Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
13-04-07, 17:59
|
#91
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Quote:
Originally Posted by Bicolorul
Ma refeream sa te dai cu mine
|
Nu-mi place de tine :P
Tu de ce nu te dai cu Avionu`???
Vedeam si noi un rezultat clar la o disputa care a halit multe pagini pe aici.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
13-04-07, 18:00
|
#92
|
Stage 2
Join Date: Dec 2006
Posts: 57
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Pe el nu il stiu, pe tine te am la indemana, si in plus stiu sigur ca castig
|
|
|
13-04-07, 18:08
|
#93
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Quote:
Originally Posted by Bicolorul
Pe el nu il stiu, pe tine te am la indemana, si in plus stiu sigur ca castig
|
Esti foarte curajos domnu`...
Mai discutam dupa soft...Ziceai ceva de un stage 2 mai serios???
|
|
|
13-04-07, 18:08
|
#94
|
Stage 2
Join Date: Dec 2006
Posts: 57
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Doar stiu unde ma gasesti.
|
|
|
13-05-07, 02:58
|
#95
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Si astazi am avut confirmarea
Skoda lui Avionu si Seatul vor fi cam pe acolo intr-o cursa.
Adica diferenta o va face greutatea.
|
|
|
13-05-07, 11:26
|
#96
|
Stage 4
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of: [SKODA]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Quote:
Originally Posted by bluey
Si astazi am avut confirmarea
Skoda lui Avionu si Seatul vor fi cam pe acolo intr-o cursa.
Adica diferenta o va face greutatea.
|
Si de unde confirmarea asta????
|
|
|
13-05-07, 12:04
|
#97
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 543
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
avion a scris aici ca are 177 cp si scoate de la 0 la 100 8 sec.asta dupa masuratorile lui,pt ca pe strada sta cam asa:
avion vs octavia 2;2,0 tdi stock-invingator avion la distanta de o masina.
avion vs leon 1,9 tdi 150 cp resoftat de ceki-invingator leon la 10 masini distanta.
avion vs leon 1,9 tdi 150 cp resoftat la ceki(cu 3 persoane in masina)-invangator leon la 2 masini
avion vs passat tdi 130 cp resoftat la aspad-invingator passat
toate rezultatele astea sunt pe 400 de m,masurati si trasati de mine(daca ai fost atent exista o dunga galbena la start si una la finish)
eu zic sa o lasi mai usor cu aia 177 cai,pentru ca te-am vazut la toate cursele de la buzau de pe varianta si nu prezinti cu mult peste 150 cp.daca ai timp zilele astea,vino seara prin oras sa te dai cu un 320 d de 150 de cai stock,sa vezi cum stai.
|
|
|
13-05-07, 12:49
|
#98
|
Stage 4
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of: [SKODA]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Quote:
Originally Posted by siadimet
avion a scris aici ca are 177 cp si scoate de la 0 la 100 8 sec.asta dupa masuratorile lui,pt ca pe strada sta cam asa:
avion vs octavia 2;2,0 tdi stock-invingator avion la distanta de o masina.
avion vs leon 1,9 tdi 150 cp resoftat de ceki-invingator leon la 10 masini distanta.
avion vs leon 1,9 tdi 150 cp resoftat la ceki(cu 3 persoane in masina)-invangator leon la 2 masini
avion vs passat tdi 130 cp resoftat la aspad-invingator passat
toate rezultatele astea sunt pe 400 de m,masurati si trasati de mine(daca ai fost atent exista o dunga galbena la start si una la finish)
eu zic sa o lasi mai usor cu aia 177 cai,pentru ca te-am vazut la toate cursele de la buzau de pe varianta si nu prezinti cu mult peste 150 cp.daca ai timp zilele astea,vino seara prin oras sa te dai cu un 320 d de 150 de cai stock,sa vezi cum stai.
|
Hai sa fim seriosi.Seatul ma face..recunosc..e si mai usor si mai are un mic avantaj...ceky e maestru pe motorul acela(doar are acelasi motor pe masina lui).Skoda stock..nu prea cred ca e stock...de vreme ce majoritatea de acolo o banuiau ca nu e chiar asa.Pasatul m-a facut o singura data..adica prima data cand am ratat startul...la intoarcere l-am facut..toata lumea a vazut..a treia oara l-am facut iar(daca omul nu recunoaste il mai fac odata).De fiecara data pierd cel putin o lungime de masina la start pt ca am pachetul de drumuri grele..si tre sa recuperez pe parcurs....dar nici o grija ca in cateva zile se schimba situatia.Abia astept sa vad ce poate bmw-ul ala.Daca il fac e stock...daca nu inseamna ca propietarul e un mare mincinos..si e acelasi care are si octavia 2 "stock".Sa-ti explic de ce:Un f bun prieten al meu are un e46 compact de 150cp turbodiesel stock.M-am tot dat cu el si exceptand startul il fac.Asa ca...
Nu crezi ca am 177? Citeste fisa dyno de la inceputul topicului.
Last edited by Avionu; 13-05-07 at 12:52.
|
|
|
13-05-07, 15:27
|
#99
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Quote:
Originally Posted by Avionu
Si de unde confirmarea asta????
|
Am vazut dyno sheet-ul tau.
Si am vazut si unul al Seatului.
Seatul pe dyno de la MT ar fi scos mai mult ca tine dar greutatea si aerodinamica de sifonier au un cuvant de spus.
Ar mai ramane de comentat curba de cuplu unde si-au aratat talentele Ceky si Zbuciumus pe fiecare masina.Nu ar fi prima data cand o masina de 180cp pe dyno facuta de Ceky sa traga de mult mai multi cai.
Dar strada va spune adevarul. Aici doar ne dam cu presupusul fiecare.
|
|
|
13-05-07, 16:38
|
#100
|
Stage 4
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of: [SKODA]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Talentul nu consta in cati cai putere scoti ci cum ii distribui pe toata plaja de ture.Degeaba ai multa putere daca cea mai mare parte nu e in zona de ture inalte..acolo unde sta motorul in cazul unei curse.Eu aici mai am de lucrat dar momentan am avut niste probleme cu injectoarele(infundate) si cu debitmetrul(citeste mai mult decat trebuie).In momentul in care le rezolv va anunt cum sta treaba.
|
|
|
13-05-07, 17:24
|
#101
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 543
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
skoda aia e chiar stock si passat-ul te-a facut clar pe 400 de m.cand v-ati intors a dat unul dintre voi startul,deci rezultatul e neconcludent.la dus te-a intrecut,da?
bmw-ul ala merge mai tare decat passatul cu 5 masini,asa ca nu are rost sa te dai cu el.si exact aia incercam sa-ti spun si eu,ca nu te-ai dus unde trebuie sa modifici masina.nici passat-ul nu merge cat trebuie de tare.un tdi de 130 de cai cipuit bine merge cu mult mai tare.si leonul are fix 1415 kg.deci nu stiu unde vezi tu diferenta de greutate.skoda ta are cam 1450.si te-a intrecut totusi cu un surplus de 250 kg in masina(3 persoane).
|
|
|
13-05-07, 18:31
|
#102
|
Stage 4
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of: [SKODA]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Quote:
Originally Posted by siadimet
skoda aia e chiar stock si passat-ul te-a facut clar pe 400 de m.cand v-ati intors a dat unul dintre voi startul,deci rezultatul e neconcludent.la dus te-a intrecut,da?
bmw-ul ala merge mai tare decat passatul cu 5 masini,asa ca nu are rost sa te dai cu el.si exact aia incercam sa-ti spun si eu,ca nu te-ai dus unde trebuie sa modifici masina.nici passat-ul nu merge cat trebuie de tare.un tdi de 130 de cai cipuit bine merge cu mult mai tare.si leonul are fix 1415 kg.deci nu stiu unde vezi tu diferenta de greutate.skoda ta are cam 1450.si te-a intrecut totusi cu un surplus de 250 kg in masina(3 persoane).
|
Prima oara ma facut la dus dar am ratat startul...l-am facut la intors cand a dat unul din noi startul si l-am mai facut odata la dus cand startul a fost dat de altcineva.Daca bmw face pasatul cu 5 masini cat zici tu clar nu e stock..sau tu chiar crezi asta?Eu nu am zis ca masina mea e cine stie ce racheta.Am precizat ca mai e de munca la ea si ca momentan am niste probleme cu mas-ul si injectoarele.Repet momentan am pachetul de drumuri grele si pierd f mult la start...deci am mult de recuperat pana la finish.Cand faci un chip tuning tre sa te gandesti si cat si cum folosesti masina si cat vrei sa te tina.Turbinele dupa 2.0 tdi sunt destul de sensibile asa ca am cerut sa nu creasca prea mult presiunea in turbina.O sa o schimb si atunci discutam altfel.Asta dupa ce termin cu suspensiile si franele.F multi isi baga banii numai in motor.Eu intentionez sa modific masina cap-coada.Adica exterior, interior, sasiu, motor, suspensi.
|
|
|
13-05-07, 18:42
|
#103
|
Stage 4
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of: [SKODA]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
A schimbat cineva intercoolerul la motorul asta???
|
|
|
13-05-07, 18:59
|
#104
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Cica ar fi cineva cu mai mult de intercooler schimbat.
Sa ridice mana sus daca este pe aici.
Cred ca sunt chiar cativa...
|
|
|
13-05-07, 19:16
|
#105
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [SUBARU]
|
Re: vag 2.0 tdi 140cp
Quote:
Originally Posted by Avionu
Mi-e greu sa cred ca ai scos 7.4 in conditiile in care octavia 2 tfsi scoate 7.3 si are 200 cp benzina si masa propie 1400 kg.Asa ca pana la proba contrarie nu pot sa cred.Ce roti ai pe ea?
|
gresita masa!1520 kg
|
|
|
|
|