Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER |
11-12-09, 19:28
|
#1351
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 215
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by arni
ti-a zis si cat costa pe original,din curiozitate?
|
Nu l-am intrebat insa am gasit aici http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-75-MG-ZT...item3efa4a9f85 cu 45 lire nou
|
|
|
11-12-09, 20:35
|
#1352
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by valyhunter
|
e la fel pt diesel si benzina radiatorul? din poza e 2.5 v6
|
|
|
11-12-09, 21:11
|
#1353
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 215
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by arni
e la fel pt diesel si benzina radiatorul? din poza e 2.5 v6
|
sunt 2 modele: unul cel din poza, cel cu conductele scurte iar cel de-al doilea este asta http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-75-MG-ZT...item414aaba7ab cu conductele lungi. acum nu stiu care si cum se potrivesc pe toate modelele stiu doar ca la mine 2,5 v6 este cel cu conducte scurte.
__________________
Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida,ci acela care refuza sa piarda.
|
|
|
11-12-09, 22:23
|
#1354
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by valyhunter
|
iarta ma ca intervin, n as vrea sa intram in vreo polemica dar astea la 45 de lire nu sunt prea noi
cel nou e 85 de lire, cred ca ai vazut
|
|
|
12-12-09, 22:59
|
#1355
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 85
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Salutare tuturor,
De cand m-a luminat Mihai ce fel de masina conduc , si deoarece cam tot balesc la o anumita optiune, pe care masina mea nu o are, m-am gandit sa va intreb pe voi.
Incep cu inceputul. Am un Rover 75 cu motor 1.8 benzina aspirat cu casetofon Alpine Harmony (nush exact dc e Harmony, dar e sigur Alpine) - navigatie nu am. Intrebarea mea este urmatoarea: ce anume ar trebui modificat la masina mea (in afara de volanul cu comenzi) pentru a putea beneficia si eu de pilotul automat? Merita sa-mi dotez masina cu asa ceva, desi ea nu a venit din fabrica cu aceasta optiune?
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri,
Bora.
|
|
|
13-12-09, 11:21
|
#1356
|
Stage 2
Join Date: Oct 2008
Posts: 65
|
Re: Pentru cei care aveti ROVER 75
Ceau,
Mai ai 2 variante:
1. verifica nivelul de combustibil din rezervor, daca ai sub doar ( sa zicem) 10 litri e posibil sa ai probleme; rezervorul are de fapt 2 celule separate de teava de esapament
2. verifica pompa din rezervor, daca aia cedeaza sigur mergi pe cea din motor ( seamana cu un condensator mare )
Si eu am avut ``Check engine `` de repetate ori. Golirea filtrului de motorina ( este un Mann si are dop de drain) a rezolvat problema de fiecare data. Nu e coincidenta. Probabil de la calitatea motorinei ( apa).
Parerea mea.
|
|
|
13-12-09, 11:37
|
#1357
|
Stage 2
Join Date: Oct 2008
Posts: 65
|
Re: help me
salut,
Iti trebuie 6.2l daca inlocuiesti si filtrul.
Cartea spune 10W40 A3/B3. Preferabil sa-ti iei de afara. In Ro evita recipientii cu etichete in limbile turca, sarbo-croata, rusa sau araba; imbutelierea este facuta in Turcia chiar daca este Castrol sau altceva.
Sugerez sa iei din vest; faci cum crezi.
|
|
|
13-12-09, 19:39
|
#1358
|
Stage 3
Join Date: Jun 2009
Posts: 147
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Nu stiu ce sa mai cred... De cateva dimineti, cand pornesc merge un pic intrerupt (cand este motorul rece), o accelerez pe la 2000, si scoate fum alb, de motorina nearsa..(precizez ca nu este fum de ulei), dar dupa ce plec cu ea si merg max 1 km isi revine... Ce se intampla????
Am mai auzit pe cineva ca este din cauza injectoarelor, adica unul nu isi face treaba bine pana se incalzeste...
Sau
Sa fie ceva din calculator?
Motorul este diesel, 116cp din 2000.
Astept unele sfaturi sau solutii....
Multumesc
|
|
|
13-12-09, 19:49
|
#1359
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 85
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by scooby89
Nu stiu ce sa mai cred... De cateva dimineti, cand pornesc merge un pic intrerupt (cand este motorul rece), o accelerez pe la 2000, si scoate fum alb, de motorina nearsa..(precizez ca nu este fum de ulei), dar dupa ce plec cu ea si merg max 1 km isi revine... Ce se intampla????
Am mai auzit pe cineva ca este din cauza injectoarelor, adica unul nu isi face treaba bine pana se incalzeste...
Sau
Sa fie ceva din calculator?
Motorul este diesel, 116cp din 2000.
Astept unele sfaturi sau solutii....
Multumesc
|
Salut,
Intai sa verifici injectoarele arunca un ochi pela bujii. Mersul intresupt imediat dupa pornire poate fi din cauza unei bujii nefunctionale.
La diesel sunt bujii incandescente, iar aprinderea se face prin compresie. La motoarele diesel, bujiile sunt folosite doar la pornire, pentru a aprinde amestecul de aer/carburant, spre deosebire de benzinare care au nevoie permanenta de scanteie. Asadar daca ai functionale doar 3 din 4 bujii, iti vor pornii doar 3 cilindrii pentru ca ulterior, datorita compresiei, sa porneasca si al 4-lea.
Testarea bujiilor se face foarte usor. Le scoti si le dai curent. Trebuie sa devina incandescent capatul care negru. ATENTIE: cand le dai curent sa NU ti bujia de capatul negru deoarece te vei arde rau. O bujie care funtioneaza normal devine incandescenta foarte repede.
Sper ca problema ta sa fie doar datorita unei bujii nefunctionale.
Bafta si sa ne ti si pe noi la curent despre cum ti-ai rezolvat problema.
|
|
|
13-12-09, 20:00
|
#1360
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,386
Member of: [AUDI]
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by BanditBora
.... Merita sa-mi dotez masina cu asa ceva, desi ea nu a venit din fabrica cu aceasta optiune?
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri,
Bora.
|
Daca circuli 80% din timp in afara orasului si pe drumuri care permit utilizarea lui, merita altfel arunci cu banii aiurea .
Din pacate stilul de condus al multor soferi este haotic altfel utilizarea cruise controlului fiind doar o bataie de cap .
Eu il folosesc doar pe autostrazi si pe sectoarea de drum liber.
__________________
|
|
|
13-12-09, 20:06
|
#1361
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by scooby89
Nu stiu ce sa mai cred... De cateva dimineti, cand pornesc merge un pic intrerupt (cand este motorul rece), o accelerez pe la 2000, si scoate fum alb, de motorina nearsa..(precizez ca nu este fum de ulei), dar dupa ce plec cu ea si merg max 1 km isi revine... Ce se intampla????
Am mai auzit pe cineva ca este din cauza injectoarelor, adica unul nu isi face treaba bine pana se incalzeste...
Sau
Sa fie ceva din calculator?
Motorul este diesel, 116cp din 2000.
Astept unele sfaturi sau solutii....
Multumesc
|
salutare,cand am fost la verificare mi-au zis si mie ca e o problema la mine cu injectorul 1,dar nu am avut probleme cu pornirea si fum,mi-au zis ca nu iti dai seama daca un inj e infundat pur si simplu merge in nu stiu cate pistoane mi-au zis sa pun aditiv in rezervor,eu zic ca nu e de la injector,dar te ajuta profi W si M
|
|
|
13-12-09, 20:14
|
#1362
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
banditule da ce rapid esti,sfatul meu pica voi sunteti meserieeee
|
|
|
13-12-09, 21:40
|
#1363
|
Stage 1
Join Date: Jul 2009
Posts: 22
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by BanditBora
Salut,
Intai sa verifici injectoarele arunca un ochi pela bujii. Mersul intresupt imediat dupa pornire poate fi din cauza unei bujii nefunctionale.
La diesel sunt bujii incandescente, iar aprinderea se face prin compresie. La motoarele diesel, bujiile sunt folosite doar la pornire, pentru a aprinde amestecul de aer/carburant, spre deosebire de benzinare care au nevoie permanenta de scanteie. Asadar daca ai functionale doar 3 din 4 bujii, iti vor pornii doar 3 cilindrii pentru ca ulterior, datorita compresiei, sa porneasca si al 4-lea.
Testarea bujiilor se face foarte usor. Le scoti si le dai curent. Trebuie sa devina incandescent capatul care negru. ATENTIE: cand le dai curent sa NU ti bujia de capatul negru deoarece te vei arde rau. O bujie care funtioneaza normal devine incandescenta foarte repede.
Sper ca problema ta sa fie doar datorita unei bujii nefunctionale.
Bafta si sa ne ti si pe noi la curent despre cum ti-ai rezolvat problema.
|
nu are cum sa fie de la bujie k odata pornit motoru ii cald nu mai are nevoie de bujie...bujia incalzeste aeru din cilindru inainte k motoru sa porneasca k aeru sa se dilate...iti apare cand ii rece si ea merge glow plug on si cand se stinge ala se opreste si bujia...nare nicio legatura...ai grija cum le scoti k le potii rupe destul de usor si daca o rupi una in interior ai de lucru...
|
|
|
13-12-09, 21:41
|
#1364
|
Stage 1
Join Date: Jul 2009
Posts: 22
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
e cald aeru* nu motoru
|
|
|
13-12-09, 23:29
|
#1365
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 85
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by alexxxb
nu are cum sa fie de la bujie k odata pornit motoru ii cald nu mai are nevoie de bujie...bujia incalzeste aeru din cilindru inainte k motoru sa porneasca k aeru sa se dilate...iti apare cand ii rece si ea merge glow plug on si cand se stinge ala se opreste si bujia...nare nicio legatura...ai grija cum le scoti k le potii rupe destul de usor si daca o rupi una in interior ai de lucru...
|
Am mentionat in postul anterior ca motoarele diesel folosesc bujiile doar la pornire, nu si in timpul functionarii motorului. Daca o bujie nu devine incandescenta si nu incalzeste aerul din cilindru, in momentul cand cheia este rotita in contact vor pornii normal cei 3 cilindrii ale caror bujii functioneaza, iar al 4-lea va fi pornit mai tarziu datorita compresiei.
Martorul luminos se poate aprinde desi e o bujie nefunctionala.
Parerea mea este ca intai sa verifice bujiile, iar daca acestea sunt toate functionale atunci trebuie investigat cu atentie prin alta parte.
|
|
|
|
|