Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 17-01-13, 21:48   #2806
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
totusi un lucru nu-mi este clar: daca nu performanta urmaresc cei de la Mercedes cu un model S AMG, atunci ce urmaresc?
care este rostul acestei masini ?
pt ca e clar ca nu putem vorbi de confort la un S AMG cel putin raportand la un S normal si asta pt ca la amg suspensiile sunt foarte dure , directia este setata altfel samd.

adica, primordial, aceasta masina este gandita pt performanta si nu pt confort ca de aia se numeste AMG.

in fond, cu un S250CDI pot avea cele mai confortabile scaune, cea mai confortabila directie, pot sa ii pun si un pachet optic interesant si am clar o masina confortabila si frumoasa.
sunt ferm convins ca un S AMG este mai putin confortabil in raport cu un S normal sau un A8, seria 7.
problema este ca nici la performante nu exceleaza, cel putin in raport cu alte modele, adica are cifre mari pe hartie ce nu se regasesc in practica.

sa inteleg ca S AMG este doar imagine si prestanta ?!

si chiar nu pot accepta argumentul asta al vostru ca mercedes nu a gandit pe S AMG pt performanta pt ca asta este total opusul filosofiei AMG.


btw, m-am uitat acum pe mercedes.de si se pare ca ei nu mai prodic decat un singur diesel pt S klasse adica 250cdi. nu inteleg.
Repet ca vad ca tot nu intelegi si nici nu am pretentia asta:
1. arata-mi cati proprietari de S8/S AMG le utilizeaza la capacitatea maxima sau ajung pe un circuit sa faca diferenta de 1s
2. exclusivitate care ti-o ofera prin pastrarea motorului V12 biturbo
3. uita-te la cele 2 poze si ai sa intelegi de ce S AMG si nu S8, daca nu iti dai seama da-mi pm si iti explic
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	100
Size:	64.7 KB
ID:	2662587   Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	94
Size:	65.7 KB
ID:	2662588  
__________________
INFINTI G37 S ====>>> https://forum.4tuning.ro/115-masina-mea-nissan-infiniti/97760-infiniti-g37s.html
TRANSPORT CONTAINERIZAT INTERN SI INTERNATIONAL
IMPORT AUTOTURISME USA
The_Mask is offline   Reply With Quote
Old 17-01-13, 22:09   #2807
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
totusi un lucru nu-mi este clar: daca nu performanta urmaresc cei de la Mercedes cu un model S AMG, atunci ce urmaresc?
care este rostul acestei masini ?
pt ca e clar ca nu putem vorbi de confort la un S AMG cel putin raportand la un S normal si asta pt ca la amg suspensiile sunt foarte dure , directia este setata altfel samd.

adica, primordial, aceasta masina este gandita pt performanta si nu pt confort ca de aia se numeste AMG.

in fond, cu un S250CDI pot avea cele mai confortabile scaune, cea mai confortabila directie, pot sa ii pun si un pachet optic interesant si am clar o masina confortabila si frumoasa.
sunt ferm convins ca un S AMG este mai putin confortabil in raport cu un S normal sau un A8, seria 7.
problema este ca nici la performante nu exceleaza, cel putin in raport cu alte modele, adica are cifre mari pe hartie ce nu se regasesc in practica.

sa inteleg ca S AMG este doar imagine si prestanta ?!

si chiar nu pot accepta argumentul asta al vostru ca mercedes nu a gandit pe S AMG pt performanta pt ca asta este total opusul filosofiei AMG.


btw, m-am uitat acum pe mercedes.de si se pare ca ei nu mai prodic decat un singur diesel pt S klasse adica 250cdi. nu inteleg.
Pentru ca in alte tari, mai ales in Germania, sunt foarte folosite masinile la crusing. Cu orice Mercedes (de la C inclusiv in sus) crusing-ul este o placere indiferent de viteza si aici ii domina si pe BMW-ul, si pe Audi.

Acolo este placuta puterea si ai ocazia sa o folosesti din plin.

Performanta in linie dreapta are si si nu a fost batut de nimeni de foarte multi ani (nici macar de la noul S8 decat pana la ~ 100 km/h, si asta datorita cutiei de viteze). Deci asta a fost si este scopul lor, perfect atins de cei de la Mercedes. Confort bun, siguranta la drum, putere mare - acceleratii foarte bune, nefiind foarte performant in curbe, slalom, etc.., neinteresant pentru ei si pe drept cuvant, vorbim de o clasa limuzinelor mari de lux.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 17-01-13, 22:12   #2808
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by The_Mask View Post
Repet ca vad ca tot nu intelegi si nici nu am pretentia asta:
1. arata-mi cati proprietari de S8/S AMG le utilizeaza la capacitatea maxima sau ajung pe un circuit sa faca diferenta de 1s
2. exclusivitate care ti-o ofera prin pastrarea motorului V12 biturbo
3. uita-te la cele 2 poze si ai sa intelegi de ce S AMG si nu S8, daca nu iti dai seama da-mi pm si iti explic
Buna asta si da, asta e un mare motiv in favoarea Mercedesului si foarte puternic in defavoarea BMW si Audi.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 18-01-13, 08:11   #2809
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: AMG vs. M vs. RS

[QUOTE=GTR;5323385]

Performanta in linie dreapta are si si nu a fost batut de nimeni de foarte multi ani (nici macar de la noul S8 decat pana la ~ 100 km/h, si asta datorita cutiei de viteze). QUOTE]

din pacate nu exista date pt S65AMG facelift ci doar pt varianta initiala:

http://fastestlaps.com/comparisons/a...s_s65_amg.html
faceliftul are 18 cp in plus si acelasi cuplu, dar tot nu vad cum ar fi putut recupera handicapul.

@the mask, tu ai dreptate si nu contrazic. S8 nu are personalitate, de fapt ca intreaga gama audi si din toate masinile facute de audi, aproape nu exista nimic cu individualitate si personalitate. nu incerc sa fac un versus aici intre S8 si S65 amg ci doar incerc sa arat ca S 65 AMG se doreste a fi si un performance model, ceea ce nu este daca tinem cont ca iroseste sutele de cai putere si cuplul urias.
modelele amg de la mercedes se descurca cel mai prost la handling in raport cu concurenta si chiar irosesc si caii putere in linie dreapta, insa exceleaza prin imagine samd. in acelasi timp, sunetul unui motor de 6 litri si 8 sau 12 cilindri nu poate f egalat de sunetul unui motor de 4 litri si 8 cilindri.

ideea este ca noi discutam aci pe forum, iar cei ce conduc astfel de masini nu dau doi lei pe o asa discutie.

Last edited by specialist; 18-01-13 at 08:18.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 18-01-13, 11:30   #2810
TURBOSS

Stage 5
 
TURBOSS's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
Default Re: AMG vs. M vs. RS

desii nu prea imi plac modelele audi, sa ai un a8/s8 cu care poti merge pe ploaie, drumuri noroioase si mai ales iarna intr-o siguranta sporita este ceva deosebit. una este cand ma simt in foarte mare siguranta si tinuta de drum intr-un s8 si alta este cand raman inzapezit/inamolit cu un s amg sau seria 7.
in conditiile in care mergi in germania pe starzile curate, aproape ca nu mai ai avantajul de 4x4, nu mai este chiar asa de necesar.
__________________
audi a4 265 cp= bagaboanta mea>face autostrada- vanduta

bmw 325=amanta mea
TURBOSS is offline   Reply With Quote
Old 18-01-13, 19:26   #2811
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

[QUOTE=specialist;5323687]
Quote:
Originally Posted by GTR View Post

Performanta in linie dreapta are si si nu a fost batut de nimeni de foarte multi ani (nici macar de la noul S8 decat pana la ~ 100 km/h, si asta datorita cutiei de viteze). QUOTE]

din pacate nu exista date pt S65AMG facelift ci doar pt varianta initiala:

http://fastestlaps.com/comparisons/a...s_s65_amg.html
faceliftul are 18 cp in plus si acelasi cuplu, dar tot nu vad cum ar fi putut recupera handicapul.

@the mask, tu ai dreptate si nu contrazic. S8 nu are personalitate, de fapt ca intreaga gama audi si din toate masinile facute de audi, aproape nu exista nimic cu individualitate si personalitate. nu incerc sa fac un versus aici intre S8 si S65 amg ci doar incerc sa arat ca S 65 AMG se doreste a fi si un performance model, ceea ce nu este daca tinem cont ca iroseste sutele de cai putere si cuplul urias.
modelele amg de la mercedes se descurca cel mai prost la handling in raport cu concurenta si chiar irosesc si caii putere in linie dreapta, insa exceleaza prin imagine samd. in acelasi timp, sunetul unui motor de 6 litri si 8 sau 12 cilindri nu poate f egalat de sunetul unui motor de 4 litri si 8 cilindri.

ideea este ca noi discutam aci pe forum, iar cei ce conduc astfel de masini nu dau doi lei pe o asa discutie.
fastestlaps este cel mai bun pentru timpi pe circuit

Pentru acceleratii reale (cu foarte rare ratari) de departe cel ami complet si bun site este zeperfs

S 65 AMG vs S8 4.0 TFSI
http://www.zeperfs.com/en/duel2319-4052.htm

Cam doar la plecare il face, normal ca din 4x4 si cutie, de pe la 80 incolo se duce S-ul.

Eu si daca merg cu S320 nu simt nevoia sa iau o curba tare, pur si simplu stric confortul oferit si atat de placut. S-ul este departe de a fi o masina cu un hamdling periculos, nesigura, deci indeplineste absolut tot ce este necesar si principal in clasa lui, unde a facut legea zeci de ani si consider ca face legea si in continuare.

Quote:
Originally Posted by TURBOSS View Post
desii nu prea imi plac modelele audi, sa ai un a8/s8 cu care poti merge pe ploaie, drumuri noroioase si mai ales iarna intr-o siguranta sporita este ceva deosebit. una este cand ma simt in foarte mare siguranta si tinuta de drum intr-un s8 si alta este cand raman inzapezit/inamolit cu un s amg sau seria 7.
in conditiile in care mergi in germania pe starzile curate, aproape ca nu mai ai avantajul de 4x4, nu mai este chiar asa de necesar.
Eu nu cred ca un S nu este sigur, nici macar pe zapada. Avantajul 4x4 este strict al tractiunii, iar cine-si cumpara un S nou cred ca are bani si de o masina de iarna. Dealtfel si S-ul ofera 4x4 dar nu in varianta AMG.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 18-01-13, 19:42   #2812
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Eu din cate vad acolo, inclusiv pe 0-160, S8-ul castiga. Pe 402m il bate fara drept de apel. De la 200 in colo, 65 AMG-ul castiga ceva avans dar fara sa fie convingator avand in vedere cilindreea / numar cilindri / cai putere.

S8-ul asta nou e dat dracu. Apropo, cred ca ati observat pretul la S65AMG, dublu fata de S8. Ridicol. Asta cu personalitate, imagine sunt discutii ca sa nu stam degeaba, mai aveti putin si o dati in filozofie. Raportat la ce ofera masina, pretul e ridicol. Nu ai cum sa le cauti scuze sau sa justifici pretul ala prin faptul ca unii au o parere mai buna despre masina aia sau ca o privesc cu admiratie. Ei ar trebui sa iti ceara pe masina cat face si din pacate, 65 AMG-urile (fie ele S, CL sau GL) nu fac deloc cat cer aia pe ele. Cine da banii aia pe ele cu scuza de imagine (V12 and shit) le canta in struna astora de la MB, ei nu ar trebui incurajati sa ceara sumele alea aberante pe ele.

Sa nu mai spun ca majoritatea conduc masini de cateva ori mai ieftine decat un S8 si vorbesc de imagine marca si alte tampenii de genul asta, de parca S8-ul ar fi facut de Lada. Adevarul e ca daca te duci la o intalnire ceva, sigur o sa te faci de ras cu un S8 si o sa te priveasca aia ca pe un sarac =)).

PS - RS7-le arata demential, sunt convins ca performantele o sa fie pe masura. Valabil si la RS6.

PS2 - S600 tot V12 este si costa 1/2 deci nici macar asta cu exclusivitatea & shit nu tine. S600-le costa ~ cat S63AMG.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 18-01-13 at 19:59.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 18-01-13, 21:23   #2813
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Eu din cate vad acolo, inclusiv pe 0-160, S8-ul castiga. Pe 402m il bate fara drept de apel. De la 200 in colo, 65 AMG-ul castiga ceva avans dar fara sa fie convingator avand in vedere cilindreea / numar cilindri / cai putere.

S8-ul asta nou e dat dracu. Apropo, cred ca ati observat pretul la S65AMG, dublu fata de S8. Ridicol. Asta cu personalitate, imagine sunt discutii ca sa nu stam degeaba, mai aveti putin si o dati in filozofie. Raportat la ce ofera masina, pretul e ridicol. Nu ai cum sa le cauti scuze sau sa justifici pretul ala prin faptul ca unii au o parere mai buna despre masina aia sau ca o privesc cu admiratie. Ei ar trebui sa iti ceara pe masina cat face si din pacate, 65 AMG-urile (fie ele S, CL sau GL) nu fac deloc cat cer aia pe ele. Cine da banii aia pe ele cu scuza de imagine (V12 and shit) le canta in struna astora de la MB, ei nu ar trebui incurajati sa ceara sumele alea aberante pe ele.

Sa nu mai spun ca majoritatea conduc masini de cateva ori mai ieftine decat un S8 si vorbesc de imagine marca si alte tampenii de genul asta, de parca S8-ul ar fi facut de Lada. Adevarul e ca daca te duci la o intalnire ceva, sigur o sa te faci de ras cu un S8 si o sa te priveasca aia ca pe un sarac =)).

PS - RS7-le arata demential, sunt convins ca performantele o sa fie pe masura. Valabil si la RS6.

PS2 - S600 tot V12 este si costa 1/2 deci nici macar asta cu exclusivitatea & shit nu tine. S600-le costa ~ cat S63AMG.
Pai tu intelegi gresit din start. De la 80km/h incepe sa recupereze, deci daca pleci din mers de la 80km/h si nu de pe loc, S-ul o sa se distanteze constant, adica trage mai tare. Cand pleaca de pe loc, pierde destul de mult pana la 80km/h si nu apuca sa recupereze pana la 180.
Vezi ca sunt trecute si reprizele de la 80-120km/h, tot in favoarea lui S65 AMG.

Si daca tot ti se pare S65 AMG scump (foarte adevarat), ai S63 AMG PP mult mai ieftin si cu ~ aceleasi performante cu S65 AMG.

Poate nu ai inteles ca nu e vorba de marca, dar daca pn orice persoana nemusacata rau de hobyy-ul auto sa se uite de la o mica distanta din spate sau lateral, nu o sa faca diferenta intre A8 si A6, nici intre Seria 7 si seria 5, ceea ce este de mare k k t. Daca ti le pun la 50 de m din spate nici tu nu o sa stii daca este A8 sau A6. Uitate cateva posturi mai sus la cele 2 fotografii postate de The_Mask, ca nici nu cred ca vezi diferenta )

Pana una alta ma p pe ele de performante mega sportive, ca si cu un S 350 ma simt absolut superb si nu o sa semene niciodata cu E sau C, pe langa faptul ca este mai frumos exterior si interior, mai rafinat si mai elegant, mai comod si mai placut decat orice seria 7 sau A8 si mai este si la sfarsit de cariera.

Cand vezi un S spui uite un S, cand vezi un A8 spui uite un Audi si cand vezi un Seria 7 spui uite un BMW. Cam asta este diferenta si este singura clasa unde consider ca exista Mrecedes S si altii.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 19-01-13, 16:43   #2814
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Pai da, valuarea trebuie se se vada de la distanta.
La fel ca numerele cu BOS si SEF.
Parca discutam de genul de oameni care isi cumpara masinile astea.
Cu siguranta nu si le cumpara sa ii arate lumea pe strada cu degetul.
Eu imi fac masina sa ma arate lumea cu degetul ca imi place senzatia
Pentru sumele alea cred ca prefera discretia, daca vroiau sorcova si circ isi luau Lamborghini in banii aia.
Poate criteriile de alegere sunt,performante, confort,finisaje , etc. Faptul ca S8 e mai discret nu cred ca e un argument impotriva sa la categoria grea.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 19-01-13, 18:39   #2815
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Pai da, valuarea trebuie se se vada de la distanta.
La fel ca numerele cu BOS si SEF.
Parca discutam de genul de oameni care isi cumpara masinile astea.
Cu siguranta nu si le cumpara sa ii arate lumea pe strada cu degetul.
Eu imi fac masina sa ma arate lumea cu degetul ca imi place senzatia
Pentru sumele alea cred ca prefera discretia, daca vroiau sorcova si circ isi luau Lamborghini in banii aia.
Poate criteriile de alegere sunt,performante, confort,finisaje , etc. Faptul ca S8 e mai discret nu cred ca e un argument impotriva sa la categoria grea.
Pentru sumele astea nu prefera discretia, dimpotriva, prefera exclusivitatea (exclus la BMW seria 7 si Audi A8 ), prefera confortul, lux-ul, prestanta. Discretia o prefera corporatistii, care ghici ce recomanda (sau mai bine zis, impun) - AUDI si VW.

Nu am auzit vreodata sa spuna cineva ca-si cumpara limuzina mare de LUX pentru performante si nici sa-si ia Lamborghini sa se duca la birou sau in concediu cu familia.

Oamenii (si nu vorbim de romani aici) isi cumpara Mercedes S pentru ca se respecta si pentru a impune respect, nu-si iau limuzine de lux sa fie "discreti"

Clasa de lux nu este facuta sa fie "discreta". Discret a fost Phaetonul care e un VW. Daca A8 a vrut sa fie discret, este clar ca nu concureaza cu S-ul, cu Jaguarul, etc. si asta se si vede. Si nu este categorie "grea", ca nu e nici camion si nici nu vorbim de BOX, este clasa limuzinelor mari de LUX.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 19-01-13, 21:49   #2816
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Daca sunt prea subtil pentru tine si te pierd pe parcurs, anunta-ma.
Daca S-classe este exclusivitate , Bentley,Bugatti si RR ce sunt???
Sau poate vorbim de vreo raritate produsa in 5 exemplare?


P.S. Numai un cioban si-ar lua o masina ca sa impuna respect.Urmatoarea masina care impune respect maxim este Q7 alb.
Este vorba de mentalitate probabil. Intr-un fel gandeste unu care a facut avere la poker sau fotbal, si in alt fel gandeste un CEO pornit de la munca de jos.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 20-01-13, 02:35   #2817
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Daca sunt prea subtil pentru tine si te pierd pe parcurs, anunta-ma.
Daca S-classe este exclusivitate , Bentley,Bugatti si RR ce sunt???
Sau poate vorbim de vreo raritate produsa in 5 exemplare?


P.S. Numai un cioban si-ar lua o masina ca sa impuna respect.Urmatoarea masina care impune respect maxim este Q7 alb.
Este vorba de mentalitate probabil. Intr-un fel gandeste unu care a facut avere la poker sau fotbal, si in alt fel gandeste un CEO pornit de la munca de jos.
Eu ma intreb daca ai iesit vreodata din tara!?

Si strainii epateaza (chiar mult) si "impun respect", doar ca au bun simt, nu stau in garsoniera si merg cu masini de lux, nu parcheaza masinile ilegal ostentativ, nu merg in slapi la volan, nu mananca seminte si scuipa pe geam, etc.. Ei isi cumpara masini in functie de pozitie sociala, rang, etc., foarte multi permitandu-si sa-si cumpere un S, un M, un Rols, etc., doar ca ei au cei "7 ani de acasa", bun simt si mai ales notiunea si valoarea banului.
Nu prea ai sa vezi in occident un angajat care sa-si cumpere o masina mai luxoasa ca a sefului/patronului, asta fiind o lipsa de respect.

Rols, Bentley, etc. sunt masini de lux "exotice", sau masini de super lux. Q7 in occident este o masina practica eventual corporatista, in niciun caz de basini ca in Romania.

Pana si in corporatiile mari din Romania li se spune/impune deseori sa nu cumpere Mercedes ca e prea "luxoasa", sa mearga pe Audi, eventual BMW - asta fiind importata de afara, nu este scornita de romani.

Si din orice punct de vedere ai lua "chiar si pentru ochiul propietarului" este foarte nasol sa ai o masina dintr-o clasa mare care sa semene enorm cu masina/masinile din clasa mai mica.

Last edited by GTR; 20-01-13 at 02:38.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 20-01-13, 20:34   #2818
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Strainii nu au mai mult bun simt. Vorbesc de cei care au facut banii la fel de usor ca conationalii nostri colorati politic, afaceristi cu statul, Huidu, etc.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	N8_2062.jpg
Views:	95
Size:	1.74 MB
ID:	2665097  
xxdadixx is offline   Reply With Quote
Old 20-01-13, 21:06   #2819
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Lucrez intr-o multinationala,asociatul minoritar roman are un MB S 2009,directoarea generala ptr Romania are un S 2007 iar actionarul majoritar are tot un S 2011...daca directoarea are un S320 cdi actionarii detin ambii S500...nici urma de AMG,vreun BMW sau Audi...conduc S500 din 2007 si personal ma declar extrem de multumit de cum se comporta aceasta masina.Nu exceleaza la nimic in mod deosebit dar senzatia dupa atatia ani este ca totul la aceasta masina se potriveste perfect.

PS.Nu am inteles si nici nu inteleg de ce nu schimba MB aceste cutii de viteze care reduc mult performantele reale ale motoarelor care echipeza diverse modele.
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 20-01-13, 22:16   #2820
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by xxdadixx View Post
Strainii nu au mai mult bun simt. Vorbesc de cei care au facut banii la fel de usor ca conationalii nostri colorati politic, afaceristi cu statul, Huidu, etc.
Asta este ca aia, toti romanii sunt tigani. Normal ca nu toti strainii sunt cu bun simt, darr diferenat de procentaj este fantastica intre straini cu bun simt si romani cu bun simt. Si hai sa nu vorbimd e dtrainii din Romania, vorbim de straini in general si la ei in tara.
GTR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -