04-04-20, 13:20
|
#7531
|
Stage 2
Join Date: Jul 2012
Posts: 28
|
Re: Club Ford Capri
Am pierdut lichidul de frana si am demontat pompa de frana non servo model Girling. Insa nu reusesc sa imi dau seama cum se scoate garnitura din foto 1 (e pozitionata acum pe mijloc, insa locul ei este in partea stanga) si cum se demonteaza rezervorul foto 2 (am incercat prin tragere, insa mie frica sa nu rup ceva). Daca tot e demontat vreau sa il curat si sa vopsesc corpul pompei.
|
|
|
19-04-20, 23:02
|
#7532
|
Stage 2
Join Date: Jul 2012
Posts: 28
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by adria1977
Am nevoie de ajutor în legătură cu Fordul Capri MK1 (fosta mașină a lui Năstase), culoare albă din Câmpulung, AG 15 XDX, care a fost la vânzare acum ceva timp, mai precis dacă cineva a salvat numărul de telefon care a fost pus pe anunț și mi-l poate da. Știu că mașina era în stare avansată de degradare și nu avea făcut transferul de proprietate și prețul era mare (5000 Euro), însă aș dori să i-au legătura cu respectiva persoană.
Mulțumesc de ajutor.
|
Am reușit să găsesc nr. de telefon și cică s-a vândut unui pasionat, care vrea să o readucă la viață. Sper să fie așa, dar la cum arăta, e treabă serioasă.
|
|
|
07-06-20, 10:58
|
#7533
|
Stage 2
Join Date: Jul 2012
Posts: 28
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by adria1977
Am pierdut lichidul de frana si am demontat pompa de frana non servo model Girling. Insa nu reusesc sa imi dau seama cum se scoate garnitura din foto 1 (e pozitionata acum pe mijloc, insa locul ei este in partea stanga) si cum se demonteaza rezervorul foto 2 (am incercat prin tragere, insa mie frica sa nu rup ceva). Daca tot e demontat vreau sa il curat si sa vopsesc corpul pompei.
|
Garnitura e cea care face să nu se piardă lichid de frână din pompă și metoda de o scoate cel mai simplu, e .... prin taiere. Kit-ul de reparație conține acestă garnitură, foarte elastica. Pentru a o monta e necesară puțină forță, de a o face să treacă peste acel umăr. Sau o altă medodă ar fi de a luat vârful de la un tub de silicon, de al taia la diametrul umărului, iar garnitura prin alunecare să intre la locul ei. Foarte important e să se folosească ca lubrefiant doar lichid de frână.
Rezervorul NU se poate scoate, doar se rotește - e scris printr-un manual găsit pe net.
Kit-ul de montaj conţine şi supapa de sens (pe care iniţial nu am înlocuit-o), dar când am încercat să aerisesc sistemul, nu îmi scotea aerul de pe instalaţie, îmi făcea vid. Am pus supapa nouă şi totul e OK.
|
|
|
10-10-20, 12:36
|
#7534
|
Stage 2
Join Date: Jul 2012
Posts: 28
|
Re: Club Ford Capri
Sunt în căutarea unui arc (cel evidențiat cu roșu) de la un carburator cu șoc automat de la un Ford Capri motor 1,3 V4. Orice idee este bine venită și dacă cineva știe modalitatea de reglare a șocului automat aș aprecia ajutorul.
|
|
|
15-10-20, 10:56
|
#7535
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Banuiesc ca arcul respectiv este bimetalul care actioneaza mecanismul de la clapeta de aer cand motorul este rece. Pune o poza cu desenul intreg, din fagmentul atasat de tine nu se vad toate componentele carburatorului. La carburatoarele cu soc automat care le-am avut eu pe masini bimetalul era in forma de melc, nu de spirala ca asta din imagine.
Pe parcurs ce motorul se incalzeste bimetalul (melc, spira) actioneaza segmentul circular cu zimti care se vede in desen si care are legatura cu clapeta de aer mentinand motorul tot mai putin turat pana cand motorul este cald si dispozitivul de soc elibereaza complet actionarea clapetei de aer.
Pt reglarea socului trebuie slabite cele trei suruburi de la capsula '6c' pana cand iti permite s-o rotesti in stanga sau in dreapta. Daca nu gresesc trebuie sa existe un marcaj vizibil in partea superioara care este in drept cu marcajul de pe partea fixa. Rotesti partea mobila cam 1-2 mm si vezi daca la rece motorul are turatia la ralanti mai mare sau mai mica decat initial si daca e cazul slabesti iarasi cele 3 suruburi si rotesti mai mult capatul mobil in aceiasi directie sau invers daca turatia nu este ok.
Pune mai multe poze cu carbul tau ca sa ne lamurim cum sta treaba cu el...
|
|
|
26-10-20, 11:59
|
#7536
|
Stage 2
Join Date: Jul 2012
Posts: 28
|
Re: Club Ford Capri
Bimetalul este pe carcasa prin care circulă apa (evidențiat în albastru) și e așa cum ai zis, are 3 găuri alungite pentru reglaj. Arcul care la mine lipsește, este amplasat în partea de jos (evidențiat în roșu) și care CRED că face revenire doar pentru piesa ”A”.
Reglajul carburatorului e ca prim pas explicat în fig 2.10 (piesa evidențiată cu verde e un piston de vacuum, care îmi acționează clapeta de șoc) și final ca în fig. 2.9, însă nu reușesc să îi dau de cap.
La partea de documentație stau foarte bine, însă nu reușesc pe cineva care să o și interpreteze în mod corect.
|
|
|
27-10-20, 10:14
|
#7537
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Ai pus poza completa dar e neclara, nu se inteleg detaliile. Pune o poza mai clara, eventual si alte poze daca ai.
In imaginea 2.9 arata ca pozitia capacului mobil cu termocupla trebuie sa fie aliniat cu semnul de pe carburator. Se desfac cele trei suruburi si se indeparteaza capcul mobil.
Ca sa reglezi socul ai nevoie de o lera rotunda de 3,3-3,8 mm (in poza 2.10 se vede ca se poate folosi un burghiu care sa se incadreze in cote). Se deschide clapeta de aer si se blocheza cu distantierul/ lera/burghiu. Odata blocata clapeta pozitionezi rotita zimtata la al patrulea dinte dupa care montezi capacul mobil la loc, nu inainte de a pune capatul melcului (lamela bimetalica) in fanta centrala a parghiei indicata cu sageata.
Daca turatia motorului la pornire este prea mare, se pot desface putin cele trei suruburi si se roteste capacul mobil la celelalte semne marcate pe corpul fix (in timp melcul bimetalic isi pierde din calitati sau poate este nevoie de reglaj diferit in functie de sezon vara-iarna).
|
|
|
03-11-21, 16:17
|
#7538
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,158
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
ne-am mutat in noua casa !
|
|
|
08-11-21, 10:07
|
#7539
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
In urma cu doua saptamani si eu am tras Capri pe dreapta pana la primavara. Urmeaza 6 luni anoste cu cealalta masina care desi e mult mai comoda (chestii electrice gen oglinzi, geamuri, climatronic, etc) si mai convenabil de exploatat iarna nu are farmecul si aspectul de vedeta cum este in cazul caprei  .
Anul asta Capri meu a implinit 40 de ani si i-am facut cadou din Germania cateva elemente de intinerire  Am pus arcuri si telescoape noi pe fata, pe spate am pus de asemenea arcuri noi dar cu o singura lamela cum se punea din fabrica pe modelele mai spotive (2600,300,3100 RS, 2.8i). Am schimbat uleiul de la servodirectie, din cutia de viteza si diferentiar, fise si bujii, curea de accesorii si alte diverse chestii...
|
|
|
|
|