Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Generalitati tuning

Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati

Reply
 
Thread Tools
Old 14-04-09, 17:50   #106
CarteluL

Stage 5
 
CarteluL's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 986
Member of:
[Honda]
Default Re: Comprimare chiulasa....

Daca am spus pistoane de compresie nu am spus k sunt plate..scobitura exista la toate..dar la cele de compresie este umflat intre scobituri..am sa pun poze cu pistoanele normale si cu cele de compresie..si referitor la consum nu creste pentru ca nu se umbla la alimentare ci DOAR LA CAMERA DE ARDERE !! aceeasi cantitate de benzina si aer dar intr-o camera de ardere mai mica --> mai multa putere dar nu consum mai mare ! Cititi si voi pe net ca sunt mi de thearduri referitoare la asta..bafta
__________________
back to my love...
CarteluL is offline   Reply With Quote
Old 14-04-09, 18:23   #107
STREET
Daewoo Driver

Stage 5
 
STREET's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 3,062
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Comprimare chiulasa....

miiiii de topicuri scrie de ORICINE ca is adevarate ca nu asta .... nu mai conteaza
STREET is offline   Reply With Quote
Old 21-05-09, 12:58   #108
Goose

Stage 4
 
Goose's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 192
Default Re: Comprimare chiulasa....

Comprimarea chiloasa inseamna ca se ia din ea cativa milimetri ( in functie de motor ) pt a face camera de ardere mai mica ,deci compresie marita ,consum relativ mai mic . O putere crescuta semnificativ ( mai ales pt motoarele cu turbo ) , asa am facut cu dacia lu' tata , am luat din ea max 7mm . Acum am chiloasa de renault 5 tot la fel comprimata , pot spune ca chiar se simte diferenta de putere .
Goose is offline   Reply With Quote
Old 21-05-09, 13:22   #109
Victor_Is

Stage 5
 
Victor_Is's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 477
Default Re: Comprimare chiulasa....

dupa mine...cum vad eu lucrurile...cred ca consumul ar ramane acelasi...
doar ca..ma gandesc si eu...luat din chiloasa...nu slabeste rezistenta acesteia? fie ea si 2-4 mm...ma gandesc ca totul e calculat...sau..cam cat de mult ar rezista? se merita?
__________________

Nu alerga mai tare decat poate ingerul tau zbura.
Glumeste in iubire dar nu iubi in gluma.
- Cumpar Trabant 1.1 (sau doar actele) pm , mail sau topic [click]

Jucarie pentru oameni mari - prezentare
Victor_Is is offline   Reply With Quote
Old 21-05-09, 14:06   #110
cosmin_cosmin_1

Stage 5
 
cosmin_cosmin_1's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
Default Re: Comprimare chiulasa....

7 mm?)
cosmin_cosmin_1 is offline   Reply With Quote
Old 21-05-09, 16:26   #111
Spark
Suzuki Driver

Stage 5
 
Spark's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
[Suzuki]
Default Re: Comprimare chiulasa....

Quote:
Originally Posted by cosmin_cosmin_1 View Post
7 mm?)
aia ziceam si eu . 7 mm ???
mi se pare mie sau e umpic cam prea mult?
eu stiam de 1, 2 hai 3 mm. dar nu de 7. cine stie ...
Spark is offline   Reply With Quote
Old 21-05-09, 17:42   #112
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Comprimare chiulasa....

1,2 sau 3 mm. ... de unde le gasiti....poate 0,1 0,2 etc etc. Goose daca esti sigur ca nu ai gresit valorile...cand imi "deschid tuning" esti angajat direct.....lumea decomprima motoarele turbo si tu le comprimi si nu oricat ci 7 milimetrii )...o intrebare am si eu......bujiile le tii cu mana?....sau cum le mai prinzi?
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 21-05-09, 19:13   #113
Goose

Stage 4
 
Goose's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 192
Default Re: Comprimare chiulasa....

Da chiar 7mm. Asta o stiu de la un " NENE" care a lucrat la uzina dacia din Mioveni la motoare , si asa a zis , ca la chiloasa de la Dacie se poate lua pana la 7 mm. 7mm e max. , indicat ar fi sa iei cam 5 mm . vb pt dacie . daca vrei la alta masina intai treb sa masori cateva chestii pe care nici eu nu le stiu , dar parca e ceva de supape .
Goose is offline   Reply With Quote
Old 21-05-09, 19:46   #114
crywolf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
Default Re: Comprimare chiulasa....

la Dacie 3mm se iau lejer. La 7 cred ca se refera cand vb de limita fizica, nu si de cea a rezistentei materialului.
Depinde de forma camerei de ardere si de motor. La camera pana nu poti lua nici 0.2 macar
__________________
Manni for life !!!
crywolf is offline   Reply With Quote
Old 21-05-09, 21:31   #115
Prince_Igor

Stage 3
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 81
Default Re: Comprimare chiulasa....

Quote:
Originally Posted by crywolf View Post
la Dacie 3mm se iau lejer. La 7 cred ca se refera cand vb de limita fizica, nu si de cea a rezistentei materialului.
Depinde de forma camerei de ardere si de motor. La camera pana nu poti lua nici 0.2 macar
7mm este foarte mult...la chiulasa de dacie din ce am vazut eu la o asa valoare cred ca nu mai exista termenul de camera de ardere in chiulasa.Chiar daca reuseste sa ia 7 mm si sa proiecteze o noua camera de ardere cum ramane cu timingul la axa cu came...in special ca e o singura axa care controleaza supapele de admisie si evacuare.Ori faci asa incat sa nu loveasca pistonul supapele...dar pierzi tot legat de procesul de admisie sau evacuare...un motor care ar merge in caz fericit la ture mari...
Prince_Igor is offline   Reply With Quote
Old 21-05-09, 21:48   #116
adytzy


Stage 5
 
adytzy's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 605
Member of:
[2 Roti]
[AUDI]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Comprimare chiulasa....

am citit tot thread`u asta si zicea cineva ca nu are nici un rost, dar ptr necunoscatori are un rol foarte mare, scrieti si dati detalii ca asa mia invata si aia mai mici, salutari.
__________________


------ Nu e prost cine nu ştie, e prost cine nu întreabă------
adytzy is offline   Reply With Quote
Old 21-05-09, 22:54   #117
STREET
Daewoo Driver

Stage 5
 
STREET's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 3,062
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Comprimare chiulasa....

7 mm deva ar trebui mutat topicul la divertisment sau ceva de genul)
STREET is offline   Reply With Quote
Old 22-05-09, 01:14   #118
OltcitPower

Stage 5
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 565
Default Re: Comprimare chiulasa....

la Oltcit se poate face comprimarea in mai multe moduri:
- chiulasa de 1.1 pe motor de 1.3 (in acest caz trebuie facute si pistoanele de 1.3 sa fie identice in cap cu cele de 1.1)
- luat maxim 0,82mm (da, nici 1mm macar) din inaltimea cilindrilor(sau pe partea unde se imbina cu blocul motor, sau pe partea cu chiulasa), sau din blocul motor(unde se aseaza cilindrii pe blocul motor)
- luat maxim 0,82mm din cilindrii/bloc motor + chiulase de 1.1 pe set motor de 1.3


daca iei peste 0,82mm...ating supapele in pistoane



cantitatea de material inlaturat...depinde si de proiectarea motorului, respectiv a camerei de ardere. Unele motoare au camera de ardere 'scobita' in pistoane (pistoanele fiind bombate/cocosate), altele au camera de ardere proiectata doar in chiulasa (pistoane plate). Nu mai retin exact daca e 100% cum am spus(partea cu pistoanele cocosate/plate)...ca la ora asta stau mai greu cu teoria...
OltcitPower is offline   Reply With Quote
Old 22-05-09, 07:39   #119
gbry_el_05-RSG
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
gbry_el_05-RSG's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Comprimare chiulasa....

oameni buni bateti campii. sar cifrele astea de nu mai sti cum sa te ti la ele. omu o fi zis 0.7 si tu ai inteles 7mm. da si asa e mult. ia gata cu vorba...teoria ca teoria da practica? arata-ne si noua chiulasa aia din care ai luat tu 7mm. la dacia care o am am avut chiulasa ovalizata. cand m-am duc cu ea la nenea sa mi-o indrepte mi-a zis ca nu mai poate sa mi-o faca deoarece mai era facuta de vreo 2 ori si nu mai putea sa ia. ca sa mi-o poata face mi-a "adancit" camera de ardere in chiulasa sa nu loveasca pistonul. asra foarte putin nu 1-2 mm. de unde sari cu cifrele astea....
__________________
GR-02-ZMN Oltcit Club Rally Car
OT-56-MAG Opel Vectra A SFI Stance edition
DJ-10-BID VW GOLF III Daily driven
gbry_el_05-RSG is offline   Reply With Quote
Old 22-05-09, 09:59   #120
crywolf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
Default Re: Comprimare chiulasa....

Chief, la Dacie iei 3mm fara probleme. imita fizica de compriamre a chiulasei pt pistoane plate (camera de ardere in chiulasa) este limtia de atingere a pistonului in supapa. acest lucru nu inseaman ca respectiva chiulasa chair va tine la detonatia produsa....
La fiecare masina se paote lua diferit fata de alta masina. Exemplul dat de mine la CIH e detul de relevant....nu se paote lua aproape deloc.
O alta varianta ar fi frezarea blocului. Dar aici nu ma pricep prea bine, teoretic ar trebui sa aiba aceeas reactie
crywolf is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -