Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati |
14-04-09, 17:50
|
#106
|
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 986
Member of: [Honda]
|
Re: Comprimare chiulasa....
Daca am spus pistoane de compresie nu am spus k sunt plate..scobitura exista la toate..dar la cele de compresie este umflat intre scobituri..am sa pun poze cu pistoanele normale si cu cele de compresie..si referitor la consum nu creste pentru ca nu se umbla la alimentare ci DOAR LA CAMERA DE ARDERE !! aceeasi cantitate de benzina si aer dar intr-o camera de ardere mai mica --> mai multa putere dar nu consum mai mare ! Cititi si voi pe net ca sunt mi de thearduri referitoare la asta..bafta
__________________
back to my love...
|
|
|
14-04-09, 18:23
|
#107
|
Daewoo Driver
 Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 3,062
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Comprimare chiulasa....
miiiii de topicuri scrie de ORICINE ca is adevarate ca nu asta .... nu mai conteaza
|
|
|
21-05-09, 12:58
|
#108
|
 Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 192
|
Re: Comprimare chiulasa....
Comprimarea chiloasa inseamna ca se ia din ea cativa milimetri ( in functie de motor ) pt a face camera de ardere mai mica ,deci compresie marita ,consum relativ mai mic . O putere crescuta semnificativ ( mai ales pt motoarele cu turbo ) , asa am facut cu dacia lu' tata , am luat din ea max 7mm . Acum am chiloasa de renault 5 tot la fel comprimata , pot spune ca chiar se simte diferenta de putere .
|
|
|
21-05-09, 13:22
|
#109
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 477
|
Re: Comprimare chiulasa....
dupa mine...cum vad eu lucrurile...cred ca consumul ar ramane acelasi...
doar ca..ma gandesc si eu...luat din chiloasa...nu slabeste rezistenta acesteia? fie ea si 2-4 mm...ma gandesc ca totul e calculat...sau..cam cat de mult ar rezista? se merita?
|
|
|
21-05-09, 14:06
|
#110
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Comprimare chiulasa....
7 mm?  )
|
|
|
21-05-09, 16:26
|
#111
|
Suzuki Driver
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Rally] [Suzuki]
|
Re: Comprimare chiulasa....
Quote:
Originally Posted by cosmin_cosmin_1
7 mm?  )
|
aia ziceam si eu . 7 mm ???
mi se pare mie sau e umpic cam prea mult?
eu stiam de 1, 2 hai 3 mm. dar nu de 7. cine stie ...
|
|
|
21-05-09, 17:42
|
#112
|
Opel Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Comprimare chiulasa....
1,2 sau 3 mm. ... de unde le gasiti....poate 0,1 0,2 etc etc. Goose daca esti sigur ca nu ai gresit valorile...cand imi "deschid tuning" esti angajat direct.....lumea decomprima motoarele turbo si tu le comprimi si nu oricat ci 7 milimetrii  )...o intrebare am si eu......bujiile le tii cu mana?....sau cum le mai prinzi?
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
|
|
|
21-05-09, 19:13
|
#113
|
 Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 192
|
Re: Comprimare chiulasa....
Da chiar 7mm. Asta o stiu de la un " NENE" care a lucrat la uzina dacia din Mioveni la motoare , si asa a zis , ca la chiloasa de la Dacie se poate lua pana la 7 mm. 7mm e max. , indicat ar fi sa iei cam 5 mm . vb pt dacie . daca vrei la alta masina intai treb sa masori cateva chestii pe care nici eu nu le stiu , dar parca e ceva de supape .
|
|
|
21-05-09, 19:46
|
#114
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
|
Re: Comprimare chiulasa....
la Dacie 3mm se iau lejer. La 7 cred ca se refera cand vb de limita fizica, nu si de cea a rezistentei materialului.
Depinde de forma camerei de ardere si de motor. La camera pana nu poti lua nici 0.2 macar
__________________
Manni for life !!!
|
|
|
21-05-09, 21:31
|
#115
|
Stage 3
Join Date: Aug 2007
Posts: 81
|
Re: Comprimare chiulasa....
Quote:
Originally Posted by crywolf
la Dacie 3mm se iau lejer. La 7 cred ca se refera cand vb de limita fizica, nu si de cea a rezistentei materialului.
Depinde de forma camerei de ardere si de motor. La camera pana nu poti lua nici 0.2 macar 
|
7mm este foarte mult...la chiulasa de dacie din ce am vazut eu la o asa valoare cred ca nu mai exista termenul de camera de ardere in chiulasa.Chiar daca reuseste sa ia 7 mm si sa proiecteze o noua camera de ardere cum ramane cu timingul la axa cu came...in special ca e o singura axa care controleaza supapele de admisie si evacuare.Ori faci asa incat sa nu loveasca pistonul supapele...dar pierzi tot legat de procesul de admisie sau evacuare...un motor care ar merge in caz fericit la ture mari...
|
|
|
21-05-09, 21:48
|
#116
|
  Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 599
Member of: [2 Roti] [AUDI] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Comprimare chiulasa....
am citit tot thread`u asta si zicea cineva ca nu are nici un rost, dar ptr necunoscatori are un rol foarte mare, scrieti si dati detalii ca asa mia invata si aia mai mici, salutari.
__________________
------ Nu e prost cine nu ştie, e prost cine nu întreabă------
|
|
|
21-05-09, 22:54
|
#117
|
Daewoo Driver
 Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 3,062
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Comprimare chiulasa....
|
|
|
22-05-09, 01:14
|
#118
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 565
|
Re: Comprimare chiulasa....
la Oltcit se poate face comprimarea in mai multe moduri:
- chiulasa de 1.1 pe motor de 1.3 (in acest caz trebuie facute si pistoanele de 1.3 sa fie identice in cap cu cele de 1.1)
- luat maxim 0,82mm (da, nici 1mm macar) din inaltimea cilindrilor(sau pe partea unde se imbina cu blocul motor, sau pe partea cu chiulasa), sau din blocul motor(unde se aseaza cilindrii pe blocul motor)
- luat maxim 0,82mm din cilindrii/bloc motor + chiulase de 1.1 pe set motor de 1.3
daca iei peste 0,82mm...ating supapele in pistoane
cantitatea de material inlaturat...depinde si de proiectarea motorului, respectiv a camerei de ardere. Unele motoare au camera de ardere 'scobita' in pistoane (pistoanele fiind bombate/cocosate), altele au camera de ardere proiectata doar in chiulasa (pistoane plate). Nu mai retin exact daca e 100% cum am spus(partea cu pistoanele cocosate/plate)...ca la ora asta stau mai greu cu teoria...
|
|
|
22-05-09, 07:39
|
#119
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Opel] [4Rally]
|
Re: Comprimare chiulasa....
oameni buni bateti campii. sar cifrele astea de nu mai sti cum sa te ti la ele. omu o fi zis 0.7 si tu ai inteles 7mm. da si asa e mult. ia gata cu vorba...teoria ca teoria da practica? arata-ne si noua chiulasa aia din care ai luat tu 7mm. la dacia care o am am avut chiulasa ovalizata. cand m-am duc cu ea la nenea sa mi-o indrepte mi-a zis ca nu mai poate sa mi-o faca deoarece mai era facuta de vreo 2 ori si nu mai putea sa ia. ca sa mi-o poata face mi-a "adancit" camera de ardere in chiulasa sa nu loveasca pistonul. asra foarte putin nu 1-2 mm. de unde sari cu cifrele astea....
__________________
GR-02-ZMN Oltcit Club Rally Car
OT-56-MAG Opel Vectra A SFI Stance edition
DJ-10-BID VW GOLF III Daily driven
|
|
|
22-05-09, 09:59
|
#120
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
|
Re: Comprimare chiulasa....
Chief, la Dacie iei 3mm fara probleme. imita fizica de compriamre a chiulasei pt pistoane plate (camera de ardere in chiulasa) este limtia de atingere a pistonului in supapa. acest lucru nu inseaman ca respectiva chiulasa chair va tine la detonatia produsa....
La fiecare masina se paote lua diferit fata de alta masina. Exemplul dat de mine la CIH e detul de relevant....nu se paote lua aproape deloc.
O alta varianta ar fi frezarea blocului. Dar aici nu ma pricep prea bine, teoretic ar trebui sa aiba aceeas reactie
|
|
|
|
|