Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Dyno Tuning (https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tuning.html)
-   -   vag 2.0 tdi 140cp (https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tuning/35819-vag-2-0-tdi-140cp.html)

Avionu 14-03-07 16:34

vag 2.0 tdi 140cp
 
Am deschis acest topic ca sa incurajez discutii despre un motor (2.0 tdi) mai des intalnit (parerea mea) decat 2.0tfsi. Si aici ii invit pe cei care au modificat si au obtinut rezultate bune cat si pe cei care au avut probleme cu acest motor sau chiar probleme aparute ulterior la alte componente ale masinii derivate de al marirea puterii motorului.Sunt convins ca mai sunt multi ca mine interesati de acest topic.Eu unul am o Octavia2 2.0 tdi 2 ani 60 000 km si exceptand o siguranta arsa la electroventilatoare si 2 prezoane (din cele 3 care sustin cutia de viteza) retezate acum 3 sapt....nu am avut nici o problema.Mentionez ca de 4 saptamani am 177 cp si 448 nm. Promit ca in 1-2 zile sa postez si graficul de la dyno test.

Avionu 24-03-07 13:49

Re: vag 2.0 tdi 140cp
 
1 Attachment(s)
Testul dyno pt masina mea.Imi cer scuze pentru calitatea slaba a imaginii dar nici imprimarea si nici scanarea nu a fost prea reusita.Oricum ce e important se intelege f bine.Astept comentarii sau alte grafice pentru acest motor.

bluey 24-03-07 15:24

Re: vag 2.0 tdi 140cp
 
Sa intelegem ca ai cutie manuala pe ea...
Zbuciumus ce zice?Se mai pot stoarce din motorul stock mai multi caluti in afara de ce ti-a dat tie???

Avionu 24-03-07 18:34

Re: vag 2.0 tdi 140cp
 
Da intradevar e cutie manuala...dsg-ul nu ar fii facut fata la cuplul asta. Florin mi-a propus montarea unui buton prin care sa pot activa un soft mai agresiv si care sa-mi dea aproximativ 200 cp.Singura problema ar fii ca masina ar scoate mai mult fum si turbina ar fii putin mai solicitata.Momentan fumul e in limite zic eu normale tinand cont ca am depasit cu 500 km revizia.Sunt convins ca o sa scada dupa revizie.Zilele astea o sa montez 2 ceasuri suplimentare(presiune turbo si temperatura ulei) si ulterior o sa montez un sistem de racire cu apa pt intercooler.Si dupa toate astea poate optez pt varianta cu buton.

bluey 24-03-07 23:53

Re: vag 2.0 tdi 140cp
 
Quote:

Originally Posted by Avionu (Post 815808)
Da intradevar e cutie manuala...dsg-ul nu ar fii facut fata la cuplul asta. Florin mi-a propus montarea unui buton prin care sa pot activa un soft mai agresiv si care sa-mi dea aproximativ 200 cp.Singura problema ar fii ca masina ar scoate mai mult fum si turbina ar fii putin mai solicitata.Momentan fumul e in limite zic eu normale tinand cont ca am depasit cu 500 km revizia.Sunt convins ca o sa scada dupa revizie.Zilele astea o sa montez 2 ceasuri suplimentare(presiune turbo si temperatura ulei) si ulterior o sa montez un sistem de racire cu apa pt intercooler.Si dupa toate astea poate optez pt varianta cu buton.

Un intercooler mai mare si montat mai in calea aerului nu crezi ca ar fi mai eficient decat sistemul cu stropitoare???Pe care il poti monta aluia:D.
Ambreiajul ce zice la cuplul asta???

Avionu 25-03-07 02:09

Re: vag 2.0 tdi 140cp
 
Nu e cazul la mine...Octavia 2 are un intercooler f mare plasat intre radiatorul motorului si cel de la climatizare.Este putin mai mic ca radiatorul de la motor si atunci cand pornesc electroventilatoarele se raceste si intercoolerul.Cu stropitoare si tubulatura de silicon mai mare eu zic ca e suficient pt turbina standard.Cand o sa schimb turbina probabil ca o sa iau in calcul si un intercooler mai bun.Ambreiajul rezista (inca) nu patineaza, nu miroase....de volanta imi fac eu griji..e destul de sensibila si nu m-ar mira sa cedeze la un moment dat...in acel moment o sa pun una de aluminiu.

bluey 25-03-07 11:48

Re: vag 2.0 tdi 140cp
 
Quote:

Originally Posted by Avionu (Post 816397)
Nu e cazul la mine...Octavia 2 are un intercooler f mare plasat intre radiatorul motorului si cel de la climatizare.Este putin mai mic ca radiatorul de la motor si atunci cand pornesc electroventilatoarele se raceste si intercoolerul.Cu stropitoare si tubulatura de silicon mai mare eu zic ca e suficient pt turbina standard.Cand o sa schimb turbina probabil ca o sa iau in calcul si un intercooler mai bun.Ambreiajul rezista (inca) nu patineaza, nu miroase....de volanta imi fac eu griji..e destul de sensibila si nu m-ar mira sa cedeze la un moment dat...in acel moment o sa pun una de aluminiu.

Volanta de aluminiu???
La diesel?:rolleyes2
Ai grija ca la 2.0TDI Audi a facut o rechemare in service pentru nu stiu ce arc la volanta prost montat.Inca nu am apucat sa ajung cu ea la ei sa vad daca e de inlocuit volanta.Masina mea nu mai este in garantie deci e ceva serios daca m-au chemat cu ea inapoi.Poate schimb si ambreiajul pe banii lor daca tot imi dau motorul jos :D

Avionu 25-03-07 12:27

Re: vag 2.0 tdi 140cp
 
Intradevar..e foarte greu de gasit...in primul rand cele de fabrica sunt bimasice tocmai pt a elimina vibratiile....Ceky am inteles ca are kit ambreaj cu volanta de aluminiu si disk stage 3 (tip elice) de la SPEC...deci se poate.In cea ce priveste volanta de fabrica si eu am uneori un zgomot suspect atunci cand opresc motorul.Joi cand ma duc la revizie o sa-i rog sa verifice(mai am 2 luni de garantie).Succes Bluey..poate schimbi si ambreiajul (desi nu cred)

bluey 25-03-07 13:01

Re: vag 2.0 tdi 140cp
 
Quote:

Originally Posted by Avionu (Post 816700)
Intradevar..e foarte greu de gasit...in primul rand cele de fabrica sunt bimasice tocmai pt a elimina vibratiile....Ceky am inteles ca are kit ambreaj cu volanta de aluminiu si disk stage 3 (tip elice) de la SPEC...deci se poate.In cea ce priveste volanta de fabrica si eu am uneori un zgomot suspect atunci cand opresc motorul.Joi cand ma duc la revizie o sa-i rog sa verifice(mai am 2 luni de garantie).Succes Bluey..poate schimbi si ambreiajul (desi nu cred)

Dar Ceky din cate stiu eu are 1,9TDi...
Short shift ai pus??
Cu aderenta cum stai ?

Avionu 25-03-07 20:51

Re: vag 2.0 tdi 140cp
 
Da Ceky are 1.9 tdi dar tot volanta bimasica a avut stock. Ideea e ca trebuie cautat ceva care sa se potriveasca cu motorul asta.E greu de gasit dar eu zic ca se poate.Short shift nu am, desi cred ca ar fii cazul...cursa la schimbator e destul de lunga.Uneori chiar mai agata cand schimb din 2-3 sau 4-5 dar nu cred ca are legatura cu schimbatorul.Cu aderenta nu pot sa spun ca stau prea bine.Am probleme cu plecarea dupa loc, imi rupe aderenta si pe treapta 2, iar daca e ud.....devine chiar amuzant(sunt adeptul drift-ului).Am jante de 17 cu anvelope Pirelli P6000 225/45 R17

ceky 26-03-07 22:43

Re: vag 2.0 tdi 140cp
 
Salut !
Volanta da am avut insa nu este decit pt race , motor de 2.0 tdi da am tunat cu turbo mai mare si intercooler race avea in jur de 230-240cp este vorba despre un Golf 5 care a fost prima modificata asa tare dupa Leon-ul meu !S-a schimbat si ambreajul pt ca oricum de fabrica este cam subred !:-)
Pt short-shift te astept daca vrei , te costa 100€
Cu respect,
Ceky

Avionu 26-03-07 23:06

Re: vag 2.0 tdi 140cp
 
Mersi pt oferta..o sa tin cont de ea.Cat de mare a fost intercoolerul de pe acel golf daca cel de fabrica nu a fost suficient(asta daca e la fel de mare ca cel dupa skoda)? Ce cuplu avea? Cu aderenta cum se descurca(asta daca nu era 4x4)?

GYM 27-03-07 00:21

Re: vag 2.0 tdi 140cp
 
Avion, cum stai cu consumul ? A crescut ? Cat, cum....

bluey 27-03-07 00:25

Re: vag 2.0 tdi 140cp
 
Quote:

Originally Posted by GYM (Post 819607)
Avion, cum stai cu consumul ? A crescut ? Cat, cum....

Mai bine il intrebai daca mai poate merge cu masina cum mergea inainte.Era mai relevant pentru consum.

ceky 27-03-07 00:27

Re: vag 2.0 tdi 140cp
 
Pai ala de fabrica e mare dar nu are debit si nici eficienta ca unul race , cu aderenta statea bine datorita suspensiei H&R completa , cuplul era de aprox 460Nm!
Cu respect,
Ceky


All times are GMT +2. The time now is 12:53.

- Copyright 2024 4Tuning