Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Reply
 
Thread Tools
Old 22-08-09, 23:13   #1
wolverine

Stage 5
 
wolverine's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,204
Member of:
[BMW]
Default Secretul unei plecari perfecte

Pe tot forum`ul se vorbeste despre cum sa`ti faci masina mai puternica....m`am gandit sa deschit un topic in care sa vorbim despre cum sa folosim puterea, cum se fac cel mai bine plecarile, in ce turatii trebuie tinuta masina, daca trebuie sa scartaie rotile la plecare, daca nu trebuie, cand trebuie schimbate treptele, etc
wolverine is offline   Reply With Quote
Old 22-08-09, 23:40   #2
Ingerasul99

Stage 5
 
Ingerasul99's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 2,599
Member of:
[DACIA]
Default Re: Secretul unei plecari perfecte

O idee foarte buna, ca sa nu iti scartaie rotile tre sa simti masina inainte de patina sau sa o cunosti si sti cand patineaza, conteaza foarte mult jocul ambreiaj-acceleratie, nu i se da drumul la ambreiaj instant ca la un burnout !
Eu unul asa fac. Voi cum faceti?
__________________
https://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=559268&d=1213063352

Ingerasul99 is offline   Reply With Quote
Old 22-08-09, 23:49   #3
RideTheRiddle

Stage 5
 
RideTheRiddle's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 3,133
Member of:
[VW]
Default Re: Secretul unei plecari perfecte

asta e cea mai mare problema a mea. tot timpul plec prost.
hai ca niste sfaturi mi-ar prinde foarte bine
RideTheRiddle is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 03:19   #4
wolverine

Stage 5
 
wolverine's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,204
Member of:
[BMW]
Default Re: Secretul unei plecari perfecte

la partea cu turatiile....eu nu pot sa o tin constant pt ca pleaca prost...probabil din cauza ca are ceva probleme la un injector si nu trage bine la turatii ridicate...
wolverine is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 09:05   #5
Kiki
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Kiki's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,111
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Mitsubishi]
[Echipa de sprijin]
Default Re: Secretul unei plecari perfecte

In cazul meu plecarea inseamna 40% din castigarea cursei. o plecare "perfecta" variaza de la masina la masina, temperatura, starea asfaltului, consistenta acestuia, gumele de pe masina, felul tractiunii, tipul motorului (aspirat sau turbo)
E greu sa faci o schita a plecarii perfecte, trebuie sa simti si ca combini toate elementele de mai sus pentru a pleca.
__________________
S-TECH
Performance chiptuning
Kiki is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 10:56   #6
wolverine

Stage 5
 
wolverine's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,204
Member of:
[BMW]
Default Re: Secretul unei plecari perfecte

voi lasati masina sa ajunga la plafonare? sau schimbati cu cateva ture inainte?
wolverine is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 12:02   #7
Kiki
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Kiki's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,111
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Mitsubishi]
[Echipa de sprijin]
Default Re: Secretul unei plecari perfecte

e indicat inainte sa te dai la o "linie" sa studiezi graficul de putere al masinii, unde ai cuplu maxim si unde ai caii, la ce ture (ex: la masina mea am caii la 7200 rpm, si schimb la 7500, se plafoneaza la 8000) de obicei cam orice masina are cam cu 1000 ture inainte de limitare puterea maxima, dupa care puterea scade pe aceste ture, deci nu prea ar fi sens sa ii dai in limitare. punctu meu de vedere...
Kiki is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 14:30   #8
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Secretul unei plecari perfecte

Are sens.. daca trebuie s-o duci pana acolo ca sa pici pe urmatoarea treapta cat mai aproape de cuplul maxim.. parerea mea..
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 16:30   #9
Ingerasul99

Stage 5
 
Ingerasul99's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 2,599
Member of:
[DACIA]
Default Re: Secretul unei plecari perfecte

Quote:
Originally Posted by Kiki View Post
e indicat inainte sa te dai la o "linie" sa studiezi graficul de putere al masinii, unde ai cuplu maxim si unde ai caii, la ce ture (ex: la masina mea am caii la 7200 rpm, si schimb la 7500, se plafoneaza la 8000) de obicei cam orice masina are cam cu 1000 ture inainte de limitare puterea maxima, dupa care puterea scade pe aceste ture, deci nu prea ar fi sens sa ii dai in limitare. punctu meu de vedere...
Asa cred ca si eu ca e cel mai ok , decat o limitare.
Ingerasul99 is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 17:07   #10
Pinky

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 228
Default Re: Secretul unei plecari perfecte

sau sa ne luam toti rs6 hidramat
Pinky is offline   Reply With Quote
Old 26-08-09, 02:09   #11
Corse

Stage 5
 
Corse's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,147
Member of:
[RR]
[Honda]
Default Re: Secretul unei plecari perfecte

fiecare masina are alte caracteristici si trebuie sa te ghidezi dupa ele. un lucru e sigur: "practice makes perfect"
Corse is offline   Reply With Quote
Old 27-08-09, 16:41   #12
Pinky

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 228
Default Re: Secretul unei plecari perfecte

Quote:
Originally Posted by Corse View Post
fiecare masina are alte caracteristici si trebuie sa te ghidezi dupa ele. un lucru e sigur: "practice makes perfect"
profund..
Pinky is offline   Reply With Quote
Old 28-08-09, 20:52   #13
cEaska

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 472
Default Re: Secretul unei plecari perfecte

da ... profund rau
cEaska is offline   Reply With Quote
Old 30-08-09, 04:22   #14
Kaluvr6
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Kaluvr6's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,562
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Secretul unei plecari perfecte

eu nu cred ca e bine sa ajungi in limitare, cel putin mie mi`o pune in gat si pierd mult daca din greseala ii dau in limitator, am 7000 ture la 6500 intra pe rosu si dupa multe teste si linii am observat ca la 6500 schimba perfect. Plecarea o fac in 3800 si pleaca racheta dar mi se pare ca imi patineaza si putin ambreaju....ceea ce nu e bine la mai multe linii consecutive. Eu unu consider ca am invatat masina si nu cred ca e loc de mai bine pt ce e acum dar depinde de fiecare masina in parte, nu toate pleaca bine la aceeasi turatie, nu toate schimba la fel, etc. Tre sa exersezi pana`ti sar ochii
__________________

VW Corrado VR6 - new engine

"I started out with nothing and I still got most of it left"
www.midnightracersvl.blogspot.com
http://forum.midnightracers.ro
Kaluvr6 is offline   Reply With Quote
Old 30-08-09, 23:43   #15
DyZ
X-Team Racing Club Member

Stage 5
 
DyZ's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,520
Member of:
[X-Team Racing Club]
[VW]
Default Re: Secretul unei plecari perfecte

sfatul meu pt o plecare buna este sa fie turata la ~4000 ( dar jongland cu acceleratia , nu sa fie tinuta constant , incercati sa anticipati startul sa fie tot timpul in urcare ) teoretic ar trebui sa derapeze usor , nu apasati pedala pana la fund pana in momentul in care simti ca prinde aderenta , schimbati cat mai aproape de limitare ( desigur doar pt motoare pe benzina ) si cand schimbati treptele nu mai luati piciorul de pe acceleratie . incercati asa si vedeti daca este vreo diferenta fata de plecarile voastre .
__________________
xox
DyZ is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -