07-03-11, 11:11
|
#61
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011
Tocmai pentru ca se muta motorul am pus acea intrebare.Referitor la siguranta in caz de impact grosimea peretelui e ultimul aspect, conteaza cadrul pe care se fixeaza motorul si modul de prindere al peretelui antifoc.Repet, e o grosime enorma 3mm de otel.Banuiesc oricum ca aceste aspecte se pot clarifica si la fata locului.
__________________
''Daca insa vedeti ca prin blandetea voastra nu puteti sa izbutiti sa imblanziti pe domnul celor care va vor fi vrajmasi,
Iar voi cinstea voastra sa nu le-o dati lor, ci in numele Domnului sa iesiti vitejeste impotriva lui, pentru ca ei au inceput.
Iar tu cu trupul tau si cu oamenii tai sa pornesti drept, fata la fata, fara nici o teama impotriva dusmanilor tai, oricat de multi ar fi''
|
|
|
07-03-11, 11:52
|
#62
|
Oltcit Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011
Ar fi mai bine sa fie clarificate de acum...cat se mai poate discuta la "masa verde" atunci pe loc s-ar putea sa iasa discutii...ca poate mai face aceeasi modificare cineva dar pune si peretele de grosime conforma cu regulamentul si atunci n-ar mai fi fair play fata de el...
|
|
|
07-03-11, 16:03
|
#63
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011
Pai sa se clarifice.Conform acestui regulament masini castigatoare la clasa profi din occident sau de la vecinii unguri nici macar nu ar fi acceptate in competitie la noi.E chiar asa de greu sa traducem un regulament de drag, sau suntem mai catolici decat papa?
|
|
|
08-03-11, 00:33
|
#64
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
|
Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011
Da, daca ar fi asa usor, s-ar inghesui unii si altii sa-l traduca.
Lamureste-ma care e neclaritatea ta? Consideri ca unele paragrafe nu au fost bine traduse sau adaptate? Nu-ti convin prevederile respective?
Repet, cel mai important aspect a fost siguranta. Stiu ca la noi, romanii, legi cu sarma si "lasa bah, ca merge asa". Dar am incercat sa ridicam stacheta. Da, 3 mm e gros, e greu, o sa pierzi zecimi de secunda, dar nu te vei trezi cu un ambreiaj intre craci pt ca ti-ai pus motorul transversal, ai dat in vtec si nu ti-ai pus scattershield, etc.
Ma predau, Gaju sau Kelu va stau la dispozitie de acum incolo.
|
|
|
08-03-11, 03:46
|
#65
|
Stage 2
Join Date: Sep 2006
Posts: 66
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011
Last edited by IF-01-NSL; 08-03-11 at 03:51.
|
|
|
08-03-11, 09:19
|
#66
|
Stage 3
Join Date: Apr 2005
Posts: 128
Member of: [Anonymous Motorsport ] [PARTICIPANT CURSE] [Opel]
|
Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011
Quote:
Originally Posted by IF-01-NSL
|
Cu motor 2.5L si turbo in niciun caz nu ai cum sa intri la S2, poate la S3 daca respecti incadrarile de street. Daca nu ai totul la interior mergi la profi.
Citeste regulamentul
__________________
Opel GT
|
|
|
08-03-11, 09:52
|
#67
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of: [Nissan]
|
Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011
nu ai inteles ................ 
|
|
|
08-03-11, 10:21
|
#68
|
Stage 3
Join Date: Apr 2005
Posts: 128
Member of: [Anonymous Motorsport ] [PARTICIPANT CURSE] [Opel]
|
Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011
Nu am inteles ca il stiam de om serios. Pfff
|
|
|
08-03-11, 11:07
|
#69
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,690
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [Suzuki] [BMW]
|
Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011
Omul a zis ca daca ar fi sa faca calculele dupa datele din talon ar iesi S2. Oricum e baiat corect si se va incadra corespunzator.
Ar fi culmea sa investesti o gramada de bani in masina si sa nu ai pretentii la o cupa profi.
Multa bafta cu organizarea! E ok regulamentul.
P.S.: ma bucur ca si cei cu VR6 isi pot demonstra potentialul, anul acesta la S2 va fi mare batalie.
__________________
Oltcit 11 Club | Oltcit 11 RM | Dacia Supernova Clima 1.4 MPI | Opel Vectra Z22SE | Fiat Coupe 2.0 20V | Suzuki 750 GSXF | BMW E30 coupe 2.5 12V | BMW E30 coupe 2.5 24V | BMW E36 coupe 2.0 24V | BMW E36 318i cabrio | BMW E46 318i | BMW E30 coupe S50B30 | Mazda 323 coupe
www.streetlegal.ro
BBS - born to burn
|
|
|
08-03-11, 12:32
|
#70
|
Stage 2
Join Date: Sep 2006
Posts: 66
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011
Last edited by IF-01-NSL; 08-03-11 at 12:36.
|
|
|
08-03-11, 13:59
|
#71
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011
Pe mine grosimea acelui perete ma nemultumeste, pentru ca la masina de serie(unde aia au de respectat niste norme severe de siguranta) aceasta grosime este de maxim 0,7-0,8 mm. Bineinteles ca trebuie sa indeplinim niste norme de siguranta, si nu vreau sa para ca interventia mea are intentia de a critica, vreau doar sa ne aliniem si noi celor ce fac performanta in drag racing.In cazul celor care schimba locatia motorului se pot mentiona obligativitatea existentei intre motor si sofer a unor bari de protectie, caracteristicile suportilor, existenta unui cadru de sustinere rigidizat, existenta peretelui antifoc, dar cu grosimea minima similara celui standard etc.
|
|
|
08-03-11, 14:56
|
#72
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of: [Nissan]
|
Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011
am inteles
vom analiza in vreo 2 sapt obiectiunile aduse si vom modifica daca e cazul regulamentul si il vom afisa in varianta finala.
|
|
|
09-03-11, 19:30
|
#73
|
Stage 3
Join Date: Apr 2006
Posts: 133
|
Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011
Am si eu o curiozitate si anume de ce la street este permisa folosirea de E85...benzina de curse...si methanol... iar N2O nu...fiind permis doar la pro. Tot ce este peste benzina normala din comert are un plus de putere asa ca nu vad de ce "nos-ul" nu ar intra la aceeasi categorie.
|
|
|
09-03-11, 20:36
|
#74
|
Stage 3
Join Date: Apr 2005
Posts: 128
Member of: [Anonymous Motorsport ] [PARTICIPANT CURSE] [Opel]
|
Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011
1) Citeste regulamentul
2) N2O/Nitrous nu este combustibil, este o metoda de inductie fortata a aerului in motor la fel ca turbina sau compresorul
3) N2O/Nitrous este admis la street ca oricare alta metoda de inductie fortata
PS: NOS nu este decat un brand in domeniu.
Last edited by Kelu; 09-03-11 at 20:47.
|
|
|
09-03-11, 21:51
|
#75
|
Stage 3
Join Date: Apr 2006
Posts: 133
|
Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011
Quote:
Originally Posted by Kelu
1) Citeste regulamentul
2) N2O/Nitrous nu este combustibil, este o metoda de inductie fortata a aerului in motor la fel ca turbina sau compresorul
3) N2O/Nitrous este admis la street ca oricare alta metoda de inductie fortata
PS: NOS nu este decat un brand in domeniu.
|
1. Am citit regulamentu' ca altfel nu aveam de unde sa stiu si nu intrebam
2. Nu este combustibil insa ofera mai multa putere motorului si tocmai d'aia intreb...atata timp cat ai voie cu E85, benzina de curse sau injectie de metanol nu vad de ce nu ai avea voie si cu N2O
3. Il poti folosi insa urci o grupa...ceea ce nu se intampla daca folosesti ceea ce am enumerat mai devreme
Ps: Stiu si asta...d'aia am folosit ghilimelele
As fi preferat o explicatie...nicidecum raspunsu' pe care mi l-ai dat oarecum flegmatic. Ca sa argumentez intrebarea...dau un exemplu'...daca un motor foloseste E85 poate produce cu aproximativ 10% mai multa putere si 5% cu injectie de metanol. La un motor care foloseste una din metodele astea sau chiar pe ambele combinate poate fi comparabil cu shot de N2O. Ideea era ca toate sunt metode de a castiga putere in plus fata de cea initiala produsa de benzina normala...indiferent ca este sau nu combustibil. La un drag de masini "street legal" ma gandesc ca ar trebui sa fie folosita doar benzina normala indiferent de cifra octanica si atat...iar ceea ce am intrebat mai devreme era mai mult o curiozitate cum am si specificat decat o dezbatere!
Last edited by DOGY@Style; 09-03-11 at 21:58.
|
|
|
|
|