Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Cluj

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 30-04-06, 13:47   #136
intercooler81

Stage 3
 
intercooler81's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 81
Default Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006

Civicul Type R a castigat de fiecare data cu un bot de masina, insa cum proprietarul Octaviei era sponsor, evident ca el trebuia sa castige. Vi se pare corect ca cineva sa bata 350 de km (dus-intors 700) si sa fie furat doar ca ala cu Octavia trebuia sa castige? A doua tura dintre cei doi este filmata si se vede clar pe film cum Civicul trece primul, le-a si arata la aia la start dar cum au fost tigani, au declarat Octavia castigatoare.
Daca nu veneam noi din Tm nu cred ca era spectacolul era prea prezent.
Datorita proastei organizari si a organizarii in grupe a masinilor "ochiometric", nu dupa caii putere, noi, cei din Tm, punem serios la indoiala prezenta noastra la urmatoarele etape.
intercooler81 is offline  
Old 30-04-06, 13:55   #137
Cali...nV6

Stage 4
 
Cali...nV6's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 234
Default Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006

pai atunci e naspa...n-am stiut....
Cali...nV6 is offline  
Old 30-04-06, 13:58   #138
DaNuTzU'

Stage 5
 
DaNuTzU''s Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,014
Member of:
[Fiat]
Default Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006

pai asa e organizare de-a ****!!!!
ai dreptate type R trebuia sa fie pe locul 1!!
aici ai dreptate bati atata drum ca sa fi furat!!
DaNuTzU' is offline  
Old 30-04-06, 14:13   #139
intercooler81

Stage 3
 
intercooler81's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 81
Default Hotie !!!

S-a vazut clar ca Road Runners a dominat competitia:
A1 - Locurile I si II (Dacia 1300 si Skoda Octavia)
A2 - Locul I (Golf 2 GTI)
A3 - Locul I (Opel Tigra GSi)
A4 - HOTIE !!!, deci locul III (Honda Civic Type R)
A5 - Trebuia sa vina cineva cu un Audi S4, si cu cateva ore inainte de plecare a avut un mic incident, care nu a putut fi rezolvat in timp util pentru a putea ajunge la cursa.
A6 - Locul II, tinand cont ca RS4 a fost demo car, avand aproximativ 100 cp in plus fata de M3.

Faza cu Civicul Type R a stricat, in cadrul clubului, toata bunadispozitia si bucuria castigarii celorlalte grupe.

Last edited by intercooler81; 30-04-06 at 14:17.
intercooler81 is offline  
Old 30-04-06, 14:41   #140
aR99bMw

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,856
Default Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006

da ce octavia era aia mey?
aR99bMw is offline  
Old 30-04-06, 15:07   #141
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,141
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006

Bah deci ala cu Porschele schimba la 3000-4000 vitezele s-a facut de cacao...sau asha trebuia sa se faca....

Oricum...porschele ala e 4x4 are 1550Kg shi are motor de 3.8 de 355 HP shi face 0-100 in 4.8 - 4.9 secunde. Are un drag coefficient de 0.29 deci trebuia sa cam rupa fashu la tatzi pe acolo

Audi are V8 de 4.2L cu 430 de cai shi 1650 de Kg shi face 0-100 tot in 4.8 - 4.9 secunde....

Deci trebuiau sa fie cam egale daca Audi-ul era cipuit...iar daca nu trebuia sa cashtige 911..iar M3 shi Evo...alea sunt cu o clasa mai jos..trebuiau puse la A5
morghen is offline  
Old 30-04-06, 15:42   #142
slayer

Stage 1
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 12
Default Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006

eu nu shtiu ce ati vazut voi...probabil din cauza faptului ca civicul era mai mic ca si skoda...daca te uiti din spate...dar eu in primele 2 curse am vazuto klar catigatoare pe skoda...la ultima cursa eram kiar pe linia de finish dar cel cu skodfa nu a mai facut cursa..adik nu a mai accelerat de la mijlocul pistei....in fine...bravo celor din timisoara pt ca au facut o figura frumoasa...as dori sa shti daca se poate ce cutie de viteze are cel cu golful 2?mersi
slayer is offline  
Old 30-04-06, 15:43   #143
slayer

Stage 1
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 12
Default Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006

era o octavia 2.0 turbo mi se pare sau 1.8 4x4
slayer is offline  
Old 30-04-06, 16:17   #144
Juice

Stage 2
 
Juice's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 58
Exclamation Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006

"""Civicul Type R a castigat de fiecare data cu un bot de masina, insa cum proprietarul Octaviei era sponsor, evident ca el trebuia sa castige. Vi se pare corect ca cineva sa bata 350 de km (dus-intors 700) si sa fie furat doar ca ala cu Octavia trebuia sa castige? A doua tura dintre cei doi este filmata si se vede clar pe film cum Civicul trece primul, le-a si arata la aia la start dar cum au fost tigani, au declarat Octavia castigatoare.
Daca nu veneam noi din Tm nu cred ca era spectacolul era prea prezent.
Datorita proastei organizari si a organizarii in grupe a masinilor "ochiometric", nu dupa caii putere, noi, cei din Tm, punem serios la indoiala prezenta noastra la urmatoarele etape."""
un prieten a filmat cu mobilul o cursa intre civic si skoda exact pe linia de finish in care se vede clar ca skoda trece prima... incerc sa pun filmul aici daca are omul cablu de date...
in celelalte curse probabil civicul a castigat.... nu pot spune nimic....

cat despre dacia aia 1300 sant curios si eu ce motor avea pe ea.... nu vreau sa acuz pe nimeni pentru ca sunt in necunostinta de cauza... dar din cate povesti am auzit pe acolo ziceau ca are motor de renault 115 cai....in cazul in care povestile erau pe bune parerea mea e ca soferul trebuia sa fie baiat si sa spuna clar ce are sub capota...
Juice is offline  
Old 30-04-06, 17:06   #145
tristan

Presedinte RACING SYNDICATE

Stage 5
 
tristan's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,358
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Racing Syndicate]
[VW]
Default Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006

Are cineva vreun film cu finalul dintre TypeR si Skoda? Sa vedem...
tristan is offline  
Old 30-04-06, 17:24   #146
tristan

Presedinte RACING SYNDICATE

Stage 5
 
tristan's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,358
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Racing Syndicate]
[VW]
Default Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006

Dupa cate am auzit organizarea iar a fost ... Nu s-a tinut cont de grupe..... in prima grupa s-a facut 2 din 3 iar apoi s-au razgandit....
tristan is offline  
Old 30-04-06, 17:24   #147
Detman
Fiat Driver

Stage 5
 
Detman's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 3,227
Member of:
[Fiat]
[VW]
Default Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006

Dacia aceea ... avea 99 CP de a rupt tot ?? sau care a fost chestia ?? ca, foarte usoara nu e Dacia 1310 in nici un caz. .. ca sa puteti spune ca a fost diferenta de greutate si etc. sunt curios... daca se simte cu musca pe caciula... si recunoaste macar.
Detman is offline  
Old 30-04-06, 17:38   #148
dypu

Stock
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 8
Default Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006

@Juice
Dacia respectiva era turbo, probabil motor de renault 5 care are undeva pe la 120 cai. (+/- in functie de varsta si modificari).
p.s. daca te uitai atent se vedea prin grila intercoolerul cum iti face cu ochiu
dypu is offline  
Old 30-04-06, 18:18   #149
Juice

Stage 2
 
Juice's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 58
Unhappy Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006

@dypu
asa ziceau aia de ieri... ca e de renault 5 turbo... si ziceau ca nu are semnalizare pe stanga (cred) pt ca acolo e filtru de aer sa respire mai bine .... zic asta din ceea ce am auzit ca se discuta pe margine.
intr`o alta ordine de idei auzisem ca organizatorii s`au luat dupa exact ceea ce scrie in talon...

oricum cel mai tare m`a dezamagit ECLIPSUL.....
Juice is offline  
Old 30-04-06, 20:15   #150
TM-84-DMX

Stage 5
 
TM-84-DMX's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 724
Member of:
[RR]
Default Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006

Quote:
Originally Posted by Detman
Dacia aceea ... avea 99 CP de a rupt tot ?? sau care a fost chestia ?? ca, foarte usoara nu e Dacia 1310 in nici un caz. .. ca sa puteti spune ca a fost diferenta de greutate si etc. sunt curios... daca se simte cu musca pe caciula... si recunoaste macar.

Nu are dc sa se simta cu musca pe caciula!Motorul este de 1.300 cmc si aer pe talon 64cp daca nu ma insel deci pica cu mult sub limita admisa de grupa la care a participat...E foarte usoara masina,nu mai vb prostii,si mai ales k e si golita toata,avea doar un scaun scoica in ea.In drum spre TM,kiar la intrare ne-am coxat cu un Ford Mondeo TDCI de 140-150 cp nu stiu exact si tot drumul omul nu a reusit sa ne depaseasca ,la intrare in tm a venit la semafor si l-a felicitat pe baiat....asa k nu mai vb aiurea;este munca baiatului si este de apreciat ce a facut din masina aia.

Cursa dintre Civic si Skoda a fost o hotie curata,aveam dovada pe aparat ,dar se apre k organizatorul a fost foarte partinitor si tinea neaparat k baiatul cu Skoda sa mearga mai departe.Daca era pe 400 de metrii,distanta dintre cele 2 masini era de cateva vapoare.....asteptam etapa urmatoare> !

M3 vs. RS4...mi s-a parut o cursa foarte stransa,dar Audi este total avantajat cu tractiunea 4x4 si 100cp in plus... dar are baiatul cu BMW un plan...inka odata zic,se asteapta etapa pe 400m.
__________________
RoadRunners - Never take sides against the family
TM-84-DMX is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -