Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 29-12-12, 13:51   #4411
ionut24

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 794
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Salut la toata lumea!!Problema Rover 75 2.0 cdt!!Martor abs aprins in bord iar Vitezometru mort.....!!Mentionez ca am fortat masina la o parcare prin zapada cu bucati de gheata...se poate sa fi rupt vre-un fir-cablu??Multumesc orice sugestie e bine venita!
ionut24 is offline   Reply With Quote
Old 29-12-12, 14:19   #4412
bacy

Stage 2
 
bacy's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 43
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by ionut24 View Post
Salut la toata lumea!!Problema Rover 75 2.0 cdt!!Martor abs aprins in bord iar Vitezometru mort.....!!Mentionez ca am fortat masina la o parcare prin zapada cu bucati de gheata...se poate sa fi rupt vre-un fir-cablu??Multumesc orice sugestie e bine venita!
Verifica cablurile de la senzorii de la ABS sau chiar senzorii de la ABS de la rotile de pe fata. Eu am patit-o cu un cablul de la ABS; a iesit din clema aceea ce-l tine prins de amortzor si l-a frecat roata pana l-a intrerupt.

Last edited by bacy; 29-12-12 at 14:23.
bacy is offline   Reply With Quote
Old 29-12-12, 21:41   #4413
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by sebyaft View Post
Si cum imi dau seama cand vechiul lichid a iesit in totalitate si in circuit exista doar dot 3 nou???cam cate astfel de pedale trebuie sa fac???sau cati ml de dot 3 nou trebuie sa bag ca sa-mi dau seama cand trebuie sa ma opresc?

In felul acesta nu se amesteca vechiul lichid cu noul dot 3 introdus??? Daca in instalatie am dot 4 si il amestec cu dot 3??? In felul acesta noul lichid va fi amestecat cu vechiul lichid si nu va mai fi pur 100% niciodata.

Nu este oare mai bine mai intai sa scot tot vechiul lichid pana nu mai este deloc, sa bag dot 3 in instalatie ca sa spal instalatia,sa o curat de dot 4, pe urma sa golesc din nou instalatia, si sa bag dot 3 pur, pe urma sa aerisesc....astfel noul lichis introdus nu va fi deloc amestecat cu dot 4 si va fi dot 3 pur.
nu ai cum sa scoti tot lichidul vechi din instalatie decat daca reumpli borcanul in timp ce aerisesti. in acest mod nivelul lichidului vechi va scadea pe masura ce acesta este scos prin aerisitor. pe conducta va fi lichid vechi, borcanul va fi reumplul cu lichid nou care la randul lui va fi tras pe conducta si eliminat. este adevarat ca la un moment dat vei avea in instalatie ambele feluri de lichide dar pe masura ce lichidul nou va incepe sa iasa prin aerisitor, lichidul vechi va fi eliminat de tot. poti fi sigur de asta pentru ca instalatia include o pompa , un cilindru receptor si o conducta cu diamentru de cativa milimetri.cateva zeci de mililitri dupa cum mai mai spus. nu este complexa. nu trebuie spalata, pur si simplu lichidul nou ia locul celui vechi. in momentul in care ai golit borcanul de lichid vechi , inainte de a prinde aer (verifici nivelul cu degetul) il umpli cu lichid nou, aerisesti pana cand borcanul se mai goleste o data (adica lichidul din el este acum pe conducta iar borcanul este aproape gol) si il mai umpli pentru ultima data ca sa-i poti pune capacul. daca vrei sa fi mai sigur, poti goli borcanul pe masura ce aerisesti, de cate ori vrei , pana esti tu impacat ca nu mai exista lichid vechi.
__________________
Vroomania: postează imagini cu mașinile tale, setează-ți alerte pentru documentele mașinii și multe altele - https://play.google.com/store/apps/d....vroomania.app

Last edited by player1; 29-12-12 at 21:45.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 30-12-12, 18:19   #4414
sebyaft

Stage 2
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 69
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
nu ai cum sa scoti tot lichidul vechi din instalatie decat daca reumpli borcanul in timp ce aerisesti. in acest mod nivelul lichidului vechi va scadea pe masura ce acesta este scos prin aerisitor. pe conducta va fi lichid vechi, borcanul va fi reumplul cu lichid nou care la randul lui va fi tras pe conducta si eliminat. este adevarat ca la un moment dat vei avea in instalatie ambele feluri de lichide dar pe masura ce lichidul nou va incepe sa iasa prin aerisitor, lichidul vechi va fi eliminat de tot. poti fi sigur de asta pentru ca instalatia include o pompa , un cilindru receptor si o conducta cu diamentru de cativa milimetri.cateva zeci de mililitri dupa cum mai mai spus. nu este complexa. nu trebuie spalata, pur si simplu lichidul nou ia locul celui vechi. in momentul in care ai golit borcanul de lichid vechi , inainte de a prinde aer (verifici nivelul cu degetul) il umpli cu lichid nou, aerisesti pana cand borcanul se mai goleste o data (adica lichidul din el este acum pe conducta iar borcanul este aproape gol) si il mai umpli pentru ultima data ca sa-i poti pune capacul. daca vrei sa fi mai sigur, poti goli borcanul pe masura ce aerisesti, de cate ori vrei , pana esti tu impacat ca nu mai exista lichid vechi.

Am reusit sa scot lichidul vechi....am consumat aproape 500 mil (stiu ca am cam exagerat,acum imi dau seama ) de Dot 3 sa fiu sigur ca e curatata bine instalatia....am mai pastrat doar 50 mil din bidon sa am de rezerva...

Si a prins un pic de aer instalatia, dar am aerisit bine si merge perfect.

Ms pt indicatii!

Last edited by sebyaft; 30-12-12 at 18:23.
sebyaft is offline   Reply With Quote
Old 31-12-12, 13:46   #4415
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by sebyaft View Post
Am reusit sa scot lichidul vechi....am consumat aproape 500 mil (stiu ca am cam exagerat,acum imi dau seama ) de Dot 3 sa fiu sigur ca e curatata bine instalatia....am mai pastrat doar 50 mil din bidon sa am de rezerva...

Si a prins un pic de aer instalatia, dar am aerisit bine si merge perfect.

Ms pt indicatii!
cu placere! ma bucur ca ai rezolvat

sa ne auzim sanatosi in noul an
player1 is offline   Reply With Quote
Old 31-12-12, 19:12   #4416
marckuss303

Stage 3
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 124
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

La Multi Ani tuturor !!!
marckuss303 is offline   Reply With Quote
Old 01-01-13, 18:19   #4417
sebyaft

Stage 2
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 69
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

LA MULTI ANI tuturor, si mai revin cu o intrebare:

Pe unde se recupereaza antigelul la un rover 75 2000 diesel??As vrea sa dau jos termostatul pt ca a aparut o fisura in carcasa lui si se vede cum tot pierd incet incet antigel, si vreau sa recuperez antigelul.

Si imi poate spune cineva daca se poate repara acea carcasa?? Se poate lipi intr-un fel ca sa nu fiu nevoit sa cumpar unul nou?? Mentionez faptul ca de functionat functioneaza perfect, apa se ridica in parametri normali la 90 de grade si ramane acolo.

Last edited by sebyaft; 01-01-13 at 18:21.
sebyaft is offline   Reply With Quote
Old 01-01-13, 18:54   #4418
ACATRINEI GIGI

Stage 2
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 26
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by sebyaft View Post
LA MULTI ANI tuturor, si mai revin cu o intrebare:

Pe unde se recupereaza antigelul la un rover 75 2000 diesel??As vrea sa dau jos termostatul pt ca a aparut o fisura in carcasa lui si se vede cum tot pierd incet incet antigel, si vreau sa recuperez antigelul.

Si imi poate spune cineva daca se poate repara acea carcasa?? Se poate lipi intr-un fel ca sa nu fiu nevoit sa cumpar unul nou?? Mentionez faptul ca de functionat functioneaza perfect, apa se ridica in parametri normali la 90 de grade si ramane acolo.
Salut SEBY si LA MULTI ANI , o parte din antigelul din radiator si instalatie il poti recupera desfacind unul din colierele de la tubul ce face legatura cu cotorile fexibile(cele de cauciuc) care se afla in partea din fata a motorului mai mult sau mai putin sub radiator desfacind scutul le vezi, si despre carcasa termostatului nu te sfatuesc so lipesti ar fi mai bine inlocuita. si daca am gresit cu ceva va rog sa ma corectati ,poate sint si alte metode, spor la munca.
ACATRINEI GIGI is offline   Reply With Quote
Old 01-01-13, 21:03   #4419
marckuss303

Stage 3
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 124
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by sebyaft View Post
LA MULTI ANI tuturor, si mai revin cu o intrebare:

Pe unde se recupereaza antigelul la un rover 75 2000 diesel??As vrea sa dau jos termostatul pt ca a aparut o fisura in carcasa lui si se vede cum tot pierd incet incet antigel, si vreau sa recuperez antigelul.

Si imi poate spune cineva daca se poate repara acea carcasa?? Se poate lipi intr-un fel ca sa nu fiu nevoit sa cumpar unul nou?? Mentionez faptul ca de functionat functioneaza perfect, apa se ridica in parametri normali la 90 de grade si ramane acolo.
esti sigur ca e fisurata carcasa su se prelinge pe la garnitura dintre carcasa si pompa ?
marckuss303 is offline   Reply With Quote
Old 01-01-13, 21:12   #4420
sebyaft

Stage 2
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 69
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marckuss303 View Post
esti sigur ca e fisurata carcasa su se prelinge pe la garnitura dintre carcasa si pompa ?
Se vede fisura pe carcasa pe unde se prelinge antigelul....dar cred ca si pe la garnitura....ca se prelinge prin 2 locuri, si unul este chiar la imbinarea dintre carcasa si cred ca pompa de apa(nu stiu exact care este pompa de apa, dar cred ca la orificiul cel mare al termostatului, avand in vedere ca are 3 orificii, doua mici si unul mare)...
sebyaft is offline   Reply With Quote
Old 02-01-13, 19:05   #4421
sebyaft

Stage 2
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 69
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by ACATRINEI GIGI View Post
Salut SEBY si LA MULTI ANI , o parte din antigelul din radiator si instalatie il poti recupera desfacind unul din colierele de la tubul ce face legatura cu cotorile fexibile(cele de cauciuc) care se afla in partea din fata a motorului mai mult sau mai putin sub radiator desfacind scutul le vezi, si despre carcasa termostatului nu te sfatuesc so lipesti ar fi mai bine inlocuita. si daca am gresit cu ceva va rog sa ma corectati ,poate sint si alte metode, spor la munca.
Ms..! Oricum nu ma intereseaza sa scot tot antigelul, ci doar cat sa nu curga pe jos cand scot termostatul, pt ca antigelul este nou,de doar vreo 4 luni. L-am inlocuit acum 4 luni cand am schimbat si atunci termostatul pt ca ramasese blocat pe deschis.
sebyaft is offline   Reply With Quote
Old 02-01-13, 21:56   #4422
ionut24

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 794
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by bacy View Post
Verifica cablurile de la senzorii de la ABS sau chiar senzorii de la ABS de la rotile de pe fata. Eu am patit-o cu un cablul de la ABS; a iesit din clema aceea ce-l tine prins de amortzor si l-a frecat roata pana l-a intrerupt.
Cine stie sigur...care senzor ABs este responsabil si de Vitezometru??
ionut24 is offline   Reply With Quote
Old 03-01-13, 20:05   #4423
adi_design_a

Stage 2
 
adi_design_a's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 45
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by ionut24 View Post
Cine stie sigur...care senzor ABs este responsabil si de Vitezometru??
senzorul de pe roata din dreapta este responsabil de vitezometru
adi_design_a is offline   Reply With Quote
Old 03-01-13, 20:06   #4424
adi_design_a

Stage 2
 
adi_design_a's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 45
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Salutare !
Am si eu o problema cu roverul; este vorba despre un rover 75 2.0 cdt din 2000
Am avut probleme cu ambreajul. Am dus masina la un service, mi-au dat jos cutia si au constatat ca rulmentul era spart, volanta avea joc foarte mare si zdroncanea. Am cumparat kitul de ambreaj complet: disc, placa, cilindru slave, pompa pedala si volanta.
le-am dus la service, le-au montat, si cand sa porneasca masina.... surpriza... nu mai porneste. electromotorul invarte, motorina baga pompa dar nu porneste. . Care sa fie oare problema?
Si a mai aparut ceva: cand pun contactul, se aude un sunet ciudat de la pompa de abs si pedala vibreaza. daca apas pedala de frana, nu se mai aude nimic si vibratiile se opresc.
adi_design_a is offline   Reply With Quote
Old 03-01-13, 21:30   #4425
marian170386

Stage 3
 
Join Date: May 2010
Posts: 113
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by adi_design_a View Post
Salutare !
Am si eu o problema cu roverul; este vorba despre un rover 75 2.0 cdt din 2000
Am avut probleme cu ambreajul. Am dus masina la un service, mi-au dat jos cutia si au constatat ca rulmentul era spart, volanta avea joc foarte mare si zdroncanea. Am cumparat kitul de ambreaj complet: disc, placa, cilindru slave, pompa pedala si volanta.
le-am dus la service, le-au montat, si cand sa porneasca masina.... surpriza... nu mai porneste. electromotorul invarte, motorina baga pompa dar nu porneste. . Care sa fie oare problema?
Si a mai aparut ceva: cand pun contactul, se aude un sunet ciudat de la pompa de abs si pedala vibreaza. daca apas pedala de frana, nu se mai aude nimic si vibratiile se opresc.
sigur ti sa montat volanta corect ????
eu cred ca nu sa montat corect si senzorul care citeste pe volanta nu citeste corect timpul pistoanelor si de asta nu ai pornire......

PS. e o banuiala si o parere personala, deci mai asteapta sa vezi ce raspunsuri primesti si intreaba mecanicii daca au tinut cont de pozitia volantei cand au montato pe cea noua.
marian170386 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -