30-04-06, 23:12
|
#166
|
Stage 1
Join Date: Nov 2005
Posts: 12
|
Re: Poza finish Skoda vs Type R
Quote:
Originally Posted by ilie
N-are sens sa ne certam pe aici... fiecare crede ce vrea... Cauciucurile care marcau finishu sunt cam in dreptul rotiilor din spate de la Type R. Nu puteam sa stau pe linia de finish ca era baiatul cu steagu. Daca asta inseamna 5 m asa sa fie, cum zici tu... Oricum Type R pe 400 m n-are ce discuta cu Skoda respectiva...
|
ai dreptate..pe 400 de m dar pe 250 asta e....eu zic ca cel care a condus civicul nu a scos totul din acel motor
|
|
|
30-04-06, 23:48
|
#167
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
Hehe pai daca e facuta cu 5 metri dupa finish atunci skoda castiga pentru distanta mai scurta de franare , glumesc, oricum eu am fost pe la mijloc si imi pare rau dar de acolo se vedea clar Civicu cum a trecut primul. In orice caz a fost misto, mai putin faza care o zis-o tipu care vorbea la microfon "fanii BMW sa treaca pe AUDI". A zis-o pentru ca habar n-avea ca M3 avea cu 77cp in minus 20kg in plus si 4 ani vechime fata de RS4, sa nu vorbim de km facuti cu ea. Sincer din cursele acelea doua chiar mi-am dat seama cat de bun poate fi BMWu.
__________________
<a href="http://copycenter.alfasoft.ro">Copy Center Cluj</a>
|
|
|
30-04-06, 23:52
|
#168
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan] [Old School Cars]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
Dupa cum am anuntat Racing Syndicate a fost reprezentat de 3 masini: Honda CRX- locul 2 la gr. A2 , Dacia Logan locul 3 la gr.A1,si Suzuki Swift
Am ramas dezamagiti fata de lipsa de seriozitate a organizatorului pt faptul ca modifica instant la fata locului regulamentul.
Am trecut peste faptul ca a modificat distanta de concurs si am venit pana la Cluj avand in vedere ca a fost prima cursa legala din jumatatea de vest a tarii ,si am avut urmatoarele surprize:
1.Nu s-a respectat incadrarea in grupe ,conform regulamentului masinile trebuiau incadrate dupa caii putere nu dupa un mod primitiv de cronometratre,concurentul avand astfel posibilitatea sa-si aleaga grupa in functie de cat apasa muscihu' lui pe acceleratie.
2.Cei de la grupa A1 au avut posibilitatea sa se dea 2 din 3 conform regulamentului,urmatorii au s-au dat odata eliminatoriu tot conform noului regulament intrat in vigoare dupa ora 12-13 ,exceptie au facut cei care s-au purtat ca la piata(la negocieri)
3.Ca si bonus au mai fost si "compromisurile" prezentatorului care erau un fel de modificari peste modificarile modificarilor regulamentului
In rest toate bune si frumoase,vreme buna ,mititei etc.
__________________
|
|
|
01-05-06, 00:14
|
#169
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 544
Member of: [Opel]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
mai baieti!
multi vorbiti fara sa stiti prea multe
1 la mana skoda aia are motor 1,8 T , 4x4 ,din fabrica 150 cp + chip care o duce umpic mai sus
2 la mana astia care zic ca o fost sponsor mai bine se intereseaza inainte sa scrie tot felul de chestii pe forumu asta ca zvonurile circula repede si toti o sa credeti vrajelile astea pana la urma
in privinta castigatorului parerea mea octavia a castigat ambele curse , adevarat ca la mustata dar le-a castigat.Poza aia e facuta la 5-10 m dupa sosire deci nu inseamna nimic .Si in ultimul rand f probabil daca mai erau 20 m de linie castiga type R dar cum nu or fost....asta este. Ganditi-va si voi la cel cu octavia : te inscrii la curse, ai o masina buna , nu cunosti nici un organizator , castigi cursa si dupa aia vezi posturi cum ca ai castigat pt ca erai sponsor , sa nu-ti vina sa le rupi capu? ??
type R -masina beton ...........poate pe 400 m data viitoare.... poate nu
|
|
|
01-05-06, 00:26
|
#170
|
Stage 2
Join Date: Oct 2005
Posts: 61
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
Extraordinar ce se intampla aici, pe forumul asta!!!!!!
))
|
|
|
01-05-06, 01:29
|
#171
|
Cluj Street Racing Member
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,904
Member of: [CSR] [DACIA] [PEUGEOT] [CITROEN] [Competitor CNCA]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
asta este dar faza cu schimbarea regulamentului nu a fost corecta ..regulamentul nu se schimba.eu nu mai zic nimic ca apoi iar zice lumea ca noi avem treaba cu cei ce au facut etapa aceasta
si sa nu uitam . daca vreti sa organizati ceva nu mai jicniti concurentii cum a facut cel care era cu formularele "ai rabdare cu cotetu tau" ..cam asa a sunat ... si ma mir ca cel jicnit a tacut .
si daca promiteti libere numai ca sa tineti pt premiere spectatorii ...iar e urat.majoritatea au venit pt libere.
__________________
Team C.S.R.
|
|
|
01-05-06, 01:47
|
#172
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 3,227
Member of: [Fiat] [VW]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
de mi-ar fi zis mie asa ceva... si eram acolo ... il faceam sa manance rezerva de la cotetul meu ... si ii ... "modelam cotetul" lui ...
totusi ... KO Racing... incearca sa faca ceva... dar nu le-a reusit pana acum...
se pare ca nu prea au chef de asa ceva??... sau ce se intampla ??
|
|
|
01-05-06, 02:09
|
#173
|
Presedinte RACING SYNDICATE
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,358
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Racing Syndicate] [VW]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
Lipsa de seriozitate...
|
|
|
01-05-06, 02:11
|
#174
|
TIME SQUAD Member
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of: [TIME SQUAD]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
probabil exista undeva dovezi clare in legatura cu cursa dintre "taipãr" si skoda dar cine stie...poate aia nu utilizeaza forumul. in rest toti se scot cum pot. ba ca poza e la 20 de metrii,ba ca e neclara poza ba ca nu stiu ce. eu refuz sa-mi exprim parerea in legatura cu aceasta cursa pentru ca nu am nici o dovada, cat timp nu am dovada nu povestesc. daca va intereseaza parerea mea persoanala ma puteti intreba personal. nu exista nici dovezi ca proprietarul skodei sa fi fost sponsor sau nu, dar totusi unii spun ca nu.
ce s-a intamplat cu adevarat acolo cred ca stim cu totii, fara sa tinem cont de ce SPUNEM.
|
|
|
01-05-06, 02:44
|
#175
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of: [Moderators] [RR] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
Quote:
Originally Posted by Detman
dar, Dacia are Turbo sau nu??
la intrebarea asta vreau sa imi raspunzi.
|
Dacia aia avea Turbo peste motor de 1.3 de DACIE cu set de 1.4 de DACIA PITESTI alezat din camasi pt a intra in bloc,alta chiuloasa,alt carburator,alta aprindere,alta volanta,alt esapament alta pompa de benzina,alta pompa de apa,alta galerie de admisie,alt ax cu came...mai continui ?
Pt cei care nu stiu nimic...si sunt multi care atarna pe forumu acesta,si la fel si pentru habarnistii de organizatori in funte cu "GiteKu uman" acel Guru al fortzei gravitationale,randamentul FIA pt un turo-compresor este de 60% asta inseamna ca daca TEORETIC vrei sa ii calculezi caii unui motor stock peste care montezi o turbina,inmultesti foarte simpu caii motorului cu 1.6.Acum daca omul isi face si alte modificari doar nu e dobitoc sa le spuna,doar sunt modificari ale motorului CLASIC,doar nu o sa imi declar ca fraieru caii care imi iasa pe dyno pt a fi incadrat la o clasa mai sus,deci prin urmare va las pe voi sa calculati cati cai avea Dacia aia magnifica cu motor de 1300 TURBO !
__________________
Driving a race car is like sex,all men think they're good at it ! ... Jay Leno
Last edited by tm8bnz; 01-05-06 at 02:47.
|
|
|
01-05-06, 03:01
|
#176
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of: [Moderators] [RR] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
Tuning nu inseamna 4 jentzi mai mari,niste spoilere si un cip ! Si daca omu isi scoate 200 cai dintr-un motor de 50,este MERITUL LUI.
Daca ametzitzii aia de organizatori ar fi intrebat,sau ar fi pus problema de adaosul unui Turbo la un motor clasic aspirat,firesc ar fi aflat ce are baiatu ala sub capota pt ca pt organizatori nu era tinut secret si procedau cum era firesc,cum am explicat mai sus.Dar spre marea dezamagire a concurentiilor nici macar din KW in CP nu au habar sa transforme !
Ce cauta Swiftu de 101 cai la A1 ? Ce cauta Astra GSI 16v de 150 cai la A2 ? De ce au lipit A3 pe un GTi de 129 cai,apoi dupa ce li so spus ca sunt dobitoci au revenit asupra deciziei ? De ce au vrut sa claseze Swiftu de 75 cai la A3 ?
Pt cei veniti din timisoara a fost un nod acru in gat care inca il mai simtzim,si cum so spus si mai sus...participarea noastra in continuare la acest concurs ramane sub semnul intrebarii !
|
|
|
01-05-06, 03:41
|
#177
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 942
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
respect pt masina.. promit sa ne intalnim candva de mai vii prin cj la curse..,
si respect pe sinceritate dacia 1300, .. desi tu .. cam trebuia sa vb cu cei de la A2 in sus.. ca este pregatita bine, io zic sa treceti peste probleme de orgnizare... peste.. alte vorbe su barfe, .. si sa reveniti pe la cj,... pt ca oricand... cred ca sunt oameni care sunt acolo doar de placere.. si pt masini . .. si publicul va apreciaza,....
all the best from SmokeDesign
|
|
|
01-05-06, 09:14
|
#178
|
Stage 4
Join Date: Feb 2006
Posts: 190
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
Tot respectul pentru Dacia de TM, ca stiu ca s-a chinuit mult sa ajunga la valoarea asta, si nu va mai luati de el ca e ok. Chit ca e la aceeasi clasa cu mine si ca ma face la orice ora, eu ii dau dreptate si nu am ce sa ii reprosez la aspectul sinceritate. Asta e, voi incerca sa mai fac cate ceva si eu, poate-poate.
A, stiftu de 75 de cai ce au vrut sa fie la A3, are 84, 16V, SOHC, 1298cmc. Si nu am putut sa-i conving ca nu au ce sa ma puna la A3 decat daca le-am zis "No bine, eu am plecat". Asta-i incadrare pe grupe, asta-i negociere? Ca la piata. Daca stiam care-i faza cu cronometratul nici nu treceam de 3.000 de ture.
Care e mai in tema sa-mi zica ce motor avea Rover-u de la A1?
Ar fi trebuit sa am ceva mai mult facut la cotetz si evitam toate discutiile astea. Poate m-ar fi incadrat la A4.
Si a doua oara cand am dat cu Roverul am avut impresia ca eu l-am facut cu o palma, nu invers. Parere subiectiva pentru ca vedeam din masina mea. Cine a fost la finish sa ma lamureasca. (prima din trei e clara) (a doua ?).
Oricum, cam la fiecare grupa au fost o masina sau doua in plus, parerea mea
...
|
|
|
01-05-06, 09:51
|
#179
|
Presedinte RACING SYNDICATE
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,358
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Racing Syndicate] [VW]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
"tm08bnz" are dreptate... dc sa fie incadrat la o grupa superioara? Daca seria motorului corespunde cu cea din talon atunci e OK...
E meritul lui ca are mai multzi cai si cine stie ce mult a lucrat la mashina....
Se pare ca si de aceasta data..(ca si anul trecut) cursele au fost .....cam slabutze.
__________________
VW Corrado 1.8 8v IHI VF43
We all know that positive manifold pressure is the way to nirvana.
www.racingsyndicate.ro
|
|
|
01-05-06, 10:31
|
#180
|
Stage 3
Join Date: Jan 2006
Posts: 81
|
Re: Poza finish Skoda vs Type R
Quote:
Originally Posted by slayer
eu zic ca cel care a condus civicul nu a scos totul din acel motor
|
Cata aderenta crezi ca poate avea o masina de 200 de cai cu tractiune fatza pe praful ala care era la start, si cata aderenta crezi ca avea o masina integrala?
|
|
|
|
|