Quote:
Originally Posted by Avionu
La ce te referi cand spui 5-7 cp...la tot traseul sau strict la cat-back.Intrebarea e merita sau nu merita sa faci o evacuare cat-back la un TDI? Eu unul am inteles ca nu merita...voi ce ziceti?Maine ma duc sa-mi modific si eu evacuarea...dar vreau sa fac ceva strict estetic..inca nu m-am hotarat daca o fac cu doua iesiri pe o parte sau 2+2 iesiri pe o parte si pe alta.Varianta a doua costa de cel putin 2 ori mai mult si nu cred ca merita(desii ar arata demential).Voi ce parere aveti.
Bluey...daca schimbi uppipe ideal ar fii sa schimbi si downpipe si turbina si sa recalibrezi si softul.....astfel obtii maximul de performante. Teoretic traseul pana in turbina tre sa fie cat mai scurt iar dupa turbina sa ai o contrapresiune cat mai mica.Daca nu ai un soft adecvat acestor modificari degeaba modifici turbina si evacuare. Cred ca ti-ar sta f bine cu 220-230 cp sub coor...daca stii sa-i folosestii ti-ar sta si mai bine.
|
Deocamdata ma multumesc si cu 140
Oricum dusmanul asteapta dupa coltz in umbra...Doar sa plang dupa mai mult
Cert este ca va fi OBD modificarea pentru motivele pe care le stie si Florin.
Dar poate o fac direct pe aia urata cu galerie, intercooler si turbina.dupa aia soft.
Trebuie sa fiu sigur ca pot sa-i tin pe astia 140 in frau intai si dupa aia ma gandesc la mai mult.
Eu nu prea sunt multumit de frane deocamdata.