sincer, chiar mi-am dorit sa iasa asa si asa a iesit.
pana la urma acest motor m550d nu e mare sfaraiala.
bineinteles ca din 3 teste facute pana acum cel mai bun timp pana la 100km/h a fost in 5 secunde si probabil pt un diesel cu atat de multe kg, ar fi trebuit sa aiba minim 420 cp pt a avea rezultatul estimat de fabrica , adica 4.7 secunde.
m550d:
0 - 40 kph-1.3 s
0 - 80 kph-3.5 s
0 - 100 kph-5.0 s
0 - 130 kph-8.1 s
0 - 180 kph-15.7 s
0 - 200 kph-19.2 s
0 - 100 mph-12.2 s
550i:
0 - 50 kph-2.1 s
0 - 100 kph-5.0 s
0 - 200 kph-16.7 s
0 - 100 mph-10.7 s
1/4 mile-13.1 s @ 109 mph
tre' sa ai o problema la cap sa cumperi m550d in fata lui 550i sau 550xi mai ales ca cele doua din urma sunt mai usoara, mai echilibrate intre punti si cu niste optionale de rand le faci racheta si mai ramai si cu bani.
apoi, nu pot sa nu observ ca A6 Avant cu doar 313 cp adica 68 cp si 90 nm in minus poate cam asa:
0 - 40 kph-1.4 s
0 - 80 kph-3.7 s
0 - 100 kph-5.3 s
0 - 180 kph-16.4 s
0 - 200 kph-20.9 s
probabil a6 sedan pana la 80km/h sau chiar 100km/h este la fel cu m550d multumita tractiunii superioare cu tot cu caii lipsa, insa de la 100 la 200 ar pierde ceva din cauza ca lipsind caii putere, tractiunea integrala superioara la audi, nu poate sa isi puna amprenta la peste 100km/h.
pe bani pun pariu ca A6 sedan 3.0tdi-313 cp poate cam asa:
0 - 40 kph-1.3 s
0 - 80 kph-3.5 s
0 - 100 kph-5.0 s
0 - 180 kph-16.0 s
0 - 200 kph-20.0 s
astept primele teste.
dupa cum anterior s-a vazut, la cai putere similari, A6 pe circuit ii da lui seria 5 aproximativ 2 secunde(pe circuitul autozeitung care este circuit de handling, 3.0tfsi-300 cp i-a dat lui 535i-306 cp chiar 3.2 secunde) si nu cred ca a6 3.0tdi 313 cp nu poate fi echivalent cu seria 5 m550d cu tot handicapul de putere. de fapt, ma astept ca 3.0tdi 313 cp sa fie mai rapid pe circuit ca m550d folosind regula de 3 simpla: a6 3.0tdi-245 cp i-a dat cu 535d-300cp 1.7 secunde.
sursa: fastestlaps.com care citeaza publicatiile germane, englezesti si americane de profil.