imi permit sa-mi spun si eu parerea ...intradevar n ai ce sa inveti pe forum ...dar daca sunt oameni cu ceva experienta si bine intentionati, poti "fura" 2-3 ponturi care-ti pot prinde bine ...
ca idee eu zic ca e bine sa se foloseasca frana de mana la plecare si sa se patineze usor ambreiajul (atentie USOR adik de cand simti ca incepe sa cupleze ...sa se miste masina, il mai ridici putin ...vorbim de lucruri fine, da?) si cand se pleaca se ridica ambreiajul total, se lasa frana de mana si acceleratia se dozeaza in functie de masina ...la unele o tii undeva la jumate astfel incat sa scartzaie rotile ft putin pe masura ce inaintezi la altele din lipsa de putere poti accelera maxim ...
acest trick cu frana de mana se explica prin faptul ca find cu ambreiajul cuplat la plecare nu mai exista socul din transmisie care face ca anvelopele sa rupa aderenta deci plecarea e mult mai curata ... pana la urma asta e ideea plecarii perfecte, a zis si sebastian cu alte cuvine ... trebuie sa fii cu aderenta rotilor la limita iar limita nu o poti cunoaste (pe asfalt uscat) decat atunci cand auzi scartzaitul de roti) ...uite o sa ti dau si ceva link uri cu filmari de plecare d'ale mele ....tractiune fata
minutul 1:27 ->
https://www.youtube.com/watch?v=BWpoP6jA6bs
plecare cu ~300 CP ->
https://www.youtube.com/watch?v=GqZVsrt2ros
plecare 4x4 ~ 350 CP ->
https://www.youtube.com/watch?v=VOn0RxscbLQ
ATENTIE ! acest tip de plecare, trebuie folosit cu foarte multa atentie pentru ca poate distruge ambreiajul foarte usor ...fiind concentrat sa pleci la timp si tare...uiti de ambreiaj iar masina nu se misca pt ca e frana trasa
zicea cineva la un mom dat ca pleaca cu diesel ul din 4000 RPM si cineva il corecta spunandu i ca e suficient 3500 rpm ... mai fac si eu o corectare si ii spun ca ~2000 RPM la diesel e suficient pentru ca fiind diesel face mult cuplu => rupe aderenta ft usor => patinaj artistic pe loc => pierdere de timp !