Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
14-05-07, 16:19
|
#121
|
Stage 2
Join Date: Dec 2006
Posts: 57
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
OK, cand esti pregatit spune-ne si ne dam; A2-ul este o alternativa buna?
Apropo de acel TFSI, parca este si LEON FR cu 185CP . Personal, eu modificat cred ca nu am nici o sansa in fata unui FR de 200CP, chiar si stoc, poate doar din mers, iar cel de 185CP poate ca ar fi o mica, micuta sansa, dar mica, asta fiindca masina este reglata altfel, are o alta aerodinamica, mai usurica, are multe plusuri.
__________________
SEAT TOLEDO 2.0TDI, ~200CP(asa arata aparatele), plus alte chichite interesante .
tuningmotor.ro
|
|
|
14-05-07, 16:21
|
#122
|
Stage 2
Join Date: Dec 2006
Posts: 63
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
count me in, daca exista o asemenea adunare as vrea si eu sa particip
|
|
|
14-05-07, 16:23
|
#123
|
Stage 2
Join Date: Dec 2006
Posts: 57
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Pentru tine exista alta liga, liga 4x4. E posibil sa vina si Ceky, si atunci tu cu el tre sa te dai, ca stim noi ce ai sub capota
|
|
|
14-05-07, 17:19
|
#124
|
Stage 4
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of: [SKODA]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
In momentul in care vin si montez suspensiile va dau un pm cu nr meu de tel.Indiferent de rezultat consider intalnirea noastra un schimb de experienta f interesant si bine venit.Locatia si momentul le stabilim telefonic sau la un suc inainte.Cu cat mai multi cu atat mai bine.Sper ca la sfarsitul saptamanii sa ne putem intalnii.
|
|
|
14-05-07, 22:07
|
#125
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 448
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Mi-ar face si mie o deosebita placere, in caz ca discutia se concretizeaza, sa particip si eu la ea! Din pacate motorul este stoc... Beneficiaza doar de un filtru green... Dar orice "intalnire" este constructiva!
Masina este un Golf5...
|
|
|
16-05-07, 12:02
|
#126
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Ai grija cu Green ca strica debitmetre!!!!
Ceky
|
|
|
16-05-07, 14:24
|
#127
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Quote:
Originally Posted by ceky
Ai grija cu Green ca strica debitmetre!!!!
Ceky
|
Am desfacut saptamana trecuta un debitmetru defect de bmw...
La cum arata senzorul ala cred ca imi pun 2 filtre de hartie unul dupa celalalt de frica.
|
|
|
16-05-07, 16:08
|
#128
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 448
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Quote:
Originally Posted by ceky
Ai grija cu Green ca strica debitmetre!!!!
Ceky
|
Filtrul l-am pus in cutia lui... M-am uitat la debitmetru din curiozitate la o luna dupa ce l-am montat... Mufa e curata... O sa vad in timp ce o sa se intample!
|
|
|
16-05-07, 18:00
|
#129
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Sincer nu ma intereseaza , eu ti-am dat un sfat , ideea este ca am multi clienti care au incercat si le-au prajit mai devreme sau mai tarziu !
Cu respect,
Ceky
|
|
|
16-05-07, 18:38
|
#130
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Quote:
Originally Posted by B11EAU
Filtrul l-am pus in cutia lui... M-am uitat la debitmetru din curiozitate la o luna dupa ce l-am montat... Mufa e curata... O sa vad in timp ce o sa se intample!
|
Pai tu crezi ca mufa se phute????
Oricum nu ai ce sa vezi din exterior chiar daca scoti debitmetrul din carcasa lui.
Si nici daca il desfaci nu iti dai seama.
Practic este o pastila de siliciu pusa in mijlocul admisiei.
La viteza aerului din admisia unui tdi nici nu iti trebuie mai mult de un fir de praf sa-ti "stearga" o fata a senzorului debitmetrului sa-ti iei adio de la el.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
19-05-07, 03:53
|
#131
|
Stage 4
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of: [SKODA]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Se pare ca o sa mai amanam putin intalnirea noastra.Din pacate mi s-a blocat EGR-ul pe pozitia de 91.2% deschis....deci masina trage ma greu si se "balbaie" in anumite situatii.Acum vreau sa cer un sfat celor avizati, bine pregatiti.Ce avantaje si dezavantaje implica obturarea definitiva a EGR-ului.Din cate stiu ca dezavataj ar fii noxe(deci adio ITP cinstit) iar ca avantaj ar fii faptul ca motorul respira aer curat, bogat in oxigen, fara gaze nearse.In concluzie o ardere mai buna, mai multa putere.Daca gresesc va rog sa ma corectati iar daca mai aveti ceva de adaugat v-as fii recunoscator
|
|
|
19-05-07, 15:13
|
#132
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
NU inseamna ITP netrecut pt ca la noi se masoara doar opacitatea fumului nu si cantitatea de NOX !Este mai bine cu el inchis complet insa la masina ta nu este posibil acest lucru fara sa se aprinda si un bec in bord !
Cu respect,
Ceky
|
|
|
20-05-07, 19:09
|
#133
|
Stage 4
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of: [SKODA]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Quote:
Originally Posted by ceky
NU inseamna ITP netrecut pt ca la noi se masoara doar opacitatea fumului nu si cantitatea de NOX !Este mai bine cu el inchis complet insa la masina ta nu este posibil acest lucru fara sa se aprinda si un bec in bord !
Cu respect,
Ceky
|
Mersi mult de sfat. Azi mi-am batut capul cu egr-ul ala.Am incercat sa-l deblochez in speranta ca nu s-a ars solenoidul. Pana la urma l-am blocat pe inchis cu o bucata de tabla.Rezultat: masina raspunde mai bine la acceleratie si scoate mai putin fum...dezavantaj:ramane martorul aprins pe bord.Intrebare:Egr-ul are vre-o functie in corectarea suprapresiunii de gaze care antreneaza turbina?Eliminarea lui reprezinta vre-un factor de risc pt turbina?
P.S. daca aveti de gand sa va bateti capul cu motorul asta inarmativa cu multa rabdare....spatiul sub capota foarte stramt si tot felul de suruburi ascunse.Eu mi-am blestemat zilele.Daca nu aveti rabdare (sau nu va pricepeti) dar vreti sa aruncati cu banii, puneti pe altul s-o faca.PAREREA MEA.Schimbarea egr-ului la reprezentanta costa 12 mil.Daca vreti sa-l blocati direct fara sa va mai chinuiti sa desfaceti egr-ul, blocati-l in fata motorului la intrarea in admisie(unde vine si clapeta care opreste motorul).E o teava metalica care intra in tubulatura admisiei
Last edited by Avionu; 20-05-07 at 19:11.
|
|
|
20-05-07, 21:27
|
#134
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Asa cum am spus in afara de martorul aprins nu sunt efecte secndare ! Si nu, nu are nici o legatura cu corectii si alte chestii !
Ceky
|
|
|
20-05-07, 23:17
|
#135
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Quote:
Originally Posted by Avionu
Mersi mult de sfat. Azi mi-am batut capul cu egr-ul ala.Am incercat sa-l deblochez in speranta ca nu s-a ars solenoidul. Pana la urma l-am blocat pe inchis cu o bucata de tabla.Rezultat: masina raspunde mai bine la acceleratie si scoate mai putin fum...dezavantaj:ramane martorul aprins pe bord.Intrebare:Egr-ul are vre-o functie in corectarea suprapresiunii de gaze care antreneaza turbina?Eliminarea lui reprezinta vre-un factor de risc pt turbina?
P.S. daca aveti de gand sa va bateti capul cu motorul asta inarmativa cu multa rabdare....spatiul sub capota foarte stramt si tot felul de suruburi ascunse.Eu mi-am blestemat zilele.Daca nu aveti rabdare (sau nu va pricepeti) dar vreti sa aruncati cu banii, puneti pe altul s-o faca.PAREREA MEA.Schimbarea egr-ului la reprezentanta costa 12 mil.Daca vreti sa-l blocati direct fara sa va mai chinuiti sa desfaceti egr-ul, blocati-l in fata motorului la intrarea in admisie(unde vine si clapeta care opreste motorul).E o teava metalica care intra in tubulatura admisiei
|
Ai facut si tu niste poze pentru un DIY???
|
|
|
|
|