Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 02-03-11, 19:53   #16
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

stiu ca la profi iti va fi foarte greu,dar nu imposibil

la arad a fost un urs galben care a facut destule probleme,iar in Ungaria pe VHT chiar rupea multe masini

dar nu uita ca exista si street si acolo la S2 am ridicat limita pt ca si 2.8 sa intre aici,iar daca ne raportam la anul trecut,daca CZT,Gianny si alte honde golite se muta la profi chiar cred ca S2 poate fi o grupa interesanta pt ursi.
__________________

The power is HERE
gaju is offline  
Old 02-03-11, 20:01   #17
Jeff

Stage 5
 
Jeff's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Din ce deduc eu voi astia dezavantajatii nu veniti la curse daca nu aveti sanse la podium. Nu putem multumi pe toata lumea si incurajam performanta - de aici rezulta prezentul regulament. Intarzierile in finalizarea lui s-au datorat detaliilor si atentiei cu care l-am alcatuit ca sa fie cat mai bine; unii apreciaza, altii critica, ne asumam riscul.
Vulturica, daca ai atata experienta in sportul asta poate stii si ca un turbo ulterior montat poate fi si calcaiul lui Ahile la o masina, dpdv al fiabilitatii. Mai trebuie sa stii ca oamenii gresesc, rateaza startul, vitezele, li se rupe o planetara, nu pot participa la o cursa - uite sanse de podium! Sunteti teroare cu podiumul ala...
__________________
Romanian Dragracing Site
Jeff is offline  
Old 02-03-11, 20:06   #18
Vulturica2004

Stage 5
 
Vulturica2004's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 944
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Jeff sincer gresesti daca m-ai catalogat asa ! daca te uiti la clasamante sunt minunatul locul 4 la toate cursele asa ca stiu ce inseamna sa nu ajungi pe podium,stiu cum e sa iei bataie 14.23 timpul meu 14.22 timp CRX pt locul 3,stium cum e sa bati Renault Clio in calificari ,ploua si ma bate in oficial.deci eu sunt ala trecut prin toate,si sincer o nenorocita de tinichea (cupa ) iti ridica moralul si te face sa visezi mai mult decat orice in sportul asta.asta e parerea mea si asta ma motivat pana acum,faptul ca intr-o zi voi ajunge si eu pe acel podium si voi fi aplaudat sau injurat depinde de caz.
__________________
Mai bine 10% din ceva , decat 100% din NIMIC!!!
Drag cars don't have to be pretty they just have to go fast in a straight line

Last edited by Vulturica2004; 02-03-11 at 20:08.
Vulturica2004 is offline  
Old 02-03-11, 20:18   #19
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Quote:
De asemenea pe fiecare axa trebuie sa existe anvelope si jante de dimensiunea minima cea omologata pentru tipul de caroserie, respectiv pe toata suprafata de rulare a anvelopei trebuie sa existe profil de minim 2mm adancime.
Corect e 'punte'.
ZerO_CooL is offline  
Old 02-03-11, 21:00   #20
B-13-FFA

Stage 5
 
B-13-FFA's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 666
Member of:
[VW]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

sper sa imi pun gpl pana la prima cursa. oricum nu am unde sa urc in grupa
B-13-FFA is offline  
Old 02-03-11, 21:41   #21
Kelu

Stage 3
 
Kelu's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 128
Member of:
[Anonymous Motorsport ]
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Quote:
Originally Posted by Vulturica2004 View Post
Gaju toata stima si respectul pt munca pe care o faci ca acest fenomen numit Drag racing sa se ridice de la an la an insa dat fiind faptul ca sunt si eu in aceasta lume am participat la destule curse pe anu` trecut tin sa iti spun ca noile grupe sunt crima si pedeapsa.Eu ma incadrez la s2 insa acum ca pot avea in grupa si pe Giani cu CRX-turbo(pur si simplu exemplu) masina care scotea 13.5 pe aspirat , iar eu cel mai bun timp pe configuratia de anul trecut a fost 14.2 nu vad cum as putea sa imbunatatesc un aspirat atat de mult.
Stiu e usor pun turbo si am rezolvat,dar din pct meu de vedere suntem mai multi astia cu aspirate(prostimea) decat aia cu turbo "smecherii" adik nu mi se mai par grupele echilibrate,preferam sa se faca un dyno inainte de fiecare eveniment cu masinile participante si sa ne dam la categoria la care ne rezultau calutii pe Dyno.Nu ma lua in nume de rau dar eu unul am mari dubii ca ma voi da anul asta la vreo cursa,doar daca am chef sa arunc cu banii de drum benzina si inscriere la vreun eveniment.
Toate bune.
Am si eu o intrebare, daca la categoria street nu ar exista niciun fel de clasament si ar fi doar libere ai mai veni la cursele legale?
Kelu is offline  
Old 02-03-11, 21:46   #22
Vulturica2004

Stage 5
 
Vulturica2004's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 944
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Kelu` m-am dat si pe ploaie la Tg.secuiesc ,si la Ianca si am avut slickuri pe masina si am ajutat si pe bobimom , deci am venit pt distractie in mare parte,dar cand tragi linie si vezi ca distractia asta costa asa mult incat unii mint in legatura cu agregatele lor atunci iti piere orice chef.
SI apropo...am un urs cu tractiune spate ....si pe ploaie cu slickuri "linse" de circuit ai aderenta pe minus.
Vulturica2004 is offline  
Old 02-03-11, 21:59   #23
Kelu

Stage 3
 
Kelu's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 128
Member of:
[Anonymous Motorsport ]
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Si eu m-am dat la Tg Secuiesc pe ploaie cu 560Nm care intra in intervalul a 700rpm cu gume linse. As fi preferat un aspirat chiar si cu slickuri atunci.

Inca nu mi-ai raspuns in mod concret la intrebare.
__________________
Opel GT
Kelu is offline  
Old 02-03-11, 22:02   #24
Vulturica2004

Stage 5
 
Vulturica2004's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 944
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Pai mai are rost sa iti raspund?Raspunsul este da.Este un loc organizat in care pot sa arat ce poate masina mea,timpul meu ,munca mea...chiar si libere sa fie.
Vulturica2004 is offline  
Old 02-03-11, 22:36   #25
KENZO
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
KENZO's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,161
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
[Pole Position Racers]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Intrebare Gaj:

Daca vin cu un 2,5 aspirat + nos echipat de strada,raman la s2 lla street?sau trec la profi?
KENZO is offline  
Old 02-03-11, 22:48   #26
Vulturica2004

Stage 5
 
Vulturica2004's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 944
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Quote:
Originally Posted by KENZO View Post
Intrebare Gaj:

Daca vin cu un 2,5 aspirat + nos echipat de strada,raman la s2 lla street?sau trec la profi?
Scrie mare si clar la grupa : AP1
- pana la 1600 cmc supraalimentat FWD
- pana la 3000 cmc aspirat RWD, FWD
- pana la 2500 cmc aspirat AWD
Include:
Toate masinile dotate cu motor in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti avand motorul pe benzina cu cilindreea sub 1600cmc (inclusiv), tractiune pe rotile din fata, si utilizand supraalimentare cu turbina, compresor sau protoxid de azot
Vulturica2004 is offline  
Old 02-03-11, 23:05   #27
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Nu mai dezinforma. Raspunsul intrebarii se gaseste in subcapitolul 3.1.

Quote:
In categoria Street se permite folosirea supraalimentarii ulterioare, a protoxidului de azot (NOS) si a injectiei de propan cu incadrarea in grupa supraalimentata corespunzatoare. Daca sunt folosite si supraalimentarea cu turbo+NOS/Propan, compresor + NOS/Propan, masina va urca o grupa mai sus.
Daca te uitai si la grupele categoriei Street, vedeai ca se incadreaza si acolo...
Quote:
Grupa S3 - sub 3800 cmc aspirat si sub 2550 cmc supraalimentat Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea cuprinsa intre 2901-3800cmc normal aspirat sau sub 1600cmc Wankel supraalimentat sau intre 1601-2550cmc supraalimentat (turbo/compresor/nitro). Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse.
Ramai la Street, dar la S3...

Last edited by ZerO_CooL; 02-03-11 at 23:07.
ZerO_CooL is offline  
Old 02-03-11, 23:06   #28
negoitacata
2 Roti

Stage 5
 
negoitacata's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,727
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[Opel]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Quote:
Originally Posted by KENZO View Post
Intrebare Gaj:

Daca vin cu un 2,5 aspirat + nos echipat de strada,raman la s2 lla street?sau trec la profi?
Te duci la s3
negoitacata is offline  
Old 02-03-11, 23:06   #29
Jeff

Stage 5
 
Jeff's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Cum scrie Zero_Cool: Street S3.
Jeff is offline  
Old 02-03-11, 23:11   #30
KENZO
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
KENZO's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,161
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
[Pole Position Racers]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Quote:
Originally Posted by Vulturica2004 View Post
Scrie mare si clar la grupa : AP1
- pana la 1600 cmc supraalimentat FWD
- pana la 3000 cmc aspirat RWD, FWD
- pana la 2500 cmc aspirat AWD
Include:
Toate masinile dotate cu motor in 2 sau 4 timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti avand motorul pe benzina cu cilindreea sub 1600cmc (inclusiv), tractiune pe rotile din fata, si utilizand supraalimentare cu turbina, compresor sau protoxid de azot
Ms frumos!!!
KENZO is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -