Quote:
Originally Posted by Alex_55
ce reteta sa furi ?! iti comanzi kit-ul de la switer si aia e arunci ce ai ca te-ai grabit si gata.
dar pana una alta vedeti ce faceti cu planetare si cutii ca nu e bine.
si de la 10.19 pana la 9.** mai e de muncit !
|
asta cu reteta era caterinca - reteta finala nu este switzer - sau nu firma in sine - necesarul minim este: evacuare cap-coada, hard pipes kit, air intake, bov, actuatoare, bujii, evc,injectoare, intercooler, turbo upgrade, setari pe ecu oem - trebuie spus ca pt rezultatatul de 10.19 se adauga si benzina de curse - asta face switzer, hks, aam, ams, etc... - cu exceptia injectoare, intercooler si turbo upgrade care la mine lipsesc pt moment, ce am eu pe masina este ori identic sau cel putin la fel de bun sau chiar mai bun - mai sunt si alti baieti care mai pun si alte bunatati pe masina si o sa apara rezultate cat de curand si atunci switzer o sa joace la grupa medie - sigur ca nu o sa spun public ce se mai pune pe masina (am studiat mult problema si mi-am alocat mult din timpul meu - peste 1 an ca sa ajung la concluziile actuale - pana la urma este si munca mea si nu o dau la oricine) dar pe langa lista de mai sus crede-ma ca mai sunt o gramada - actualii 800 de cp de la switzer,aam,ams,ssp,mvp, etc... sunt inca obtinuti pe ecu oem care are multe limitari!!!
mai este ceva de munca dar eu cred ca o sa vedem 9.99 cat de curand si puteri de peste 900 de cp(se pare ca in jpn exista ceva la ~ 950 cp)!!!
cutia mai trebuie intarita putin, planetarele schimbate + ceva pe la ambreiaje si o sa tina - am gasit solutii deja - eu consider ca asta este reteta adevarata - nu lc2!!!
in concluzie este al dracului de mult de studiu si munca - dureaza si trebuie facuta cu cap - eu pana acum am preferat sa nu ma grabesc - in primul rand ca sa nu gresesc si in al doilea ca sa ma bucur de masina intre timp - sper sa ma tina nervii si cashul pana la rezultatul final!!!