Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 01-05-11, 09:48   #6196
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by shrink View Post
Salut,
Da , stiu is diferite, problema cu afara e ca ce era pe ebay si pe care am licitat ori s-au retras mai repede, ori s-a vandut cu de expl 160 Euro ce mi s-a parut mult

1 mai muncitoresc placut, in special celor ca mine care chiar lucreaza azi!
O solutie pt cei care au probleme cu farurile...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	fara faruri  Rosu Metalizat.jpg
Views:	87
Size:	333.4 KB
ID:	1985289  
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 01-05-11, 10:05   #6197
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Arata foarte bine, insa tot ai nevoie de faruri si lampi de semnalizare.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 01-05-11, 10:35   #6198
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default Re: Club Ford Capri

Sa stiti ca m-am gandit foarte mult la aceasta solutie, insa nu stiu cum vezi noaptea cu ea, daca ar fi masina de show atunci e ok, si daca nu vrei cate o amenda la fiecare iesire in oras...
__________________
WaterTransferPRINTing import&know-how : wtprint.ro
shrink is offline   Reply With Quote
Old 01-05-11, 11:20   #6199
sile1

Stage 4
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
Default Re: Club Ford Capri

Treaba sta in felul urmator din pct meu de vedere , Florin masini este un baiat super , stie una alta legat de masinile vechi in general , a avut si el la randul lui o gramada de gunoaie si a stiut/gasit si mai ales pierdut o alta mare parte (aici e vina lui caci atunci atunci cand vezi ca nu poti cumpara ceva din varii motive dai pontul pentru ca altfel in cele mai multe cazuri ajunge la gunoiul suprem , care in acest caz e REmatu'si pierde toata lumea ) .
Totusi nu e un baiat rau si de multe ori a fost bine intetionat incercand sa ajute cu cat stie sau sa isi vanda marfa care la momentul ala putea fi portia necesara de oxigen pt cazanul respectiv . Pe scurt intre Florin si Radu marea diferenta este de mentalitate si de "tzinta" deci nu cred ca e vorba de impunsaturi sau rautati ci pur si simplu de ratiuni total diferite cu toate ca o pasiune comana exista.

De dat sfaturi este foarte usor , de dat cu parerea e si mai usor insa in momentul in care vrei sa faci ceva treaba se schimba , cand vrei sa o faci bine se schimba al dracu de tare si aici ma refer la partea cu investitul in sine si aici va dau exemplul meu... masina mea a costat cateva sutici cu toate multele probleme pe care le-am prezentat si aici pe forum fara "perdea" , dupa aceasta achizitie economica a urmat o investitie in jur de 1500Euro iar masina in momentul acesta este pentru ochii unui necunoscator in aceeasi stare ca atunci cand am luato , excluzand faptul ca acum exista 95% din elemente necesare petru a o intregi la nivel de Capri si nu la nivel de ford care a fost tras prin cur 30 de ani in tara asta nenorocita , + ca acum porneste si se deplaseaza prin forte proprii.
Completarea asta a implicat 2 masini intregi de piese + un motor si o cutie luate de pe alte doua masini + multe alte cumparaturi si mai ales multa munca a mea personala si a celor 2 baieti care lucreaza la mine ... toate asta insumate inseamna bani si timp care insa nu sa socotit desigur.

Concluzia este urmatoarea ...a te baga intrun proiect de restaurare (care defapt e reconditionare caci restaurarea e cu totul alta mancare de peste si nu stiu cati de aici si-ar permiteo sau chiar ar fi dispusi sa se bage si sa o si duca la capat ca la carte) , implica multe eforturi , limitari , timp si daruire ... rezultatul poate fi sau nu pe masura in functie de ce ne dorim fiecare de la masina respectiva.

Pe acest topic am vazut multe proiecte fiecare cu particularitatile lui ... unii au incercat sa imbine utilul cu placutul (vezi montarea 2.0dohc pe capri , 2.8uri sau 2.4i-ul de scorpio ) , altii au incercat sa isi puna amprenta si sa isi faca masina cat mai "deosebita" gen capri portocaliu sau cel albastru al lui audioclass sau de ce nu cel al lui Marius care la traforat si el dupa bunul plac .
Toate au farmecul lor si sunt deosebite in felul lor , placut sau nu in functie de perceptiile fiecarui pasionat de acest model , problema este ca aceasta latura a "deosebitului" poate influenta o eventuala revanzare care de ce sa ne mintim unii pe altii nimeni nu stie ce iti rezerva viata si ce esti nevoit sau chiar ogligat sa faci...
Trist este ca o parte din masinile de pe aici au ajuns la vanzare si au ramas tot acolo...

Cumparatorii verbali sunt convins ca putem gasi si am si gasit destui dintre noi , problemele apar cand chiar te hotarasti sa o vinzi si astepti clientul respectiv cu zambetul pe buze si banii in buzunar.
Sunt ferm convins cu toate ca nu stiu personajele... ca daca Marius ar fi acceptat cei 2000e , banii nu ar fi ajuns la el ci ar fi urmat codeala si motivele pentru care aceasta ocazie unica trebuie totusi ratata ca asa sunt marea parte a clientilor de Romania.

@ Costybanica

La tine cred mai mult ca sigur ca a fost vorba de treaba facuta prost urmata de nepricepere imbinata cu nepriceputi si continuata cu ghinion caci sa fim realisti , instalatie de motor mai simpla ca cea de Sierra nu cred sa fie la multe masini ... ca pe sierra a mers si la tine nu a mai mers denota clar ca cineva undeva a gresit . Totusi bine ca acum ai rezolvato cu motorul actual care merge relaxat in varianta primitiva si anume pe carburator.
Ca ai cheltuit aproape 2000E sincer sa fiu nu mie se pare deloc mult tinand cont ca in banii astia ai vopsit , tinichigerit , retapitzat masina + troaca aia de sierra de piese (sa nu mai vorbim de faptul ca o vopsitorie mai de pretentii costa minim in jur de 1000E)

Daca un electrician tia cerut 150 E sa iti rezolve o problema pe care tu de mult timp nu ai reusit sa o rezolvi si care te deranjeaza destul de tare banuiesc , mie personal mi se pare absolut firesc sa dai banii daca iti doresti sa treci odata si odata de etapa asta dupa ce ai vazut ca altfel nu merge treaba. Pana la urma "shmecheria" costa , iar daca cineva iti "curma suferinta" cand chiar te arde buza merita pe deplin cei 150E. Nu uitati niciodata ca orice pe lumea asta costa iar pretul il face mai tot timpul cel care presteaza, pret care variaza foarte mult de cati altii mai sunt care ar putea face acelasi lucru.

Suna-ma maine dupa 11 cand ajung pe plantatie si iti descriu mufele de la butoane si culorile firelor fara probleme (puteai sa ma fi sunat oricum de mai demult nu era nici o prob).




Numai bine si spor tuturor.
sile1 is offline   Reply With Quote
Old 01-05-11, 14:58   #6200
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default

Quote:
Originally Posted by sile1 View Post
Treaba sta in felul urmator din pct meu de vedere , Florin masini este un baiat super ,.........
Totusi nu e un baiat rau si de multe ori a fost bine intetionat incercand sa ajute cu cat stie sau sa isi vanda marfa care la momentul ala putea fi portia necesara de oxigen pt cazanul respectiv ................

..................
Trist este ca o parte din masinile de pe aici au ajuns la vanzare si au ramas tot acolo...
.............................
Numai bine si spor tuturor.
Sunt de acord cu tine, daca nu exista Florin eu n-as fi avut masca sanatoasa la Capri meu Inca mai sper sa ma rezolve de niste stopuri. Si bineinteles ca mai sunt si altii care au avut noroc ca au putut procura piese de la el.

E adevarat ca e preferabil sa folosesti piese noi la masina, dar de multe ori este foarte buna si solutia pieselor second-hand si in felul asta iti mai raman banuti cu ce sa platesti alte cheltuieli legate de masina. Daca n-ar exista varianta pieselor s-h atunci intretinerea unei masini ar fi mult mai costisitoare.

In ce priveste pretul si vanzarea masinilor vechi o problema poate fi faptul ca la unele din ele nu mai corespunde caroseria sau motorul cu actele; in alte cazuri strea tehnica e precara; alteori clientul ar prefera motor mic care sa consume putin, altii ar vrea motor mare si puternic dar ii sperie consumul, taxele,etc.

Quote:
Originally Posted by shrink View Post
Sa stiti ca m-am gandit foarte mult la aceasta solutie, insa nu stiu cum vezi noaptea cu ea, daca ar fi masina de show atunci e ok, si daca nu vrei cate o amenda la fiecare iesire in oras...
In urma cu vreo 10-12ani am vazut prin Arad un VW Polo sau Audi 50 (nu mai tin minte foarte bine) cu masca peste faruri ca in poza cu Capri de mai sus. Masina era din HD sau TM si era tunata super interesant, cineva spunea ca e a fiului unui pilot de curse din Romania. In orice caz masina era utilizabila si practica. Deci nu avea de ce sa-i dea cineva amenda pt ca avea faruri si semnalizatoare atata doar ca erau mascate...

Quote:
Originally Posted by criss View Post
Un sfat va rog,masina mea nu are turometru in dotare,ce solutie ar fi sa rezolv problema? Taunus 2.3 v6

Multumesc
Ai rezolvat cu turometru ? Ai grija ca turometrele la Fordurile din vremea aia erau diferite la motoarele cu 4 cilindri fata de alea cu 6. In partea de jos pe turometru scrie '4 CYL' sau '6 CYL'.

Last edited by NWZeu; 02-05-11 at 18:39.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 01-05-11, 17:24   #6201
sile1

Stage 4
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
Default Re: Club Ford Capri

@ Capri costi , mi-am amintit de discutia telefonica cu tine si rezultatul este urmatorul : am bloc de semnalizare in stare buna , iar stopurile de spate sunt o pereche de vanzare insa unul din ele (cel din dreapta daca nu ma insel) are o ciobitura (bucata lipsa de 1,5cm) spre numarul de inmatriculare jos (pe latura perpendiculara pe caroserie).

Legat de piesaraie tinand cont ca eu ma ocup cu desfacut tot felul de vechituri sunt mai mult decat adeptul pieselor la mana a2-a , la masini vechi cam asta e principala solutie ... totusi sunt momente in care trebuie sa facem niste eforturi pentru a lua lucru nou in cazurile in care acest lucru se impune sau tinde spre normal (sa fim realisti sunt destule elemente mecanice , uneori vitale la care trebuie si e cel mai indicat sa fie optat spre nou sau o a2a categorie si anume piesele care la 90% din masinile "de piese" sunt...tot uzate si nu renteaza remontarea).
sile1 is offline   Reply With Quote
Old 01-05-11, 19:33   #6202
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by sile1 View Post
.............
.......... totusi sunt momente in care trebuie sa facem niste eforturi pentru a lua lucru nou in cazurile in care acest lucru se impune sau tinde spre normal (sa fim realisti sunt destule elemente mecanice , uneori vitale la care trebuie si e cel mai indicat sa fie optat spre nou sau o a2a categorie si anume piesele care la 90% din masinile "de piese" sunt...tot uzate si nu renteaza remontarea).
Foarte corect ! De-aia ziceam ca e preferabil sa se foloseasca piese noi, dar cand e vorba de faruri, stopuri, ornamente, scaune , jante, aripi, capote, arcuri, oglinzi etc se pot folosi fara grije de la s-h, pt ca poti aprecia starea lor la vedere.

Am auzit de cazuri ca unii vroiau de la s-h filtre de aer sau de ulei, sau bujii

In cazul carburatoarelor s-h e ca la loterie: poti sa ai noroc sa nimeresti unul bun , sau poti sa nu ai noroc, si sa nimeresti unul terminat

E mai sigur sa cumperi unul nou sau reconditionat de specialisti chiar daca e foarte scump, dar poate fi o cheltuiala inutila daca motorul pe care va fi montat este deja varza sau prost refacut
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 02-05-11, 11:39   #6203
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Pot sa ma laud si eu cu o isprava? de parca restul problemelor s-au terminat si a mai ramas de dat cu ruj pe buze.
Ghici ce am primit azi? DA un ceas, de unde? de la mama naibii. Am facut cont pe ebay, cu paypal si tot tacamul si mi-am luat un ceasulet de la un baiat din Anglia
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P1080673.JPG
Views:	37
Size:	1.46 MB
ID:	1986717   Click image for larger version

Name:	P1080674.JPG
Views:	34
Size:	1.47 MB
ID:	1986718   Click image for larger version

Name:	P1080675.JPG
Views:	47
Size:	1.46 MB
ID:	1986719  

Click image for larger version

Name:	P1080676.JPG
Views:	39
Size:	1.52 MB
ID:	1986720  
__________________
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 04-05-11, 08:27   #6204
sile1

Stage 4
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
Default Re: Club Ford Capri

@ costy , ti-a facut baiatul pozele ... da-mi un telefon sa iti dau nr lui sa faceti schimb de adrese de mail.
sile1 is offline   Reply With Quote
Old 04-05-11, 09:26   #6205
criss
Old School Cars

Stage 5
 
criss's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Ai rezolvat cu turometru ? Ai grija ca turometrele la Fordurile din vremea aia erau diferite la motoarele cu 4 cilindri fata de alea cu 6. In partea de jos pe turometru scrie '4 CYL' sau '6 CYL'.
Da am rezolvat,multumesc sile1

L-am testat pe 1/4mile pana la 6000 de ture,rezultatul a fost 16.5 s
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	dragracing-arad.jpg
Views:	57
Size:	187.1 KB
ID:	1989540  
criss is offline   Reply With Quote
Old 04-05-11, 21:48   #6206
donz

Stage 5
 
donz's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 716
Member of:
[Opel]
Default Re: Club Ford Capri

daca intereseaza pe cineva vand 4 jante Remotech, seamana izbitor cu borbet a , 9jspate, 8j fata, au si ceva cauciucuri dar nu sunt foarte bune, si din pacate nu mai au capacele din mijloc http://www.google.ro/imgres?imgurl=h...w=1440&bih=783

poza ilustrativa, pret 250usor negociabil, prindere 4
*108, au fost pe un porsche 924, masina s-a dat au ramas jantele

ptr mai multe detalii v-a stau la dispozitie la tel 0743128196
donz is offline   Reply With Quote
Old 06-05-11, 21:13   #6207
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

In sfarsit, am si eu stopuri sanatoase pe masina.Le-am pus ieri si am constatat ca masina este ceva mai aerodinamica acum datorita lor, acceleratia e mai rapida si a scazut putin si consumul


Quote:
Originally Posted by criss View Post
Da am rezolvat,multumesc sile1

L-am testat pe 1/4mile pana la 6000 de ture,rezultatul a fost 16.5 s
Multumesc si eu Sile 1 pt stopuri;
Pana ieri cam atat faceam si eu pe sfertul de mila, dar cu noile stopuri am obtinut sub 14s
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 07-05-11, 08:42   #6208
sile1

Stage 4
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
Default Re: Club Ford Capri

Vreau sa facem calitate Costi... , cand mai ai nevoie de alte gunoaie te astept cu interes .

Numai bine
sile1 is offline   Reply With Quote
Old 07-05-11, 11:24   #6209
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default Re: Club Ford Capri

Salut baieti,
hai sa va povestesc ceva trist, scuze daca is prea aspru dar reprezinta mentalitatea natiunii, ma rog cea mai mare parte. mai sus povesteam de doua capriuri deealtfel praf dar mai era cate ceva de salvat de pe ele, propietarul cerea 1000 E pe cele doua mormane.bon. asta se intampla acum 10 zile.azi ma suna, ca le-a taiat in 4 si le-a dus la fier ( a luat 1400 ron pe ele), a mai ramas 2 capote si cate ceva, daca vreau le vinde. i-am fost zis ca mai bine sa le dea la fier vechi, ii platesc eu aceeasi suma dar normal, n-a tinut cont. m-am dus la fier vechi , acolo m-au refuzat pe motivul ca nu au voie sa vinda nimic din ele....
deci , baieti astia ni-s concetatenii si scara lor valorica.
shrink is offline   Reply With Quote
Old 07-05-11, 20:25   #6210
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Eu pe troaca mea am dat 3800 lei acum doi ani daca nu ma insel, am salvat-o de la topit, baiatul spunea ca daca nu ii dau banii astia o duce la taiat, el nici macar nu avea de gand sa puna anunt pe net sau sa o dea la ziar ci doar sa-si ia banul pe ea..... asa ca inteleg sentimentul.
costybanica is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -