Nu stiu cum este la motorul de 1.1l dar la cel de 0.899l pompa de benzina are
in partea inferioara atasat printr-o mufa din plastic un filtru confectionat dintr-o
plasa tot din material plastic.
Filtrul are forma de plic, se curata foarte usor cu carbusolv si o periuta de dinti,
nu este necesara inlocuirea decat daca este rupt.
Cand am cumparat fiatul meu fluiera pompa de o auzeai de la 10 m, am mers
asa vreun an si ceva tot asteptand sa se defecteze, pana la urma mi-am
facut curaj si am demontat-o si curatat-o - era imbacsita de o mazga de
consistenta vaselinei de motor.
Acum nu o mai auzi decat daca esti foarte atent pana sa porneasca motorul.
La demontere/montare atentie la tija plutitorului sa nu se deformeze, partea
de jos a pompei are un fel de suspensie pe arcuri in asa fel incat sorbul
pompei sa fie in permanenta in contact cu fundul rezervorului.
La sita se ajunge dupa demontarea carcasei sorbului, cea din foto:
Later edit: Dupa ce am postat am citit mai atent postul anterior.
Eu am si filtru de benzina exterior undeva pe sub aripa dreapta spate (daca imi aduc bine aminte);