Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Evenimente Auto

Evenimente Auto Saloane tuning, Expozitii, Intalniri, Saloane Auto, Diverse evenimente legate de viteza si extrem.

Reply
 
Thread Tools
Old 07-10-08, 19:20   #181
T-E-N
PARTICIPANT CURSE

Stage 4
 
T-E-N's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 226
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Alte informatii ajutatoare :

1) Tarife Bac :
Galati 18 lei (autoturism) 1,2 lei (persoana) soseau pana la garvan (unde la intersectie faceti stanga) este acceptabila , dupa intersectie fiind absolut impecabila ;
Braila 17 lei (autoturism) 1 leu (persoana) soseaua pana la Macin foarte buna , va recomand sa tineti drumul Macin - Isaccea - Tulcea , un drum impecabil , sau puteti alege varianta alternativa dar nu mai ajungeti in Tulcea ci la 2-3 km de aeroport. drumul fiind bunicel

2) La intrarea in Tulcea puteti intra pe varianta daca va grabiti desi nu va recomand (sosea execrabila ) , cu ocazia asta puteti vedea si orasul :P


Voi revenii :P
T-E-N is offline   Reply With Quote
Old 08-10-08, 03:22   #182
street_racer

Stage 5
 
street_racer's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 325
Member of:
[RENAULT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Am si eu o nedumerire fata de "coeficientul de tractiune" !!! Am facut cateva calcule simple, de plictiseala si .. "ceva imi da cu virgula". Dau un exemplu care ma priveste fix pe mine, la clasa A.

Renault Clio 98 cp X 0.95 = 93.1 => Clasa A
Alta masina 105 cp X 0.95 = 99.75 => Clasa A

Acum vin intrebarile :
Vi se pare corect ca la aceasi clasa sa participe un motor aspirat 1.4 16v(98cp, cuplu 120N\m) care cu un chip , o evacuare si un filtru de aer (o investitie de aprox 450-500 E) ajunge la 115 cp, si un 1.9 TDI de 105cp, cuplu aproape dublu fata de motorul de 1.4 care cu un chip numai (250-300 E) ajunge la 135 ???
Sigur , aici mai intervine si factorul greutate , dar diferenta nu este asa mare intre greutati fata de putere (ex : clio -> 1180 kg , golf 5 1300 parca). + TDI-ul mai poate sa isi tranteasca lejer un intercooler , o evacuare , caz in care viata clioului nu mai e deloc roz. Sa nu mai zicem ca mai sunt si alte exemple ... ex un GOLF 4 ... nu stiu nr de inmatriculare sau nume ... care mai participa la legale si ar intra la clasa A si mai are o turbina schimbata (in loc de 0.8 - 0.9 bari, sau cat baga de obicei presiune , actuala baga 1.4-1.5).
DUPA CUM ZICEAM : " MIE IMI CAM DA CU VIRGULA !!! "
__________________
old habits die hard ...

Last edited by street_racer; 08-10-08 at 03:26.
street_racer is offline   Reply With Quote
Old 08-10-08, 07:39   #183
mikafly

Stage 5
 
mikafly's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,637
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by street_racer View Post
Am si eu o nedumerire fata de "coeficientul de tractiune" !!! Am facut cateva calcule simple, de plictiseala si .. "ceva imi da cu virgula". Dau un exemplu care ma priveste fix pe mine, la clasa A.

Renault Clio 98 cp X 0.95 = 93.1 => Clasa A
Alta masina 105 cp X 0.95 = 99.75 => Clasa A

Acum vin intrebarile :
Vi se pare corect ca la aceasi clasa sa participe un motor aspirat 1.4 16v(98cp, cuplu 120N\m) care cu un chip , o evacuare si un filtru de aer (o investitie de aprox 450-500 E) ajunge la 115 cp, si un 1.9 TDI de 105cp, cuplu aproape dublu fata de motorul de 1.4 care cu un chip numai (250-300 E) ajunge la 135 ???
Sigur , aici mai intervine si factorul greutate , dar diferenta nu este asa mare intre greutati fata de putere (ex : clio -> 1180 kg , golf 5 1300 parca). + TDI-ul mai poate sa isi tranteasca lejer un intercooler , o evacuare , caz in care viata clioului nu mai e deloc roz. Sa nu mai zicem ca mai sunt si alte exemple ... ex un GOLF 4 ... nu stiu nr de inmatriculare sau nume ... care mai participa la legale si ar intra la clasa A si mai are o turbina schimbata (in loc de 0.8 - 0.9 bari, sau cat baga de obicei presiune , actuala baga 1.4-1.5).
DUPA CUM ZICEAM : " MIE IMI CAM DA CU VIRGULA !!! "
Si cum zici tu ca e mai corect?......sa te bagam la A1?......nu mai e corect fata de cei de acolo.Si stai linistit ca acel Golf de care zici nu va veni........o sa ai de furca cu Logan 16v.......astea-s incadrarile.
__________________
Dacia Nova 2.0 16v Turbo on gt28rs....Rats on Cocaine...E34 Turbo....Porumbar turbo fara blocant
Imi deschid bordel!!!
mikafly is offline   Reply With Quote
Old 08-10-08, 09:42   #184
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

@ street_racer

daca e vb de golful rosu care a fost si la Buzau ...nu-ti face griji masina face ~140 CP si intra la A1 , mai e si golful din Iasi (Johan ..sau ceva de genu) care face si mai mult dar intra la A....asa e in tenis (cum spunea cineva mai inaite)
__________________
New project GT Panda Group AP1 / S2
Project Uno turbo MK1 Group AP1 / S2

www.facebook.com/BR14WTF

The objects in the mirror are losing...
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 08-10-08, 12:27   #185
street_racer

Stage 5
 
street_racer's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 325
Member of:
[RENAULT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Nu vreau sa va ganditi la precedentul meu post ca la o acuza , dar aseara chiar n-aveam ce face. stiu de care logan e vorba! SEJ-ul , nu ?
In nici1 caz nu ceream sa fiu inscris la A1 mikafly.
Am aruncat doar o vorba cum ca coeficientul de tractiune e cam aiurea pus acolo !!!
street_racer is offline   Reply With Quote
Old 08-10-08, 13:35   #186
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

O dam dubios de gard inca inainte de cursa... oare ce va urma dupa ea?

Eu vin cu masina stock, dar vin ca sa ma distrez, ca sa merg in coloana cu baietii din clubul meu, sa papam o ciorba ceva pe undeva departe de casa, sa ajutam la organizare, sa ma dau la libere, sa cunoasc oameni si masini noi, sa ma plimb cu BAC-ul, sa n-o ard aiurea ca-n orice zi de duminica etc. . Si, puii mei, si daca pic sa ma dau cu Porsche (gluma), aia e, bafta mea. Un loc I nu-mi face masina sa mearga mai tare decat poate acum. Nici II nici III.

PS: inca 2 masini de la noi vin in aceiasi setare diabolica de curse, adica stock. Motivele pentru care se deplaseaza sunt aceleasi ca si ale mele.
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 08-10-08, 13:49   #187
ERY

Stage 5
 
ERY's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,826
Member of:
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[Hyundai]
[AUDI]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by DragosT View Post
Un loc I nu-mi face masina sa mearga mai tare decat poate acum. Nici II nici III.
Bine zis....
ERY is offline   Reply With Quote
Old 08-10-08, 14:04   #188
U_TUNING

Stage 5
 
U_TUNING's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,665
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Nissan]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Laser Dragos...........foarte bine pusa problema si mai ales expusa!!!!!!
U_TUNING is offline   Reply With Quote
Old 08-10-08, 14:21   #189
U_TUNING

Stage 5
 
U_TUNING's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,665
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Nissan]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by T-E-N View Post
Alte informatii ajutatoare :

1) Tarife Bac :
Galati 18 lei (autoturism) 1,2 lei (persoana) soseau pana la garvan (unde la intersectie faceti stanga) este acceptabila , dupa intersectie fiind absolut impecabila ;
Braila 17 lei (autoturism) 1 leu (persoana) soseaua pana la Macin foarte buna , va recomand sa tineti drumul Macin - Isaccea - Tulcea , un drum impecabil , sau puteti alege varianta alternativa dar nu mai ajungeti in Tulcea ci la 2-3 km de aeroport. drumul fiind bunicel

2) La intrarea in Tulcea puteti intra pe varianta daca va grabiti desi nu va recomand (sosea execrabila ) , cu ocazia asta puteti vedea si orasul :P


Voi revenii :P
Rectific.........la galati.....un pasager este 1.5 ron
U_TUNING is offline   Reply With Quote
Old 08-10-08, 14:36   #190
leonard

Stage 5
 
leonard's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by street_racer View Post
Am si eu o nedumerire fata de "coeficientul de tractiune" !!! Am facut cateva calcule simple, de plictiseala si .. "ceva imi da cu virgula". Dau un exemplu care ma priveste fix pe mine, la clasa A.

Renault Clio 98 cp X 0.95 = 93.1 => Clasa A
Alta masina 105 cp X 0.95 = 99.75 => Clasa A

Acum vin intrebarile :
Vi se pare corect ca la aceasi clasa sa participe un motor aspirat 1.4 16v(98cp, cuplu 120N\m) care cu un chip , o evacuare si un filtru de aer (o investitie de aprox 450-500 E) ajunge la 115 cp, si un 1.9 TDI de 105cp, cuplu aproape dublu fata de motorul de 1.4 care cu un chip numai (250-300 E) ajunge la 135 ???
Sigur , aici mai intervine si factorul greutate , dar diferenta nu este asa mare intre greutati fata de putere (ex : clio -> 1180 kg , golf 5 1300 parca). + TDI-ul mai poate sa isi tranteasca lejer un intercooler , o evacuare , caz in care viata clioului nu mai e deloc roz. Sa nu mai zicem ca mai sunt si alte exemple ... ex un GOLF 4 ... nu stiu nr de inmatriculare sau nume ... care mai participa la legale si ar intra la clasa A si mai are o turbina schimbata (in loc de 0.8 - 0.9 bari, sau cat baga de obicei presiune , actuala baga 1.4-1.5).
DUPA CUM ZICEAM : " MIE IMI CAM DA CU VIRGULA !!! "
nu ai cum sa multumesti pe toata lumea...asta clar....tot timpul vor fi avantajati sau dezavantajati. totul depinde de ce masina ai. sa zicem ca nu s-ar fi facut cu coeficienti de tractiune.... atunci sareau cu gura posesorii de tract fata..clar dezavanajati fata de 4x4. asta e doar un exemplu...si iar zic...totul deinde de ce masina ti-ai ales....daca iti alegeai un g5 105 cai erai avantajat...acuma nu e nimeni de vina ca unii au aspirate si altii turbo sau unii 700kg si altii 1600. crede-ma nu se poate afce un regulament perfect....iar asta eu zic ca este cel mai aproape de adevar .
leonard is offline   Reply With Quote
Old 08-10-08, 15:01   #191
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by leonard View Post
...totul deinde de ce masina ti-ai ales...
... pentru ce? Pentru un timp cat mai bun pe 402 metri in niciun caz, pentru ca, nu-i asa, nu avem sistem dedicat cronometrarii acestui tip de cursa.

Incadrarile astea romanesti lasa loc la multe necunoscute. Oricum, mai bine nemultumit si sa vii decat nemultumit si sa nu vii. Experienta soferul o primeste, nu masina. In F3 masinile sunt la fel, diferenta o face pilotul. Aici, daca masinile nu sunt la fel, inseamna ca soferul nu mai conteaza? Prea vrem sa iasa totul perfect, dar in conditiile noastre si cu raspunderea pe umerii altilor.

In mod normal, daca se ia drept etalon exclusiv momentul startului (perechi) si nu cel al finishului individual (ca in WRC, VTM, F1 etc.) ar trebui sa avem free-run-uri. Dar deh, daca lumea cere cupe... eu am 1, mai am nevoie de 5 sa fac un set de cafea. Daca stau bine si ma gandesc una costa cat o taxa de inscriere... sa mai vin?... sa nu mai vin?
Lasand gluma la o parte, cupele astea nu sunt recunoscute, spectatorii nici nu mai stau pana la premiere sa zici ca te uzi tot de placerea aprecierii publice. Mai rau, daca ai ghinionul sa castigi, te injura toti pe forum ca ai furat, ca ai masina usoara, ca ai gume durex, iar pana la urmatoarea cursa lumea te-a si uitat. Mai sunt si cazurile in care cineva cu o masina mult mai slaba ca a ta te roaga insistent sa te dai, desi e constient ca si-o ia, dar vrea sa vada cum sta cu tine. Atunci nu mai e cupa la mijloc insa sau cum? Eu nu m-as supara decat daca nu s-ar tine si libere, pentru ca locul permite o desfasurare fluenta a curselor.

Vremea fie cu noi! Abia astept
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 08-10-08, 17:14   #192
leonard

Stage 5
 
leonard's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

deci...am vrut sa zic...ca unii posesori de o categorie de masini sunt avantajati iar altii sunt dezavantajati intr-un fel sau altul....prin natura constructiei masinii ex turbo ..masina usoara ,mai grea...aspirat ...4x4....etc...sunt prea multe variabile....iar unele masini sunt mai tunabile altele mai putin...si deci nu poti sa satisfaci pe toata lumea. si ai dreptate....vi sa te dai de placere...in cazul in care ai o masina stock..sau una cu un potential scazut...normal ca nu vi ptr cupa.
leonard is offline   Reply With Quote
Old 08-10-08, 17:40   #193
mikafly

Stage 5
 
mikafly's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,637
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Daca tot sunt atatea comentarii legate de grupe.......hai sa facem grupe monomarca.....in sensul Golf4 1.9 tdi de 105 cai.........Golf GTI de 200....si tot asa.....si pun pariu ca si atunci o sa fie comentarii...nu ca eu sunt mai gras nu e corect...ca ai trisat ca te-ai usurat inainte" te-am vazut eu la buda".......asta este gandirea romaneasca.....oricum ar fi.....scuze se gasesc..si motive de carcoteala........infinite.
mikafly is offline   Reply With Quote
Old 08-10-08, 18:01   #194
Horhe_STI
Presedinte Speedline Motorsport

Stage 4
 
Horhe_STI's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 262
Member of:
[Moderators]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[4Rally]
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Quote:
Originally Posted by mikafly View Post
Daca tot sunt atatea comentarii legate de grupe.......hai sa facem grupe monomarca.....in sensul Golf4 1.9 tdi de 105 cai.........Golf GTI de 200....si tot asa.....si pun pariu ca si atunci o sa fie comentarii...nu ca eu sunt mai gras nu e corect...ca ai trisat ca te-ai usurat inainte" te-am vazut eu la buda".......asta este gandirea romaneasca.....oricum ar fi.....scuze se gasesc..si motive de carcoteala........infinite.

Deci sunt perfect de acord ! Am vorbit cu Fly si Iani_ST si am convenit ca noi, organizatorii, nu vom deschide WC-urile ecologice decat ATENTIE : DUPA CURSA!
Astfel vom oprii TRISHORII NESIMTITI care isi vor micsora greutatea mergand la toaleta in mod nepermis si ilegal.
De asemenea, pe cine prindem ca executa problema 1. sau problema 2. pe pista/camp/iarba/balize sau oriunde pe suprafata aeroportului Delta - Kogalniceanu, se vor lua masuri drastice care includ :
1. Descalificare
2. Biciuire
3. Moarte

Nu este posibil sa nu pastram totusi spiritul de fair-play. Chiar nu ne putem abtine sa mergem la WC inainte de cursa? Ce inseamna asta ????

__________________
Horhe
Remember to always be yourself. Unless you suck!
Horhe_STI is offline   Reply With Quote
Old 08-10-08, 20:12   #195
szilarddobre

Stage 3
 
szilarddobre's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 106
Default Re: 12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA

Fratilor o veste buna sa va dau: Nu va ploua duminica!! Cat despre cursa.. eu sincer vin sa iau cupa! La inceput pana sa apara coeficientii intram la D dar mai nou am picat la C. Abia astept sa se faca duminica sa vin sa-i rup dintii pe la Tulcea!! Multa bafta la toata lumea!!
szilarddobre is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -