01-05-06, 18:58
|
#196
|
Presedinte RACING SYNDICATE
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,358
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Racing Syndicate] [VW]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
Pai atunci sa puna si V-tec la o categorie superioara... Nu?
|
|
|
01-05-06, 19:10
|
#197
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,482
Member of: [Moderators] [RR]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
hahaha ..cinei de vina ca numa japonezele au putere litrica mare la motoarele aspirate si nu numai ? sa puna japonezele cu o clasa mai jos cas prea tari ? nu ? hahaha
vtec e alceva decat turbo ...
|
|
|
01-05-06, 19:22
|
#198
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,147
Member of: [RR] [Honda]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
Quote:
Originally Posted by tristan
Pai atunci sa puna si V-tec la o categorie superioara... Nu?
|
iara vechiile discutii? of doamne cand o sa trecem de mentalitaiile astea?
ps: pt toti vtec-arii, mereti mah cu mufa scoasa ca poate asa nu mai apar discutii )))) :P
__________________
R 40510 - Cosmic Grey Ep3
hsnracing.blogspot.com
|
|
|
01-05-06, 19:26
|
#199
|
Presedinte RACING SYNDICATE
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,358
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Racing Syndicate] [VW]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
Nu are rost sa discutam... "Positive manifold pressure is the way to nirvana" ... va roade turbo sau supercharger? va e frica de turbo cand vine vorba de incadrarea pe grupe? asta e nu? lasa ca poate o sa va datzi si voi seama ce inseamna turbo.... tm08bnz stie
__________________
VW Corrado 1.8 8v IHI VF43
We all know that positive manifold pressure is the way to nirvana.
www.racingsyndicate.ro
Last edited by tristan; 01-05-06 at 19:30.
|
|
|
01-05-06, 19:27
|
#200
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,913
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
Quote:
Originally Posted by cioli17
asta e o prostie . atunci unde se vede tuningul si munca depusa la masina ?
fiecare masina trebuia trecuta la grupa corespunzatoare din talon ...si sa se treaca la o grupa superioara doar daca are NOS , TURBO sau COMPRESOR
daca io am un bmw de 95 de cai si ii pun un filtru intru la A2 ? poi ce e cu tigania asta ?
si CEA MAI MARE IDIOTENIE a fost facuta de domnul Tibi Baias organizatorul ...adica se urca la tine in masina , te pune sa o tii in limitare si sa dai o tura cu el sa iti spuna el daca ai caii care scrie in talon ...omu vrea sa se plimbe cu masina sau ce ? o sa il numim TIBI the DYNO MAN de acuma
KO racing s-a facut de rusine in unele 'capitole' ...ce e bine este ca organizeaza asa ceva ...si atata timp cat sunt singuri din partea asta trebuie sa ne mulctumim cu ce avem ...cu organizare de cacao , cu niste oameni care nu au bun simt si nu dau dovada de fair play ...sau putem sta acasa - e alegerea tuturor
speram ca daca viitoare sa fie pe 400m ...asa ar fii mai multe sanse sa vina ceva masini din TM ( in mare parte clubul RR TIMISOARA ) www.roadrunners.ro
|
sa itzi zic io o chestie cu luatu dupa talon ... daca in talon am motor de 1.7 si defapt io am 2.2 si ma baga la 1.7 ii corect ? deci tat nui bine ...
Oricum felicitari tuturor care au venit Road Runners, Racing Syndicate si nu in ultimul rand WSR scuze daca am omis pe cineva! a si ... vrem revansa
__________________
Race the strip, not the street!
|
|
|
01-05-06, 19:59
|
#201
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,482
Member of: [Moderators] [RR]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
eu ma refeream sa te puna in grupe dupa puterea din talon ...si cel mai ok e sa se si uite sub capota inainte de iti lipeasca actibildu ala
|
|
|
01-05-06, 20:04
|
#202
|
TIME SQUAD Member
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of: [TIME SQUAD]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
|
|
|
01-05-06, 20:26
|
#203
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,913
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
Quote:
Originally Posted by cioli17
eu ma refeream sa te puna in grupe dupa puterea din talon ...si cel mai ok e sa se si uite sub capota inainte de iti lipeasca actibildu ala
|
si cum isji da el seama ce cilindree am eu daca nu scrie nimic pe motor ? de exemplu motoarele de 2000 - 2.5 de la bmw is identice pt unu care nu sjtie
|
|
|
01-05-06, 21:40
|
#204
|
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 784
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
cel mai corect ar fi sa puna toate masjinile pe un stand de verificat puterea si sa le bage dupa caii putere in grupe ca altfel nu au cum sa ghiceasca ei ce motor ai...
|
|
|
01-05-06, 21:58
|
#205
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,913
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
si ... atunci unde'i surpriza ?
io zic ca depinde de concurent daca ii de *** sau nu ...
|
|
|
01-05-06, 22:03
|
#206
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,014
Member of: [Fiat]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
eu asa zice alceva
de ex baiatu cu dacia ink o data felicitari !! de ce sa fie el inscris la A2???nu ii korect pt ca el a dus motorul la maxim si atunci ce rost mai are sa fie curse dak nu sunt surprize cel mai corect e sa recunoasca fiecare sau sa zice o valoare mai apropiata de caii pe care ii are!!!
|
|
|
01-05-06, 22:07
|
#207
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 3,227
Member of: [Fiat] [VW]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
deci as putea sa vin cu masina cu motor de 2.0 si ... masina in talon sa aiba 1.4 )) ... )... ce surpriza ... ) .
atunci ce draq... vin cu talon de Trabi si cu un VW Golf 3 GTi ...nu ?? ...
|
|
|
01-05-06, 22:10
|
#208
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
Voi nu aveti deloc nevoie de sprijin?
|
|
|
01-05-06, 22:44
|
#209
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of: [Moderators] [RR] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
Pt cei care nu m-au inteles,ma repet : Categoriile nu sunt facut dupa cilindreea motorului ci dupa cai.
Poti sa ai 2L in loc de 1.4L si sa ai tot 80 cai...raport scazut de compresie,frecari mari,componente grele...uite fuego 2L are ~100 cai si Swift 1.3Gti are 101 cai...deci nu o mai aberatzi cu cilindreea.
In alta ordine de idei,daca ai un motor simplu aspirat si faci o modificare cu adaugarea unui compresor NU SE TRECE LA O GRUPA MAI MARE,ar fi cea mai mare aberatie,ci pur si simplu se aplica o regula generala(daca se doreste fair-play) inmultindu-se nr de cai ai motorului cu un randamnet considerat standard dat de orice mod de supraalimentare !
__________________
Driving a race car is like sex,all men think they're good at it ! ... Jay Leno
|
|
|
01-05-06, 22:59
|
#210
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 3,227
Member of: [Fiat] [VW]
|
Re: Etapa I a Campionatului De Viteza KO Racing CLUB 2006
chestia asta nu o shtiam ... multumesc.
asa am mai lamurit din lucruri, pe bune.
ms tm8bnz ...
bravo RR .
|
|
|
|
|