Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Generalitati tuning

Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati

Reply
 
Thread Tools
Old 29-05-09, 14:17   #121
mister zizu

Stage 4
 
Join Date: May 2009
Posts: 229
Default Re: Comprimare chiulasa....

vad ca va pricepeti am si eu o intrebare
la un golf3 1800cc 90 cp comprimat din fabrica se mai poate lucra umpic la chiulasa.
mister zizu is offline   Reply With Quote
Old 29-05-09, 16:19   #122
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Comprimare chiulasa....

Da, se poate lucra, iar la 8v cu atat mai mult iti permite. Daca doresti o asemenea operatie da-mi de veste. Costul e undeva la 2 mil maxim cu tot cu semeringurile supapelor schimbate si scaunele supapelor refacute. De comprimat ti-o comprim cat vrei...desigur pastrand o limita pentru fiabilitate.
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 01-06-09, 10:16   #123
MaxX_82

Stage 4
 
MaxX_82's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 293
Default Re: Comprimare chiulasa....

Poti da mai multe detalii? sau da-mi un privat.
Merci!
MaxX_82 is offline   Reply With Quote
Old 26-04-10, 17:46   #124
wolf84

Stock
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 5
Default Re: Comprimare chiulasa....

Salut tuturor,
Am citit acest topic de la pagina 1 pana la pagina 9 si pot sa spun ca am cam inteles cum sta treaba cu comprimarea motorului, DAR ceea ce nu am inteles este: de ce motoarele TURBO nu se pot comprima?
- comprimarea se face in functie de motor...
- LA UN SERVICE PRICEPUT
- pentru a gastiga ceva din toata treaba asta cu comprimarea, mai trebuie facute si alte modoficari...

Dupa cum spunea si colegul forumist de mai sus... la teorie toti sunt buni (la dat cu parerea), dar PRACTICA unde este??? Dovezile...

Poate mai explica cineva si pentru mine de ce MOTOARELE TURBO nu se pot comprima...
Multumesc
wolf84 is offline   Reply With Quote
Old 26-04-10, 18:37   #125
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Comprimare chiulasa....

Motoare turbo "beneficiaza" de aer comprimat bagat "cu forta" de catre turbina. E logic ca sunt presiuni mult mai mari si e normal sa cedeze ceva, bloc pistoane chiulasa etc. Se alege varianta DECOMPRIMARII ca sa se evite riscul asta, in momentul in care creste presiunea de aer introdusa in camera de ardere.........si mai si micsorezi camera.....verdictul e clar. Sper ca am fost cat de cat explicit...dar am incercat sa explic in termeni cat mai comuni.
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 26-04-10, 21:27   #126
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Comprimare chiulasa....

A auzit cineva de pe aici de raportul stoechiometric maxim al unui motor Otto,care este de 1:14.7 ?
Inainte de a lua shpan din piese ,e bine sa puneti mana pe o carte de fizica ,sau pentru comozi,aveti "gugăl".
__________________
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 26-04-10, 21:31   #127
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Comprimare chiulasa....

Oleak de autoaprindere nu strica nu? :P E mult pana la raportul ala...si nu se ia din ochi. Poti sa crezi ca eu merg pe minus 2mm la mine de ceva vreme si nu am probleme?
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 26-04-10, 22:07   #128
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Comprimare chiulasa....

Mda.E o placere sa faca autoaprindere inainte de a ajunge pistonul in PMS.
Dupa comprimare trebuie folosita benzina de maxim 95 octane pentru a se pastra proportiile consumului.
La subtierea chiulasei se tine cond si de diametrul gaurii cilindrului,forma capului pistonului,forma camerei de ardere .
O ardere mai intensa supraincalzeste pistoanele,care in cazuri deosebite se topesc de rusine.Dar exista pistoane forjate.In alte cazuri bielele nu rezista presiunii si se deformeaza.Dar exista si in acest caz biele forjate sau pentru cei cu punga groasa ,de titan.
Supapele pentru a nu se topi,pot fi din otel aliat cu wolfram si alte chestii din tabelul lui Mendeleev.
Cine vrea sa mareasca turatia motorului ar fi cazul sa se gandeasca la echilibrarea vibrochenului ,usurarea pistoanelor/bielelor si evident sa intareasca de urgenta arcurile supapelor,daca nu vor sa fie inchise printr-o "palma" data de pistoane.
Nu-i grea mecanica.Un autodidact ce stie butona pe gugal ,gaseste tot ce vrea.Si lasati naibi limba mioritica si apucati-va sa invatati engleza pentru arta motoarelor.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 26-04-10, 22:53   #129
wolf84

Stock
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 5
Smile Re: Comprimare chiulasa....

Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2 View Post
Motoare turbo "beneficiaza" de aer comprimat bagat "cu forta" de catre turbina. E logic ca sunt presiuni mult mai mari si e normal sa cedeze ceva, bloc pistoane chiulasa etc. Se alege varianta DECOMPRIMARII ca sa se evite riscul asta, in momentul in care creste presiunea de aer introdusa in camera de ardere.........si mai si micsorezi camera.....verdictul e clar. Sper ca am fost cat de cat explicit...dar am incercat sa explic in termeni cat mai comuni.
multumesc
chiar foarte explicit si in termeni de inteles pentru un invatacel...
wolf84 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-10, 20:56   #130
alecsutz03

Stage 5
 
alecsutz03's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 836
Default Re: Comprimare chiulasa....

din chiulasa de 1.6 de golf 2...cat e poate lua?
alecsutz03 is offline   Reply With Quote
Old 13-06-14, 19:14   #131
ionut_x

Stage 3
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 75
Smile Re: Comprimare chiulasa....

Scuzati ca ma bag dar cum se face echilibrarea vibrochenului , usurarea pistoanelor , am o rugaminte sunt incepator , asa ca se poate sa imi explicati mo ta mo , ce si cum si cu ce se face , multumesc anticipat
ionut_x is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -