Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 11-09-12, 17:43   #2611
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

E ambitios, vrea sa il depaseasca pe Elodia ...
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 11-09-12, 17:51   #2612
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 11-09-12, 21:18   #2613
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: AMG vs. M vs. RS

@unlord, bmw minte pe linie la orice cifre pt orice model, asta se intampla de doi ani.

in ceea ce priveste rezultatul lui tt-rs(360 cp), cele 4.5 secunde mi se par prea multe pt 0-96km/h, mai ales ca varianta de 340 cp a scos cel mai bun timp la 3.6 secunde pt 0-96km/h.

deci, daca urci un bou la volan, pretentiile sunt mici.

tt-rs 340 cp a scos cel mai bun timp pana la 100km/h la 3.9 secunde iar de regula rezultatele sunt pe la 4.0-4.2

cel mai prost om in viata ar trebui sa scoata pana in 4 secunde cu tt-rs 360cp pana la 100km/h si sub aceasta valoare pana la 96km/h.

din testele efectuate pana acum, cel mai bun rezultat documentat pana la 96km/h(60mph) este de 4.0 sec pt varianta 360 cp. cu cat se va testa aceasta masina mai mult, se vor nimeri si oameni capabili sa scoata maximul din ea.

bmw seria 5 F10 a fost lansat pe 23 noiembrie 2009
audi a6, generatia actuala a fost lansata la 1 decembrie 2010

bmw m5 F10 a fost lansat in prima decada a lui septembrie 2011 la salonul auto de la frankfurt.

asta inseamna ca M5 a aparut la un an, 9 luni si 2 saptamani de la lansarea lui seria 5.

pt Rs6 (avant sau sedan in functie de prioritatile lui audi), 1 an 9 luni si 2 sapt de la lansarea lui audi a6, inseamna fix mijlocul lui septembrie 2012.

asta inseamna ca, pt a respecta standardul de timp a lui M5, RS6 ar trebui sa fie pe piata in ...aceasta saptamana.

datele cele mai vehiculate pt RS6 pe care le-am citit ar fi inceputul lui octombrie la salonul auto de la paris sau cel tarziu in martie la salonul auto de la geneva, deci aceasta masina, dupa standardele mele, este in grafic.

opinia mea este ca, inainte ca o fata sa se apuce sa-si dea cu parerea, ar trebui sa se documenteze mai intai.

intrebari ?

@ gtr

seria 5 e60 a fost lansat in 2003
audi a6 c6 a fost lansat in 2004
bmw m5 a fost lansat in 2005
audi rs6 a fost lansat in 2008

diferenta este de 3 ani si nu de 5.
sasiul lui a6 c6 a fost foarte slab raportat lui seria 5 e60.
faptul ca rs6 a avut 3 ani timp, nu inseamna nimi pt ca audi au modificat in 2008 un sasiu foarte prost de masina din 2004. rs6 nu a fost construit pe vreo platforma noua ca sa zici ca au avut 3 ani de avans tehnologic. oamenii au modificat un cacat si au reusit sa scoata totusi ceva din el.

sa facem un exercitiu :

sa presupunem ca tu ai scula dintre picioare mica si ca nu esti capabil sa satisfaci o femeie asa cum ar trebui.

daca mergi sa iti faci o operatie prin care sa-ti maresti scula si mai mergi si la psiholog si sexolog pt a-ti spala creierul si a invata cum se satisface o femeie si o mai ai si pe pamela anderson profesoara, s-ar putea sa iasa ceva din tine.

cam asta este si rs6 c6. o masina buna la care s-a muncit pt a se realiza ceva dintr-un sasiu dezechilibrat samd. faptul ca a vut 3 ani in plus, nu inseamna mare lucru tinand cont ca originea acestei masini este in 2004 si baza nu este atat de reusita.

eee, totusi daca vine unul inzestrat cu scula de 25 cm si care a avut minim100 de femei la viata lui si are si o conditie fizica de invidiat, fiind si la varsta de maxim 30 de ani, s-ar putea ca ala sa faca treaba inzecit mai buna ca tine.

acum in 2012 cu un sasiu nou se va vedea exact care este nivelul lui rs6 pe un sasiu nou, de ultima generatie.

Last edited by ELODIA GHINESCU; 11-09-12 at 21:40.
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 12-09-12, 00:10   #2614
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
@unlord, bmw minte pe linie la orice cifre pt orice model, asta se intampla de doi ani.

in ceea ce priveste rezultatul lui tt-rs(360 cp), cele 4.5 secunde mi se par prea multe pt 0-96km/h, mai ales ca varianta de 340 cp a scos cel mai bun timp la 3.6 secunde pt 0-96km/h.

deci, daca urci un bou la volan, pretentiile sunt mici.

tt-rs 340 cp a scos cel mai bun timp pana la 100km/h la 3.9 secunde iar de regula rezultatele sunt pe la 4.0-4.2

cel mai prost om in viata ar trebui sa scoata pana in 4 secunde cu tt-rs 360cp pana la 100km/h si sub aceasta valoare pana la 96km/h.

din testele efectuate pana acum, cel mai bun rezultat documentat pana la 96km/h(60mph) este de 4.0 sec pt varianta 360 cp. cu cat se va testa aceasta masina mai mult, se vor nimeri si oameni capabili sa scoata maximul din ea.

bmw seria 5 F10 a fost lansat pe 23 noiembrie 2009
audi a6, generatia actuala a fost lansata la 1 decembrie 2010

bmw m5 F10 a fost lansat in prima decada a lui septembrie 2011 la salonul auto de la frankfurt.

asta inseamna ca M5 a aparut la un an, 9 luni si 2 saptamani de la lansarea lui seria 5.

pt Rs6 (avant sau sedan in functie de prioritatile lui audi), 1 an 9 luni si 2 sapt de la lansarea lui audi a6, inseamna fix mijlocul lui septembrie 2012.

asta inseamna ca, pt a respecta standardul de timp a lui M5, RS6 ar trebui sa fie pe piata in ...aceasta saptamana.

datele cele mai vehiculate pt RS6 pe care le-am citit ar fi inceputul lui octombrie la salonul auto de la paris sau cel tarziu in martie la salonul auto de la geneva, deci aceasta masina, dupa standardele mele, este in grafic.

opinia mea este ca, inainte ca o fata sa se apuce sa-si dea cu parerea, ar trebui sa se documenteze mai intai.

intrebari ?

@ gtr

seria 5 e60 a fost lansat in 2003
audi a6 c6 a fost lansat in 2004
bmw m5 a fost lansat in 2005
audi rs6 a fost lansat in 2008

diferenta este de 3 ani si nu de 5.
sasiul lui a6 c6 a fost foarte slab raportat lui seria 5 e60.
faptul ca rs6 a avut 3 ani timp, nu inseamna nimi pt ca audi au modificat in 2008 un sasiu foarte prost de masina din 2004. rs6 nu a fost construit pe vreo platforma noua ca sa zici ca au avut 3 ani de avans tehnologic. oamenii au modificat un cacat si au reusit sa scoata totusi ceva din el.

sa facem un exercitiu :

sa presupunem ca tu ai scula dintre picioare mica si ca nu esti capabil sa satisfaci o femeie asa cum ar trebui.

daca mergi sa iti faci o operatie prin care sa-ti maresti scula si mai mergi si la psiholog si sexolog pt a-ti spala creierul si a invata cum se satisface o femeie si o mai ai si pe pamela anderson profesoara, s-ar putea sa iasa ceva din tine.

cam asta este si rs6 c6. o masina buna la care s-a muncit pt a se realiza ceva dintr-un sasiu dezechilibrat samd. faptul ca a vut 3 ani in plus, nu inseamna mare lucru tinand cont ca originea acestei masini este in 2004 si baza nu este atat de reusita.

eee, totusi daca vine unul inzestrat cu scula de 25 cm si care a avut minim100 de femei la viata lui si are si o conditie fizica de invidiat, fiind si la varsta de maxim 30 de ani, s-ar putea ca ala sa faca treaba inzecit mai buna ca tine.

acum in 2012 cu un sasiu nou se va vedea exact care este nivelul lui rs6 pe un sasiu nou, de ultima generatie.
Pai ar fi cam pentru prima oara cand un RS ar infrunta cam in acelasi timp un M si nu stiu de ce, dar eu tare cred ca RS6 va bate M5-ul.

Problema mai mare Audi va fi se pare M3, cel mai renumit si mai bine vandut M, pe care Audi l-a evitat intodeauna.

RS3 si TT-RS sunt niste masini foarte misto si reusite, pretul este speculativ.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 12-09-12, 08:11   #2615
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: AMG vs. M vs. RS

audi nu au evitat pe M3 ci doar ca exista diferente mari de timp intre momentele in care bmw si audi schimba generatiile de seria 3 respectiv a4.
e90 a aparut in martie 2005 la geneva iar b8 in septembrie 2007 la frankfurt, deci 2 ani si jumatate.

la fel si cu f30. masina asta a debutat pe 14 octombrie 2011 la munchen iar pt b9 este estimat anul 2014. pt a se respecta cei ani si jumatate diferenta intre generatii, asta ar insemna martie 2014.

tinand cont ca M3 este pe vine(probabil la maxim 6 luni distanta fata de momentul actual), un potential RS4 b9 nu va fi mai devreme de sfarsitul lui 2015, asta insemnand 3 ani si jumatate diferenta intre M3 si RS4.

audi nu au evitat niciodata pe bmw si divizia M, ci doar de cativa ani s-au orientat si spre modelele de nisa gen RS, pana in prezent fiind prioritara cresterea cotei de piata a brandului.

ca veni vorba, audi sunt la sfarsitul lui august la 2110 bucati vandute in spatele celor de la BMW pe intreaga perioada a anului.

audi au vandut mai bine in aprilie, iulie si august fata de ianuarie, februarie, mai si iunie la bmw.
practic, in ultima peroada, tendinta este clara.
in iulie, audi au vandut mai bine cu 6400 bucati iar in august cu 5400 bucati.
in principiu, audi ar putea sa ii bata pe BMW anul acesta, adica mai devreme cu 8 ani fata de momentul in care si-au propus sa se intample asta.
daca a3 sportback era pe piata mai devreme, cred ca lucrurile erau simple pt 2012.
e drept ca in ultimii 10 ani s-au investit in audi aproximativ 25,6 miliarde de dolari.

Last edited by ELODIA GHINESCU; 12-09-12 at 08:14.
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 12-09-12, 11:07   #2616
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
audi nu au evitat pe M3 ci doar ca exista diferente mari de timp intre momentele in care bmw si audi schimba generatiile de seria 3 respectiv a4.
e90 a aparut in martie 2005 la geneva iar b8 in septembrie 2007 la frankfurt, deci 2 ani si jumatate.

la fel si cu f30. masina asta a debutat pe 14 octombrie 2011 la munchen iar pt b9 este estimat anul 2014. pt a se respecta cei ani si jumatate diferenta intre generatii, asta ar insemna martie 2014.

tinand cont ca M3 este pe vine(probabil la maxim 6 luni distanta fata de momentul actual), un potential RS4 b9 nu va fi mai devreme de sfarsitul lui 2015, asta insemnand 3 ani si jumatate diferenta intre M3 si RS4.

audi nu au evitat niciodata pe bmw si divizia M, ci doar de cativa ani s-au orientat si spre modelele de nisa gen RS, pana in prezent fiind prioritara cresterea cotei de piata a brandului.

ca veni vorba, audi sunt la sfarsitul lui august la 2110 bucati vandute in spatele celor de la BMW pe intreaga perioada a anului.

audi au vandut mai bine in aprilie, iulie si august fata de ianuarie, februarie, mai si iunie la bmw.
practic, in ultima peroada, tendinta este clara.
in iulie, audi au vandut mai bine cu 6400 bucati iar in august cu 5400 bucati.
in principiu, audi ar putea sa ii bata pe BMW anul acesta, adica mai devreme cu 8 ani fata de momentul in care si-au propus sa se intample asta.
daca a3 sportback era pe piata mai devreme, cred ca lucrurile erau simple pt 2012.
e drept ca in ultimii 10 ani s-au investit in audi aproximativ 25,6 miliarde de dolari.
BMW E36 1990–1999 M3 - E36 1992–1999
Audi A4 B5 1994–2001 RS4 - B5 B5: 2000–2001

BMW E46 2001–2006 M3 - E46 M3 2001–2006
Audi A4 B6 2001–2005 RS4 - NU

BMW E9* 2005–2011 M3 E9* - 2007–present
Audi A4 B7 2005–2008 RS4 b7 - 2006–2008

Oare s-au ferit sau nu?

Referitor la noul RS6, deja a aparut prima MARE surpriza a lui S6:

http://www.caranddriver.com/comparis...audi-s6-page-4

2013 Audi S6 vs. 2013 BMW M5, 2012 Mercedes-Benz E63 AMG - Comparison Tests

+ Third: 2013 BMW M5
+ Second: 2012 Mercedes-Benz E63 AMG
+ First: 2013 Audi S6
GTR is offline   Reply With Quote
Old 12-09-12, 18:45   #2617
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
@unlord, bmw minte pe linie la orice cifre pt orice model, asta se intampla de doi ani.
Stiu ca nu ti-a picat bine testul cu TT-RS-ul dar asta nu inseamna ca trebuie sa EXAGEREZI CUMPLT !!! ... ca banuiesc ca nu te referi si la cifrele mai bune decat cele declarate de ei (BMW) si banuiesc ca taci malc cand vezi teste cu cifre neonorate de la Audi, esti super partinitor cand vine vorba de marca ta de suflet, parca ai lucra la Antena 3

M5: 0-100km/h: 3.9s declarati 4.4s

1M: 0-100km/h : 4.5 s declarati 4.9s
Btw, 1M il bate pe RS3 in linie dreapta (dupa primii 400 de m), la fel si pe circuit (Autozeitung):

BMW 1M (test weight - 1522kg) (slalom 18m - 68,1 km/h)(laptime:1:39,4 s)
0-100km/h - 4,5s
0-160km/h - 9,8s
0-200km/h - 16,3s

Audi RS3 (test weight - 1622kg)(slalom 18m - 66,8 km/h)(laptime:1:40,3 s)
0-100km/h - 4,2s
0-160km/h - 10,2s
0-200km/h - 16,8s

La Bmw M3: aceasi poveste, a scos timpi mai buni decat cei declarati (in plus, e mai rapid decat RS6 pe circuit ud, am postat video, mai demult, cred ca il stii ):
http://www.fastestlaps.com/cars/bmw_m3_e92.html (probabil DCT) si la manual am gasit timpi mai buni, probabil ca ai gasit si tu dar nu ai spus nimic desi te dai impartial si spui ca
Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
mai, eu nu-s bmw hater. eu doar sunt aici sa mai atenuez din cacaturile ce le scrieti voi, pt ca bmw are multi adepti chiori care scriu si scriu in prostie orice.
Asadar la capitolul M vs. RS vs. AMG sper ca TE-AI LAMURIT desi cred ca stiai si tu asta dar vb. ta, tre sa te ocupi de "adeptii chiori" si sa ii orbesti cu absolutisme in stilul tau f. elegant si onest.

Ce ai mai contestat tu a fost 328i ... eu am gasit 0-60mph ~ 5.5/5.6 s - eu zic ca se incadreaza in timpii declarati (0-100km/h: 5.9/6.1s) : https://www.youtube.com/watch?v=MsUix...layer_embedded

Ar mai fi 335i, 0-60mph: 4.7s - eu zic ca asta se traduce intr-un timp mai bun decat cel declarat de ei: https://www.youtube.com/watch?v=HLZA8...c0FAAAAAAAAAAA

La 2.0 si 3.0 diesel ai avut dreptate si mie mi s-au parut prea optimiste DAR si asa tot sunt mai rapide decat echivalentele de la Audi! Ma refer la A4 2.0 TDI si la orice motor de 3.0 litri diesel de la Audi ! Asadar cele mai bune acceleratii tot la BMW le gasesti, chiar daca o sa o digeri cu greu si o sa imi spui iarasi de 535d si 4.2 TDI etc


Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
in ceea ce priveste rezultatul lui tt-rs(360 cp), cele 4.5 secunde mi se par prea multe pt 0-96km/h, mai ales ca varianta de 340 cp a scos cel mai bun timp la 3.6 secunde pt 0-96km/h.

deci, daca urci un bou la volan, pretentiile sunt mici.

tt-rs 340 cp a scos cel mai bun timp pana la 100km/h la 3.9 secunde iar de regula rezultatele sunt pe la 4.0-4.2

cel mai prost om in viata ar trebui sa scoata pana in 4 secunde cu tt-rs 360cp pana la 100km/h si sub aceasta valoare pana la 96km/h.

din testele efectuate pana acum, cel mai bun rezultat documentat pana la 96km/h(60mph) este de 4.0 sec pt varianta 360 cp. cu cat se va testa aceasta masina mai mult, se vor nimeri si oameni capabili sa scoata maximul din ea.

intrebari ?
Hopa, e bou jurnalistul ala care face teste de zeci de ani pt Insideline ? Sau nu iti convine rezultatul ? Ca doar tu spuneai ca cel mai prost om in viata ar trebui sa scoata 4 secunde !!! Sa inteleg ca numai BMW declara timpi exagerati, Audi care e si 4x4 are nevoie sa nimereasca oameni capabili ca sa scoata maximul din ea ? Mare Ofticos mai esti, nu accepti nimic in schimb la aruncat cu cacat esti primul ... Desi esti fanatic Audi si hater BMW ar trebui sa stii ca versiunea cu DSG, beneficiaza si de launch control si ca intradevar, timpii sunt simtitor mai buni, dar nah, esti prea preocupat sa gasesti teste cu acceleratiile BMW-urilor !

Numai bine !
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 12-09-12, 22:07   #2618
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Oricum, sunte de punctat urmatoarele:

De 10 ani de zile Audi nu numai ca nu a putut sa bata motoarele de 2.0 diesel de la BMW, dar le-a facut si extraordinar de proaste ((consum ulei urmat de generatia urmatoare cu mari probleme de ungere si probleme de injectoare) si cu un consum mai mare de motorina (la diferente de peste 20 CP in favoarea BMW).

Motorul de 3.0 diesel (272 CP) nu l-au batut 8 ani de zile (OPT ANI), iar acum vrem nu vrem, cel mai puternic motor diesel de 3.0 tot BMW il are (chiar daca nu respecta intru totul specificatiile oferite de BMW).

Acceleratiile RS3 si TT-RS de pana in 100 km/h sunt absolut irelevante, relavante sunt performantele pe 400m, 1 km, dupa 100 km/h, etc., performante care nu sunt slabe, dar nici iesite din comun.

BMW 1M nici nu are rost sa-l comparam cu RS-urile, batand orice RS concurent overall in toate testele posibile, 1M fiind declarat cel mai pur si mai palcut M de la M3 E30 incoace.

Ca sa fim corecti insa trebuie specificat si de apreciat faptul ca noile modele Audi au in sfarsit sasiuri reusite, in cazul lui A6 chiar exceland.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 13-09-12, 02:54   #2619
Sasha
Girl on Road

Stage 5
 
Sasha's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 5,483
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
[..]

La Bmw M3: aceasi poveste, a scos timpi mai buni decat cei declarati (in plus, e mai rapid decat RS6 pe circuit ud, am postat video, mai demult, cred ca il stii ):
http://www.fastestlaps.com/cars/bmw_m3_e92.html (probabil DCT) [..] !
M3 este op pe circuit, nu cred ca e cazul sa-l comparam cu un rs6, masina de 2.2tone care NU si are locul pe circuit... M3 bate masini(marci) mult mai competitive.
__________________
Menorah Hora
Sasha is offline   Reply With Quote
Old 13-09-12, 13:28   #2620
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

M3 este op pe naiba. M3 E92 are ca rival RS5, in niciun caz RS4 B7 iar RS5-ul il bate pe circuit in timp ce RS5-ul facelift il zdrobeste.

Inainte sa il comparati cu masini din alta clasa (RS6) asigurati-va macar ca isi bate rivalul de drept.

PS - in afara de 1M care este competitiv, BMW o fura pe circuit grupa mare. Si asta de o gramada de timp. Noul A6 3.0 TDI ii da secunde intregi la 530d, asta ca tot zicea UNLORD ca la 3.0d BMW e mai rapid =)). Sa mai zic ca 3.0 TDI 313CP e aproape la fel de rapid ca magnificul 3.0 tri turbo ?

https://www.youtube.com/watch?v=-CdI6...e=results_main

http://fastestlaps.com/comparisons/b...audi_rs_5.html

http://fastestlaps.com/comparisons/b...di_rs6_c6.html

La fel stateau lucrurile si acum 10 ani.

http://fastestlaps.com/comparisons/b...di_rs6_c5.html

Pentru TT-RS nu exista un BMW semnat M dar Z4 35is care este foarte comparabil are aceeasi soarta.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 13-09-12, 15:18   #2621
Sasha
Girl on Road

Stage 5
 
Sasha's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 5,483
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
M3 este op pe naiba. M3 E92 are ca rival RS5, in niciun caz RS4 B7 iar RS5-ul il bate pe circuit in timp ce RS5-ul facelift il zdrobeste.

Inainte sa il comparati cu masini din alta clasa (RS6) asigurati-va macar ca isi bate rivalul de drept.

PS - in afara de 1M care este competitiv, BMW o fura pe circuit grupa mare. Si asta de o gramada de timp. Noul A6 3.0 TDI ii da secunde intregi la 530d, asta ca tot zicea UNLORD ca la 3.0d BMW e mai rapid =)). Sa mai zic ca 3.0 TDI 313CP e aproape la fel de rapid ca magnificul 3.0 tri turbo ?

https://www.youtube.com/watch?v=-CdI6...e=results_main

http://fastestlaps.com/comparisons/b...audi_rs_5.html

http://fastestlaps.com/comparisons/b...di_rs6_c6.html

La fel stateau lucrurile si acum 10 ani.

http://fastestlaps.com/comparisons/b...di_rs6_c5.html

Pentru TT-RS nu exista un BMW semnat M dar Z4 35is care este foarte comparabil are aceeasi soarta.
Din ce stiu rs4 merge mai bine decat rs5 fiind foarte subvirator, pai m3 sedan(care merge mult mai bine decat coupe) este fix vs rs4 sedan si cu totii stim ca il bate
Nu sunt BMW fan, dar am fost fan Audi.
Sasha is offline   Reply With Quote
Old 13-09-12, 15:46   #2622
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

In niciun caz RS4 (B7) nu se comporta mai bine ca RS5. La RS4 motorul este mai in fata ca la RS5 iar caracterul subvirator este mai accentuat. Ia bataie pe absolut toate circuitele. Cel de la Top Gear este irelevant atata timp cat la RS5 este DAMP (umed) in timp ce la RS4 a fost uscat.

http://fastestlaps.com/comparisons/a...audi_rs_5.html

Oricum in majoritatea testelor apare M3 E92 nu E90, deci comparatia trebuie facuta cu RS5. Sa nu mai spun ca B7 este mai mult un facelift la B6, deci rivalul de drept al E9* este A4 B8 sau A5 care este varianta coupe.

Cat despre M3 Sedan vs Coupe, greu de crezut ca overall varianta Sedan sa fie mai rapida sau "mult" mai rapida.

http://fastestlaps.com/comparisons/b...sedan_e90.html

LE - nu omiteti faptul ca RS5 2012 (facelift) este sensibil mai rapid ca cel din 2010. Eu in comparatii l-am pus pe cel din 2010.

http://fastestlaps.com/comparisons/a...audi_rs_5.html

Pe cele 2 circuite, RS5 2012 are avans 1.3 respectiv 1.9 secunde, la circuite de ~1:15 / 1:30 este o diferenta mare.

LE2 - cand fanii BMW se apuca sa posteze, distorsioneaza grav realitatea si BMW apare intr-o lumina favorabila, cand de fapt realitatea e cruda pentru ei si asta de mult timp.

@ GTR - Audi nu a batut 3.0d biturbo de la BMW 8 ani de zile fiindca nu a vrut, nu au scos un motor biturbo, cand au facut-o i-au batut direct, inclusiv in ultima forma a 3.0d de la BMW, cea de 313CP. La motoare de 2.0 intr-adevar BMW sta excelent dar nu toate variantele de 2.0 TDI sunt asa proaste cum vrei tu sa para, ultimele (CR) din 2011, 2012 sunt decente.

Last edited by _anaconda_; 13-09-12 at 15:53.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 13-09-12, 16:36   #2623
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Cand fanii BMW se apuca sa posteze, distorsioneaza grav realitatea si BMW apare intr-o lumina favorabila, cand de fapt realitatea e cruda pentru ei si asta de mult timp.
@ GTR - Audi nu a batut 3.0d biturbo de la BMW 8 ani de zile fiindca nu a vrut, nu au scos un motor biturbo, cand au facut-o i-au batut direct, inclusiv in ultima forma a 3.0d de la BMW, cea de 313CP. La motoare de 2.0 intr-adevar BMW sta excelent dar nu toate variantele de 2.0 TDI sunt asa proaste cum vrei tu sa para, ultimele (CR) din 2011, 2012 sunt decente.
Nu distorsioneaza nimeni realitatea, e smecher RS5-ul 2012 (noul M3 apare la anul), nu incape indoiala, singurul care o face in mod constant si partinitor si se ocupa numai de dezinformare este Elodia, el este mai mult decat un fan, este un fanatic ! Si e pacat, ca si asa suntem putini care mai scriem pe aici ... Si eu, ca admirator si posesor de M, GTR, Champion si altii am recunoscut superioritatea AMG si RS, cum la fel ne-am exprimat nemultumirile despre marca favorita cand a fost cazul ... si am practicat un dicurs destul de transparent, zic eu ... mai ales ca activam cu totii de atata timp ...

Eu nu sunt convins ca motorul biturbo de la Audi e neaparat mai bun decat echivalentul de la BMW, pt ca performantele un pic mai bune, vin de la sasiul mai usor nu neaparat de la motor, nu inteleg de ce toata lumea face confuzia asta ...

P.S. Si mai e o chestie, pe care nu am spus-o niciodata, scopul principal al diviziei M este ca masina sa fie f. placuta la condus, sa iti dea un feeling unic, sa aiba personalitate, asta studiaza ei in primul rand, placerea condusului ... ca pana la urma cifrele nu iti aduc satisfactie daca masina nu iti da niciun feeling ca in cazul noului TT-RS si as spune si a noului M5 (sper sa ramana o exceptie), care a pierdut mult la capitolul asta (cel putin fata de generatile vechi) ... eu cred ca masina trebuie sa iti aduca zambetul pe buze in primul si primul rand, numai Elodia ar cumpara o masina pt cifre !

Last edited by UNLORD; 13-09-12 at 16:53.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 14-09-12, 00:40   #2624
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post

Pe cele 2 circuite, RS5 2012 are avans 1.3 respectiv 1.9 secunde, la circuite de ~1:15 / 1:30 este o diferenta mare.

LE2 - cand fanii BMW se apuca sa posteze, distorsioneaza grav realitatea si BMW apare intr-o lumina favorabila, cand de fapt realitatea e cruda pentru ei si asta de mult timp.
BMW M3 E92 a fost lansat in 2007. pai tu compari masini cu diferente de 5 ani intre ele? si vechiul rs5 tot are un avans de timp destul de mare. de ce nu pui la comparatie M3 DCT sau chiar M3 GTR care sunt ceva mai tinere.

Audi RS5 2012 este rivalul direct al M3 2013. Hai sa vedem o data cu lansarea noului M3 cum sta situatia.
steffan is offline   Reply With Quote
Old 14-09-12, 00:42   #2625
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post

P.S. Si mai e o chestie, pe care nu am spus-o niciodata, scopul principal al diviziei M este ca masina sa fie f. placuta la condus, sa iti dea un feeling unic, sa aiba personalitate, asta studiaza ei in primul rand, placerea condusului ... ca pana la urma cifrele nu iti aduc satisfactie daca masina nu iti da niciun feeling ca in cazul noului TT-RS si as spune si a noului M5 (sper sa ramana o exceptie), care a pierdut mult la capitolul asta (cel putin fata de generatile vechi) ... eu cred ca masina trebuie sa iti aduca zambetul pe buze in primul si primul rand, numai Elodia ar cumpara o masina pt cifre !
Cam din acest motiv M3 E30 este considerat cel mai tare M de pana acum!!
steffan is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -