26-10-09, 09:21
|
#661
|
Stock
Join Date: Oct 2009
Posts: 6
|
Re: CLUB Fiat SEICENTO
salut, imi pare rau ca nu am cunostintele necesare pt a da un raspuns la ce intrebari sunt aici. Eu am un seicento s 1108cc/2002, care a parcurs 90.000km, inrebarea este la cat trebuie schimbata cureaua distributiei, stie cineva? multumesc
Last edited by b73ruv; 26-10-09 at 09:25.
|
|
|
26-10-09, 12:21
|
#662
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: CLUB Fiat SEICENTO
|
|
|
26-10-09, 14:02
|
#663
|
Stage 4
Join Date: Jan 2008
Posts: 248
|
Re: CLUB Fiat SEICENTO
o sa fac poza
b73ruv seicento nu are curea de distributie ,este pe lant deci nu trebuie sa it faci griji
|
|
|
26-10-09, 16:57
|
#664
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 801
Member of: [Fiat]
|
Re: CLUB Fiat SEICENTO
Quote:
Originally Posted by b73ruv
salut, imi pare rau ca nu am cunostintele necesare pt a da un raspuns la ce intrebari sunt aici. Eu am un seicento s 1108cc/2002, care a parcurs 90.000km, inrebarea este la cat trebuie schimbata cureaua distributiei, stie cineva? multumesc
|
De obicei la fiecare 60 000Km.Bafta
|
|
|
26-10-09, 20:39
|
#665
|
Stage 2
Join Date: Sep 2009
Posts: 55
|
Re: CLUB Fiat SEICENTO
Quote:
Originally Posted by LucianF
De obicei la fiecare 60 000Km.Bafta
|
pai... induceti omul in eroare...are 90.000km ...unu zice la 60 mii unul zice ca nu e problema ca e pe lant.
Hai sa explicam un pic situatia (nici eu nu stiu exact) :
1.ambele variante de motorizare (0.9/1.1) au distributia pe lant?!
2.din ce motive ar trebui schimbata distributia pe lant, tinand cont ca ar trebui sa fie foarte 'stong'?
|
|
|
26-10-09, 21:01
|
#666
|
Stage 4
Join Date: Jan 2008
Posts: 248
|
Re: CLUB Fiat SEICENTO
1 da ambele variante de motorizare au distribuita pe lant
2 poi tocmai nu se prea schimba pentru ca este " strong" , simptomele ar fi atunci cand incepe sa uruie dar slabe sanse
|
|
|
27-10-09, 00:38
|
#667
|
Stage 2
Join Date: Feb 2009
Posts: 42
|
Re: CLUB Fiat SEICENTO
Din ce vad eu in manual, motorul de 899cmc are distributie pe lant (de fapt stiu sigur pt. ca am demontat un astfel de motor) iar cel de 1108 cmc are distributie pe curea. In manualul tehnic vad ca se precizeaza ca la motoarele cu distributie pe curea se verifica starea tehnica a acesteia la 60000 km iar la 120000 km se schimba. Deoarece inspectia uzurii unei curele este oarecum subiectiva iar eventuala rupere in mers a acesteia inseamna o ,,caciula de bani", motorul fiind in mare parte compromis va recomand sa o inlocuiti mult mai devreme.
Cei cu motoare de 899 cmc pot sa fie ceva mai linistiti, lantul de distributie este extrem de zdravan iar constructia acestuia este cu zale duble (evident ca si pinioanele sunt duble - cate doua in paralel) singura piesa uzabila intr-un rulaj
de sute de mii km este patina intinzatoare (la mine nu a mai apucat sa se uzeze
normal pt. ca s-a rupt complet - motorul functiona normal dar cu zgomote de tinichiele).
|
|
|
27-10-09, 11:33
|
#668
|
Stock
Join Date: Oct 2009
Posts: 6
|
Re: CLUB Fiat SEICENTO
Salut,multumesc pt raspunsuri, bafta!
|
|
|
27-10-09, 13:31
|
#669
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 801
Member of: [Fiat]
|
Re: CLUB Fiat SEICENTO
Quote:
Originally Posted by vali-31fbz
pai... induceti omul in eroare...are 90.000km ...unu zice la 60 mii unul zice ca nu e problema ca e pe lant.
Hai sa explicam un pic situatia (nici eu nu stiu exact) :
1.ambele variante de motorizare (0.9/1.1) au distributia pe lant?!
2.din ce motive ar trebui schimbata distributia pe lant, tinand cont ca ar trebui sa fie foarte 'stong'?
|
Nu induc pe nimeni in eroare.Daca te uitai mai atent vedeai ca era vorba de un motor de 1.1,care din cate am citit si reparat nu are LANT are CUREA.Iar daca este sa te iei dupa carte si sa schimbi cureaua(cu role) la 120 000 KM.,s-ar putea sa schimbi motorul cu totul.In rest numai bafta.
|
|
|
28-10-09, 15:27
|
#670
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: CLUB Fiat SEICENTO
|
|
|
28-10-09, 23:19
|
#671
|
Stage 4
Join Date: Jan 2008
Posts: 248
|
Re: CLUB Fiat SEICENTO
uite si poze cu capacul ala de sub pedala de ambreiaj , ceea ce acopera capacul nu are dimensiunea asa de mare are o gura mica
|
|
|
28-10-09, 23:28
|
#672
|
Stage 2
Join Date: Jun 2009
Posts: 40
|
Re: CLUB Fiat SEICENTO
in locu ala la mine este o gaura prin care vad tabla (nush daca ii chiar acelasi loc) deci nu prea foloseste... cred ca este un opritor pt ambreiaj ?
|
|
|
28-10-09, 23:31
|
#673
|
Stage 4
Join Date: Jan 2008
Posts: 248
|
Re: CLUB Fiat SEICENTO
Quote:
Originally Posted by Bogdhanel
in locu ala la mine este o gaura prin care vad tabla (nush daca ii chiar acelasi loc) deci nu prea foloseste... cred ca este un opritor pt ambreiaj ?
|
nuu in nici un caz , am desfacut eu capacu si e o gura de butoiash ceva , habar nu am,adica ceva in care sa bagi "ceva"
|
|
|
28-10-09, 23:33
|
#674
|
Stage 2
Join Date: Jun 2009
Posts: 40
|
Re: CLUB Fiat SEICENTO
inseamna ca nu ii ca la mine ..
|
|
|
28-10-09, 23:45
|
#675
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: CLUB Fiat SEICENTO
Quote:
Originally Posted by pityku96
uite si poze cu capacul ala de sub pedala de ambreiaj , ceea ce acopera capacul nu are dimensiunea asa de mare are o gura mica
|
He He He )) =)) e exact ce iti ziceam eu...acel capacel tine mocheta prinsa "de tabla" in acel loc. Este singura intrebuintare a lui asa ca poti sa stai linistit! Numai bine si succes!!! Va salut cu respect!
|
|
|
|
|