Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FIAT > Alte discutii Fiat

Reply
 
Thread Tools
Old 13-08-09, 09:27   #526
PL500

Stage 2
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 42
Default Re: CLUB Fiat SEICENTO

Distributia la seicento 0.899 l este una dintre cele mai solide, lantul de distributie fiind f. lat (dublu). Au un singur necaz: patina intinzator care se toceste sau rupe (la mine s-a rupt suportul de prindere insa costa atat de
mult unul nou incat am preferat sa-l o sudez).
PL500 is offline   Reply With Quote
Old 13-08-09, 19:49   #527
pontilius_ran

Stage 3
 
pontilius_ran's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 116
Default Re: CLUB Fiat SEICENTO

se mai schimba si la cele pe lant,cand au uzura.Dar dak masina nu manifesta nici un comportament(beculete prin bord, sunete neadecvate,trepidatii, etc.)nu are rost.

Am desfacut pompa de benzina azi de dimineata, iar spre mirarea mea(de 5 ani cu benzina romaneasca)era foarte curat si rezervorul si sita.Intrebarea este de ce apare filtrul,in exterior, in manuale dar defapt nu exista.Am sa mai ma uit o data, sa vad cand am timp, dupa filtru.

In general astia la serviceurile mari cauta sa te rupa de bani.Eu unul prefer un mecanic de cartier foarte bun chiar dak nu am garantie SCRISA. Asta are tot interesul sa-ti faca treaba buna ca nu gandeste ca aia angajati: luna trece banul vine.Asta-i parerea mea, iar mecanicul care-l am este chiar foarte bun si nu m-a rupt nici macar o data la manopera. Exemplu: am schimbat curelele, pompa de apa, placa de presiune, rulment presiune, disc ambreaj, lipit radiator, verificat+reparat instalatie stergatoare ca scoteau un zgomot naspa, totul 120 Ron, sa nu mai spun ca m-am intors dupa 200Km sa-mi verifice pompa de apa(dupa schimbare+un anumit nr de Km treb. verificata) nu mia luat nimica.
pontilius_ran is offline   Reply With Quote
Old 13-08-09, 20:03   #528
PL500

Stage 2
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 42
Default Re: CLUB Fiat SEICENTO

La Seicento 0.899l sigur exista filtru exterior deoarece deja l-am schimbat
anul trecut (initial am crezut ca pompa de benzina fluiera din cauza ca filtrul
exterior este infundat).
Urmariti traseul conductelor de alimentare pana la rezervor pt. a va convinge de
existenta sau non existenta acelui filtru.

Eu in primavara am dat motorul jos de pe masina si l-am demontat (mai putin
chiulasa de pe bloc) pt. a repara patina lantului de distributie (a fost inutila
aceasta demontare deoarece patina intinzatoare se poate demonta necesitand
doar demontarea baii de ulei).
Initial motorul avea un zgomot infernal, pompa de benzina fluiera groaznic, acum
totul s-a linistit si nu se mai aude decat zgomotul injectorului (care apropos nu
stiu cat trebuie sa se auda de tare).

Parerea mea este ca cel mai bun mecanic este chiar propietarul masinii
(bineinteles daca are cat de cat cunostinte despre mecanica, spatiu
corespunzator de lucru si un minim de scule).
Decat sa platesc un mecanic pt. o anumita lucrare prefer sa-mi cumpar
scule specifice, sa ma informez la ceea ce am de facut si sa repar singur,
iar treaba asta o fac din placere si nicidecum din zgarcenie.

Last edited by PL500; 13-08-09 at 20:09.
PL500 is offline   Reply With Quote
Old 13-08-09, 21:18   #529
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: CLUB Fiat SEICENTO

Correct baieti...am citit si eu pe aici una alta hai sa raspund si eu:

1) Si eu stiam ca distributia pe lant nu se schimba dar se mai strica si aia...correct
2) Correct, motorul de 0.9 are filtru extern langa roata spate. Motorul de 1.1 nu are filtru de benzina. Are sita aia din rezervor de la pompa de benzina. Astazi am scos pompa de benzina si totul si cum zicea cineva mai sus am fost si eu surprins (nu sa umblat niciodata acolo) de cat de curat era fundul rezervorului si situta aia.
3) LucianF am sa apelez cu placere la tine daca o sa am probleme cu Seicentoul. (Teai dat si tu pe seicento??? Parca Punto power era la tine)...app...te bagi la un swap??? 1.4 16v??? motor/cutie/instalatie/ecu...km tot...???
4) Astazi am fost intrun service ca sa schiumb un burduf la roata soferului...si mai bine il asteptam pe taikmiu sa fac operatiunea cu el...deci mare grija aveti unde mergeti si de cine dati...

Quote:
Parerea mea este ca cel mai bun mecanic este chiar propietarul masinii
(bineinteles daca are cat de cat cunostinte despre mecanica, spatiu
corespunzator de lucru si un minim de scule).
Decat sa platesc un mecanic pt. o anumita lucrare prefer sa-mi cumpar
scule specifice, sa ma informez la ceea ce am de facut si sa repar singur,
iar treaba asta o fac din placere si nicidecum din zgarcenie.
CLAR Cum iti faci tu treaba pe masina ta nu tio face nimeni.
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 00:27   #530
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: CLUB Fiat SEICENTO

Nu am mai postat de mult timp baieti...un cadouas de la mine https://www.mw-motorsport.eu/index.p...e00528721a3354

Poate gasiti ceva ce va place
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 09:38   #531
LucianF

Stage 5
 
LucianF's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 801
Member of:
[Fiat]
Default Re: CLUB Fiat SEICENTO

3) LucianF am sa apelez cu placere la tine daca o sa am probleme cu Seicentoul. (Teai dat si tu pe seicento??? Parca Punto power era la tine)...app...te bagi la un swap??? 1.4 16v??? motor/cutie/instalatie/ecu...km tot...???
Da am avut Seicento de 1.1 timp de 50 000 km.Si acum am Punto.Si sunt interesat de un HGT lovit pentru schimb,adica tot ce are pe el.In rest multa bafta cu munca la al tau,ca arata bine.
LucianF is offline   Reply With Quote
Old 07-09-09, 23:11   #532
seip

Stage 1
 
seip's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 18
Default Re: CLUB Fiat SEICENTO

Quote:
Originally Posted by pityku96 View Post
cotiera din aia am eu am luat-o din carrefour scria ca este pentru logan dar dupa cum vezi merge montata si pe buburuze
semai pot rabata scaunele dak ai pus cotiera? nu ii prea mare? nu deranjeaza? usor de montat? nu de alta da si eu as vrea
seip is offline   Reply With Quote
Old 08-09-09, 00:15   #533
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: CLUB Fiat SEICENTO

Nu ai problema cu rabatatul scaunelor daca montezi cotiera...asta daca nu pui una fff lata
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 10-09-09, 21:16   #534
vali-31fbz

Stage 2
 
vali-31fbz's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 55
Default Re: CLUB Fiat SEICENTO

Salut la toti! sunt nou in club, am masinuta de vre'o 3 luni (un seicento 899, din 2000). Problema mea este ca imi fierbe apa si nu gasesc nici'o explicatie: am avut garnitura de chiuloasa ciupita, am schimbat'o, am avut radiatorul fisurat si lipit, l-am schimbat si pe ala...aerisirea eu zic ca sa facut corect...dar ce ar putea sa fie?
Si inca ceva, ventilatorul pleaca foarte des cand sunt in trafic (in principal la semafor). deci, porneste foarte des si nu dureaza mai mult de 7-10 sec. Este normal acest lucru?
vali-31fbz is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 00:55   #535
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: CLUB Fiat SEICENTO

Vali, bine ai venit prietene!!! Ne bucuram sa te vedem printre noi!!! in problema apei care fierbe nu stiu ce sa iti spun...vad ca ai enumerat o lista fff multe de chestii care leai incercat si vad ca ma depasesc...in privinta ventilatorului e normal si e bine ca iti porneste la seicento este o eroare sa ii zicem faza asta...cativa dintre noi avem intrerupator separat pus si prin trafic cel putin eu ii dau mai tot timpul drumu, pentru o mai buna ventilare...mai ales in bucuresti, in zilele toride...asa ca daca faci si tu acelasi lucru nu poti face decat 1 lucru bun pentru motorul tau/masina ta. Totusi atat timp cat nu ti se aprinde becul la ulei totul e bun ok Dar si daca se strica becul...)
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 02:27   #536
PL500

Stage 2
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 42
Default Re: CLUB Fiat SEICENTO

Quote:
Originally Posted by vali-31fbz View Post
Salut la toti! sunt nou in club, am masinuta de vre'o 3 luni (un seicento 899, din 2000). Problema mea este ca imi fierbe apa si nu gasesc nici'o explicatie:....................................... ....
De verificat si termostatul. Eu zic ca 99% este de acolo.
PL500 is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 02:41   #537
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: CLUB Fiat SEICENTO

Da, correct la asta nu mam gandit...vezi sa nu fie dus ala...sau blocat...
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 08:22   #538
vali-31fbz

Stage 2
 
vali-31fbz's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 55
Default Re: CLUB Fiat SEICENTO

Multumesc pt. sfaturi. Becul de la ulei se aprinde, dar din cate am inteles, sonda ar trebui inlocuita. Dar in cazul in care se aprinde din motive tehnice, ce ar trebui facut?
vali-31fbz is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 11:37   #539
vali-31fbz

Stage 2
 
vali-31fbz's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 55
Default Re: CLUB Fiat SEICENTO

Quote:
Originally Posted by vali-31fbz View Post
Multumesc pt. sfaturi. Becul de la ulei se aprinde, dar din cate am inteles, sonda ar trebui inlocuita. Dar in cazul in care se aprinde din motive tehnice, ce ar trebui facut?
De fapt cred ca e beculetul de la apa (e situat ultimul pe cadran)
vali-31fbz is offline   Reply With Quote
Old 11-09-09, 11:47   #540
PL500

Stage 2
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 42
Default Re: CLUB Fiat SEICENTO

Becul martor de la ulei se poate aprinde ca o consecinta a supraincalzirii motorului.
Daca se intampla cu motorul rece atunci ar trebui suspectat:
calitatea uleiului, pompa, senzorul, uzura paliere arbore cotit etc.

Practic eu as verifica/inlocui termostatul si apoi as vedea daca mai apar
si alte probleme.

Daca la verificare se constata ca termostatul este blocat, obturat cu rugina
si alte depuneri sau nu se deschide complet, o solutie de moment ar fi sa
scoateti din carcasa lui toate elementele mobile si montata doar carcasa
pe masina. Asa ar trebui sa aveti o foarte buna racire insa in anotimpul
friguros motorul o sa consume ceva mai mult (se incalzeste mai greu) si
nu o sa aveti suficienta caldura in habitaclu.
PL500 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -