Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
14-11-07, 15:56
|
#271
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Astept rezultatul cu duba.
Cat despre a ta sper sa nu o mai dai cotita vinerea asta.
Ai aflat cati cp ai ??
Macar fa niste calcule rapide pe hartie.
|
|
|
14-11-07, 16:49
|
#272
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 543
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
crx-ul din clip nu mai avea in el nici mocheta.si ii punea intre curse benzina dintr-o sticla.si renault-ul ala megane era din cate imi aduc eu aminte 1,6 16 v,adica exact 107 cai.cum te asteptai sa stea treaba?
|
|
|
14-11-07, 18:25
|
#273
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
ma nene, incerc vineri, e cam stock,acum. dupa ce am schimbat flansa aia imi sta la 2500 de ture la relanti.dar nu e problema, e pentru distractie. Teoretic caii sant asa de putini ca mai bine nu spun, ca dupa aia or sa te provoace si astia cu lada 1200.
__________________
''Daca insa vedeti ca prin blandetea voastra nu puteti sa izbutiti sa imblanziti pe domnul celor care va vor fi vrajmasi,
Iar voi cinstea voastra sa nu le-o dati lor, ci in numele Domnului sa iesiti vitejeste impotriva lui, pentru ca ei au inceput.
Iar tu cu trupul tau si cu oamenii tai sa pornesti drept, fata la fata, fara nici o teama impotriva dusmanilor tai, oricat de multi ar fi''
|
|
|
15-11-07, 00:27
|
#274
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Quote:
Originally Posted by siadimet
crx-ul din clip nu mai avea in el nici mocheta.si ii punea intre curse benzina dintr-o sticla.si renault-ul ala megane era din cate imi aduc eu aminte 1,6 16 v,adica exact 107 cai.cum te asteptai sa stea treaba?
|
piezi esentialul. adica o dai in balarii ce nu isi au sensul, offtopic am putea spune.
|
|
|
15-02-08, 09:31
|
#275
|
Stock
Join Date: Nov 2007
Posts: 8
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
am si eu o intrebare...cumva daca ii maresti puterea...nu trebuie sa aschimbi si kitul de ambreiaj....ca am auzit ca nu prea ar rezista...si ca ar trebui unul sport..
|
|
|
15-02-08, 09:38
|
#276
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 448
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Quote:
Originally Posted by rabbit85
am si eu o intrebare...cumva daca ii maresti puterea...nu trebuie sa aschimbi si kitul de ambreiaj....ca am auzit ca nu prea ar rezista...si ca ar trebui unul sport..
|
Daca prin marire de putere te referi doar la soft nu trebuie sa iti faci probleme de ambreiaj! Ambreiajul stock al acestui motor rezista pana la 450 nm declarat de producator, desi s-au vazut cazuri cand a rezistat si la mai mult!
__________________
@ 2979 @ ...
|
|
|
15-02-08, 09:41
|
#277
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
depinde si de cum conduci. poti strica ambreiajul si cu caii cu care a iesit din fabrica.
|
|
|
15-02-08, 09:42
|
#278
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 5,032
Member of: [Streetline-CCC]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Asta e valabil cam la orice masina. Incearca un EVO 9 stock si patineaza putin ambreiajul
|
|
|
15-02-08, 10:57
|
#279
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Al meu deja da semne ca nu mai poate...
desi el e ok in treptele superioare cuplul mare il face sa patineze.
Am mai auzit de masini la care desi ambreiajul functioneaza ok , nu suporta cresterile bruste de cuplu.
Eu am luat masina cu 40k km si ma gandesc ca poate motivul ar fi ca fusese condusa inainte de o femeie.
Avionu zicea ca nu are probleme cu ambreiajul la 2.0TDi desi pe dyno avea 450Nm fata de 430 ai mei.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
15-02-08, 12:58
|
#280
|
Stage 4
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of: [SKODA]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Si nici acum nu am la 88000 km. Depinde f mult cum conduci, cum ii dai si cand ii dai.
|
|
|
15-02-08, 13:07
|
#281
|
Stage 4
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of: [SKODA]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
In postul anterior am vrut sa spun ca inca nu imi patineaza. Eu am alte probleme cu ambreiajul....din cand in cand cupleaza f jos si in acel moment intra si iesi greu din viteze.Daca pun masina putin in miscare, isi revine. Nu am avut timp sa-l desfac sa vad ce are. Probabil ca e placa de presiune care e cu autoreglaj(din cate stiu eu)
o.t. Aiurea faza cu cele maxim 5 minute pt edit
|
|
|
15-02-08, 17:04
|
#282
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Mai nou am aflat ca Seatul Toledo 2.0TDI are si alt tip de cutie cu alte rapoarte decat A3 si Octavia 2.
O cutie care ar trebui sa favorizeze consumul si sa defavorizeze timpul 0/100.
Deh masina de familie :P
|
|
|
16-02-08, 00:19
|
#283
|
Stock
Join Date: Nov 2007
Posts: 8
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Quote:
Originally Posted by bluey
Al meu deja da semne ca nu mai poate...
desi el e ok in treptele superioare cuplul mare il face sa patineze.
Am mai auzit de masini la care desi ambreiajul functioneaza ok , nu suporta cresterile bruste de cuplu.
Eu am luat masina cu 40k km si ma gandesc ca poate motivul ar fi ca fusese condusa inainte de o femeie.
Avionu zicea ca nu are probleme cu ambreiajul la 2.0TDi desi pe dyno avea 450Nm fata de 430 ai mei.
|
Cat de bruste sa fie cresterile de cuplu...la 2.0 TDI nu mi se pare mult de la 320/350 la 450...
la mine as vrea la golf 1.9 tdi 101 (240 nm) sal duc la 131 cp (310nm) adica cat are unu normal..de 131 cp....ca doar nu or avea ambreiajurile diferite...banuiesc ca sunt la fel...
|
|
|
16-02-08, 16:00
|
#284
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,124
Member of: [VW]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Sal,
As vrea si io o lista cu piese de tuning care trebuiesc cumparate + preturi pentru un motor 2.0 tdi/140 cp de pe Passat b6 ca sa-l aduc la vre-o 220-250 cp.
Ma refer stict la piese nu soft si filtru + toba finala ca astea le am (infara de soft).
Eventual si codurile la fiecare in parte?
Multumesc anticipat.
|
|
|
17-02-08, 15:33
|
#285
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Quote:
Originally Posted by RUDY20140TDI
Sal,
As vrea si io o lista cu piese de tuning care trebuiesc cumparate + preturi pentru un motor 2.0 tdi/140 cp de pe Passat b6 ca sa-l aduc la vre-o 220-250 cp.
Ma refer stict la piese nu soft si filtru + toba finala ca astea le am (infara de soft).
Eventual si codurile la fiecare in parte?
Multumesc anticipat.
|
Pai fa-ti soft si invata sa mergi cu masina resoftata ca e alta masina dupa care te gandesti daca vrei mai mult.
Dar dupa soft o sa iti doresti frane si suspensii mai mult decat putere mai mare.
|
|
|
|
|