VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Oltcit sau Dacia
|
Oltcit Power
|
|
78 |
48.45% |
dacia
|
|
83 |
51.55% |
11-01-05, 20:07
|
#91
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,066
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [Oltcit]
|
SEBASTIAN ai spus ca o dacie pusa la punct este peste oltcit ,la ce te referi?
|
|
|
11-01-05, 20:11
|
#92
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,066
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [Oltcit]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"HolySoul\"
suspensie independenta stiam .. da nu cred ca oltcitu are discuri spate de franare .. multe masini noi nu au discuri spate ci tamburi .. cum sa aibe olticitu .. ?
oricum eu cat am avut dacia 1400 berlina nu-mi statea nici un oltcit in fatza ...
iar cu berlina de 1.6 injectie ... deja nu mai are rost sa zic ce poate masina aia
ca ai tu discuri puse de tine ori de proprietaru dinainte o fi o treaba .. nu dovedesti nimic cu pozele ... o sa ma mai interesez sa nu aberez pe aci
|
se pare ca habar nu ai de oltcit ...................
|
|
|
11-01-05, 20:28
|
#93
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,796
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [FullSpeed Racing]
|
cum sa nu aibe discuri pe spate????
adevarul este ca nici eu nu am crezut pana nu am vazut cu ochii mei.. si discurile fata nu sunt la vedere ci de afla chiar langa cutia de viteze, deci placutele se schimba de la motor nu de la roata
|
|
|
11-01-05, 20:38
|
#94
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,066
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [Oltcit]
|
__________________
oltcit 1.4 T
|
|
|
11-01-05, 20:43
|
#95
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: LEGAL RACING
Quote:
Originally Posted by \"Gabi\"
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Motoarele de 1,6 de Dacia au fost mult mai rapide decat oricare de Oltcit.
|
Da, Sebi, dar cand s-a sistat productia Oltcitului si cand a aparut 1.6 pe Dacia ?
|
Da asa este s-au facut mai tarziu pentru vanzare motorele de 1,6 insa multi aveau inainte de 89 a existat chiar o varianta de 1,6 cu axa cu came in chiulasa fara lant cu curea.
Cred ca Dacia s-a pretat mai bine la tuning-racing martorii fiind prestatile lor in diferite concursuri.
|
|
|
11-01-05, 20:44
|
#96
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 2,156
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"bogdanlascu\"
|
un trs bine pus la punct \"da mucu\" la dacie 1400... vb de stock vs. stock...
si cea de 1100 un pic modificata poate face asta
|
|
|
11-01-05, 20:52
|
#97
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
Re: LEGAL RACING
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Da asa este s-au facut mai tarziu pentru vanzare motorele de 1,6 insa multi aveau inainte de 89 a existat chiar o varianta de 1,6 cu axa cu came in chiulasa fara lant cu curea.
Cred ca Dacia s-a pretat mai bine la tuning-racing martorii fiind prestatile lor in diferite concursuri.
|
Daca vorbim de versus, vorbim de ce s-a oferit la vanzare
Oricum, se stie foarte bine ca Dacia a fost mai de interes pentru romani decat Oltcitul, chiar daca Oltcitul, atunci cand a fost lansat pe piata, a devansat Dacia in materie de vanzari.
Deci... Discutia asta, ca si toate celelalte, se tine pe baza unor declaratii, dar nu poate fi clarificata decat acolo unde trebuie, si anume, pe pista.
Cursa de la Craiova a fost un exemplu CLAR pentru raspunsul acestui topic si sunt sigur ca exemplele vor continua.
__________________
DelSol D13Z6
|
|
|
11-01-05, 20:54
|
#98
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,066
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [Oltcit]
|
ce sa mai vb oltcit power
|
|
|
11-01-05, 21:17
|
#99
|
Stock
Join Date: Jan 2005
Posts: 2
|
Oricum , eu am avut dacie inainte , si acum am oltcit.Spun cu mana pe inima ca am trecut de la un mijloc de locomotie la o masina adevarata.Nu regret deloc dacia , cu toate ca am avut-o de vreo 7 ani.
M-am saturat de cate ori eram nevoit sa fac tinichigeria la dracie .
|
|
|
11-01-05, 21:28
|
#100
|
Stock
Join Date: Jan 2005
Posts: 1
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"HolySoul\"
bogdanlascu .. nu cred ma ca oltcitu stock are discuri ventilate fatza nici sa ma bati !
abia au pus astia ventilate pe Logan si tu zici ca are oltcitu stock ?
nici cielo nush daca are discuri ventilate ..
|
Esti chiar atat de sigur pe tine incat sa te tina un pariu serios????Ca daca tu esti ferm convins de ceea ce spui mai sus eu imi pun masina la pariu contra mijlocului tau de deplasare (Dacia).Ce zici???? ... te bagi????
|
|
|
11-01-05, 22:44
|
#101
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Oltcitul Franta are discuri ventilate pe fatza, etrierii sunt montati pe cutie discul fiind langa cutia de viteza. Pe spate are discuri pline.
Exista si modele de oltcit cu discuri de dacie,montate clasic la capatul planetarei. Sunt modele care au si tamburi pe spate,facute prin 89 parca.
Modelul frantuzesc are niste frane excelente, daca sunt bine puse la punct.
Intr-adevar a existat un motor de dacie 1.6 cu axa cu came in chiulasa, dar nu era deloc fiabil, si s-a renuntat le el repede. Parca mai e prin Politehinica unul.
|
|
|
12-01-05, 08:48
|
#102
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
LEGAL RACING
Sa nu uitam ca si Dacia 1100 avea discuri fata + spate.
Oare era o masina moderna sau performanta?
Raman in continuare la concluzia ca Dacia e mai performanta.
La variantele de serie pe Oltcit il ajutau mult carburatoarele, eu chiar am avut o Dacia modificata putin si aveam solex de Oltcit 12 TRS pe ea.
mergea f bine masina cu consumuri rezonabile.Era de strada nu de curse.
|
|
|
12-01-05, 10:15
|
#103
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"B-34-SGM\"
Exista si modele de oltcit cu discuri de dacie,montate clasic la capatul planetarei. Sunt modele care au si tamburi pe spate,facute prin 89 parca.
|
Adica 11RM si 11RT, la care planetarele de tip R'Zeppa, care veneau din import, au fost inlocuite cu cele de Dacia, ajustandu-se bineinteles lungimea. Modificarea asta nu a stricat masina, dar nu s-a reusit o adaptare satisfacatoare a franei de mana pe spate, Oltcitul avand, si la spate, frane pe disc. Abia la 11RT, cand s-au introdus tamburii de Dacia, s-a reusit montarea franei de mana pe spate (dovada TRS-u').
Poate acum, HolySoul este convins
|
|
|
12-01-05, 10:53
|
#104
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of: [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE]
|
Gabi da .. sunt convins ... am citit si eu de pe site-ul Oltcit si am ajuns la urmatoarele concluzii :
Intradevar oltciturile dinainte de 89 aveau discuri fatza+spate dar frana de mana nu era buna si au trebuit sa puna tamburi pe spate ...
NU are oltcitul discuri ventilate stock .
Asta scria pe site .. acum daka modelu frantuzesc nush ce are .. asta e altceva
.. ka ma apuk sa zic si eu ca Loganul e masina pe langa oltcit .. depinde de variante de masini ..
__________________
VW Passat 1.9 TDI
Nissan 350Z
|
|
|
12-01-05, 10:56
|
#105
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of: [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"bogdanlascu\"
|
akum sa-ti raspund : Dacia berlina de 1.6 injectie are nici mai mult nici mai putin de 57 KW putere . Deci cu mult peste cei 61 de cai alt oltcitului .
Cea de 1.4 are mai putini , in jur de 60 parca ..
|
|
|
|
|