una dintre ele are aerisitor ..il deschizi cu cheia..ceva asemanator cu franele doar ca procedura este inversa...adik nu tii calcat pe pedala si astepti sa iasa aerul ci in timp ce apesi pedala de ambreiaj deschizi si inchizi aerisitorul...intelegi?Nu sunt foarte priceput dar cred ca orice mecanic ar trebui sa stie cum se aeriseste un ambreiaj hidraulik...cred...
|
|
|
|
|