Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
11-05-07, 14:21
|
#121
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,158
Member of: [FORD]
|
Re: Tuning Motor Ford
din cate vad eu pe motor nu mai este delcoul ,pompa de apa si galeria dup parte dreapta.
blablabla.vb pe mess... eu sunt deacord
|
|
|
12-05-07, 21:51
|
#122
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
Re: Tuning Motor Ford
hai sa vedem care face cel mai tare 2.8
|
|
|
13-05-07, 18:12
|
#123
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Tuning Motor Ford
Quote:
Originally Posted by codrin44
hai sa vedem care face cel mai tare 2.8
|
In ce sens... putere... aspect... piese folosite... originalitate?
Apropo, tu ce ax cu came ti-ai luat... l-ai luat de pe burton?
|
|
|
16-05-07, 20:54
|
#124
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
Re: Tuning Motor Ford
1.putere
2.aspect
3.inovatii
axul e kent 280/280
|
|
|
16-05-07, 22:09
|
#125
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,158
Member of: [FORD]
|
Re: Tuning Motor Ford
Quote:
Originally Posted by codrin44
1.putere
2.aspect
3.inovatii
axul e kent 280/280
|
si un termen limita ???
|
|
|
17-05-07, 22:49
|
#126
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
Re: Tuning Motor Ford
fara termen man.cine termina primul ramane primul pana vine altul mai tare
|
|
|
17-05-07, 23:12
|
#127
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Tuning Motor Ford
Quote:
Originally Posted by codrin44
axul e kent 280/280
|
Mda... tre sa-mi iau si eu ceva/altceva.
Stie cineva daca merge schimbata distributia cu una pe lant (2.8 v6, carburatie)?
|
|
|
17-05-07, 23:30
|
#128
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
Re: Tuning Motor Ford
la distributia 2.8 un upgrade ar fi roata axului din otel(vezi burton) iar trecerea pe lant....hm, daca pui arborele de 2.9 cu ax de 2.9 delcoul de 2.9 si pompa de ulei de 2.9. ...nu se poate una fara alta.
-faza e alta, daca pui lant, asa cum e 2.8-ul, gandeste ca se skimba sensul de rotatie al axului came....deci trebuie si chiulasele de 2.9....
cred ca e imposibil,mai bine iei un 2.9, are si 3 canale pe evacuare...dar,asta e.avem 2.8!
__________________
~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
|
|
|
18-05-07, 09:56
|
#129
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Tuning Motor Ford
Am vz roata de pe burton si... pretul, si, intr-adevar, cu lant rotile ar avea acelasi sens de miscare, deci exclus... avem in continuare 2.8.
|
|
|
20-05-07, 18:10
|
#130
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Tuning Motor Ford
Quote:
Originally Posted by codrin44
mai bine iei un 2.9, are si 3 canale pe evacuare...dar,asta e.avem 2.8!
|
... o varianta pentru 3 canale pe evacuare (6 in total) este US Cologne
hi hi hi... imi cumpar chiulase, in caz ca se potrivesc
Last edited by Silencer Power; 20-05-07 at 18:13.
|
|
|
20-05-07, 22:30
|
#131
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
Re: Tuning Motor Ford
dar vezi ca colognele de USA era mai slab ca putere decat europeanu ca si 2.9 de fapt....mister...sau nu?
uite un site cu caracteristicele V-urilor cologne
- http://home.att.net/~CapriClubChicago/Cologne.html
|
|
|
23-05-07, 12:45
|
#132
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Tuning Motor Ford
wOw...DECI VAD K TOATE COLOGNE..EXCLUZAND 4.0-LE K NU-I EUROPEAN, AU ACEEASI LUNGIME LA BIELA, DE 130.6MM ..SUUPPEERRR....M-AM SCOS :LOL:
|
|
|
23-05-07, 18:16
|
#133
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
Re: Tuning Motor Ford
da. dupa toate aparentele se pare ca difera distanta intre boltul si capul pistonului.
deci intrebarea de anul trecut, cu arborii mutati de pe 2.0 pe 2.8 2.3 sau 2.cevretivoi are un raspuns. DA! daca intra si pistoanele lor cu ele(cee ce nu se poate decat la 2.8-2.9) sau daca se gasesc pistoane dishes sau daca luam din cap sa le scada rezistenta sau daca daca daca
|
|
|
23-05-07, 18:50
|
#134
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Tuning Motor Ford
atunci FUC.KI
eu vreau sa combin 2.3-le de 114 cu 2.3-le meu de 108CP , arbore stiu k schimb 100%, sper k in rest sa nu schimb prea multe...decat axa dk chiar difera..
cine stie compresia la 2.3 108CP si 2.3 114CP?
8.75 parca e la 108..nu's sigur totusi...si lene sa intorc netu' p dos..poate stie careva
|
|
|
24-05-07, 19:29
|
#135
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Tuning Motor Ford
Florin, care este scopul durerii de cap... +6cp?
|
|
|
|
|