Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 20-03-11, 10:57   #151
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Quote:
Originally Posted by B-13-FFA View Post
la 2.8 aspirat AWD + nitro mai am unde sa urc in grupa? momentan sunt la street S6
ramai la S6 dacă respecti regulile Street(eşti considerat 2.8 supraalimentat AWD)

nitro te urca o grupa mai sus doar dacă mai ai o supraalimentare(turbo/compresor) pe maşina
__________________

The power is HERE

Last edited by gaju; 20-03-11 at 11:00.
gaju is offline  
Old 21-03-11, 15:23   #152
AlecsM
Dream Squad Member

Stage 5
 
AlecsM's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[4Rally]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

de vreo 2 ani nu prea am mai avut contact cu fenomenul, dar se pare ca lucrurile au evoluat mai mult decat ma asteptam !

Felicitari pentru regulament !
AlecsM is offline  
Old 21-03-11, 17:34   #153
4turbo
Banned

Stage 3
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 160
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Am vazut ca doar anumite anvelope de strada sunt admise. Sa inteleg ca daca am anvelope omologate de strada(DOT approved) dar nu le regasesc in lista voastra inseamna ca nu am voie sa le folosesc la categoria street?
4turbo is offline  
Old 21-03-11, 18:12   #154
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Ne poţi da tipul ?
gaju is offline  
Old 21-03-11, 18:28   #155
4turbo
Banned

Stage 3
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 160
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Yokohama Advan 032r. Nu se poate gasi o modalitate prin care sa nu trebuiasca sa intreb la fiecare anvelopa in parte? Majoritatea merg cu sh si poate dupa ce tocesc setul actual cumpara alta marca si pe urma alta... O regula gen "orice anvelopa cu care e legal sa mergi pe strada sau are indicele X, Y sau Z este acceptata la categoria street".
4turbo is offline  
Old 21-03-11, 18:39   #156
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

O sa verificam si revenim

Ps: nu prea doresc sa formulez ca " orice e ....." ca la noi e f interpretabil, si atunci nu îşi are rostul un regulament
gaju is offline  
Old 21-03-11, 19:00   #157
Jeff

Stage 5
 
Jeff's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Advan 032R e un semislick de circuit, pe care il permitem. Daca are litera E, e admis automat; daca e doar DOT, il trecem in lista.

Problema cu gumele DOT este ca exista dragradials DOT care sunt mai performante decat un slick de circuit pe pista de drag. De aceea sunt permise doar DOT-urile din lista (apropo, Nitto il scoatem din lista).
__________________
Romanian Dragracing Site
Jeff is offline  
Old 21-03-11, 19:07   #158
4turbo
Banned

Stage 3
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 160
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Daca o anvelopa a obtinut omologare internationala sa mergi cu ea pe strada inseamna ca indeplineste niste conditii. Adica producatorul garanteaza o distanta minima de franare in orice conditii(Soare/Ploaie/40º/0º)chiar si in cazul lui R888. In lista nu vad Pilot Sport desi vin montate de fabrica pe Corvette.
In mintea mea categoria street inseamna masini cu modificari legale omologate si nu e normal sa fiu obligat sa schimb anvelopele atata timp cat in lege spune ca sunt "de strada".

P.S. Pirelli P6000 nu sunt "E" marked si nici multe GoodYear Eagle F1.

Last edited by 4turbo; 21-03-11 at 19:17.
4turbo is offline  
Old 21-03-11, 19:19   #159
Jeff

Stage 5
 
Jeff's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Pilot Sport are litera E, e de strada toata ziua. De strada sunt si Toyo R888, Yoko A048 etc.
Repet, problema e la DOT, unde exista anvelope omologate pentru strada in US care ofera insa un avantaj sensibil pe pista de drag.
Jeff is offline  
Old 23-03-11, 01:19   #160
B66sio

Stage 2
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 54
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

la grupa diesel profi, daca se poate sa se faca diferenta intre tractiune fata si cele integrale sau macar cum au fost pina acuma motor pina in 2000 si peste 2000,pt.ca un motor de 1.9tdi de 90cp. tractiune fata cum ar putea face fata unui 3.0tdi sau 3.5d biturbo care la baza au avut 240cp. respectiv 286cp.si tractiune integrala pe deasupra.
sper sa nu va suparati pe mine,dar daca se poate sa reflectati si la aspectul asta, ne fiind sper singurul care isi pune problema asta. multumesc anticipat .

Last edited by B66sio; 23-03-11 at 01:21.
B66sio is offline  
Old 23-03-11, 11:02   #161
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

am mai raspuns la problema,raspunsul e nu.
gaju is offline  
Old 23-03-11, 11:58   #162
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Quote:
Originally Posted by B66sio View Post
pt.ca un motor de 1.9tdi de 90cp. tractiune fata cum ar putea face fata unui 3.0tdi sau 3.5d biturbo care la baza au avut 240cp. respectiv 286cp.si tractiune integrala pe deasupra.
Simplu, cu niste investitii in masina se poate foarte usor. Exemple sunt multe, am sa-ti dau doar unul singur : Seat Ibiza 1.9TDI din Ungaria - grupa street - 12,8 sec.

Spor la modificari!
__________________
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp


vladpvs is offline  
Old 23-03-11, 12:04   #163
gaju

Stage 5
 
gaju's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of:
[Nissan]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Quote:
Originally Posted by B66sio View Post
la grupa diesel profi, un motor de 1.9tdi de 90cp. tractiune fata cum ar putea face fata unui 3.0tdi sau 3.5d biturbo care la baza au avut 240cp. respectiv 286cp.si tractiune integrala pe deasupra.
.

nu prea are ce cauta o masina de 90 de cai stock la profi.

o masina echipata cu slickuri corespunsatoare si setat cum trebuie LC va pleca poate chiar in fata la integrala,sau daca nu cel putin f aproape.aici ma bazez ca aproape nici o integrala nu pleaca momentan de pe lipici,ci va pleca de pe beton,nu cred ca sunt transmisii la dieselurile noastra care sa suporte plecare pe 4 roti cu slick pe lipici.

golf diesel care face 11.3 sec cum iti suna?sunt retete,sunt masini,profi este pt cei care doresc performanta maxima si nu in ultimul rand,ai nervi de otel si rabdare cat China.

Last edited by gaju; 23-03-11 at 12:07.
gaju is offline  
Old 23-03-11, 18:00   #164
B-77-GUZ

Stage 2
 
B-77-GUZ's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 68
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[VW]
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

Quote:
Originally Posted by B66sio View Post
la grupa diesel profi, daca se poate sa se faca diferenta intre tractiune fata si cele integrale sau macar cum au fost pina acuma motor pina in 2000 si peste 2000,pt.ca un motor de 1.9tdi de 90cp. tractiune fata cum ar putea face fata unui 3.0tdi sau 3.5d biturbo care la baza au avut 240cp. respectiv 286cp.si tractiune integrala pe deasupra.
sper sa nu va suparati pe mine,dar daca se poate sa reflectati si la aspectul asta, ne fiind sper singurul care isi pune problema asta. multumesc anticipat .
in cazul asta SIO la anul ma apuc de o integrala 1.9 diesel)
B-77-GUZ is offline  
Old 24-03-11, 00:17   #165
B66sio

Stage 2
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 54
Default Re: REGULAMENT CAMPIONAT DRAGRACINGEVENTS -2011

da sunt de acord cu voi dar acea ibiza sau cel golf presupun ca au maxim o tona sau sub o tona iar a mea are 1385kg deci raportul cal ghilogram nu trebuie uitat niciodata.
partea ca se poate scoate timpi foarte buni in afara tari se datoreaza cum ati spus si voi ,datorita in mare parte si a pistei, cred ca acele masini la noi nu mai scos acelasi timp.
B66sio is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -