Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 04-09-10, 14:53   #1906
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Gixer si exclusivitatea, design si calitatea materialelor sa zicem se platesc, si inca foarte scump.nu poti spune ca sunt snob, daca am milioane de euro in cont si-mi cumpar un rolce, un ferrari si un aston toate insumand peste un mil euro si care fiecare in parte si-o fura de la gt-r sau r8.
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 04-09-10, 15:03   #1907
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Aici gresesti. Zici ca nu vrei sa ai R8 ca are nu stiu cine A4 la 8000 euro, la fel cum ai Dodge Viper gasesti un cocletecu Dodge Caliber 2.0 CRD (TDI) la 8000 euro. Sau Chevrolet este acelasi brand care vinde si Kalos sau Aveo. Ar trebui sa nu se mai cumpere masinile astea fiindca numele companiei apare si pe masini ieftine.

Cat despre dezvoltarea FSI/TSI, tehnologia a aparut acum cativa ani si e normal sa se dezvolte din ce in ce mai mult dar nu are absolut nicio legatura cu Lambo fiindca ei nu au avut asa ceva cand i-a preluat Audi deci nu vad cum i-ar fi putut influenta, mai ales ca masinile lor din perioada aia nu aveau Turbo deci nu vad legatura intre ei si TSI/TFSI.
Vipera si Corvetta sunt deja branduri.....pana sa fie si R8 "brand", mai este....

Quote:
Originally Posted by vacaroz View Post
Gixer si exclusivitatea, design si calitatea materialelor sa zicem se platesc, si inca foarte scump.nu poti spune ca sunt snob, daca am milioane de euro in cont si-mi cumpar un rolce, un ferrari si un aston toate insumand peste un mil euro si care fiecare in parte si-o fura de la gt-r sau r8.
Mai grav si-o pot lua si de la o masina de sub 5000E, si anume de la un SEL560 cu kompressor dus la 800-900cai

Last edited by Gixer; 04-09-10 at 15:07.
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 04-09-10, 15:31   #1908
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

si-ti dai seama? la prestanta mea, cu masini de milioane de euro mi-o fur de la o basina de 5000 ))
pentru fiecare segment de piata exista cumparator, altfel de veronica ce mai zici? deja un mil de euro e prea putin.... aia nu e snobism la cel mai inalt nivel daca stam sa [unem problema asa?
sa revenim la carutele noastre... ca altfel spun unii ca sunt plin de offtopicuri, si-mi fac reclamatie la protectia consumatorului
eu M-ul meu nu-l dau pe niciun amg sau rs nici mort (cand oi avea unu ))
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 04-09-10, 20:38   #1909
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by vacaroz View Post
si-ti dai seama? la prestanta mea, cu masini de milioane de euro mi-o fur de la o basina de 5000 ))
pentru fiecare segment de piata exista cumparator, altfel de veronica ce mai zici? deja un mil de euro e prea putin.... aia nu e snobism la cel mai inalt nivel daca stam sa [unem problema asa?
sa revenim la carutele noastre... ca altfel spun unii ca sunt plin de offtopicuri, si-mi fac reclamatie la protectia consumatorului
eu M-ul meu nu-l dau pe niciun amg sau rs nici mort (cand oi avea unu ))
Veyron-ul de 1mil E incorporeaza tehnologie si munca de 1.2milE .....sau cel putin asa se lauda VAG, si astfel ei pierd pt fiecare bucata vanduta 200miiE
Totusi o bila foarte neagra dau BMW-ului seria 8 cu automata. Contactele partii electrice la selectorul de programe la cutia automata sunt din aliaj Ag-Cu, pe cand un contactor de strung comunist are pastile din Ag 100% !!! ......pai cum mm sa te zgarcesti la o masina care costa 220mii DM in '95 de noua sa piu rahat de aliaj de 3$ bucata in loc de o pastila de max 10$ bucata da macar sa stii ca masina nu face figuri dupa 10-12 ani din cauza ca se oxideaza contactele!!! 850iA nu e masina de serie ca si E36 ca sa zici ca o faci ca sa se strice, ci e serie limitata(15mii bucati s-au facut numai) si si prin prisma pretului piperat vrei sa areti fiabilitatea marcii, nu sa o dai in pepeni cu electrica care oricum face figuri la orice masina germana si nunumai!
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 05-09-10, 22:18   #1910
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: AMG vs. M vs. RS

mi se face greata de cata desteptaciune curge pe laturi in acest subiect. Marea majoritate a indivizilor de aici sunt pur si simplu prastie, oameni veniti de la agricultura comentand lucruri despre care ei nu stiu o iota.

The aluminum cylinder heads and block of this new engine were built at the Cosworth Technology factory (also owned by Audi AG), after which they are shipped to Györ in Hongary to be finished, much like other engines from the Audi range, this mighty engine was actually based on the Audi 4.2 V8 engine, sharing the 90 degree V-angle and bore centers, however the Lamborghini unit has a four valves per cylinder configuration instead of the 'Audi trademark' five valves and naturally two more cylinders.

An interesting note was that the entire aluminum space frame or so-called body-in-white of the Gallardo, built at Neckarsulm like the Audi A8 aluminum structure, only weighs about 250 kg, completely finished, much less than a traditional steel space frame chassis would be thanks to Audi AG's extensive experience in this field.

...other nice touches found inside the new Lamborghini were a great quality stereo and air-conditioning (straight from an Audi A8 ), while a big screen DVD navigation system was available as an option, again much like the one found on the Audi A8.

practic, audi i-au scos pe lamborghini din faliment, audi au creat gallardo si daca tot au investit niste bani, de ce sa nu fi facut inca un gallardo cu badge de audi ?!
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 06-09-10, 09:50   #1911
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Sunteti off-topic.
BMW inca nu are un supercar in oferta si nu are loc in aceasta discutie.
La cum merg treburile probabil vor mai scoate niste suv-uri pana la primul supercar.


Si oricum exista optiunea r8 cu v10 biturbo de pe rs6.
Doar pentru ca se poate
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 06-09-10, 18:44   #1912
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Pentru romani s-a facut R8 TDI, urmeaza Lambo TDI, sa speram ca nu o sa cumpere si Ferrari nepotii de la VAG
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 18-09-10, 11:44   #1913
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS




Un test comparativ ... in familie: M3 E92 vs M3 E46 vs M3 E36 (US) vs E30
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 18-09-10, 14:10   #1914
AlexVilla

Stock
 
AlexVilla's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 8
Default Re: AMG vs. M vs. RS

AMG > RS > M

In primu rand ca sa vorbiti de comparatie si de masini trebuie sa le fi condus si sa vezi ce poate fiecare companie de tuning . Macar sa fi mers pe bancheta din fata/spate intr-o masina amg/rs/m . Dintre toate AMG-ul e cel mai respectabil pentru sunet si styling dar RS are o chestie pentru motoare . Audi rs6 in prezent se dueleaza cu m5 si il omoara !! Si asa a fost totimpu . Cat despre amg .. fac masini cu multa putere dar nu prea o livreaza la roti .. nu este decat o companie de tuning cu prestigiu dupa parerea mea . Dintre toate as alege un RS clar .. plus ca un audi rs6 poate fi tunat pana la 950 - 1000 bhp fata de AMG sau M . Pana la urma toate sunt companii similare fiecare avand cate un avantaj .. RS technologia motoarelor , AMG sunetul si styling , M chiar nu stiu ce sa zic .. bmw-urile nu ma atrag deloc .. mi se par a fi masini pentru oameni care vor sa se afirme ca au BMW . Asta e parerea mea ..
AlexVilla is offline   Reply With Quote
Old 18-09-10, 14:50   #1915
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by AlexVilla View Post
AMG > RS > M

In primu rand ca sa vorbiti de comparatie si de masini trebuie sa le fi condus si sa vezi ce poate fiecare companie de tuning . Macar sa fi mers pe bancheta din fata/spate intr-o masina amg/rs/m . Dintre toate AMG-ul e cel mai respectabil pentru sunet si styling dar RS are o chestie pentru motoare . Audi rs6 in prezent se dueleaza cu m5 si il omoara !! Si asa a fost totimpu . Cat despre amg .. fac masini cu multa putere dar nu prea o livreaza la roti .. nu este decat o companie de tuning cu prestigiu dupa parerea mea . Dintre toate as alege un RS clar .. plus ca un audi rs6 poate fi tunat pana la 950 - 1000 bhp fata de AMG sau M . Pana la urma toate sunt companii similare fiecare avand cate un avantaj .. RS technologia motoarelor , AMG sunetul si styling , M chiar nu stiu ce sa zic .. bmw-urile nu ma atrag deloc .. mi se par a fi masini pentru oameni care vor sa se afirme ca au BMW . Asta e parerea mea ..
tipic fanboy Audi..
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 18-09-10, 15:35   #1916
Champion

Stage 5
 
Champion's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,513
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by AlexVilla View Post
AMG > RS > M

In primu rand ca sa vorbiti de comparatie si de masini trebuie sa le fi condus si sa vezi ce poate fiecare companie de tuning . Macar sa fi mers pe bancheta din fata/spate intr-o masina amg/rs/m . Dintre toate AMG-ul e cel mai respectabil pentru sunet si styling dar RS are o chestie pentru motoare . Audi rs6 in prezent se dueleaza cu m5 si il omoara !! Si asa a fost totimpu . Cat despre amg .. fac masini cu multa putere dar nu prea o livreaza la roti .. nu este decat o companie de tuning cu prestigiu dupa parerea mea . Dintre toate as alege un RS clar .. plus ca un audi rs6 poate fi tunat pana la 950 - 1000 bhp fata de AMG sau M . Pana la urma toate sunt companii similare fiecare avand cate un avantaj .. RS technologia motoarelor , AMG sunetul si styling , M chiar nu stiu ce sa zic .. bmw-urile nu ma atrag deloc .. mi se par a fi masini pentru oameni care vor sa se afirme ca au BMW . Asta e parerea mea ..
Domnu Audi unde scrie ca M-urile sau AMG-urile nu pot fi duse la 1000 cp?daca nu ai vazut tu nu inseamna ca nu pot fi duse, nici eu nu am vazut RS de 1000 cp da nu am zis ca nu exista sau nu se poate face )
__________________
dati-mi un ciocan sa-mi indrept comportamentul
If I'm going to Hell ... I'm going in an BMW
the joint makes me high, but BMW makes me fly
In a BMW, happiness isn't around the corner, happiness is in the corner.
Champion is offline   Reply With Quote
Old 18-09-10, 15:40   #1917
AlexVilla

Stock
 
AlexVilla's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 8
Default Re: AMG vs. M vs. RS

https://www.youtube.com/watch?v=ifNtrVvUGPk

asta bate un G power si un brabus !

asta e parerea mea .. ce vrei ? tu esti fan bmw eu sunt fan audi si daca nu exista audi sa inoveze tractiunea , motoare si tot .. bmw ramanea gen opel
AlexVilla is offline   Reply With Quote
Old 18-09-10, 16:00   #1918
Stage1

Stage 5
 
Stage1's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 551
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Dintre toate AMG-ul e cel mai respectabil pentru sunet si styling dar RS are o chestie pentru motoare . Audi rs6 in prezent se dueleaza cu m5 si il omoara !! Si asa a fost totimpu . Cat despre amg .. fac masini cu multa putere dar nu prea o livreaza la roti .. nu este decat o companie de tuning cu prestigiu dupa parerea mea . Dintre toate as alege un RS clar

Quote:
RS technologia motoarelor , AMG sunetul si styling , M chiar nu stiu ce sa zic .. bmw-urile nu ma atrag deloc .. mi se par a fi masini pentru oameni care vor sa se afirme ca au BMW . Asta e parerea mea ..
Scuze de expresie, dar ce rahat de tehnologie au rs-urile fata de M si e asa de bun? ca eu habar nu am, eu cred ca-i fix invers...
Quote:
asta e parerea mea .. ce vrei ? tu esti fan bmw eu sunt fan audi si daca nu exista audi sa inoveze tractiunea , motoare si tot .. bmw ramanea gen opel
Ai dreptul sa-ti exprimi parerea, nu au dreptul sa neglijezi adevarul si sa dezinformezi, audi nici macar odata n-a reusit niciodata sa ajunga overall in fata M-ului sau AMG-ului, niciodata, ba mai mult, overall se pare ca BMW a fost mai bun cam tot timpul, da, a fost si peste Mercedes, in rest, fiecare cu avantajele si dezavantajele lor. In lumea asta de masini sport, pentru mine si multi altii conteaza ce ,,feeling" ofera masina, ce sunet scoate masina, nu tobele ci motorul.
__________________

The power within you...

Last edited by Stage1; 18-09-10 at 16:08.
Stage1 is offline   Reply With Quote
Old 18-09-10, 16:15   #1919
Corneliu26

Stage 5
 
Corneliu26's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by AlexVilla View Post
https://www.youtube.com/watch?v=ifNtrVvUGPk

asta bate un G power si un brabus !

asta e parerea mea .. ce vrei ? tu esti fan bmw eu sunt fan audi si daca nu exista audi sa inoveze tractiunea , motoare si tot .. bmw ramanea gen opel
God bless audi,fara el am fi ramas la biciclete.
Corneliu26 is offline   Reply With Quote
Old 18-09-10, 16:23   #1920
Stage1

Stage 5
 
Stage1's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 551
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
God bless audi,fara el am fi ramas la biciclete.
AlexVilla probabil crede ca numai audi ar fi capabili in ziua de azi sa faca un sistem quattro reusit.
Quote:
asta e parerea mea .. ce vrei ? tu esti fan bmw eu sunt fan audi si daca nu exista audi sa inoveze tractiunea
Doar asa, sa fiu obiectiv, respect pentru primul quattro aparut pe piata, a fost si este inca foarte bine vazut, merita ! dar in ziua de azi, acel sistem a devenit ceva ,,necesar", nu mai este ceva, nu stiu cum sa-ti explic sa intelegi, nu mai este ceva ,,super duper tehnologie". In concluzie pentru ce sa respecti in momentul de fata audi ? pentru R8 ? altceva ?
Stage1 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -