VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: AMG vs M vs RS
|
AMG
|
|
493 |
30.45% |
M
|
|
759 |
46.88% |
RS
|
|
367 |
22.67% |
05-04-11, 18:21
|
#2221
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by Champion
Mai este si un BMW E46 M3 Touring, uitati-va la BMW - Style - E46.
|
Este, este - mi-ar placea :
|
|
|
05-04-11, 18:29
|
#2222
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
|
|
|
05-04-11, 18:54
|
#2223
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
However, for the new M5, the engine’s output reportedly will peak at 578-horsepower and 530-pound-feet of torque--the same as the Audi RS6 but a significant 60-horsepower more than the E63 AMG.
Asta este M-ul ala pe care l-au copiat Audi cand au facut rs6-le nu??
P.S. A existat un M5 E60 ???
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
05-04-11, 19:01
|
#2224
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 559
Member of: [MERCEDES] [PORSCHE]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by bluey
However, for the new M5, the engine’s output reportedly will peak at 578-horsepower and 530-pound-feet of torque--the same as the Audi RS6 but a significant 60-horsepower more than the E63 AMG.
Asta este M-ul ala pe care l-au copiat Audi cand au facut rs6-le nu??
P.S. A existat un M5 E60 ???
|
ce rau ai fost la faza asta... m-am pus intr-un colt si am inceput sa plang...
Zeii mei de la bmw nu scot si ei nimic deosebit care sa-ti placa tie...
M5 E60 nu a exitat ptr ca nu facea fata celor de la Audi.. ce trist (( plang
|
|
|
05-04-11, 19:06
|
#2225
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Serios acum.
Parca E39 a fost mai interesant.
Zeii de la bmw au inceput sa faca motoare turbo.
Nu mai sunt cu nimic speciali
Nici macar pe aia cu 100cp/l din motor aspirat nu o mai puteti scoate la inaintare.
578cp nu e cel putin hilar?
Probabil au vrut sa spuna ceva de genul " nu suntem in competitie cu Audi, nu ne coboram la nivelul lor"
Sa vedem cat va avea urmatorul RS6.
|
|
|
05-04-11, 19:13
|
#2226
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 559
Member of: [MERCEDES] [PORSCHE]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by bluey
Serios acum.
Parca E39 a fost mai interesant.
Zeii de la bmw au inceput sa faca motoare turbo.
Nu mai sunt cu nimic speciali
Nici macar pe aia cu 100cp/l din motor aspirat nu o mai puteti scoate la inaintare.
578cp nu e cel putin hilar?
Probabil au vrut sa spuna ceva de genul " nu suntem in competitie cu Audi, nu ne coboram la nivelul lor"
Sa vedem cat va avea urmatorul RS6.
|
daca erau cu putin peste rs6 .. apareau scuzele.. domle.. 20-30 cp aia.. asa ... de la egal la egal e mai interesant...
oricum, noi nu puteam decat sa vedem filme cu ele si sa ne rugam ca poate isi ia un amic milioanar unul, poate ne da si pe noi 2 ture..
iar se vor certa fanii fiecariei marci... si tot asa..
|
|
|
05-04-11, 19:13
|
#2227
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by bluey
Serios acum.
Parca E39 a fost mai interesant.
Zeii de la bmw au inceput sa faca motoare turbo.
Nu mai sunt cu nimic speciali
Nici macar pe aia cu 100cp/l din motor aspirat nu o mai puteti scoate la inaintare.
578cp nu e cel putin hilar?
Probabil au vrut sa spuna ceva de genul " nu suntem in competitie cu Audi, nu ne coboram la nivelul lor"
Sa vedem cat va avea urmatorul RS6.
|
Urmatorul RS6 V8 biturbo 580-600cp
S6 V8 turbo 450cp
|
|
|
05-04-11, 19:28
|
#2228
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Mult mai misto F10 decat E60 la capitolul design (M5-ul arata si mai bine, mai putin jantele alea care sunt chiar nasoale). Interiorul este cu 10 clase peste la capitolul calitate iar de aratat oricum arata mai bine, mai premium. Am avut ocazia sa ma plimb cu unul, care desi era 520d (184CP), mi-a lasat o impresie placuta, e chiar ok, printre putinele BMW-uri mai mult sau mai putin noi care pot sa spun ca imi plac.
Imi spune cineva ce fac becurile de pe interior (din far) ? Nu am vazut sa se aprinda, atat faza scurta cat si faza lunga sunt pe cele din exterior...
|
|
|
05-04-11, 23:58
|
#2229
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Proiectoare.
|
|
|
06-04-11, 18:31
|
#2230
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Pai si alea din bara ce mai sunt daca proiectoarele le are in far ?
|
|
|
06-04-11, 22:19
|
#2231
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Alte proiectoare, habar n-am .
|
|
|
07-04-11, 14:11
|
#2232
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 559
Member of: [MERCEDES] [PORSCHE]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Pai si alea din bara ce mai sunt daca proiectoarele le are in far ?
|
cele de pe interior sunt faza lunga... iar cele din exterior se ridica mai sus putin cand se da faza lunga.. bi-xenon... inca de pe E46 se foloseste asa ceva...
|
|
|
07-04-11, 14:19
|
#2233
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: AMG vs. M vs. RS
La E46, E90, etc asa este insa la 5-arul despre care vorbeam, F10, cand dai lunga nu se aprind cele de pe interior (nici atunci cand dai doar flash), tot alea de pe exterior fac toata treaba, ceva in genul Audi care au o singura lupa si pentru scurta si pe lunga - bixenon (A4 B7 de exemplu). Ma gandeam ca poate e un bec care sa fie aprins pentru circulat ziua (este perfect vizibil ziua insa nu poti merge noaptea doar cu el aprins, nu vezi nimic, asa au A4 B7, A6 C5, Q7 si altele inainte sa apara ledurile). La Audi insa nu are lupa si de aia nu m-am prins exact pentru ce l-au pus aia de la BMW si ce face.
|
|
|
07-04-11, 20:52
|
#2234
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of: [Moderators] [Design Team] [Virtual Tuning] [BMW]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Pentru ziua sunt led-urile de pe laterala. pentru faza lunga becurile din interior. Eu asa am vazut. La bixenon nu se ridica nimic, se mareste intensitatea luminii. La plecare de pe loc se face autoleveling pentru ca nu au reglaj din interior.
__________________
|
|
|
08-04-11, 17:39
|
#2235
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by xxdadixx
Pentru ziua sunt led-urile de pe laterala. pentru faza lunga becurile din interior. Eu asa am vazut. La bixenon nu se ridica nimic, se mareste intensitatea luminii. La plecare de pe loc se face autoleveling pentru ca nu au reglaj din interior.
|
Nu are cum la faza lunga doar sa se mareasca intensitatea luminii, pentru ca faza lunga are alta arie de acoperire, care nu tine de intensitate.
|
|
|
|
|