Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati |
02-02-09, 20:13
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
|
Re: Comprimare chiulasa....
Quote:
Originally Posted by rares_bogdan
ai cumva idee daca pe un Golf 3 de 1,4 sau 1,6 pot sa pun turbo?
merci anticipat!
|
altu' .... de unde rasar domne' ? I-a semanat cineva?
M-am saturat sa scriu pe forumul asta de 1001 ori .... exista functia S E A R C H !!!
|
|
|
02-02-09, 22:50
|
#77
|
Banned
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 597
Member of: [4Rally]
|
Re: Comprimare chiulasa....
Scuzati ca ma bag si eu aiurea dar am o mica nelamurie care ma roade si cred ca aici e locul potrivit sa adresez intrebarea:
Comprimarea chiulasei e tot una cu raportul de compresie?
Multumesc.
|
|
|
03-02-09, 08:22
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
|
Re: Comprimare chiulasa....
se modifica raportul de compresie prin comprimarea chiulasei
|
|
|
03-02-09, 10:43
|
#79
|
Banned
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 597
Member of: [4Rally]
|
Re: Comprimare chiulasa....
Acum am inteles.Multumesc
|
|
|
09-02-09, 00:44
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,089
Member of: [DACIA]
|
Re: Comprimare chiulasa....
Quote:
Originally Posted by rares_bogdan
ai cumva idee daca pe un Golf 3 de 1,4 sau 1,6 pot sa pun turbo?
merci anticipat!
|
da poti,normal ca poti!
|
|
|
09-02-09, 18:03
|
#81
|
Stock
Join Date: Jan 2009
Posts: 1
|
Re: Comprimare chiulasa....
Quote:
Originally Posted by cosmin_cosmin_1
Volumul camerei de ardere se micsoreaza => aceeasi cantitate de aer+benzina va fi impinsa de piston intr-un volum mai mic => presiune mai mare, explozie mai violenta. Daca iei prea mult din chiulasa, camera de ardere va avea un volum asa de mic incat comprimat, aerul+benzina la presiunea aia va lua foc de unul singur, nu cand da bujia scanteie. In cazul asta trebuie mers cu benzina cu cifra octanica mai mare decat in mod normal.
|
cine te-a mintit in hahul asta?i ntra aer cat ii trebuie/cat apuca sa intre pana inchide supapa aceeasi compresie va avea nu e logic? nu induce in eroare oamenii sa-si strice motoarele !! din chiulasa iei 1mm la R3 dupa aia o rebutezi ;daca iei prea mult din chiulasa va bate pistonul in supape ;nu ca se aprinde amestecul singurFALS !! atunci la ce bun bujiile?astupam cu suruburi locasul lor si asta e,renunti si la bobina si la fise/modul aprindere etc......hai sa ne mintim
|
|
|
09-02-09, 18:47
|
#82
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Comprimare chiulasa....
inainte sa ma corectezi, mai studiaza. nu stau sa-ti mai explic si tie.
|
|
|
09-02-09, 19:30
|
#83
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
|
Re: Comprimare chiulasa....
Quote:
Originally Posted by cosmin_cosmin_1
inainte sa ma corectezi, mai studiaza. nu stau sa-ti mai explic si tie.
|
Cosmin, Nu-ti bate capul. Omul se pricepe tare de tot.
FanOpel, inainte a arunci sa usa dai cu batzul in balta, intreaba si vezi ce ti se raspunde.
|
|
|
09-02-09, 19:37
|
#84
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 632
Member of: [DACIA]
|
Re: Comprimare chiulasa....
Intreaba , asa ca mine ...
|
|
|
05-04-09, 10:04
|
#85
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Rally] [Suzuki]
|
Re: Comprimare chiulasa....
stiu ce face comprimarea chiuloasei, si stiu si cum se face,
intrebarea mea e : creste consumul? si daca da cam cu cat % ?
|
|
|
06-04-09, 10:56
|
#86
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Comprimare chiulasa....
Fan opel tin sa te contrazic....nu stau sa explic teoria explicata de cosmin.....iar faza cu 1mm maxim din chiulasa te contrazic cu fapte.....chiulasa mea are luat mai mult de 1mm si merge PERFECT.
__________________
2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
|
|
|
06-04-09, 13:57
|
#87
|
Stage 4
Join Date: Jan 2006
Posts: 293
|
Re: Comprimare chiulasa....
Stie cineva cam la ce raport de compresie se autoaprinde benzina de ex cea de 95 (probabil valoarea asta e influentata si de temperatura la care lucreaza motorul)?
Cum calculezi raportul de compresie (pt. ca sa stii cat poti lua maxim din garnitura de chiuloasa)?
__________________
|
|
|
08-04-09, 21:36
|
#88
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 3,062
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Comprimare chiulasa....
Micsorarea chiuloasei influenteaza raportul de compresie, raportul de compresie influenteaza performatele si durata de viata a motorului pentru cine vrea sa micsoreze chiulasa adica sa mareasc raportul de compresie ar trebui sa se gandeasca bine la "cu cat" si "pe ce"
informativ va spun raportul de compresie este raportul dintre volumul maxim ocupat de fluidul motor si volumul minim sau raportul dintre cilindreea unitara su volumul minim +1.
la benzina raportul de compresie este undeva intre 6 si 9 iar la motorina intre 14 si 17 pt camere nedivizate si pentur camere divizate intre 17 si 22.
|
|
|
09-04-09, 09:07
|
#89
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: Comprimare chiulasa....
6? mi se pare foarte mic, tu vorbesti de turbo? ca sunt destule aspirate chiar din generatiile vechi peste 10.
|
|
|
09-04-09, 09:52
|
#90
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Comprimare chiulasa....
Quote:
Originally Posted by STREET
Micsorarea chiuloasei influenteaza raportul de compresie, raportul de compresie influenteaza performatele si durata de viata a motorului pentru cine vrea sa micsoreze chiulasa adica sa mareasc raportul de compresie ar trebui sa se gandeasca bine la "cu cat" si "pe ce"
informativ va spun raportul de compresie este raportul dintre volumul maxim ocupat de fluidul motor si volumul minim sau raportul dintre cilindreea unitara su volumul minim +1.
la benzina raportul de compresie este undeva intre 6 si 9 iar la motorina intre 14 si 17 pt camere nedivizate si pentur camere divizate intre 17 si 22.
|
Daca te referi la benzina aspirat....inseamna ca la 11 cat aveam eu compresie bubuia motorul sigur si asta cu supapele pe evacuare care nu inchideau bine. Dupa ce am refacut scaunele si supapele plus comprimat chiulasa mai mult eu sper ca trec de 12 compresie.....de fapt nu e compresie e o presiune, ceea ce masuram noi prin scoaterea bujiilor nu e masurarea compresiei ci a presiunii. Raportul de compresie se calculeaza altfel si presupune demontarea chiulasei si alte operatiuni pe care nu le stapanesc asa bine
|
|
|
|
|