Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 20-06-08, 16:24   #91
MaxX_82

Stage 4
 
MaxX_82's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 293
Default Re: Intrebari ax cu came

merge si la motoarele de VW 1,8 8valve asa ceva? unde gasesc de cumparat?
MaxX_82 is offline   Reply With Quote
Old 20-06-08, 23:40   #92
Xdriver

Stage 5
 
Xdriver's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[CSR]
[Opel]
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Intrebari ax cu came

Se gasesc de cumparat, dar nu stiu dc sunt si pentru modelul tau. Eu m-i l-am facut singur.....nu e mare lucru.
Xdriver is offline   Reply With Quote
Old 21-06-08, 01:13   #93
scorpio GL

Stage 5
 
scorpio GL's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
Default Re: Intrebari ax cu came

poti pune un tutorial te rog?
scorpio GL is offline   Reply With Quote
Old 23-06-08, 21:47   #94
MaxX_82

Stage 4
 
MaxX_82's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 293
Default Re: Intrebari ax cu came

Am gasit axa cu came cu unghiuri de deschidere diferite pe evacuare si admisie. Care ar fi avantajele si dezavantajele ?
Un tutorial ar fi minunat pt roata dintata reglabila la axul cu came.
__________________
MaxX_82 is offline   Reply With Quote
Old 24-06-08, 08:25   #95
Xdriver

Stage 5
 
Xdriver's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[CSR]
[Opel]
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Intrebari ax cu came

Quote:
Originally Posted by MaxX_82 View Post
Am gasit axa cu came cu unghiuri de deschidere diferite pe evacuare si admisie. Care ar fi avantajele si dezavantajele ?
Un tutorial ar fi minunat pt roata dintata reglabila la axul cu came.
La axele sport, profilul camelor este diferita de cele stock, deoarece la admisie tine supapele deschise mai mult timp ca sa intre intre cat mai mult amestec benzina-aer, iar la evacuare, supapele se ridica mai sus pt. ca evacuarea gazelor arse sa fie ca mai rapida.
Dezavantaje.....consum putin mai mare decat in mod normal (dc nu ii faci si alte modificari), dar...........cine vrea tuning....si puterea si cuplul o sa le simti doar la turatii ridicate (asta in functie de unghiul axei)
Xdriver is offline   Reply With Quote
Old 24-06-08, 10:12   #96
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Intrebari ax cu came

Quote:
Originally Posted by MaxX_82 View Post
Am gasit axa cu came cu unghiuri de deschidere diferite pe evacuare si admisie. Care ar fi avantajele si dezavantajele ?
Un tutorial ar fi minunat pt roata dintata reglabila la axul cu came.
Cred ca ai gandit la axe cu came asimetrice, ex. 270/280
E greu de spus avantajele sau dezavantajele, unii tuneri folosesc simetrice, ceilalti asimetrice...se spune ca la asimetrice ai cuplu mai uniform la puterea maxima, deci daca te uiti la diagrama de dzno nu e ca o munte, mai de graba ca un deal...
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 24-06-08, 10:53   #97
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Intrebari ax cu came

Eu am avut axa de 296 de grade, schrick.....dar se pare ca era prea "agresiva"...in sensul ca nu aveam relanti......imi tremura capota ca la balamuc, ca sa nu mai zic ce socuri luau suportii motorului, iar ca putere....pana in 2000-2500 era cam moarta....simteam cum da masina "in nas".....insa dupa 2500 era o placere. Avea un hop de putere pe la 4000 de ture....si mai avea unu sus la 6000....dar totusi tragea destul de uniform......asta imi place la aspirat. Eventual daca vrea cineva axe....sa imi dea un pm cu tipul motorului si vb cu baiatul care aduce. Tot schrick sunt.
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 30-06-08, 11:16   #98
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Intrebari ax cu came

rotile acelea reglabile am impresia ca se numesc cam gears sau ceva de genul acesta.
spuneti-mi si mie ... daca imi cumpar un set din acela cum il pot regla ca sa fie treaba "mai buna" ?
in alta ordine de idei ... chiar daca l-as regla corect ... ar fi o crestere de putere ceva ? sau ..... frectie la picior de lemn.
__________________
Honda
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 30-06-08, 13:34   #99
MaxX_82

Stage 4
 
MaxX_82's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 293
Default Re: Intrebari ax cu came

...si reglajul asta defapt la ce se refera? poti influenta cumva diagrama de cuplu, adica sa obtii un cuplu mai bun la o turatie mai joasa?
MaxX_82 is offline   Reply With Quote
Old 30-06-08, 14:59   #100
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Intrebari ax cu came

imi imaginez ca .. da .. dar pe noi care ne dam ne intereseaza la ture mari
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 30-06-08, 18:38   #101
MaxX_82

Stage 4
 
MaxX_82's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 293
Default Re: Intrebari ax cu came

pai nu ar fi mai bine sa aveti voi care va dati cuplu putin mai mare (putere medie mai mare) pe toata plaja de turatie?
MaxX_82 is offline   Reply With Quote
Old 30-06-08, 20:05   #102
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Intrebari ax cu came

pai cred ca logic ar fi sa fie uniforma cresterea pentru ca reglezi unghiul camelor care ramane asa tot timpul nu doar de la 5000 rpm in sus ...
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 30-06-08, 20:16   #103
MaxX_82

Stage 4
 
MaxX_82's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 293
Default Re: Intrebari ax cu came

unghiul camei e fix, asta hotarasti tu cand cumperi axa ce unghi doresti...
chiar nu-mi dau seama ce poate regla roata aia dintoasa, poate explica totusi cineva care are asa ceva
MaxX_82 is offline   Reply With Quote
Old 01-07-08, 00:19   #104
Xdriver

Stage 5
 
Xdriver's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[CSR]
[Opel]
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Intrebari ax cu came

Din roata respectiva poti regla plaja de turatii pe care sa se simta puterea. Eu de exemplu, pentru mersul de zi cu zi, il reglez sa am putere la turatii mai scazute, iar pt linii la turatii mai mari.
Ce se regleaza de fapt prin roata asta este avansul.
Xdriver is offline   Reply With Quote
Old 01-07-08, 00:24   #105
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Intrebari ax cu came

roata aia poate sa regleze deschiderea supapelor de evauare si admisie, nu mai la DOHC face o diferenta remarcabila (la masinile de strada pana la 20-30% crestere), sau daca faci masina turbo...

Sa nu uitam, cati cai are unb motor este determinat de Nm si turatie....deci cuplul e mult, mult mai important. Cu aceste roti poti regla unde sa ai maximul de cumplu (evident intre limite).
Hexer is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -