Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 17-01-10, 13:19   #1291
trafy-vr6

Stage 5
 
trafy-vr6's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of:
[Moderators]
[4Rally]
[Shadows Racing Team]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

tecdoc se numeste
trafy-vr6 is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 13:35   #1292
myky99

Stage 5
 
myky99's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,553
Member of:
[Opel]
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by gyovannniy View Post
salut.are cineva vre/un link sau vreo adresa de net unde se gaseste programul acela detinut de magazinele de piese auto care are formatul unui motor de cautare de piese auto.unde poti selecta producatorul,piesa dorita in functie de seria caroseriei sau de tipul masinii?este nevoie de vreun program anume sau exista un site?asa am putea cauta si piesele auto pentru masinile noaste direct de acasa si automat am syi si preturile.in acest mod,odatas informati,ar fi mult mai simplu sa comandam.multumesc anticipat celor ce po ajuta
iti trebuie licenta pt tecdoc
myky99 is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 14:25   #1293
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by nebundlegat View Post
Am si eu nevoie de ceva informatii de la voi, iubitorii de pisici. Vreau sa-mi cumpar un set de jante si ma hotaresc foarte greu.
1. intra de 17-18 inch ? nu freaca? am auzit cu cat mai mare cu atat iti rupe directia mai repede.
2. un sfat si ce cauciucuri sa imi achizitionez ca sa nu frece
3. cine stie modelul / eventual ce marime ar putea fi jantele si cauciucurile din poza si daca trebuie sa mai fac ceva modificari ca se le pun pe pisica mea stock (suspensie sport?!?!); eventual si un pret aproximativ.
O sa iti rupa aderenta mai greu cu jante mai late, pentru ca teoretic vor fi mai grele, dar depinde de cauciuc / de calitatea jantelor etc etc... mai multi factori... cauciucurile ti le cumperi in functie de dimensiunea janteleor si et ul lor (offset)....
__________________

BMW Motorsport

Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 14:31   #1294
nebundlegat

Stage 3
 
nebundlegat's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 156
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by sprinter View Post
O sa iti rupa aderenta mai greu cu jante mai late, pentru ca teoretic vor fi mai grele, dar depinde de cauciuc / de calitatea jantelor etc etc... mai multi factori... cauciucurile ti le cumperi in functie de dimensiunea janteleor si et ul lor (offset)....
asta nu ar fi o problema... am un 318i ... deci nu e cine stie ce campiona de drift sau burnout... dar nu as vrea sa schimb la 1-2 saptamani bucsi/bielete etc.
etalonul cu ce se mananca? = latimea jantei? care et maxim la pisica sa nu ferece?
nebundlegat is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 14:35   #1295
gyovannniy

Stage 3
 
gyovannniy's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

pai dak ai 318 la ce iti mai pui jantle alea?masina e conceputa de ingineri asa cum scrie in talon.si deci ideal e s/o lasi asa cu e facuta de mama ei pt ca numai asa poti obtine performante optime.dak ii pui jante mai late o s iti omoare motorul.trage greu si asa se uzeaza mai repede.nu inteleg ce atata mare tamtam pe jante.la un motor de cel putin 2000 benzina cum am eu poate ar merita,un 2,3 sau 2,5 sau 2,8 etc.astea sunt motoare puternice care nu ar avea mari probleme cu astfel de jante
gyovannniy is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 14:48   #1296
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by nebundlegat View Post
asta nu ar fi o problema... am un 318i ... deci nu e cine stie ce campiona de drift sau burnout... dar nu as vrea sa schimb la 1-2 saptamani bucsi/bielete etc.
etalonul cu ce se mananca? = latimea jantei? care et maxim la pisica sa nu ferece?
Nu schimbi la saptamana bucsi / bielete decat daca dai cu ele in gropi special, daca inveti sa le eviti cat de cat nu ai probleme exagerat de mari, atata tot ca o data cu niste jante mai late cu un cauciuc cu un talon mai mic, pierzi din comfort dar castigi la capitolul stabilitate...
et mminim 47 ( de la 50 incolo incepe si freaca janta in amortizor) et maxim 15 ( de la et ~ 12 incepe sa iti frece in aripi) ma rog depinde si de latimea jantelor ... spre ex daca nu vrei sa dai rateu ia ti jante de latime 7,5 - 8 j toate 4 cu un et aproximativ 38 ~ 40, si niste cauciucuri 225/40 maxim 45...

Quote:
Originally Posted by gyovannniy View Post
pai dak ai 318 la ce iti mai pui jantle alea?masina e conceputa de ingineri asa cum scrie in talon.si deci ideal e s/o lasi asa cu e facuta de mama ei pt ca numai asa poti obtine performante optime.dak ii pui jante mai late o s iti omoare motorul.trage greu si asa se uzeaza mai repede.nu inteleg ce atata mare tamtam pe jante.la un motor de cel putin 2000 benzina cum am eu poate ar merita,un 2,3 sau 2,5 sau 2,8 etc.astea sunt motoare puternice care nu ar avea mari probleme cu astfel de jante
Ramai tu frate cu jantele originale, la motor de 2000 benzina stai linistit ca nu esti mai privilegiat... conteaza foarte mult calitatea jantelor ...
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 14:55   #1297
gyovannniy

Stage 3
 
gyovannniy's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

OK.CE S ZIC ?FIECARE FACE ASA CUM VREA.EU UNUL AM JANTE DE ALIAJ SI LA ANVELOPELE DE 205/60R15 NU RENUNT.ASTA E CONVINGEREA MEA PERSONALA.CEI MAI SPECIALIZATI IN DOMENIU DE PE ACEST TOPIC POT SA CONFIRME(EU NU SUNT NICI MECANIC SI NICI SPECIALIST,DOAR UN SIMPLU POSESOR DE E 36).
gyovannniy is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 15:09   #1298
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by gyovannniy View Post
OK.CE S ZIC ?FIECARE FACE ASA CUM VREA.EU UNUL AM JANTE DE ALIAJ SI LA ANVELOPELE DE 205/60R15 NU RENUNT.ASTA E CONVINGEREA MEA PERSONALA.CEI MAI SPECIALIZATI IN DOMENIU DE PE ACEST TOPIC POT SA CONFIRME(EU NU SUNT NICI MECANIC SI NICI SPECIALIST,DOAR UN SIMPLU POSESOR DE E 36).
Daca nu esti specialist sau mecanic nu mai vorbii ca unul, mai ales in necunostiinta de cauza... cat despre jante te invit sa dai o tura cu masina mea, cu jante de tabla si apoi cu jantele de aliaj sa vedem daca sesizezi vre o diferenta la accelerare / demaraj...
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 15:15   #1299
gyovannniy

Stage 3
 
gyovannniy's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

PRIETENE,TREBUIE S INTELEGI CA NU VREAU SA INTRU IN POLEMICA CU NIMENI.STAI LINISTIT CA NU LA MATERIALUL DIN CARE E FACUTA JANTA MA REFEREAM SAU MA ROG,IMI EXPRIMAM PAREREA.SI DESPRE JANTELE DIN TABLA AM O PARERE BUNA DAR VORBEAM DE ALTCEVA.NU TE SUPARA DAR VORBIM DE LUCRURI DISTINCTE.MA REFEREAM LA REPER NU LA ALIAJ.LA MARIMEA JANTEI.DAR BUN.MAI BN PUNEM PUNCT LA DISCUTIA ASTA CA N/ARE ROST S/O CONTINUAM.ORICUM SUCCES CU NOILE JANTE.
gyovannniy is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 15:22   #1300
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by gyovannniy View Post
PRIETENE,TREBUIE S INTELEGI CA NU VREAU SA INTRU IN POLEMICA CU NIMENI.STAI LINISTIT CA NU LA MATERIALUL DIN CARE E FACUTA JANTA MA REFEREAM SAU MA ROG,IMI EXPRIMAM PAREREA.SI DESPRE JANTELE DIN TABLA AM O PARERE BUNA DAR VORBEAM DE ALTCEVA.NU TE SUPARA DAR VORBIM DE LUCRURI DISTINCTE.MA REFEREAM LA REPER NU LA ALIAJ.LA MARIMEA JANTEI.DAR BUN.MAI BN PUNEM PUNCT LA DISCUTIA ASTA CA N/ARE ROST S/O CONTINUAM.ORICUM SUCCES CU NOILE JANTE.
Materialul jantei influenteaza greutatea jantei si automat performantele masinii, atata timp cat folosesti o janta de greutate egala cu cea utilizata de catre producator nu inteleg unde ar fi problema... cea cu chinuitul motorului s.a.m.d.

nu intrii in polemici cu nimeni... e o discutie constructiva
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 15:29   #1301
gyovannniy

Stage 3
 
gyovannniy's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

pai eu cred ca,logic vorbind,cu cat e janta mai lata cu atat suprafata de frecare si rulare este mai mare si automat motorul trage mai greu.nu?iar eu nu stiu cu cat ar fi mai grele jantele de aliaj decat cele din tabla.totusi sunt facute din aliaj usor.bn.oricum dak le pui s postezi rezultatul.chiar as vrea s stiu diferenta.succes
gyovannniy is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 15:32   #1302
mozolici_hd

Stage 5
 
mozolici_hd's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 724
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by Daniel_Toa View Post
Am nevoie de ajutorul vostru Cum pot sa dau jos motorasul de la usita de la rezervor ? sau pe unde ajung la mecanismul ala de inchide si deschide usita aia .

Deschizi portbagajul si pe partea cu usita de rezervor dai mocheta la o parte si vezi ca ai 2 suruburi...Mie mi s-a rupt plasticul de la motoras,si nu se mai inchidea usita,si mi-am confectionat eu alta tija din fier
__________________
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare
mozolici_hd is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 15:41   #1303
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by gyovannniy View Post
pai eu cred ca,logic vorbind,cu cat e janta mai lata cu atat suprafata de frecare si rulare este mai mare si automat motorul trage mai greu.nu?iar eu nu stiu cu cat ar fi mai grele jantele de aliaj decat cele din tabla.totusi sunt facute din aliaj usor.bn.oricum dak le pui s postezi rezultatul.chiar as vrea s stiu diferenta.succes
Am mers destul cu jante de aliaj pe 17" 8 j fata cu 9j spatele, 205.40.17 fata 215.40.17. suprafata de frecare de care vorbesti tu este data de cauciuc, nu de janta. intr adevar daca as pune pe 9J cauciuc de 285/35/17 atunci o sa chinui motorul... cand pun iar jantele de aliaj o sa le pun pe cantar sa vad diferente..
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 18:44   #1304
gyovannniy

Stage 3
 
gyovannniy's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

si pana la urma clima digitala se poate monta numai impreuna cu aeroterma pentru astfel de clima sau se poate monta si pe o masina care are dubla clima?eu am dubla clima si m/ar interesa s pun clima digitala si poate eventual obc.in ce conditii le/as putea monta si dak credeti ca merita investitia si dak renteaza sa o schimb pe cea actuala.multumesc mult
gyovannniy is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 18:53   #1305
Daniel_Toa

Stage 5
 
Daniel_Toa's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,003
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[DACIA]
[VW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by mozolici_hd View Post
Deschizi portbagajul si pe partea cu usita de rezervor dai mocheta la o parte si vezi ca ai 2 suruburi...Mie mi s-a rupt plasticul de la motoras,si nu se mai inchidea usita,si mi-am confectionat eu alta tija din fier

Multumesc frumos , maine la prima ora ma uita uita la mecanism sa vad ce si cum ..
Daniel_Toa is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -