Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 11-04-07, 09:35   #76
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

strumf...tu de ce nu iei parte mai activ la intalnirea lor? chiar si acum...
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 11-04-07, 10:31   #77
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Exista posibilitatea ca masinile mai noi ca model sa traga mai bine datorita softurilor upgradate de fabrica????
M-am dat aseara cu un A3 sportback cu motor identic cu al meu doar ca era mai nou cu 2 ani.Tipul nu reusea sa plece cu ea de pe loc decat de la ralanti.Avea DSG.
Ideea era ca pe a 3a venea grav din urma.S-au sa fie doar diferenta dintre rapoartele cutiilor de viteza.
DSG in afara de timpii redusi de schimbare a treptelor mai are si alt avantaj???
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 11-04-07, 12:08   #78
Bicolorul

Stage 2
 
Bicolorul's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 57
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Pune-ti un SHORT SHIFT si ai rezolvat problema. Eu m-am dat cu un 2.0 TDI 140CP + DSG si...........era misto cutia, mai ales cand o puneai in SPORT, dar si cu SHORt SHIFT e bine, mult mai bine decat STOCK
Bicolorul is offline   Reply With Quote
Old 11-04-07, 12:11   #79
shtrumfy2k

Stage 2
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 63
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by bogdan_wrc View Post
strumf...tu de ce nu iei parte mai activ la intalnirea lor? chiar si acum...
sunt 4x4, oamenii au probleme cu plecarea si nu ar fii corect
daca tine cineva neaparat cum sa nu
shtrumfy2k is offline   Reply With Quote
Old 13-04-07, 09:24   #80
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Exista posibilitatea ca masinile mai noi ca model sa traga mai bine datorita softurilor upgradate de fabrica????
M-am dat aseara cu un A3 sportback cu motor identic cu al meu doar ca era mai nou cu 2 ani.Tipul nu reusea sa plece cu ea de pe loc decat de la ralanti.Avea DSG.
Ideea era ca pe a 3a venea grav din urma.S-au sa fie doar diferenta dintre rapoartele cutiilor de viteza.
DSG in afara de timpii redusi de schimbare a treptelor mai are si alt avantaj???
Diferente la motor nu sunt..sigur nu era cel de 170 cp sau nu avea nimik facut la motor? DSG intradevar schimba mai repede dar nu cred ca de aici si diferenta pe treapta a 3-a.Nu stiu cum sunt rapoartele in dsg.Tu la cat schimbi? Intradevar cu short shift se mai imbunatatesc timpii de schimbat dar nu o sa egaleze niciodata un DSG la acest capitol.Banuiesc ca stiti de ce!
shtrumfy2k ce masina ai?
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 13-04-07, 10:44   #81
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by Avionu View Post
Diferente la motor nu sunt..sigur nu era cel de 170 cp sau nu avea nimik facut la motor? DSG intradevar schimba mai repede dar nu cred ca de aici si diferenta pe treapta a 3-a.Nu stiu cum sunt rapoartele in dsg.Tu la cat schimbi? Intradevar cu short shift se mai imbunatatesc timpii de schimbat dar nu o sa egaleze niciodata un DSG la acest capitol.Banuiesc ca stiti de ce!
shtrumfy2k ce masina ai?
Inca nu am reusit sa ii gasesc modalitatea si turatia optima de schimbat.
In mare parte ca prin locurile pe unde am ocazia nu este asfaltul curat si pierd aderenta.
Din cate am vazut ideal ar fi ca dupa ce schimbi turometrul sa cada in zona de cuplu maxim.Dar nu am atata experienta cu ea incat sa stiu sigur fiecare treapta la ce turatie trebuie schimbata.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 13-04-07, 10:59   #82
ceky

Stage 5
 
ceky's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Ma scuzati ca intervin dar sigur ca DSG nu are aceleasi rapoarte ca si cutia manuala!In plus cutiile automate mai au un convertizor de cuplu care poate interveni pe orice treata de viteza!
PS - Bluey - ca sa traga bine masina trebuie modificata nu stock ca asta este ca si cum ti-ai fura singur caciula !In primul rind puterea maxima trebuie mutata mai sus de 4000 iar cuplul max in zona de 3000 si atunci o sa vezi diferenta !
Cu respect ,
Ceky
__________________
Ceky - DimSport Romania
Specialist :chip-tuning
www.dimsport.ro
www.dimsport.it
Tel: 0721080008
0747080008
Cautam Distribuitori!!!
ceky is offline   Reply With Quote
Old 13-04-07, 10:59   #83
shtrumfy2k

Stage 2
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 63
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

golf v 2.0 tdi 4motion
shtrumfy2k is offline   Reply With Quote
Old 13-04-07, 16:09   #84
einstein1984

Stage 5
 
einstein1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Ceky, ma asteptam ca macar tu sa stii ca DSG nu are hidroconvertizor ci o pereche de ambreiaje multidisc in baie de ulei comandate electronic. Adica sunt folosite la demaraj si la schimbarea treptelor (care apropo, se face fara intreruperea fluxului de putere la roti, ca la autoamtele normale), in rest fiind cuplate.
einstein1984 is offline   Reply With Quote
Old 13-04-07, 17:40   #85
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by ceky View Post
Ma scuzati ca intervin dar sigur ca DSG nu are aceleasi rapoarte ca si cutia manuala!In plus cutiile automate mai au un convertizor de cuplu care poate interveni pe orice treata de viteza!
PS - Bluey - ca sa traga bine masina trebuie modificata nu stock ca asta este ca si cum ti-ai fura singur caciula !In primul rind puterea maxima trebuie mutata mai sus de 4000 iar cuplul max in zona de 3000 si atunci o sa vezi diferenta !
Cu respect ,
Ceky
Tu de ce crezi ca m-am dat cu el???
Aveam nevoie de un etalon sa stiu cum trage masina inainte si dupa.
Iti dai seama ca nu ma asteptam sa-l fac , ceea ce s-a si intamplat datorita faptului ca omul nu putea sa plece tare de pe loc.
Cutia aia este evident mai rapida decat a mea...In schimb nu cred ca suporta cresterile de cuplu mari si e pretentioasa la plecari de pe loc .
bluey is offline   Reply With Quote
Old 13-04-07, 17:43   #86
Bicolorul

Stage 2
 
Bicolorul's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 57
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Aveam nevoie de un etalon sa stiu cum trage masina inainte si dupa.
.
Pai stii cum putem rezolva, de ce eviti
Bicolorul is offline   Reply With Quote
Old 13-04-07, 17:47   #87
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by Bicolorul View Post
Pai stii cum putem rezolva, de ce eviti
Nu evit dar pur si simplu inca nu a venit timpul pentru soft.
Stiu cine il va face si cum...Am deja o lista luuungaaaaaa
bluey is offline   Reply With Quote
Old 13-04-07, 17:48   #88
Bicolorul

Stage 2
 
Bicolorul's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 57
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Nu evit dar pur si simplu inca nu a venit timpul pentru soft.
Stiu cine il va face si cum...Am deja o lista luuungaaaaaa
Nu la asta ma refeream, ci la masurare.
Bicolorul is offline   Reply With Quote
Old 13-04-07, 17:56   #89
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by Bicolorul View Post
Nu la asta ma refeream, ci la masurare.
G-tech da cu virgula...
cu alta masina se vede mai klar.
Am vrut si eu sa-mi iau anul trecut g-tech dar mi-a trecut.
Consider ca are nevoie de multi parametri exacti ca sa faca o masuratoare corecta.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 13-04-07, 17:57   #90
Bicolorul

Stage 2
 
Bicolorul's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 57
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Ma refeream sa te dai cu mine
Bicolorul is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -