Quote:
Originally Posted by Peter4ever
din cate vad este destul de potent si 2.0 tdi , dar nu cred ca poate depasi un 2.0 tfsi !!!
|
Din diesel am mai vazut in jur de 280 cai, din benzina peste 400 (asta pe net undeva)...decide.
Dar cuplul dieselului era mia mare!!! Era mai buna si la reprize 80-120, in rest benzina.
Din pacate inca nu am auzit despre pistoane, biele, axe tuning pentru diesel, poate ca inca nu este nimic in competitie (ex cele 2 24ore)...sau poate ca nu sunt informat destul de bine...:S
Pana acuma torti cine stiu punea interiorul PDTDI in 1.9, injectoare audi a6, pompa centrala de Ivaco, sau ceva utilitara, intarcooler cat cuprinde, si turbo de pe camion...cu un boost de 1.5-2bari...atingeau peste 300cai (nuami ca motorul, partea mechanica, nu vrea pentru mult timp) si sa nu zic nimic despre cutia de viteza...ceeace este renumit de o calitate...de dacie
la al meu sa cazut (rupt) balastul de la ambreaj...sa nu ma intrebe nimeni cum...ca habar n-am, la un prieten cel hidraulic (ce e pe golf4) a murit dupa tuning...deci ai grija ca poate, poate...si costa mult una...
Cu volanta, lasa cum e, este supradimensionat destul de fabrica incat sa nu ai probleme cu ea!!!
Instalatie se ambreaj e bine sa schimbi la una spoat macar, ai grija la planetare, au un obocei ne placut si costa mult.
dar ca sa nu ai probleme cu placarile incearca sa faci rost de un differential autoblocant, cred ca de al modele vechi intre perfect...cred, dar inseamna mult, foarte mult.
Short-shif se poate face cu o surublenita (poate si o cheie), flex si aparat de sudat, nu e o mare smecherie.
Bafta in continuare.