Mda.E o placere sa faca autoaprindere inainte de a ajunge pistonul in PMS.
Dupa comprimare trebuie folosita benzina de maxim 95 octane pentru a se pastra proportiile consumului.
La subtierea chiulasei se tine cond si de diametrul gaurii cilindrului,forma capului pistonului,forma camerei de ardere .
O ardere mai intensa supraincalzeste pistoanele,care in cazuri deosebite se topesc de rusine.Dar exista pistoane forjate.In alte cazuri bielele nu rezista presiunii si se deformeaza.Dar exista si in acest caz biele forjate sau pentru cei cu punga groasa ,de titan.
Supapele pentru a nu se topi,pot fi din otel aliat cu wolfram si alte chestii din tabelul lui Mendeleev.
Cine vrea sa mareasca turatia motorului ar fi cazul sa se gandeasca la echilibrarea vibrochenului ,usurarea pistoanelor/bielelor si evident sa intareasca de urgenta arcurile supapelor,daca nu vor sa fie inchise printr-o "palma" data de pistoane.
Nu-i grea mecanica.Un autodidact ce stie butona pe gugal ,gaseste tot ce vrea.Si lasati naibi limba mioritica si apucati-va sa invatati engleza pentru arta motoarelor.