Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 09-03-11, 22:11   #76
Kelu

Stage 3
 
Kelu's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 128
Member of:
[Anonymous Motorsport ]
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Nitro urca o grupa in cazul dublei supra alimentari (si nu numai nitro), mai concret daca motorul de baza este turbo sau compresor si PESTE se pune nitro atunci urca o grupa.
Daca ai motor aspirat si pui nitro intri la grupa motorului cu turbo.

Hai sa luam un exemplu concret sa fie mai simplu.
Motor de 2L aspirat, daca ii montezi nitro intra la S3 la fel ca un motor de 2L cu turbo.
Daca motorul este 2L turbo si pui si nitro atunci intra la S4 (dubla supra-alimentare).

Explicati de ce este asa:
Din combustibil se poate castiga pana spre 20% din puterea motorului.
Prin folosirea metodelor de inductie fortata castigul poate fi pana la 200% (chiar si in cazul nitroului)
__________________
Opel GT
Kelu is offline  
Old 10-03-11, 02:42   #77
DOGY@Style

Stage 3
 
DOGY@Style's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 133
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Dupa ce am vazut grupele m-am intrebat cum as putea la grupa mea sa fiu cat mai competitiv si am luat exemplu' meu...cu un 2.0L AWD supra alimentat intru' la grupa S5...unde fac legea masinile supra-alimentate cu motoare mai mari de 2.0 pana in 2.5...gen Subaru lu' Igor...si este greu sa ti pasu' cu ele cu un 2L sa nu mai vb de alte masini gen audi, vw sau seat cu 1.8L. Singura sansa sa faci ceva in grupa asta ma gandeam asa la prima strigare ar fi fost sa folosesti N2O pt a scoate un timp in juru' la 11s...insa daca prin asta s-ar trece la grupa S6 deja esti trist...dai de Ghita care scoate 10.5 sau alte masini cu motoare de peste 4.0L. Inteleg ca se vrea spirit competitional si sunt deacord cu asta si stiu ca nu se va putea niciodata sa multumiti pe toata lumea insa nu e prea placut sa pleci la lupta cu gandu' ca oricum nu ai sanse sa castigi Multumim pt ceea ce faceti si spor la treaba!

Last edited by DOGY@Style; 10-03-11 at 02:50.
DOGY@Style is offline  
Old 10-03-11, 07:38   #78
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

da de ce nu ramii la street ?

sa stii ca este S3 care a mers 11.15 si Evo cu 11.2 sau Opel cu 11.2

daca vrei la profi,nu poti emite pretenetii fara o masina pregatita adecvat

incercati sa diferentiati un pic street de profi si implicit timpii scosi
__________________

The power is HERE

Last edited by gaju; 10-03-11 at 07:42.
gaju is offline  
Old 10-03-11, 15:25   #79
DOGY@Style

Stage 3
 
DOGY@Style's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 133
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
da de ce nu ramii la street ?

sa stii ca este S3 care a mers 11.15 si Evo cu 11.2 sau Opel cu 11.2

daca vrei la profi,nu poti emite pretenetii fara o masina pregatita adecvat

incercati sa diferentiati un pic street de profi si implicit timpii scosi

Nici nu s-a pus problema de grupele profi. Vorbeam de grupa street unde la awd pana in 2500cm3 sunt timpi de 11s....iar peste 2500cm3 tot la awd se scot timpi sub 11s. Ca sa fi juru' a 11-11.5s trebuie facuta o investitie buna in masina si un tuning perfect iar pt sub 11s deja devine mai greu in ideea ca masina trebuie configurata de drag...nu mai merge cu un tuning de street si sa te mai duci cu ea la liniute din cand in cand. Eu de ex pe masina mea AWD am 2.0 turbo si intr-o configuratie de street sa zic ca as putea ajunge in juru' la 11-11.5 s depinde de tuning...si orice as face eu nu o sa pot niciodata sa fiu mai rapid decat un Subaru cu motor de 2500cm3 atat timp cat ambele masini sunt identice la tuning...iar daca as monta N2O si as trece la grupa de peste 2500cm3 as concura contra masini cu motoare de peste 4L...iar pe mine N2O nu cred ca ma ajuta sa castig mai mult de 0.2-0.3s.
DOGY@Style is offline  
Old 10-03-11, 15:49   #80
Kelu

Stage 3
 
Kelu's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 128
Member of:
[Anonymous Motorsport ]
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

DOGY: ai o masina extem de buna pentru a devenit performanta, tu esti singurul care decide daca vrei sa fie in top sau nu.


P.S. eu personal am cautat o masina ca aia cand vroiam sa imi iau masina dar nu am gasit ceva sa imi convina.
Kelu is offline  
Old 10-03-11, 17:32   #81
baubau racing

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 181
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
da de ce nu ramii la street ?

sa stii ca este S3 care a mers 11.15 si Evo cu 11.2 sau Opel cu 11.2

daca vrei la profi,nu poti emite pretenetii fara o masina pregatita adecvat

incercati sa diferentiati un pic street de profi si implicit timpii scosi
Nu cred ca s3 se va mai putea incadra la street cu configuratia masinii aceeasi cind a scos timpul de 11.15. Si cred ca mai sint exemple. Asa ca sint sanse de fun la street.
baubau racing is offline  
Old 10-03-11, 18:04   #82
DOGY@Style

Stage 3
 
DOGY@Style's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 133
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Quote:
Originally Posted by Kelu View Post
DOGY: ai o masina extem de buna pentru a devenit performanta, tu esti singurul care decide daca vrei sa fie in top sau nu.


P.S. eu personal am cautat o masina ca aia cand vroiam sa imi iau masina dar nu am gasit ceva sa imi convina.
Multumesc Kelu. Ai dreptate si stiu ca e o masina cu potential d'aia am si cumparat-o. Cu toate ca masina asta mi-a mancat zilele vreau sa fie o masina performanta care sa tinteasca la primele pozitii la clasa ei...da' cred ca sti si tu ca nu e usor deloc. Eu pana acum aveam in plan sa fac un tuning mai street pt ca nu vreau sa folosesc masina doar la curse...insa se pare ca tre' sa ma gandesc mai bine daca vreau sa am pretentii. Sper sa ma pot prezenta prin vara la cateva curse sa vedem ce a iesit. Mult succes in continuare in ceea ce faceti pt pasionatii de masini si drag. Cu respect!
DOGY@Style is offline  
Old 10-03-11, 22:07   #83
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Quote:
Originally Posted by DOGY@Style View Post
Nici nu s-a pus problema de grupele profi. Vorbeam de grupa street unde la awd pana in 2500cm3 sunt timpi de 11s....iar peste 2500cm3 tot la awd se scot timpi sub 11s.
poti sa imi spui o masina in configuratie de street scoate 11 ?

inca odata : citeste atent diferentele intre street si profi.

cred ca te consumi prea multi fara sa iti stii adversarii prea bine.

hai la pista,exerseaza,gaseste combinatia si dupa aia vezi pe unde esti
gaju is offline  
Old 11-03-11, 08:47   #84
DOGY@Style

Stage 3
 
DOGY@Style's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 133
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Quote:
Originally Posted by gaju View Post
poti sa imi spui o masina in configuratie de street scoate 11 ?

inca odata : citeste atent diferentele intre street si profi.

cred ca te consumi prea multi fara sa iti stii adversarii prea bine.

hai la pista,exerseaza,gaseste combinatia si dupa aia vezi pe unde esti
La ultima cursa de drag la care am fost prezent ca sa iau pusu' a fost la Tulcea si am vazut cam ce timpi s-au scos la gupele S5 si S6...iar timpii daca tin bine minte cam pe acolo au fost. Ideea era ca sunt multe masini awd cu 1.8 si 2.0 supra alimentate care intra la S5 iar cine are 2.5 pleaca din start cu un mic avantaj. Poate ca ar fi fost mai bine 3 gupe la awd...insa repet nu ma plang...nici nu ma consum...ramane sa vedem ce va fi la fata locului...exact cum ai zis si tu.
DOGY@Style is offline  
Old 11-03-11, 18:03   #85
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Dogu :

hai ca deja mi-ai devenit simpatic

la Tulcea cele de 11 sec au fost golite si preparate f bine

cu interior Subaru softat merge 12.4

ţi-am spus de 2 ori: nu compara mere cu pere, street cu profi
gaju is offline  
Old 11-03-11, 20:31   #86
DOGY@Style

Stage 3
 
DOGY@Style's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 133
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

) am inteles...oricum anu' trecut nu era grupe de profi daca am citit bine undeva pe aici
DOGY@Style is offline  
Old 12-03-11, 00:30   #87
Dani_E21

Stage 5
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,111
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

cu un e30 prin faptul ca am capota de fibra si ca imi lipsesc 2 faruri ca trec niste tevi pe acolo intru la profi nu?
Dani_E21 is offline  
Old 12-03-11, 08:36   #88
ascona78

Stage 5
 
ascona78's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 332
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Quote:
Originally Posted by DOGY@Style View Post
Am si eu o curiozitate si anume de ce la street este permisa folosirea de E85...benzina de curse...si methanol... iar N2O nu...fiind permis doar la pro. Tot ce este peste benzina normala din comert are un plus de putere asa ca nu vad de ce "nos-ul" nu ar intra la aceeasi categorie.
E85 este o benzina slaba...un amestec de alcool si benzina in procent de vreo 85% alcool si restul benzina...e mult mai slaba ca o benzina normala nu peste...

in alta ordine de idei...vi se par echilibrate grupele????
__________________
Ascona B 2.0 8v turbo & standalone management ms2 v3.0
Drag cars don't have to be pretty they just have to go fast in a straight line

A S tuning Ploiesti
montam sisteme turbo si NOS
executam esapamente sport
kituri xenon si instalatii audio
stand alone management

Last edited by ascona78; 12-03-11 at 08:45.
ascona78 is offline  
Old 12-03-11, 09:54   #89
vcsomin

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Quote:
Originally Posted by ascona78 View Post
E85 este o benzina slaba...un amestec de alcool si benzina in procent de vreo 85% alcool si restul benzina...e mult mai slaba ca o benzina normala nu peste...

in alta ordine de idei...vi se par echilibrate grupele????
e85 in real life e aproape de c16, problema este ca flucteaza parametrii destul de mult.
vcsomin is offline  
Old 12-03-11, 11:38   #90
p_vio46

Stage 5
 
p_vio46's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,680
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Quote:
Originally Posted by ascona78 View Post

in alta ordine de idei...vi se par echilibrate grupele????
Probabil ca nu sunt echilibrate,dar cred ca se vrea doar performanta si se incurajeaza acest lucru, nu vreau sa par sustinator al acestor grupe(am motor de1,5 crdi si trebuie sa ma bat cu motoare de pana la 2 litri indiferent de tractiune, indiferent de cat bag in ea un motor de la limita superiara va investi cel mult la jumate din ce investesc eu pentru a ajunge la aceasi performanta, rog sa nu se inceapa cu comentarii inutile de genul "ala nu e motor de curse" , insa fiecare investeste in ce isi permite) Banuiesc ca se vrea alinierea la sistemul european de acest gen.

Last edited by p_vio46; 12-03-11 at 11:40.
p_vio46 is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -