12 OCTOMBRIE 2008-CURSA DE ACCELERARE-DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - TULCEA
Pentru preinscrieri : click aici
Tip eveniment :
1. Cursa de accelerare 402 m
2. Demo indemanare / drifting
Organizator :
- A.C.S. Speedline – Motorsport
- 4TuningRO – consultant si partener media
- Consiliul Judetean Tulcea
Locatia : Tulcea, Aeroportul Delta – Kogalniceanu
Orar :
- Data : 12 Octombrie 2008
- Ora incepere inscrieri : 8:30
- Verificari tehnice ale masinilor de concurs : 11:45 – 12:45
- Ora incepere concurs : 13:00
- Ora terminare concurs : 17:00
- Festivitate premiere : 17:10 – 18:00
- Ora terminare eveniment : 18:00
Sponsor principal :
- Star Service – Dealer Dacia Renault Tulcea
Taxa participare concurenti :
- 50 RON pentru toti participantii
Spectatori :
- Accesul spectatorilor va fi gratuit in incinta aeroportului. Parcarea masinilor neparticipante se va face in afara perimetrului aeroportului.
Comisie organizatori :
1. Ionut Olteanu (A.C.S. Speedline Motorsport Tulcea) – Director cursa
2. Radu Mihai (A.C.S. Speedline Motorsport Tulcea) – Director organizatoric
3. George Ilinca (A.C.S. Speedline Motorsport Bucuresti) – Director organizatoric
4. Bogdan Dumitrascu (A.C.S. Speedline Motorsport Bucuresti) – Director organizatoric - drift
5. Pepy Ganea (A.C.S. Speedline Motorsport Bucuresti) – Director Tehnic
REGULAMENT PARTICULAR CURSA ACCELERARE DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - 12 OCTOMBRIE 2008
1.
Automobilele admise sunt cele inmatriculate in Romania sau strainatate, cu
INSPECTIA TEHNICA PERIODICA la zi, respectiv cu
ASIGURAREA OBLIGATORIE VALABILA in perioada desfasurarii concursului.
2.
Participantii admisi sunt cei care poseda permis de conducere cel putin de
categoria B, si au vechime mai mare de 1 an la permisul de conducere. Fiecare participant ce va lua parte la acest concurs, sub incidenta acestui regulament particular, va participa pe propria raspundere, si isi asuma intreaga raspundere, atat juridica cat si materiala, reclamatii sau revendicari fata de posibile pagube produse automobilului de concurs sau unor terte persoane.
3.
Grupe accelerare conform Legal Racing :
A1 - 75cp
A - 76cp-100cp
B - 101cp-130cp
C - 131cp-165cp
D - 166cp-200cp
E - 201cp-250cp
F - 251cp-300cp
G - 301cp-350cp si peste
H - VIP
4. Concursul de accelerare se desfasoara cu
start de pe loc, sosire lansata, distanta de la start la finish : 402 metri, distanta de franare ulterioara constituind diferenta dintre start / finish si distanta totala alocata pentru pista : 1200 metri. Grupele se constituie in functie de puterea motorului declarata DE FABRICANT, cu urmatoarele clase :
A1 75cp
A 100cp (+ 75 pana la 100cp)
B 130cp (+100 pana la 130cp)
C 165cp (+130 pana la 165cp)
D 200cp (+165 pana la 200cp)
E 250cp (+200 pana la 250cp)
F 300cp (+250 pana la 300cp)
G 350cp (+300 pana la 350cp)
J 400cp (+350 fara limitare )
H VIP
5.
Exceptie : In cazul in care masina a suferit interventii majore asupra motorului sau altor componente, interventii de genul : modificarea aspirat -> turbo, compresor, nitro, NOS, modificare chiuloasa, etc, masina se va incadra astfel :
a. Montare suplimentara TURBO : puterea de fabrica x 1.6 = puterea de clasa
b. Montare suplimentara COMPRESOR : puterea de fabrica x 1.3 = puterea de clasa
c. Montare suplimentara NITRO, NOS : puterea de fabrica x 1.4 = puterea de clasa
d. Montare suplimentara mai mult de unul din cele trei posibile modificari de mai sus : se ia in calcul coeficientul cel mai mare, respectiv din exemplele de mai sus cel de TURBO.
e. Coeficientii de tractiune conform Legal Racing.
6. Organizatorii isi rezerva dreptul de a nu accepta un anume automobil sau participant fara explicatii suplimentare.
7. In functie de timpul disponibil vor putea fi organizate si curse de accelerare “la liber” unde participantii se vor putea alege intre ei si concura pe 402 metri.