Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 05-03-10, 21:18   #5461
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by costybanica View Post
................. , apropo cea mai ieftina grila dintre faruri pe la ce sume se invarte? am vreo doua dar sunt sparte si parca nu as vrea sa pun plasa intre faruri ........


In toamna trecuta am cumparat eu o grila de mk2 pt masina mea (eu am Capri mk3 dar grila originala era ''cam defecta'' si in plus, intodeauna mi s-a parut mai faina cea de mk2) si m-a costat 120 Lei. Atunci avea de vanzare Florin-cars 3 masti de mk2 la 120-150 Lei/buc. Parca si SILENCER avea una tot de mk2. Cred ca de mk3 s-ar putea sa aibe Johnny111. Nu stiu cat ar putea costa acum...
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 06-03-10, 19:53   #5462
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

da, de mk 2 am eu, si arata mult mai bengoase
eventual, daca vrei sa te "complici" putin cu filtrul de aer, decupezi capota in dreapta fata, si faci un scoop frumos, asta daca esti pasionat de curse/raliuri si-ti surade ideea, intorci filtrul in sus si ai flux si mai bun de aer, si mai rece fata de orice alta varianta de pozitionare sub capota(dar cu deschiderea scoop-ului orientata spre parbriz-e mai sigur)

Last edited by florin_cars; 06-03-10 at 19:57.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 06-03-10, 20:54   #5463
johnny111

Stage 5
 
johnny111's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
In toamna trecuta am cumparat eu o grila de mk2 pt masina mea (eu am Capri mk3 dar grila originala era ''cam defecta'' si in plus, intodeauna mi s-a parut mai faina cea de mk2) si m-a costat 120 Lei. Atunci avea de vanzare Florin-cars 3 masti de mk2 la 120-150 Lei/buc. Parca si SILENCER avea una tot de mk2. Cred ca de mk3 s-ar putea sa aibe Johnny111. Nu stiu cat ar putea costa acum...
Am eu o grila. Nu stiu daca e intreaga. E de MKIII. Oricum trebuie sa-ti trimit clemele, te sun si de grila si vb.
johnny111 is offline   Reply With Quote
Old 08-03-10, 19:59   #5464
mariuslazarina

Stage 4
 
mariuslazarina's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of:
[Old School Cars]
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

salut

vreau si eu un pic de ajutor...
in weekend, dupa ce am scos masina din garaj, am schimbat un furtun de frana, si cand s-o pornesc, nu a vrut sa mai porneasca la prima cheie, la a doua a pornit, dar a fost destul de lunga. Acum merge ca naiba, daca vreau sa-l turez brusc, in loc sa se tureze motorul, da in nas, behaie. Daca il turez treptat, se tureaza frumos. Daca vreau sa plec dupa loc, merge ok, daca vreau s-o scartii un pic direct se opreste motorul.
Am incercat si la rece si la cald...am umblat si la avans...nu mai stiu cum s-o dau ca ma enerveaza la culme...

inca ceva, cum verific daca este bine montata cureaua de distribuite, daca este bine pusa la punct?...pe curea nu am decat un semn.

multumesc!!!
__________________
masinuta mea de suflet...
mariuslazarina is offline   Reply With Quote
Old 09-03-10, 07:57   #5465
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Uita-te in carburator si accelereaza, bineinteles cu motorul oprit, si vezi daca nu cumva e infundat ajutajul de spritz.
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 09-03-10, 21:12   #5466
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

de ce cu motorul oprit?
apropo de cureaua de distributie nu pe curea tre sa ai semn jos pe fulia de arborele cotit tre sa fie un semn si sus alea 2 tre sa fie la semne si apoi pui cureaua.Al tau ii in 4 pistoane? vezi ca poate fi o data la 1 si o data la 4 tre sa verifici :d

Last edited by baga; 09-03-10 at 21:17.
baga is offline   Reply With Quote
Old 10-03-10, 18:23   #5467
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
Default re: Club Ford Capri

1. Pentru ca poate sa-i dea un rateu in fata (si poate e si cu o flacara).
2. Ce anume vrei sa reclami la cureaua de transmisie (a fost schimbata de curand) ?
__________________
Ford Power
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 10-03-10, 22:27   #5468
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

i se pare ciudat faptul ca da rateuri si cred ca se gandeste daca nu cumva ii sarita distributia un dinte sau mai multi... in legatura cu rateu mno depinde la mine merge si cu motorul pornit ( cu toate ca mai scotea cate o flacara de 10-15 centi) )
baga is offline   Reply With Quote
Old 11-03-10, 07:42   #5469
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

atentie la rateuri(cand priviti in carburator), ca daca se deregleaza avansul mecano-electrostatic si se arde garnitura de la baia de ulei, se poate crea un vortex euclidian si va treziti cu capul in carburator
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 11-03-10, 08:58   #5470
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by mariuslazarina View Post
salut

vreau si eu un pic de ajutor.
.... nu a vrut sa mai porneasca la prima cheie, la a doua a pornit, dar a fost destul de lunga. Acum merge ca naiba, daca vreau sa-l turez brusc, in loc sa se tureze motorul, da in nas, behaie. Daca il turez treptat, se tureaza frumos. Daca vreau sa plec dupa loc, merge ok, daca vreau s-o scartii un pic direct se opreste motorul.
Am incercat si la rece si la cald...am umblat si la avans...

multumesc!!!

De cand ai pus carburatorul ala pe masina s-a intamplat sa mearga vreodata bine ??? Poate este defect si te chinui degeaba cu el...poate cand l-ai desfacut nu l-ai mai montat corect la loc si acuma nu functioneaza bine din cauza asta...poate nu sunt puse corect furtunurile de vacuum...poate nu s-a curatat mizeria din el doar de la suflatul cu aer (incearca cu spray de carburator, ala dizolva si indeparteaza depunerile care pot obtura jiglerele si canalizatiile din carburator)...poate ar trebui sa procuri kit de reparatie pt al tau...poate ca mai bine cauti altul -dar iti trebuie foarte mult NOROC ca sa gasesti unul vechi si bun ...
Sau poate ar trebui sa gasesti un meserias cu adevarat bun care sa vada ce si cum sta treaba cu carbul tau (debit pompa sprit, jiglere, vacuumuri, nivel in carburator, mecanism soc, pozitia corecta a clapetelor de admisie, etc) si cu avansul, si cu bujiile, si cu bobina de inductie, si cu condensator, si cu, si cu,....


@ florin-cars,
super explicatiile date de tine Nu stie toti ce pericole multe este cu rateurile...
Dar e bine de stiut ca unii au ramas fara gene si sprancene fiindca s-au uitat unde nu trebuia cand nu trebuia ....

Last edited by capricosti; 11-03-10 at 09:04.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 11-03-10, 14:12   #5471
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
Default re: Club Ford Capri

Razi tu harap alb...dar nu e rasul tau....
Cand am montat 32/36le prima oara pe Taune...pana am reglat avansu' si carburatorul....dadea rateuri in el la greu.....in momntul in care vroiam sa accelerez...."dadea in nas" si scotea o flacara pe carburator. Daca credeti ca e de glumit cu asta....va urez "vizionare" placuta la carburator (cand sunt probleme de genul asta).
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 11-03-10, 19:03   #5472
mariuslazarina

Stage 4
 
mariuslazarina's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of:
[Old School Cars]
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

oameni buni...
1. rateuri nu da, dar porneste fff greu, termina o baterie pana porneste prima data. Daca a pornit prima data, dupa aia porneste la sfert.
Porneste bine si prima data daca ii pun benzina in carburator.
2. Dupa ce a a pornit nu il pot tura deloc, daca il turez in primele 2 min se opreste direct. Dupa ce se mai incalzeste putin se tureaza dar daca vreau sa-l turez brusc da sa se opreasca motorul, iar daca vreau sa-l turez brusc in sarcina se opreste direct.
Daca merg cu el batraneste nu am probleme...sincer nu am avut ocazia sa urc o bordura de cand am problema ca nu stiu daca o urca , e lipsit de vlaga.

Carburatorul a mers ireal de bine, comparativ cu toate carburile pe care le-am incercat pe acest motor 1.6
Am mai pus pe acest motor unu de dacia, unul de fiesta si un pierburg 2e, acum am pus un weber si a mers bine, l-am oprit sambata seara fara nici o problema si duminica dimineata nu a vrut sa mai porneasca si a inceput show-ul.
mariuslazarina is offline   Reply With Quote
Old 11-03-10, 19:12   #5473
mariuslazarina

Stage 4
 
mariuslazarina's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of:
[Old School Cars]
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

cureaua de distributie e schimbata in toamna fiindca cea veche s-a rupt in mers. Dar am stat un timp si am cautat in semne si in stele am montat noua curea, i-am dat o cheie si a pornit la sfert, cu carbul de dacie in acel moment pe masina.

dar cand nu vrea sa mearga ma gandesc decat ca am verificat tot ce imi trecea prin minte, asta mi-a scapat si .... sincer nu stiu ce sa-i mai fac.
mariuslazarina is offline   Reply With Quote
Old 11-03-10, 20:52   #5474
74axd

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 37
Default re: Club Ford Capri

PRIETENE, NU AI SUFICIENTA BENZINA! ori nu o aduce pompa, ori se goleste camera de nivel constant, ori ai infundate jiglere. am patit acelasi lucru la taunus- nu mai baga pompa. deci verifica la rece daca mai ai benzina in camera de nivel constant. daca da da-i un sprit vezi daca vine ceva pe teava. sau incearca mai intai sa o pornesti punindu-i direct benzina in carburator- sigur va porni.problema este ca, daca nu ajunge benzina sa creeze amestecul carburant la nivelul difuzorului dai la cheie pana imbatranesti.
74axd is offline   Reply With Quote
Old 11-03-10, 21:18   #5475
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by bil1706 View Post
Razi tu harap alb...dar nu e rasul tau....
Cand am montat 32/36le prima oara pe Taune...pana am reglat avansu' si carburatorul....dadea rateuri in el la greu.....in momntul in care vroiam sa accelerez...."dadea in nas" si scotea o flacara pe carburator. Daca credeti ca e de glumit cu asta....va urez "vizionare" placuta la carburator (cand sunt probleme de genul asta).

Eu am vazut un vecin care incerca sa-si regleze carbul la Dacia personala (''ce dracu' doar nu e asa greu sa reglezi un carburator !'' mai ales la Dacie ) in urma cu cativa ani, tinea palma peste carb si tura motorul sa desfunde jiglerele... cand lua mana de deasupra carbului si tura motorul brusc,apareau rateuri si ieseau flacari din carburator ; la un moment dat s-a apropiat cu fata de carburator si a vrut sa vada daca sprituie destula benzina cand il tureaza ...si s-a ales DOAR cu sprancenele si genele arse
capricosti is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -