Puteam sa-l schimb singur, am mai dat jos o data motorul jos de pe masina si
apoi l-am demontat aproape complet, insa atunci era vara, cald si mai era si o
bericica rece pe langa, numai de drag sa surubaresti.
Chestia este ca toate astea le faceam undeva la tara, la curte, si practic a
trebuit sa ridic masina pe niste butuci de lemn la vreo 60 cm inaltime, lucru
care imi displacea mult acum.
Pt. schimbatul ambreiajului nu se da motorul jos ci este mult mai simplu sa
se demonteze cutia de viteze. Cu automobilul suspendat se desface fuzeta
stanga de amortizor si de bieleta de directie, se scoate si recupereaza uleiul din
cutie, se desfac ambele planetare din capatul dinspre cutie, se demonteaza
filtrul de aer, timoneria cutiei si ce mai incurca pe acolo apoi se demonteaza
cutia impreuna cu carcasa ambreiajului de pe masina.
Se inlocuieste ambreiajul apoi se remonteaza totul in ordine inversa + uleiul
inapoi in cutie (pentru remontarea cutiei sunt necesari doi oameni).
Se regleaza cursa la pedala ambreiajului si gata.