Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 26-01-13, 11:50   #4471
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by sebyaft View Post
Am uitat sa mentionez ca de pe interior se descjide...doar din exterior nu se mai deschide
atunci e mai simplu pentru ca o vei putea desface mai usor.
eu am luat in calcul situatia mai putin favorabila.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 26-01-13, 11:56   #4472
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by sebyaft View Post
Cum pot da fata de usa jos fara sa se rupa acea chestie cromata ovala din jurul manerului de deschidere pe de interior??
simplu:
dupa ce ai desprins fata usii din cleme si ai ridicat-o pentru a o desprinde in totalitate de usa, tragi de cablul negru care intra in mecanismul manerului de deschidere al usii din interior si scoti carligul cablului din otel din locasul lui (din capatul manerului de deschidere)
in felul asta mecanismul va putea fi demontat fara a fi crapat ornamentul cromat.
__________________
Vroomania: postează imagini cu mașinile tale, setează-ți alerte pentru documentele mașinii și multe altele - https://play.google.com/store/apps/d....vroomania.app
player1 is offline   Reply With Quote
Old 26-01-13, 15:54   #4473
sebyaft

Stage 2
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 69
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
simplu:
dupa ce ai desprins fata usii din cleme si ai ridicat-o pentru a o desprinde in totalitate de usa, tragi de cablul negru care intra in mecanismul manerului de deschidere al usii din interior si scoti carligul cablului din otel din locasul lui (din capatul manerului de deschidere)
in felul asta mecanismul va putea fi demontat fara a fi crapat ornamentul cromat.
Asta e tare...e bine de stiut...ca la toti li se rup urechiusele la acel ornament...
sebyaft is offline   Reply With Quote
Old 27-01-13, 11:23   #4474
Y461NZT

Stock
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 8
Angry Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

SALUT,am mai multe probleme pe partea electrica la masina mea rover 75 diesel si as dori sa stiu daca pot sa rezolv macar cateva din ele cu ajutorul vostru.Problemele sunt urmatoarele- senzorii de parcare nu fuctioneaza,lampile de marsalier nu se aprind,partbagajul nu se deschide din buton ci se aude ca si cum s-ar deschide de mai multe ori,luneta nu se dezabureste decat jumatate nu stui de ce,radio-ul nu se aude cand dau search nu gaseste nici un post si daca opresc pe unul cunoscut nu se aude nimic,la TV nu se vede decat un program *PRO TV* SI NU SE AUDE,nu se mai aprinde becul de deasupra la deschiderea oricarei din portiere,pilotul automat functioneaza foarte rar adica apas pe buton si nu merge,la spatarul scaunului electric nu mai functioneaza butonul deoarece motorasul functioneaza ,atunci cand apas pe una din memorii se misca spatarul,geamurile se deschid si se inchid in **suturi** adica ca sa inchid geamul trebuie sa apas de 20 de ori pe buton si se ridica cate 1-2 cm si am eroarea aprinsa de la placutele de frana desi placutele sunt aproape noi .Cam astea sunt problemele de care imi amintesc, daca ma poate ajuta cineva cu un sfat cum as putea sa le rezolv as fi recunoscator.multumesc anticipat.P.S SUNT DIN BACAU
Y461NZT is offline   Reply With Quote
Old 27-01-13, 19:40   #4475
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by Y461NZT View Post
SALUT,am mai multe probleme pe partea electrica la masina mea rover 75 diesel si as dori sa stiu daca pot sa rezolv macar cateva din ele cu ajutorul vostru.Problemele sunt urmatoarele- senzorii de parcare nu fuctioneaza,lampile de marsalier nu se aprind,partbagajul nu se deschide din buton ci se aude ca si cum s-ar deschide de mai multe ori,luneta nu se dezabureste decat jumatate nu stui de ce,radio-ul nu se aude cand dau search nu gaseste nici un post si daca opresc pe unul cunoscut nu se aude nimic,la TV nu se vede decat un program *PRO TV* SI NU SE AUDE,nu se mai aprinde becul de deasupra la deschiderea oricarei din portiere,pilotul automat functioneaza foarte rar adica apas pe buton si nu merge,la spatarul scaunului electric nu mai functioneaza butonul deoarece motorasul functioneaza ,atunci cand apas pe una din memorii se misca spatarul,geamurile se deschid si se inchid in **suturi** adica ca sa inchid geamul trebuie sa apas de 20 de ori pe buton si se ridica cate 1-2 cm si am eroarea aprinsa de la placutele de frana desi placutele sunt aproape noi .Cam astea sunt problemele de care imi amintesc, daca ma poate ajuta cineva cu un sfat cum as putea sa le rezolv as fi recunoscator.multumesc anticipat.P.S SUNT DIN BACAU
am sa icerc sa te ajut in legatura cu o parte din problemele tale

lampile de marsarier: verifica switchul de la cutia de viteza cu un multimetru sau cu o baterie si un bec.este situat deasupra planetarei din dreapta iar pentru verificare se demoteaza cu o cheie fixa ori inelara. este de fapt un intrerupator care trebuie sa inchida circuitul la actioanrea lui.

portbagajul: desurubeaza tampoanele din cauciuc de la capota portbagajului pana va face click doar o data la deschiderea din buton.

luneta: circuitul care incalzeste, de pe sticla lunetei este intrerupt undeva. una sau mai multe "spire" sunt discontinue.

la deschiderea portierei becurile din interior nu se aprind: tine apasat butonul principal din plafon pana becurile din interior se aprind si se sting scurt. apoi se vor aprinde la deschidere.

pilotul autoat: impinge switchurile albe de la pedala de ambreiaj si de frana la locurile lor. s au deplasat

placutele de frana: inlocuieste senzorul placutelor. este polizat sau lipsa.

pentru toate celelate trebuie mers din aproape in aproape, prin eliminarea fiercarei cauze posibile. nu sunt defecte grave si nici complicate. sunt doar deranjante.

Last edited by player1; 27-01-13 at 19:54.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 27-01-13, 23:34   #4476
sebyaft

Stage 2
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 69
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
- intri in masina pe o usa care se deschide si te pozitionezi pe interior langa usa blocata.
- tragi partea de sus a fetei usii spre tine pana se despreinde din clemele din dreptul geamului, pe rand una care una
- introduci o mana lunga si subtire (daca nu ai faci rost) si prinzi parghia care actioneaza mecanismul (poza3) eu am deschis mai mult de o usa in felul asta si pot spune ca dureaza de la 5 minute la o ora doar sa o deschizi. depinde de cata memorie vizuala ai ca sa stii pe ce pui mana pe acolo si de cat de tare e blocat mecanismul.(sa presupunem ca ai deschis-o)
- treci la demontarea mecanismului manerului
- nu e chiar floare la ureche daca nu stii dar cu asta te ajut eu: cu mana introdusa in usa de jos in sus, tragi cu unghia siguranta din interior care corespunde ornamentului cromat de pe exterior (poza4), ornament pe care pui degetul mare la actionarea manerului de deschidere al usii cand deschizi usa in mod normal.
- dupa ce ai tras siguranta jumatate de cm inspre inapoia usii (inspre spatele masinii cum sta usa inchisa, acum fiind deschisa vei trage de-a lungul planului usii tot inspre spatele masinii)
- acum poti scoate cu ajutorul unei surubelnite drepte ornamentul cu pricina. sub el se gaseste un surub cu cap torx pe care va trebui sa l desurubezi ()si unul in partea cealalta (poza5) pentru a scoate mecanismul din interior, cel care corespunde manerului dar nu inainte de a scoate manerul.
- dupa demontarea mecanismului din interior vei verifica piesa, daca intr-adevar este rupta
- daca e rupta o vei achizitiona din dezmembrari si o vei monta pe ax.
- acum vei trece la demontarea yalei, cea prinsa in 3 suruburi in usa
- desfaci mufa de la ichiderea centralizata si cele 3 suruburi. atentie sa nu le strici capul torx pentru ca atunci o sa se mai complice treaba. daca sunt blocate va trebui sa ai un cap torx pe care sa-l atasezi la o cheie cu clichet sau cheie T
- se scoatemecanismul, se desface carcasa lui, se curata si se greseaza cu vaselina curata, consistenta dar nu in exces.
- montarea e in ordine inversa dar grija sa nu uiti sa blochezi ornamentul cu siguranta pe interior pentru ca va trebui sa mai desfaci o data usa.
- de asemenea ai grija la montarea axului in cupla filetata (poza 3) are mare influenta asupra deschiderii usii
- la montarea fetei usii se scot clemele cele 2 negre de pe portiera (centru ) cu un patent si se monteaza pe fata de usa apoi se impinge pana face "click". in felul asta fata de usa va fi stabila si nu vei ramane cu ea in mana cand inchizi usa cu putere.

Salut...nu am reusit de nici un fel sa dau de siguranta de pe interior care blocheaza ornamentul de langa manerul usii (cel pe care pui degetul cand deschizi usa)...m-am chinuit in draci de m-am julit tot pe la mana ....insa nu stiu ce am facut pe acolo ca acum merge usa fara nici o problema...

Si am incercat si la portiera soferului sa demontez, pt ca cineva a tras de maner si mi l-a smuls pe jumatate din locasul in care sta fixat (partea dinspre botul masinii)....si nici acolo nu am reusit sa dau de siguranta ornamentului....

Si mai am o intrebare....cum se scoate manerul usii???

Last edited by sebyaft; 27-01-13 at 23:42.
sebyaft is offline   Reply With Quote
Old 28-01-13, 21:23   #4477
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by sebyaft View Post
Salut...nu am reusit de nici un fel sa dau de siguranta de pe interior care blocheaza ornamentul de langa manerul usii (cel pe care pui degetul cand deschizi usa)...m-am chinuit in draci de m-am julit tot pe la mana ....insa nu stiu ce am facut pe acolo ca acum merge usa fara nici o problema...

Si am incercat si la portiera soferului sa demontez, pt ca cineva a tras de maner si mi l-a smuls pe jumatate din locasul in care sta fixat (partea dinspre botul masinii)....si nici acolo nu am reusit sa dau de siguranta ornamentului....

Si mai am o intrebare....cum se scoate manerul usii???
te uiti la poza 4 din poastul #4469

dupa ce scoti siguranta cu pricina si scoti ormanetul cromat (pe care pui degetul mare) introduci o mana si apesi pe piesa din aluminiu pe care scrie Valeo iar cu cealalta mana tragi manerul inspre spatele masinii.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 28-01-13, 22:12   #4478
sebyaft

Stage 2
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 69
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
te uiti la poza 4 din poastul #4469

dupa ce scoti siguranta cu pricina si scoti ormanetul cromat (pe care pui degetul mare) introduci o mana si apesi pe piesa din aluminiu pe care scrie Valeo iar cu cealalta mana tragi manerul inspre spatele masinii.
Acea chestie mica din metal, ca o sarmulita???care este in josul pozei de tot....dar nu-mi pot da seama cum vine montata pe mecanism ca sa o pot gasi mai usor...

Iar la sofer e mai nasoala treaba....ca acolo nici nu poti ajunge cu mana in acel loc....ca vine butucul usii unde bagi cheia...

Last edited by sebyaft; 28-01-13 at 22:17.
sebyaft is offline   Reply With Quote
Old 28-01-13, 22:42   #4479
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by sebyaft View Post
Acea chestie mica din metal, ca o sarmulita???care este in josul pozei de tot....dar nu-mi pot da seama cum vine montata pe mecanism ca sa o pot gasi mai usor...

Iar la sofer e mai nasoala treaba....ca acolo nici nu poti ajunge cu mana in acel loc....ca vine butucul usii unde bagi cheia...
exact acea chestie mica din metal. unde nu incape degetul vei folosi o surubelnita. luminezi locul cu o lanterna sa poti vedea ce faci.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 30-01-13, 19:02   #4480
sebyaft

Stage 2
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 69
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
exact acea chestie mica din metal. unde nu incape degetul vei folosi o surubelnita. luminezi locul cu o lanterna sa poti vedea ce faci.

Si mai am o problema...una singura si mare problema....tot am incercat singur sa o rezolv dar e tot mai rau in loc sa o remediez....

Nu-mi mai tine presiune pedala de ambreiaj....daca mai tii minte, m-ai ajutat tu cu sfaturi cum se schimba lichidul de ambreiaj...si l-am schimbat, am bagat dot 3 in loc de dot 4...si de atunci numai probleme imi face si nu o mai pot scoate la capat....

Am tot aerisit, a fost bine pe moment, dar dupa vre-o doua zile de functionat bine iar incep sa pierd presiune de fiecare data...

Deci sa explic ce se intampla....daca tin mult piciorul pe pedala de ambreiaj, de ex. la o parcare cu spatele cand tii masina din ambreiaj si tot ridici si apesi cate un pic, dupa ce efectuez parcarea, nu mai pot scoate masina din viteza...si daca continui sa tin apasat si ma chinui sa o scot din viteza, o ia masina din loc cu pedala apasata, si trebuie sa opresc motorul ca sa o pot scoate din viteza. Dupa ce fac o pedala, am din nou presiune, dar tot la fel, daca tin mai mult apasat se pierde.

Si de fiecare data cand fac o aerisire, marge bine vre-o doua zile, pe urma iar gata, incepe sa se duca presiunea.

Si s-a mai intamplat inca o chestie ciudata....am facut ieri o aerisire, o singura data am facut 3 pedale, a 4-a am tinut apasat si am deschis aerisitorul, a iesit lichid, am strans aerisitorul, si pe urma am ridicat pedala cu mana, am facut cateva pedale si a fost in regula (nu am mai completat lichidul in bidonas ca am zis ca a iesit putin lichid, deci scazuse putin lichidul din bidonas)..si cand am plecat, cat am tinut pedala apasata sa ies din parcare, cand am luat piciorul nu s-a mai ridicat deloc pedala, a ramas moarta jos, am tras-o cu piciorul si la urmatoarea pedala a facut iar presiune, pe urma iar am tinut pedala apasata si iar a ramas moarta jos....dupa asta am desfacut borcanasul, am umplut cu lichid pana sus ( a intrat nici jumatate de seringa...vre-o 10 mil), si dupa asta nu a mai ramas pedala jos cand am tinut apasat, doar pierdea presiune si atat, dar se ridica pedala singura.

Mai mentionez faptul ca nu am acea garnitura neagra din cauciuc din bidonas, iar acea gaurica de pe capac este acoperita cu un holsurub mic infiletat.

Cam asta e tot, am incercat sa-ti descriu tot ce se intampla...sper sa ma poti ajuta ca ma chinui deja de cateva sapt. cu problema asta si deja nu mai pot....

Sper doar sa nu fie pompa de ambreiaj dusa....insa pana sa nu schimb lichidul nu am avut deloc probleme...si atunci cand am schimbat lichidul am scapat bidonasul gol de cateva ori si sfarcaia cand facea pedale dar am tot aerisit
sebyaft is offline   Reply With Quote
Old 30-01-13, 19:53   #4481
marckuss303

Stage 3
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 124
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

ori pe ocolite ...ori direct ,,, pompa ambreaj "master" ...
poti verifica .astfel :
te pozitionezi in genunchi ,cu capul la pedale , apesi cu mana pedala de ambreaj si o ti apasata ,,,, asculti daca in borcanas se aude cum vine lichidul inapoi ! sper ca nu ai bagat dot 3 de la ATE !
marckuss303 is offline   Reply With Quote
Old 30-01-13, 23:24   #4482
sebyaft

Stage 2
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 69
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marckuss303 View Post
ori pe ocolite ...ori direct ,,, pompa ambreaj "master" ...
poti verifica .astfel :
te pozitionezi in genunchi ,cu capul la pedale , apesi cu mana pedala de ambreaj si o ti apasata ,,,, asculti daca in borcanas se aude cum vine lichidul inapoi ! sper ca nu ai bagat dot 3 de la ATE !
Nu am bagat de la ATE...mai intai cand am schimbat lichidul am bagat unul englezesc, si apoi cum am tot aerisit am bagat de la prelix....
sebyaft is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 10:38   #4483
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by sebyaft View Post
Si mai am o problema...una singura si mare problema....tot am incercat singur sa o rezolv dar e tot mai rau in loc sa o remediez....

Nu-mi mai tine presiune pedala de ambreiaj....daca mai tii minte, m-ai ajutat tu cu sfaturi cum se schimba lichidul de ambreiaj...si l-am schimbat, am bagat dot 3 in loc de dot 4...si de atunci numai probleme imi face si nu o mai pot scoate la capat....

Am tot aerisit, a fost bine pe moment, dar dupa vre-o doua zile de functionat bine iar incep sa pierd presiune de fiecare data...

Deci sa explic ce se intampla....daca tin mult piciorul pe pedala de ambreiaj, de ex. la o parcare cu spatele cand tii masina din ambreiaj si tot ridici si apesi cate un pic, dupa ce efectuez parcarea, nu mai pot scoate masina din viteza...si daca continui sa tin apasat si ma chinui sa o scot din viteza, o ia masina din loc cu pedala apasata, si trebuie sa opresc motorul ca sa o pot scoate din viteza. Dupa ce fac o pedala, am din nou presiune, dar tot la fel, daca tin mai mult apasat se pierde.

Si de fiecare data cand fac o aerisire, marge bine vre-o doua zile, pe urma iar gata, incepe sa se duca presiunea.

Si s-a mai intamplat inca o chestie ciudata....am facut ieri o aerisire, o singura data am facut 3 pedale, a 4-a am tinut apasat si am deschis aerisitorul, a iesit lichid, am strans aerisitorul, si pe urma am ridicat pedala cu mana, am facut cateva pedale si a fost in regula (nu am mai completat lichidul in bidonas ca am zis ca a iesit putin lichid, deci scazuse putin lichidul din bidonas)..si cand am plecat, cat am tinut pedala apasata sa ies din parcare, cand am luat piciorul nu s-a mai ridicat deloc pedala, a ramas moarta jos, am tras-o cu piciorul si la urmatoarea pedala a facut iar presiune, pe urma iar am tinut pedala apasata si iar a ramas moarta jos....dupa asta am desfacut borcanasul, am umplut cu lichid pana sus ( a intrat nici jumatate de seringa...vre-o 10 mil), si dupa asta nu a mai ramas pedala jos cand am tinut apasat, doar pierdea presiune si atat, dar se ridica pedala singura.

Mai mentionez faptul ca nu am acea garnitura neagra din cauciuc din bidonas, iar acea gaurica de pe capac este acoperita cu un holsurub mic infiletat.

Cam asta e tot, am incercat sa-ti descriu tot ce se intampla...sper sa ma poti ajuta ca ma chinui deja de cateva sapt. cu problema asta si deja nu mai pot....

Sper doar sa nu fie pompa de ambreiaj dusa....insa pana sa nu schimb lichidul nu am avut deloc probleme...si atunci cand am schimbat lichidul am scapat bidonasul gol de cateva ori si sfarcaia cand facea pedale dar am tot aerisit
ai cel putin o problema majora: pompa de ambreiaj pe care trebuie sa o schimbi (1100 de lei originala)

nu are legatura cu faptul ca ai schimbat lichidul din 4 in Dot3

iar in legatura cu pedala ramasa apasata la iesirea din parcare este de vina lipsa lichidului din borcan. ai facut aerisiri succesive fara sa completezi in borcan cu lichid si ai ramas fara.

exact aceleasi simptome le a a vut si masina mea (R 75 CDT). la manevre repatate fata-spate pentru parcare, pierdea presiune.
cauza: garnitura uzata din master. lichidul impins trece de garnitura si patrunde in partea din spate a pompei de ambreiaj in loc sa ramana in fata garniturii.
remediere: inlocuirea pompei

recomand pompa originala (atentie!) cu conducta conform pozitiei volanului LHD respectiv RHD

unii au incercat varianta ieftina (350-650lei) cu pompa de BMW adaptata. am vorbit cu ei, sunt multumiti, in afara de cel care a inlocuit-o primul (acum 2 ani) si spune ca i s a defectat slave ul din cauza asta. pompa de BMW are viata mai lunga dar nu stiu in ce masura afecteaza celelalte componente.

eu am montat originala, fara nici un fel de adaptare si o pot recomanda.
in legatura cu cealalta varianta ia legatura cu marckuss303

Last edited by player1; 31-01-13 at 10:53.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 09:20   #4484
cata 82

Stock
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 4
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Salut
Zilele trecute am pus si eu cateva intrebari referitor la cateva probleme pe care le-am avut.
Va multumesc pentru raspunsuri( adica nici unul) si dupa cum vad raspundeti numai dupa preferinte.
Dupa ce am citit toate paginile imi facusem o impresie buna despre aceasta comunitate de 'roveristi' dar am ramas destul de dezamagit.
Stiu ca nu intereseaza pe nimeni dar problemele le-am rezolvat cu ajutorul celor din Anglia tot pe forum.
La ei nici nu ma asteptam sa raspunda imi pusesem speranta in voi dar asta e.
Bafta in continuare tuturor!!!
cata 82 is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 14:55   #4485
marckuss303

Stage 3
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 124
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by cata 82 View Post
Salut
Zilele trecute am pus si eu cateva intrebari referitor la cateva probleme pe care le-am avut.
Va multumesc pentru raspunsuri( adica nici unul) si dupa cum vad raspundeti numai dupa preferinte.
Dupa ce am citit toate paginile imi facusem o impresie buna despre aceasta comunitate de 'roveristi' dar am ramas destul de dezamagit.
Stiu ca nu intereseaza pe nimeni dar problemele le-am rezolvat cu ajutorul celor din Anglia tot pe forum.
La ei nici nu ma asteptam sa raspunda imi pusesem speranta in voi dar asta e.
Bafta in continuare tuturor!!!
Cata , chiar nu vad dc te-ai suparat , nu exista preferinte !!! daca zici ca ai rascolit acest forum observai care este procentul dintre intrebari si raspunsuri ! "toata lumea " intreaba ...dar foarte putini raspund pt ca probabil nu s-au intalnit cu genul de problema pe care -l ai tu . rover 75 nu este golf 3 (daca intelegi aluzia). frumos ar fi fost sa postezi si tu modul in care ai rezolvat problemele !!! sper ca nu te-am ofensat , ideea acestui forum cred ca e sa ne ajutam reciproc , aici nu cred ca catiga nimmeni nimic . e vb doar de bunavointa ! bafta !
marckuss303 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -