Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 28-02-11, 12:34   #6061
rudy pa

Stage 2
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 45
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by silencer View Post
mai tare ca loganu ) super. arata si mai bine. are si scaune mai comode.
@rudy: si eu am tot 2.3 dar pe un mk3, suntem in minoritate pe aici, nu te gandi la cai, fa-l sa mearga lin si vei fi fericit.
eram si eu curios,n-am luat-o ptr cai,mi-a placut dintotdeauna o masina sport de genul asta,oricum va iesi in evidenta cand o s-o scot pe strada
rudy pa is offline   Reply With Quote
Old 28-02-11, 14:35   #6062
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Zilele trecute am dat jos carburatorul dublucorp pe care il aveam, ca nu am reusit sa gasesc pe cineva sa-l regleze si l-am montat pe al ei original cu o singura camera, dar nu vrea sa porneasca; pompa baga benzina dar e ceva infundat in carburator de nu trece benzina mai departe; o sa-l desfac dar nu prea stiu eu ce dracu sa-i fac si ma gandeam sa caut un kit de reparare.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P1080457.JPG
Views:	55
Size:	1.38 MB
ID:	1896211   Click image for larger version

Name:	P1080458.JPG
Views:	55
Size:	1.40 MB
ID:	1896212  
__________________
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 28-02-11, 16:08   #6063
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: Club Ford Capri

Costybanica....la carburatorul din poze....nu ai ce sa-i mai faci pt a putea merge cu el normal. In el nu o sa gasesti decat jiclorul principal....in rest ai canale (care dca sunt decalibrate ... il poti arunca linistit).
Daca ai avut pe masina dublucorp weber 32/36 JETAT CORECT py motor de 1,6 ar fi trebuit sa mearga bine. Ce anume te-a facut sa il dai pe ala dublucorp jos ? Ce nu mergea bine cu el ?
__________________
Ford Power
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 28-02-11, 16:45   #6064
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Ar putea fi de la cuiul pontou care ramane blocat (in caz ca are cui pontou)?
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 28-02-11, 17:29   #6065
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Carbul dublu il am de la Florin si spunea ca a fost de pe un motor de 2.0 iar eu l-am pus pe 1.6; de mers mergea dar cu chiu cu vai, consuma cred ca ceva peste 15% dar pe frig nu pornea deloc plus ca are si o buba la soclu ca nu sta clapetele inchise cat e rece antigelul si de aceea l-am inlocuit cu asta care a mers pe masina acum un an si ceva dar acum vad ca nu mai vrea; ce as putea sa-i fac la ala dublu sa ma inteleg cu el? soclu nu merge facut pe sufa sau reparat in vreun fel (sigur nu e pus invers) iar jicloarele sa le inlocuiesc daca se gasesc noi?
Pun doua poze din manual cu tipurile de carburatoare pe care le am.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	carb.jpg
Views:	66
Size:	1.71 MB
ID:	1896525   Click image for larger version

Name:	carb dublu.jpg
Views:	63
Size:	1.95 MB
ID:	1896526  
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 28-02-11, 20:15   #6066
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: Club Ford Capri

Corect Sillencer..... costy, cuiul poantou la tipul ala de carburator a avea varful conic din cauciuc.....vezi ca nu cumva sa se fi blocat pe inchis. Am avut un astfel de carburator pe masina si am fost foarte fericit atunci cand am gasit un 32/36 sa il inlocuiesc.
Din pacate, set de jicloare nu prea mai ai unde sa gasesti...dar se potrivesc cateva de la carburatorul de dacie (carburator care este sub licenta weber).
Iti dau jetarile pt motor de 1,6....schimba jicloarele conform jetarilor de mai jos.
1. verifica clapeta de acceleratie pe prima camera (cea de 32) ca aia se uzeaza (daca ai un mester bun iti face o clapeta buna
2. Regleaza CNCul corect si nu vei sari de 10 MAXIM 11% consum in oras.
3. Desfa tot ce inseamna jiclor si garnitura de pe carburator, scufunda-l in decarbusolv (bine ar fi sa il tii 2-3 ore) GARNITURILE nu le bagi in decarbusolv.
4. Pui totul la loc asa cum ti-am scris....stangi surubul de amestec aer/benzina pana la capat...si apoi il desfiletezi 3,5 ture (asta e reglajul standard pt un carburator bun......in cazul tau...daca dupa reglajele astea nu merge bine (daca te bazezi pe aprindere si pe supape ca sunt ok) mai poti infileta sau desfileta surubul de reglaj pana simti ca merge bine (ideal este sa fii la un analizor de gaze cand faci asta.....dar sa stii ca si nasul uman este un "detector" foarte bun). Pe 2 masini personale mi-am reglat carburatorul in acest fel....si la ITP a mai fost nevoie de doar 0,5 ture pt a imi iesi noxele.

Pe treapta 1/2
jiclor principal: 130/125
jiclor principal de aer: 160/125
tub emulsor: F66/F66
jiclor de ralanti: 0,5/0,45
jiclor de aer ralanti: 1,5/1,5

Atentie soc nu soclu, si cablu de soc...nu sufa (nu trebuie sa te simti aiurea pt corectare....dar trebuie sa stim despre ce vorbim).
Bafta

Last edited by bil1706; 28-02-11 at 20:23.
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 28-02-11, 21:25   #6067
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default Re: Club Ford Capri

Forumul asta ar trebui sa aiba deja buton de Thank you. Eu l-as fi dat postului de mai sus doar pentru cat de frumos e scris.
silencer is offline   Reply With Quote
Old 01-03-11, 07:02   #6068
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Sper sa ma descurc, in mare parte am inteles, mi-am facut lista cu ce mi-ai scris si o sa merg la piese auto poate gasesc ceva.
Multumesc pentru ajutor, aceste informatii sigur vor fi de folos multora.
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 01-03-11, 08:14   #6069
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by silencer View Post
mai tare ca loganu ) super..... .
Chestia cu Loganu' am zis-o in gluma, era doar o estimare modesta a caprei mele cu motorul actual...

Si faptul ca folosesc masina de 5 ani fara nici un fel de probleme dovedeste ca schimbarea motorului fost o alegere buna.

Iar daca altii prefera motoarele vechi, foarte bine, daca lucrul asta ii face fericiti

Inca mai sper sa fie cat mai multi cu masinile functionale si sa ne intalnim toti cat mai curand posibil...
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 01-03-11, 09:58   #6070
rudy pa

Stage 2
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 45
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Chestia cu Loganu' am zis-o in gluma, era doar o estimare modesta a caprei mele cu motorul actual...

Si faptul ca folosesc masina de 5 ani fara nici un fel de probleme dovedeste ca schimbarea motorului fost o alegere buna.

Iar daca altii prefera motoarele vechi, foarte bine, daca lucrul asta ii face fericiti

Inca mai sper sa fie cat mai multi cu masinile functionale si sa ne intalnim toti cat mai curand posibil...
apropo, s-a organizat vreodata o intrunire a caprarilor,astia cu broscutele sau intalnit parca saptamana trecuta la sibiu, noi pe cand?
rudy pa is offline   Reply With Quote
Old 01-03-11, 10:24   #6071
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default Re: Club Ford Capri

pe cand o sa ne mearga caprele cred. cate sunt folosite zilnic azi?
silencer is offline   Reply With Quote
Old 02-03-11, 19:09   #6072
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by silencer View Post
Forumul asta ar trebui sa aiba deja buton de Thank you. Eu l-as fi dat postului de mai sus doar pentru cat de frumos e scris.
Stii tu ceva ... vBulletin 4.0.1 are optiunea asta si apare cam asa:

The Following x Users Say Thank You to x For This Useful Post:

Bineinteles ca poate fi schimbat mesajul in scriptul forumului, astfel incat sa apara in limba romana.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 02-03-11, 22:22   #6073
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default Re: Club Ford Capri

stiam si asta
silencer is offline   Reply With Quote
Old 03-03-11, 11:59   #6074
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Motoarele 2,3 V6 aveau 108cp pana in 1979, iar cele dupa 1980 aveau 114cp; asta se intampla cand masinutele erau noi si carburatoarele erau sanatoase
si 125Cp pe foarte putine variante de Ford vechi, capri si un Taunus 26M parca..


Informatiile lui bil ma vor ajuta si pe mine la aceeasi problema ca si a lui costybanica, tot Weber 32/36 ca cel ce i l-am dat lui, tot luat de pe 2L si pus pe 1.6, uda bujiile, la innegreste pt ca sigur nu e jetat bine. Mai e si partea cu aprinderea putin, dar o trec pe electronica curand.

Multumim BIL
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 03-03-11, 16:43   #6075
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: Club Ford Capri

Oricand cu placere Florine...si restul.
Atentie...daca iti uda bujiile su dupa jetarea si reglarea corecta (si schimbarea bujiilor cu unele conform temperaturii cerute de FORD)....sa nu fie problema la supape (sa nu inchida etans cele de pe admisie.....in cazul asta recomand reglaj "mai strans". Este o problema destul de des intalnita la motoarele pinto.
bil1706 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -