Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 24-02-11, 09:56   #6046
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Salut,

Urca niste poze cu el.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 24-02-11, 17:36   #6047
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default Re: Club Ford Capri

Salut baieti,bine v-am gasit,
inca un posesor de Capri, de data asta de mk1, 1600.In scurt timp vreau sa ma apuc de refacerea ei, nu neaparat 1:1 look original, poate putin Cult tuning, dar cu bun simt.Momentan caut faruri la ea, si daca aveti idee unde as putea gasi elemente de caroserie la ea in afara de Anglia, spuneti-mi si mie. In ceea ce priveste piesele de schimb am constatat ca se cam gasesc .
in ceea ce priveste refacere de interior si nu numai , parti din plastic de expl., ma recomand calduros : wtprint
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ABCD0001.JPG
Views:	88
Size:	932.1 KB
ID:	1889505   Click image for larger version

Name:	ABCD0002.JPG
Views:	79
Size:	908.2 KB
ID:	1889506  

Last edited by NWZeu; 25-02-11 at 10:56.
shrink is offline   Reply With Quote
Old 25-02-11, 10:22   #6048
galileo

Stage 1
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 10
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by shrink View Post
Salut baieti,bine v-am gasit,
inca un posesor de Capri, de data asta de mk1, 1600.In scurt timp vreau sa ma apuc de refacerea ei, nu neaparat 1:1 look original, poate putin Cult tuning, dar cu bun simt.Momentan caut faruri la ea, si daca aveti idee unde as putea gasi elemente de caroserie la ea in afara de Anglia, spuneti-mi si mie. In ceea ce priveste piesele de schimb am constatat ca se cam gasesc .
in ceea ce priveste refacere de interior si nu numai , parti din plastic de expl., ma recomand calduros : wtprint
www.oldcars.de
dar cred ca tot mai bine iesi cu englezii.

Last edited by NWZeu; 25-02-11 at 10:57.
galileo is offline   Reply With Quote
Old 25-02-11, 11:50   #6049
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by shrink View Post
Salut baieti,bine v-am gasit,
inca un posesor de Capri, de data asta de mk1, 1600.In scurt timp vreau sa ma apuc de refacerea ei, nu neaparat 1:1 look original, poate putin Cult tuning, dar cu bun simt.Momentan caut faruri la ea, si daca aveti idee unde as putea gasi elemente de caroserie la ea in afara de Anglia, spuneti-mi si mie. In ceea ce priveste piesele de schimb am constatat ca se cam gasesc .
in ceea ce priveste refacere de interior si nu numai , parti din plastic de expl., ma recomand calduros : wtprint
Bine ai venit!

Cele mai ieftine elemente de caroserie le gasesti in Anglia (ex.: www.ebay.co.uk), insa costa mai mult shippingul, cu toate acestea, asa cum a spus si galileo, e foarte posibil sa iesi mai ieftin decat daca le-ai lua de pe oldcars.de sau ebay.de
In alta ordine de idei, toata tranzactia se finalizeaza mult mai usor cu englezii, care sunt adevarati profesionisti.
De exemplu, in caz ca nu gasesti un element de caroserie pe care nu-l poti reproduce sau nu la standardul pe care ti-l doresti, poti comanda orice element de caroserie pe http://www.steelpanels.co.uk/ Nu sunt, repet, NU sunt deloc ieftini, dar altii eu nu am gasit, deci...
Ca sa nu mai spun ca trebuie sa te "programezi" (poate dura de la cateva sapt la cateva luni), oamenii sunt full de comenzi.

Pe mine ma intereseaza sa reconditionez interiorul. Avand in vedere ca ai vazut cam cum este consituit un interior de Capri (eu am MK II), cam ce ai putea face pentru: fata usa (schelet si tapiterie), plansa bord, tapiterie plafon, scaune?

Last edited by Silencer Power; 25-02-11 at 11:53.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 25-02-11, 16:53   #6050
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default Re: Club Ford Capri

Salut baieti,
da, mersi pt info, inseamna ca nu este drum mai scurt catre piese sau elemente. pentru mon=ment ceea ce imi este mai important sunt cele 2 mai bine zis 4 faururi si poate le schimb si cele stopurile.
sunt cam dat peste cap cu tipul masinii, in talon e 1975, motor LAC 1600, si acestea in cele mai multe cataloage sunt pana in '74 de atunci deja mk2.
farurile, capota bombata lung, si stopurile spun ca masina e RS, dar acestea nu a fost fabricate cu motor de 1600, banuiesc ca careva dintre propietari l-o fi schimbat sau e trecere de model...nu stiu, si de aici problema ca nu stiu la ce tip sa comand piesele...idei??? , ma gandesc sa ma ghidez dupa seria sasiu.
Stie cineva daca farurile de la mk2 se potrivesc si la mk1?
Referitor la interior, scuze, m-am exprimat eu putin gresit, putem infolia sau trata prin hidrotransfer numai suprafetele care pot vi vopsite, deci cele din plastic, metal,lemn etc.,, pe site-ul wtprint vezi cateva exemple.

Last edited by NWZeu; 26-02-11 at 10:29.
shrink is offline   Reply With Quote
Old 25-02-11, 19:21   #6051
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Salutare la amandoi si bine ne-ati nimerit; rudy, ceva poze sa ne clatim si noi ochii? ca nu prea a mai fost miscare p-acilea de mult.
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 26-02-11, 15:42   #6052
rudy pa

Stage 2
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 45
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by costybanica View Post
Salutare la amandoi si bine ne-ati nimerit; rudy, ceva poze sa ne clatim si noi ochii? ca nu prea a mai fost miscare p-acilea de mult.
din pacate nu este gata, o refac toata,mai am evacuarile de gaze( de facut rost,aici am o problema) si vopsitul,poze dupa ce e gata, acum nu am la ce
rudy pa is offline   Reply With Quote
Old 26-02-11, 17:03   #6053
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default

Quote:
Originally Posted by shrink View Post
Salut baieti,
.............
sunt cam dat peste cap cu tipul masinii, in talon e 1975, motor LAC 1600, si acestea in cele mai multe cataloage sunt pana in '74 de atunci deja mk2.
farurile, capota bombata lung, si stopurile spun ca masina e RS, dar acestea nu a fost fabricate cu motor de 1600,......
Stie cineva daca farurile de la mk2 se potrivesc si la mk1?
.........
Esti sigur ca actele sunt ok ? Mk1 s-a fabricat din '69 pana la sfarsitul lui '73, iar din '74 a inceput mk2. Vezi in talon ce dimensiuni (L x l x h) si ce mase sunt trecute (kg), si daca ni le spui o sa vedem daca sunt cele de la mk1 sau mk2.
Toate modelele mk1 au avut aceiasi caroserie (toate aveau capota bombata lung, iar stopurile late au aparut pe ele prin '72 daca nu ma insel); RS se deosebea prin faptul ca masina era bicolora din fabrica, farurile erau rotunde si aveau masca altfel decat modelele obisnuite, avea barele doar partial pe fata sau deloc si motoarele erau numai pe injectie cu cilindree de 2600 sau 3100. E foarte putin probabil sa fie vreunul in Romania (nu este insa exclus) pt ca erau si acum 40 de ani mult mai scumpe decat celelalte modele si foarte scumpe sunt si in prezent, iar cei care au dat banii pe ele au avut mare grija de ele...
Mk2 avea farurile dreptunghiulare si erau diferite ca forma de varianta mk1 cu face lift (dupa '72).

PS: Inainte sa te pui pe munca si cheltuiala verifica daca actele corespund cu ce ai tu, sa nu te pomenesti ca ajungi la RAR cu masina gata si aia sa spuna ca nu e in regula...

Quote:
Originally Posted by rudy pa View Post
din pacate nu este gata, o refac toata,mai am evacuarile de gaze( de facut rost,aici am o problema) si vopsitul,poze dupa ce e gata, acum nu am la ce
Ce motor ai pe capra
Spor la treaba si sa pui poze cat mai curand

Last edited by NWZeu; 26-02-11 at 18:06.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 26-02-11, 19:29   #6054
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Mk2 avea farurile dreptunghiulare si erau diferite ca forma de varianta mk1 cu face lift (dupa '72).
... si rotunde cu rama patrata.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 26-02-11, 20:26   #6055
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: Club Ford Capri

"Caprarilor" am si eu nevoie de poze, scheme sau orice material ajutator.....cu cutia de viteze cu timonerie de pe Capri MK1. Aveti asa ceva ?
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 09:54   #6056
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Au fost mai multe cv pe mk1; difereau in functie de motorizare pe cate stiu...
Am vazut undeva vreo 3 variante de cv care au fost pe mk1, dar nu erau poze de detaliu si nu se distingea timoneria.
Poate daca dai cautare pe 'goagal' sa gasesti ceva la 'Capri mk1 gear box'.

Unele cv s-au 'mostenit' de la mk1 la mk2-3...

Last edited by capricosti; 27-02-11 at 10:04.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 11:20   #6057
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: Club Ford Capri

Iti dai seama ca primul lucru a fost "goagal"....dar nu am gasit nimic . Din cate stiu eu...este o singura cutie pe Capri cu timonerie (cea care are marcharieru' diferit fata de cutiile de pe Sierra, Taunus, Granada).
__________________
Ford Power
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 12:53   #6058
rudy pa

Stage 2
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 45
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Esti sigur ca actele sunt ok ? Mk1 s-a fabricat din '69 pana la sfarsitul lui '73, iar din '74 a inceput mk2. Vezi in talon ce dimensiuni (L x l x h) si ce mase sunt trecute (kg), si daca ni le spui o sa vedem daca sunt cele de la mk1 sau mk2.
Toate modelele mk1 au avut aceiasi caroserie (toate aveau capota bombata lung, iar stopurile late au aparut pe ele prin '72 daca nu ma insel); RS se deosebea prin faptul ca masina era bicolora din fabrica, farurile erau rotunde si aveau masca altfel decat modelele obisnuite, avea barele doar partial pe fata sau deloc si motoarele erau numai pe injectie cu cilindree de 2600 sau 3100. E foarte putin probabil sa fie vreunul in Romania (nu este insa exclus) pt ca erau si acum 40 de ani mult mai scumpe decat celelalte modele si foarte scumpe sunt si in prezent, iar cei care au dat banii pe ele au avut mare grija de ele...
Mk2 avea farurile dreptunghiulare si erau diferite ca forma de varianta mk1 cu face lift (dupa '72).

PS: Inainte sa te pui pe munca si cheltuiala verifica daca actele corespund cu ce ai tu, sa nu te pomenesti ca ajungi la RAR cu masina gata si aia sa spuna ca nu e in regula...



Ce motor ai pe capra
Spor la treaba si sa pui poze cat mai curand
e de 2300 cmc ,v6 numai ca nu stiu exact cati cai dezvolta,aici am o nelamurire.mersi de incurajare,pana la vara vreau sa o termin
rudy pa is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 15:25   #6059
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Motoarele 2,3 V6 aveau 108cp pana in 1979, iar cele dupa 1980 aveau 114cp; asta se intampla cand masinutele erau noi si carburatoarele erau sanatoase

Tot 2,3 V6 (de 114cp) am avut si eu pe masina, dar multumita fostilor proprietari care au folosit-o prosteste, din pacate abia daca mai ramasesera vreo 30-35cp Dacia 1300 era mai tare decat Capri meu cu V6-le ala

Dar am rezolvat situatia in mod radical iar acum capra mea e ceva mai tare decat Daciile 1300 E chiar mai tare ca Loganu
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 28-02-11, 09:08   #6060
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default Re: Club Ford Capri

mai tare ca loganu ) super. arata si mai bine. are si scaune mai comode.
@rudy: si eu am tot 2.3 dar pe un mk3, suntem in minoritate pe aici, nu te gandi la cai, fa-l sa mearga lin si vei fi fericit.
__________________
cand vei fi vazut atata rugina cat mine vei putea vorbi
silencer is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -