VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Ce alegeti?
|
Benzina
|
|
1,359 |
68.98% |
Motorina
|
|
611 |
31.02% |
15-01-11, 18:06
|
#3181
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by eMH
Probabil se referea la rapoarte scurte. Hai sa nu fim mai catolici decat Papa...
|
Pai si nu sunt scurte, de-asta radeam.
|
|
|
15-01-11, 18:27
|
#3182
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
|
Re: Benzina sau motorina ?
La 240cp - vmax 240 e destul de scurt, alte masini ating asta la 200cp si aerodinamici mai slabe.
|
|
|
15-01-11, 18:48
|
#3183
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by RVL 2000
La 240cp - vmax 240 e destul de scurt, alte masini ating asta la 200cp si aerodinamici mai slabe.
|
S2000 prinde pe bord 260-265, dar viteza reala este 240-245, iar viteza maxima la majoritatea masinilor nu este la turatia maxima, majoritatea ating viteza maxima la cateva sute de turatii sub cea maxima, deci ea nu este limitata de cutie, atat poate stock.
Acum zi care sunt alea "alte masini" cu performantele mai mari.
|
|
|
15-01-11, 19:14
|
#3184
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: Benzina sau motorina ?
nu am mers cu s2000, chiar sunt curios ce senzatii ofera.
vis a vis de ce ati discutat voi mai in urma, personal nu m-a impresionat type r. adica nu mi se pare ca ofera senzatie mai tare decat gti si ma refer stock vs stock, modificate gti-ul este cu mult peste type r. asta este parerea mea personala.
inca un ex nevativ in ceea ce priveste honda este accord. inainte de toate am vrut sa imi cumpar un accord, dar nu mi-a placut mai deloc, adica a fost sub asteptari cu mult la ce motor se anunta 2.4 vtec 190 cp 16v. mi s-a parut lesinat, crezand ca are probleme primul accord am mai incercat inca unul tot dar aceeasi treaba.
de ex insignia mea ofera senzatii mai tari ca accord-ul 2.4 si este diesel cu o putere mult mai mica.
de la infinity mi-a placut fx35(parca), te simte-ai foarte bine la volan, motorul urla ca un motor si senzatia era una deosebita. asta da masina.
__________________
|
|
|
15-01-11, 21:33
|
#3185
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by GTR
S2000 prinde pe bord 260-265, dar viteza reala este 240-245, iar viteza maxima la majoritatea masinilor nu este la turatia maxima, majoritatea ating viteza maxima la cateva sute de turatii sub cea maxima, deci ea nu este limitata de cutie, atat poate stock.
Acum zi care sunt alea "alte masini" cu performantele mai mari.
|
Alte masini cu top speed mai mare nu performante , am zis.
pai vag, mercedes, bmw s.a ating 240 la 200cp pe caroserii medi , gen a4, c, seria3
Ca performante trebuie sa o compari cu aceeasi clasa cum ar fi z4, care la 231cp (2003) i-o da din orice pozitie si 0.3 sec pana la suta, si la topspeed, cu toate ca are mici dezavantaje contra lui cum ar fi: raportul masa/putere (mai slab cu 0.1kg/cp la z4), latime si inaltime mai mare cu 3cm si 1,5cm, putere totala mai mica (10cp), cutie mai "lunga" se vede din top-speed.
Stii de ce castiga z4? Sufera de placebo numit cuplu maxim la turatie mai joasa ce se traduce printr-o curba de cuplu cu o medie mai mare, rezulta putere medie pe plaja de turatie MAI MARE la z4.
Nu ma incanta capacitatea mai mica, mi se pare mai bun un TSI la benzina sau un bmw 2.0 biturbo diesel eventual si asta impins la vreo 250cp
Last edited by RVL 2000; 15-01-11 at 21:43.
|
|
|
16-01-11, 11:06
|
#3186
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: Benzina sau motorina ?
Am si eu o intrebare la cei care au diesel: dimineata la rece cum parcurgeti primul km de oras sa spunem? Subturat sau nu, ca din cate am vazut cam la toate dieselurile ca sa schimbi din trI pe II trebuie sa ai cel putin 2700 ca sa nu intri in tr aIIa subturat. Apoi mai prinzi un semafor, un stop si iar se repeta povestea. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai conteaza dar cat e rece? Si cat e rece toti zic sa nu o turezi prea tare, ori daca nu faci asta(cel putin cat schimbi treptele) se cheama ca mergi cam subturat, nu?
|
|
|
16-01-11, 11:15
|
#3187
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Benzina sau motorina ?
Eu merg la relanti
Se cheama subturat? )
Cat e rece se recomanda sa nu treci de 3500rpm ca la orice masina turbo, nu are legatura ca e diesel sau nu.
La diesel recomandarea e sa nu mergi subturat din cauza egr-ului care are tendinta sa se infunde (pentru cine mai are EGR pe masina ) indiferent daca e cald sau rece motorul.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
16-01-11, 11:56
|
#3188
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by bluey
Eu merg la relanti
Se cheama subturat? )
Cat e rece se recomanda sa nu treci de 3500rpm ca la orice masina turbo, nu are legatura ca e diesel sau nu.
La diesel recomandarea e sa nu mergi subturat din cauza egr-ului care are tendinta sa se infunde (pentru cine mai are EGR pe masina ) indiferent daca e cald sau rece motorul.
|
3500 rpm la diesel nu e acelasi lucru cu 3500 rpm la benzina
|
|
|
16-01-11, 12:01
|
#3189
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 933
|
Re: Benzina sau motorina ?
in mare parte la orice masina(indiferent ca e aspirat sau turbo) cat e rece e recomandat sa nu ii dai forja(asta in cazu in care vrei sa te tina masina mai mult).
dupa ce se incalzeste cu aspiratu poti sa mergi cum vrei , dar cu un turbo trebuie sa mergi ceva mai turat.turbina e pusa acolo sa fie folosita nu se faca panze de paianjen .am auzit destule cazuri de femei cu diesel-uri turbo care au ajuns in service cu probleme la turbina din cauza ca au mers subturat.
|
|
|
16-01-11, 12:03
|
#3190
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Benzina sau motorina ?
Nici cu aspiratul nu e bine sa mergi "cum vrei", pe langa faptul ca un mers subturat nici macar nu iti aduce beneficii la consum, nici bine nu ii faci motorului, se depune calamina si alte cateva neajunsurii, e drept nu la fel de daunatoare ca deteriorarea turbo-ului la motoarele supraalimentate.
|
|
|
16-01-11, 13:44
|
#3191
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
|
Re: Benzina sau motorina ?
Mersul subturat la diesel nu face rau doar EGR-ului, aceeasi calamina care se depune acolo se va depune si turbina=>turbina dezechilibrata=>ax rupt sau lagare distruse.
In general cel mai sanatos la diesel este intre 2000 si 3000, asa merg cat e rece, de obicei chiar pun pilotul in tr2 sau 3 pe la 2200-2500, asta ma face sa nu imi vina sa o calc.
Cel mai important pentru orice motor cat e rece este sa calci pedala de acceleratie cat mai progresiv si cat mai putin.
E absolut gresit sa mergi cu masna la ralanti, producatorul spune ca nici pe loc nu trebuie tinuta mult asa, in viteza nici atat.
|
|
|
16-01-11, 16:00
|
#3192
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by RVL 2000
Mersul subturat la diesel nu face rau doar EGR-ului, aceeasi calamina care se depune acolo se va depune si turbina=>turbina dezechilibrata=>ax rupt sau lagare distruse.
In general cel mai sanatos la diesel este intre 2000 si 3000, asa merg cat e rece, de obicei chiar pun pilotul in tr2 sau 3 pe la 2200-2500, asta ma face sa nu imi vina sa o calc.
Cel mai important pentru orice motor cat e rece este sa calci pedala de acceleratie cat mai progresiv si cat mai putin.
E absolut gresit sa mergi cu masna la ralanti, producatorul spune ca nici pe loc nu trebuie tinuta mult asa, in viteza nici atat.
|
Am inteles.Data viitoare o sa accelerez
|
|
|
16-01-11, 16:09
|
#3193
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Benzina sau motorina ?
Quote:
Originally Posted by RVL 2000
Alte masini cu top speed mai mare nu performante , am zis.
pai vag, mercedes, bmw s.a ating 240 la 200cp pe caroserii medi , gen a4, c, seria3
Ca performante trebuie sa o compari cu aceeasi clasa cum ar fi z4, care la 231cp (2003) i-o da din orice pozitie si 0.3 sec pana la suta, si la topspeed, cu toate ca are mici dezavantaje contra lui cum ar fi: raportul masa/putere (mai slab cu 0.1kg/cp la z4), latime si inaltime mai mare cu 3cm si 1,5cm, putere totala mai mica (10cp), cutie mai "lunga" se vede din top-speed.
Stii de ce castiga z4? Sufera de placebo numit cuplu maxim la turatie mai joasa ce se traduce printr-o curba de cuplu cu o medie mai mare, rezulta putere medie pe plaja de turatie MAI MARE la z4.
Nu ma incanta capacitatea mai mica, mi se pare mai bun un TSI la benzina sau un bmw 2.0 biturbo diesel eventual si asta impins la vreo 250cp
|
Eroarea vitezometrului este valabila la absolut toate masinile, BMW, Mercedes, Honda, Audi, etc. Deci astept sa vad o masina de 2000 de cmc, nu de 3000 de cmc cum are Z4, care trege de pragul de 260 km/h pe ceasul de kilometraj, adica de pragul de 240 km/h reali. Poti sa-mi dai exemple si de turbo stock.
|
|
|
16-01-11, 16:49
|
#3194
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Benzina sau motorina ?
Golf GTI are 200 CP nu 240 ca S2000 iar la aerodinamica cred ca sta mai prost ca S2000 si are top speed 235 kmh. Varianta ED 30 are top speed 245 km/h desi inca are 10 CP in minus si acelasi dezavantaj la aerodinamica. Audi A4 DTM Edition - 220 CP => 247 kmh top speed. Audi TT 1.8T 225CP are top speed 243 kmh in conditiile in care e si quattro = pierderi mai mari. Exemple mai sunt asadar afirmatia conform careia 240 kmh top speed la S2000 nu e cine stie ce nu e prea deplasata imo.
|
|
|
16-01-11, 16:51
|
#3195
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,877
Member of: [Honda] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: Benzina sau motorina ?
voi vreti top speed de la o masina cabrio ?
|
|
|
|
|