Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 26-10-07, 21:32   #226
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Mda.
Eu de-abia ieri am aflat ca ar trebui sa plec la limita aderentei si nu sa schimb primele 2 trepte mai repede ca sa prind aderenta.
Hmmm....
Me cam bou la chestia asta.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 27-10-07, 00:12   #227
siadimet

Stage 5
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 543
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

am fost cu avionul la o proba si confirm ce am spus mai devreme:525d remapat merge mai tare decat 2,0 tdi remapat.diferenta a fost destul de mare,si ma indepartam.cat a fost intre noi poate sa spuna el.am incercat si din mers,cu toate ca mi-am propus sa nu mai fac astfel de curse,si tot bmw-ul a mers mai tare.la una dintre cursele din mers cand am plecat eu mai de jos din ture(un experiment al meu)a fost langa mine,dar nu in fata mea.deci 530 ala era stricat!
siadimet is offline   Reply With Quote
Old 27-10-07, 01:32   #228
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Confirm ce spune siadimet..diferenta a fost de 1,5-2 masini castigate din start.Primele 2-3 trepte sunt mai scurte la bmw.Din mers plecat de la 2000 treapta 1 la fel(mie imi patineaza si din mers treapta 1)..castiga in primele 2 trepte dupa care se pastra distanta.pe treptele 3,4,5 suntem la fel...de mentionat ca momentan pe fata am anvelopele de 205\55 r16(mi-a bubuit un cauciuc acum o luna si urmeaza ca zilele astea sa le schimb pe toate), in mod normal am 225\45 r17..deci sunt varza la start.BMW-ul are un soft agresiv, cam riscant pt turbina zic eu, lucru care pe propietar nu-l deranjeaza pt ca oricum o schimba.In concluzie nu am ce sa-i fac pe 400 de metri in configuratia actuala.Multa bafta in continuare
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 27-10-07, 13:47   #229
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Am sters eu ultimele posturi, la rugamintea lui Bluey.
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 09-11-07, 22:15   #230
siadimet

Stage 5
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 543
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

vad ca nu mai zice nimeni nimic pe aici de 2,0 tdi,asa ca va spun eu ce am mai constatat.m-am dat cu octavia rs tdi de 170 cp stock si merge mai incet decat masina lui AVIONU,deci era in urma mea cu multe masini si ma indepartam in fiecare treapta.in seara asta am incercat din nou cu aceeasi masina care intre timp a primit o remapare.masina a avut o crestere destul de mare de putere.pana sa fie modificata o intreceam cu cateva masini(vreo 4-5)acum ,cu start de pe loc,pe 400 m ma intrece cu aproape o masina.zilele astea trebuie sa schimb neaparat cauciucurile,care sunt prastie,si incerc iar si sper sa raman in fata pe 400 de m.
siadimet is offline   Reply With Quote
Old 09-11-07, 23:18   #231
ceky

Stage 5
 
ceky's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
Smile Re: vag 2.0 tdi 140cp

Sa inteleg ca a si testat masina
Bun asa !
ceky is offline   Reply With Quote
Old 10-11-07, 02:30   #232
zzeeutzu

Stock
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

buna seara.. pentrun passat 1.9tdi (105 cp ) cam cati banuti ar trebuii alocati pentru a inbunatatii performantele motorului?? (gen turbina mai maricica, intercooler, chip )
zzeeutzu is offline   Reply With Quote
Old 10-11-07, 09:38   #233
siadimet

Stage 5
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 543
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by ceky View Post
Sa inteleg ca a si testat masina
Bun asa !
ti-am zis ca noi facem multe curse aici.tu gandeste-te ce mai facem la masina mea sa recuperez diferenta aia.saptamana viitoare fac revizia,pun alte cauciucuri ,si daca tot nu il intrec,te vizitez.
siadimet is offline   Reply With Quote
Old 10-11-07, 10:40   #234
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by siadimet View Post
ti-am zis ca noi facem multe curse aici.tu gandeste-te ce mai facem la masina mea sa recuperez diferenta aia.saptamana viitoare fac revizia,pun alte cauciucuri ,si daca tot nu il intrec,te vizitez.
Omul e hotarat.... .La start cam ce distanta aveai in fata la octavia?Sunt curios cat a avut de recuperat. Are cineva idee ce presiune avea cel cu skoda in turbo? Intreb pt ca turbina de 2.0tdi 170 cp e aproape identica cu cea dupa 2.0 tdi 140 cp...difera doar niste componente interne dar ca dimensiuni e identica...2.0 tdi 170 cp are stock cu 0.1 bari mai mult decat 2.0 tdi 140 cp...deci daca a mai crescut-o cu 0.2-0.3 (si la cum zici ca fuge cu atat cred ca a crescut-o) deja e riscant pt fiabilitatea turbinei.
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 10-11-07, 15:30   #235
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Ai uitat de injectia diferita care ar trebui sa conteze...
bluey is offline   Reply With Quote
Old 10-11-07, 15:44   #236
siadimet

Stage 5
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 543
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

la start ma duc cu aproape doua masini in fata(nu prea pleaca deloc bine skoda)si patinez si eu destul,aseara erau afara 2 grade si eu am gume de vara tocite rau de tot.detalii despre modificarile skodei rs poate sa dea CEKI.si despre bmw tot el.
siadimet is offline   Reply With Quote
Old 10-11-07, 16:11   #237
ceky

Stage 5
 
ceky's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 369
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

RS - ul are o vers race de 210-220Cp! ALte detalii tehnice nu o sa le aprofundez aici din pacate ! BMW-ul la fel are un stg 2 nu e race dar mai mult cu turbo stock nu se poate ca sa ai si fiabilitate !
Cu respect,
Ceky
__________________
Ceky - DimSport Romania
Specialist :chip-tuning
www.dimsport.ro
www.dimsport.it
Tel: 0721080008
0747080008
Cautam Distribuitori!!!
ceky is offline   Reply With Quote
Old 10-11-07, 18:27   #238
siadimet

Stage 5
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 543
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

atunci mai fac o proba dupa revizie si cu alte cauciucuri,si daca bat skoda,raman la configuratia asta.daca nu,pun turbina in sacosa si o duc la modificat.si oricum,skoda asta modificata are jante pe 17,cealalta cu jante pe 18 mergea mai incet decat asta cand erau amandoua stock.
siadimet is offline   Reply With Quote
Old 10-11-07, 21:15   #239
Bicolorul

Stage 2
 
Bicolorul's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 57
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Am incercat si eu masinuta cu un SEAT LEON 1.8T 180CP (modelul vechi), iar masina era stock; pe autostrada Buc-Pitesti tot timpul il faceam din mers de la 160-180 la ora, pana la 210 unde eu ma cam plafonam si el mai putea. Dupa care la intrare in Buc ne-am vorbit un pic, tipul era din CRV, si ne-am mai dat cu plecare de pe loc (de 2 ori). Avea o plecare un pic mai buna decat a mea, insa deja incepand cu a 3-a il depaseam cu aproape o masina. Este adevarat ca totul a fost spontan, insa diferenta de putere era vizibala intre cele 2 masini. Masina mea are 1.600kg + 120 eu+ 50kg (diverse "prostii" in portbagaj), a lui nu stiu ce greutate are, insa erau 3 insi in masina, iar unul din ei avea 140kg (spusele lui), iar ceilalti 2 inca vreo 150kg (estimarea mea)

Baiatul era ok, poate ma intalnesc cu el sa ii mai bag ceva caluti
__________________
SEAT TOLEDO 2.0TDI, ~200CP(asa arata aparatele), plus alte chichite interesante .
tuningmotor.ro
Bicolorul is offline   Reply With Quote
Old 10-11-07, 21:50   #240
siadimet

Stage 5
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 543
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: vag 2.0 tdi 140cp

Quote:
Originally Posted by Bicolorul View Post
Am incercat si eu masinuta cu un SEAT LEON 1.8T 180CP (modelul vechi), iar masina era stock; pe autostrada Buc-Pitesti tot timpul il faceam din mers de la 160-180 la ora, pana la 210 unde eu ma cam plafonam si el mai putea. Dupa care la intrare in Buc ne-am vorbit un pic, tipul era din CRV, si ne-am mai dat cu plecare de pe loc (de 2 ori). Avea o plecare un pic mai buna decat a mea, insa deja incepand cu a 3-a il depaseam cu aproape o masina. Este adevarat ca totul a fost spontan, insa diferenta de putere era vizibala intre cele 2 masini. Masina mea are 1.600kg + 120 eu+ 50kg (diverse "prostii" in portbagaj), a lui nu stiu ce greutate are, insa erau 3 insi in masina, iar unul din ei avea 140kg (spusele lui), iar ceilalti 2 inca vreo 150kg (estimarea mea)

Baiatul era ok, poate ma intalnesc cu el sa ii mai bag ceva caluti
cand ajung in bucuresti te anunt,poate ne dam si noi.masina mea are 1690 kg,dar dupa ultimele curse nu refuz nici un 2,0 tdi.
siadimet is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -